سبد خرید 0

پوستر دیواری کلاسیک

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 25 مهر 1400 در ساعت 23 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پوستر دیواری کلاسیک قابل استفاده در دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک است. برای افرادی که به طرح های کلاسیک و اصیل علاقمند هستند، خرید پوستر دیواری کلاسیک را پیشنهاد می‌کنیم. پوستر دیواری کلاسیک در رنگ ها و نیز طرح های مختلفی در فروشگاه آنلاین رونیا موجود است.

 استفاده از این پوستر متناسب با هارمونی وسایل منزلتان می تواند زیبایی خاصی را به دکوراسیون داخلی منزل شما قسمت هایی از قبیل: سالن پذیرایی و یا اتاق خواب شما دهد. پوستر دیواری کلاسیک در فروشگاه ما به شکل های مختلف ازقبیل: پوستر دیواری لوکس، پوستر دیواری پذیرایی، پوستر دیواری پتینه و پوستر دیواری داماسک به شما عزیزان ارائه می‌شود. شما باید با توجه به المان و نیز متریک هایی که مدنظرتان است  یک یا چند مدل از این پوستر دیواری کلاسیک را خریداری کنید.

پوستر دیواری کلاسیک لوکس

پوستر دیواری کلاسیک لوکس که با به روزترین طرح ها و تکنولوژی های طراحی پوسترهای لوکس همراه است. افراد زیادی دوست دارند که از لوکس ترین و لاکچری ترین طرح‌های پوستر دیواری برای زیباسازی فضای انتخابی خود استفاده کنند. ما در دسته پوستر دیواری لوکس با ارائه طرح های برجسته و یا سه بعدی و نیز جدیدترین طرح های پوستر دیواری این خواسته را برای شما محقق کرده‌ایم.

پوستر دیواری کلاسیک لوکس

پوستر دیواری کلاسیک پذیرایی

دیوار پذیرایی منازل همیشه جزو مهم‌ترین المان ها بوده و است. به همین منظور ما به شما پوستر دیواری کلاسیک مخصوص آن را پیشنهاد می‌کنیم. پوستر دیواری کلاسیک پذیرایی همانگونه که از اسمش پیداست مختص نصب در سالن پذیرایی شماست. این پوسترها احساس ویژه ای را در مخاطب ایجاد می‌کند و دکوراسیون داخلی شما را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 شما می‌توانید در هزینه خود با خرید پوستر دیواری پذیرایی صرفه جویی کنید. زیرا که استفاده از کاغذ دیواری کلاسیک و یا انواع مختلف دیوارپوش دکوراتیو هزینه زیادی به نسبت این پوستر دارد.

پوستر دیواری کلاسیک پتینه

پوستر دیواری کلاسیک پتینه به دلیل استقبال و همین طور تقاضای زیاد این طرح پتینه، در پوستر دیواری کلاسیک نیز اجرا شده است. این پوستر دیواری کلاسیک پتینه به علت مدت زمان کوتاه برای اجرا و قیمت مناسب به سرعت رقیب پتینه کاری سنتی شد و موفق گردید.

شما می‌توانید در کنار استفاده  از کاغذ دیواری پتینه برای سایر دیوار خود از پوستر دیواری کلاسیک پتینه استفاده کنید.  همچنین ناگفته نماند که طرح پتینه اگر چه بسیار ساده و رنگ پریده است، ولی دارای زیبایی و جذابیت شگرفی است. شما می توانید از این پوستر کلاسیک به جز سبک کلاسیک در سبک نئوکلاسیک و روستیک و یا حتی پست مدرن نیز از آن استفاده کنید.

پوستر دیواری کلاسیک داماسک

طرح های داماسک در بیشتر المان های دکوراسیون داخلی موجود هستند. این بار هم در پوستر دیواری ما به شما این طرح زیبا را ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید به جای استفاده و یا حتی در کنار استفاده از کاغذ دیواری داماسک و انواع مختلف کاغذ دیواری ساده از این محصول نیز استفاده کنید.

پوستر دیواری کلاسیک داماسک

پوستر دیواری داماسک از طرح های بسیار زیبا و عامه پسند است که در اکثر منزل ها شما این طرح  را به جز دیوارها در سایر المان ها ممکن است ببینید. از فرش و مبل و انواع منسوجات گرفته تا حتی لباس از این طرح در رنگبندی های مختلف به صورت ریز و درشت استفاده می‌شود.

پوستر دیواری کلاسیک جدید به سبک نئوکلاسیک

پوستر دیواری کلاسیک جدید به طرح های جدید اشاره می کند که به خاطر خاص بودن می تواند توجه خاص مشتریان را به خود جلب نماید. این پوسترهای جدید کلاسیک از سبک نئوکلاسیک تبعیت می‌کنند. در دکوراسیون داخلی منزل و یا نیز محیط های اداری و تجاری و هر فضای دیگری از قبیل: کافه ها، رستوران ها، تالارها، مزون ها و گالری ها و هر فضای دیگری که در نظر دارید می توانید از پوستر دیواری کلاسیک و یا پوستر دیواری به سبک نئوکلاسیک استفاده کنید و زیبایی بی‌نظیری را خلق کنید.

نگاهی به ویژگی‌های پوستر دیواری کلاسیک

 پوستر دیواری کلاسیک می‌توانید سبب خلق اصیل ترین سبک در منزل و یا حتی محل کار شما شود.استفاده از پوستر دیواری کلاسیک حال و هوایی اشرافی و اعیانی به فضای شما القا خواهد کرد. ناگفته نماند که پوستر دیواری کلاسیک دارای ویژگی های بارزی است. این ویژگی های مطرح از جمله موارد زیر است:

  •  مقاوم در برابر رطوبت و قابل استفاده در مناطق شرجی و مرطوب.
  • پوستر ارزان قیمت و کم هزینه.
  •  دارای ضمانت 5 ساله معتبر از رونیا
  • مقاوم در برابر پارگی و هرگونه آسیب.
  •  مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید.
  •  قابل سفارش با بافت کاغذ دلخواه.
  • قابلیت شست و شوی آسان
  •  عدم تغییر رنگ و سایز بعداز شستشو.
  •  قابل اجرا در سراسر ایران
  •  قابل سفارش در ابعاد دلخواه.

خرید پوستر دیواری کلاسیک از رونیا

خرید پوستر دیواری کلاسیک از فروشگاه رونیا با دسته بندی در  مدل ها و رنگ های متعدد برای شما فراهم است. پس  به راحتی در لیست محصولات انواع پوستر دیواری کلاسیک را مشاهده کنید. ما ارائه دهنده آرشیو کامل پوستر دیواری های مختلف هستیم. شما می توانید با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن پوستر دیواری کلاسیک مورد نظر خود را در ابعاد دلخواه و با بافت جنس کاغذ انتخابی خود سفارش دهید.

  همچنین ناگفته نماند که شما می توانید جنس بافت کاغذ پوستر مورد نظر خود را انتخاب کنید. جنس بافت کاغذ پوستر شامل موارد زیر است. علاوه بر خرید آنلاین به صورت سفارشی نیز می‌توانید طرح خود را به ما ارائه کنید تا برای شما چاپ و اجرا کنیم.

پوستر دیواری ارزان قیمت کلاسیک

اگر به دنبال اجرای سبک کلاسیک در فضای انتخابی خود هستید، حتما  از انواع مختلف پوستر دیواری ارزان قیمت ما دیدن کنید. قیمت پوستر دیواری کلاسیک متناسب با بودجه شما باتوجه به ابعاد و جنس بافت کاغذ پوسترتان متغیر خواهد بود. برای خرید پوستر ارزان قیمت کلاسیک جای خوبی آمده اید. زیرا که ما به روزترین طرح ها را با کمترین قیمت به شما عرضه می‌کنیم. پس در نتیجه ابعاد هر چه بزرگ تر باشد، قیمت پوستر شما افزایش می‌یابد.

پوستر دیواری ارزان قیمت کلاسیک

همچنین در خصوص بافت پوستر ها باید بگوییم که در این خصوص نیز قیمت ها بر اساس جنس آن متفاوت است. به عنوان مثال قیمت پوستر دیواری با جنس کاغذ پشت چسب دار گران تر از سایر کاغذهای پوستر دیواری کلاسیک می‌باشد.

خرید پوستر دیواری کلاسیک  از رونیا

همانطورکه می‌دانید در تهران مراکز فروش بسیاری برای خرید پوستر دیواری کلاسیک وجود دارند. در این راستا فروشگاه رونیا به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر با اجناس باکیفیت و با ضمانت انتخاب خوبی جهت خرید آنلاین محسوب می‌شود. پساگر در تهران هستید، می‌توانید با مراجعه به شرکت ما نیز به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.

 مسلماً برای کاربران تهرانی سرویس گیری در مدت زمان کوتاه انجام می‌شود. ولی ما برای شهرستان های کل ایران نیز ارسال و نصب انجام می‌دهیم. پس شما ساکنین شهرهای مختلف به راحتی می‌توانید با انجام تمامی مراحل خرید خود، پوستر کلاسیک موردنظرتان را در درب منزل تحویل بگیرید.

 

فروشگاه اینترنتی رونیا

سایت رونیا ازجمله بهترین سایت های فروشگاهی است که دارای مجوزهای قانونی و نماد اعتماد الکترونیکی است. ما در زمینه فروش آنلاین و حضوری انواع متعدد محصولات دکوراسیون داخلی فعالیت می‌کنیم. این محصولات به جز پوسترها، از قبیل انواع کاغذ دیواری، دیوارپوش، کفپوش،آسمان مجازی و پرده های فانتزی است.  

شما می‌توانید برای مشاوره در محل، فرم اعزام کارشناس را پر کنید تا کارشناسان فروشگاه ما در اولین فرصت اقدام کنند. ناگفته نماند که در صورت انتخاب محصول موردنظر توسط شما ما برای شما از کالای انتخابی خود فیلم ارسال می‌کنیم تا برای شما خریدی شیرین را رقم بزنیم. همچنین ساعات پاسخگویی به شما عزیزان، شنبه تا 5 شنبه از ساعت 10 الی 19:30 می‌باشد.

تلفن های تماس: 44288395-021 ، 2-44288700-021 ،   44288929-021

نظرات و پیشنهادات: 09123268824

  »»»  واتساپ فروشگاه: ارسال تصاویر، نظر خواهی از کارشناس ، ارسال فایل، هماهنگی نصب و ...  09121996816

مجموعه رونیا را در اینستاگرام هم دنبال کنید: @roniya.shop

آدرس شعب مجموعه رونیا برای بازدید حضوری:

 شعبه مرکزی : فلکه دوم صادقیه ،برج گلدیس طبقه 11 واحد 1107

شعبه چیتگر : شهرک گلستان ، میدان موج ، خیابان موج ، خیابان امیری صفت مجتمع پارامیس طبقه زیرهمکف مراجعه با هماهنگی، واحد C5

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
سایر مقالات
دکور مغازه با کاغذ دیواری دکور مغازه با کاغذ دیواری کاغذ دیواری مناسب کافه کاغذ دیواری مناسب کافه قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است بازسازی خانه با کمترین هزینه بازسازی خانه با کمترین هزینه آیا پارکت حشره میزند آیا پارکت حشره میزند هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری خرید پوستر دیواری در کرج خرید پوستر دیواری در کرج بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟
نمایش همه
علاقه مندی ها ()