سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
بر اساس رنگ
کالا برای:

کفپوش طرح چوب

10 / 10
از 1 کاربر
مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

کفپوش طرح چوب دارای طرح هایی شبیه به  پارکت است و از نظر کیفیت، دوام بیشتری نسبت به سایر کفپوش ها دارد. کفپوش طرح چوب در انواع مختلف کفپوش طرح چوب طبیعی ، کفپوش طرح چوب مصنوعی ، کفپوش پلاستیکی طرح چوب، کفپوش طرح چوب پی وی سی، کفپوش طرح چوب سه بعدی و کفپوش سرامیکی طرح چوب وغیره تقسیم بندی می گردد که بسته به محیطی که می خواهید کفپوش طرح چوب خدو ار نصب واجرا نمایید می تواند نوع کفپوش طرح چوب را انتخاب نمایید.

کفپوش طرح چوب پی وی سیPVC

کفپوش طرح چوب پی وی سی PVC از مدل های پرکاربرد و پرطرفداران در میان مشتریان و خریداران کفپوش طرح چوب می باشد زیرا که کیفیت بالا و دوام بالا را در کنار نصب آسان خواهد داشت. طرح های متعدد کفپوش طرح چوب می تواند خود عاملی برای انتخاب کفپوش طرح چوب پی وی سی شود.

کفپوش چوبی

کف پوش طرح چوب ارزان

کفپوش طرح چوب ارزان در قیمت مناسب خریداری می گردد. کفپوش طرح چوب ارزان با هزینه و قیمت کم می توانید کفپوش طرح چوب ارزان خود را نصب و اجر نمایید. اغلب هزینه و قمیت متریکی در زمان خرید کفپوش طرح چوب تلقی می گردد.

کفپوش طرح چوب مصنوعی

کفپوش طرح چوب مصنوعی از چوب مصنوعی در مقابل چوب طبیعی استفاده می گردد و دوام چوب مصنوعی طرح چوب می تواند عاملی در انتخاب کفپوش طرح چوب مصنوعی در مقابل کفپوش طرح چوب طبیعی باشد. رنگ های متعدد روشن و تیره برای چوب را می تواند در زمان خرید کفپوش طرح چوب مصنوعی داشته باشید.

کفپوش طرح چوب طبیعی

کفپوش طرح چوب طبیعی از چوب های مختلف مانند چوب آرتمیس ، چوب طبیعی ونوس، چوب زئوس و غیره در طراحی کفپوش طرح چوب طبیعی استفاده می نمایند. کفپوش طرح چوب طبیعی می تواند

قیمت کفپوش طرح چوبی pvc

کف پوش طرح چوبی برای افرادی که می خواهند دکوراسیون منزل خود را با دنگ چوب مبل و و یا تخت ست و هماهنگ نمایند می تواند انتخاب مناسبی باشد. کفپوش طرح چوبی در رنگ های روشن و تیره می تواند هماهنگی و یا تضاد و کنتراس را به واسط انتخاب رنگ مناسب فراهم نماید.

کفپوش PVC طرح چوب با مناسب ترین قیمت در رونیا عرضه می شود.

خرید کفپوش طرح چوب و PVC طرح چوب|رونیا

برای اطلاع از قیمت کفپوش پی وی سی در مدل های جدیدتر با ما تماس بگیرید.

کفپوش طرح چوب منزل

کفپوش طرح چوب منزل برای کفپوش پذیرایی و یا کفپوش اتاق خواب می تواند لحاظ گردد و متناسب با محیطی که می خواهید نصب کفپوش طرح چوب را داشته باشید می توانید رنگ و نیز طرح آن را انتخاب نماید. طرح چوب می تواند خطوط افقی و یا عمودیو  مورب باشد که با تعداد خطوط بیشتر در چوب طرح شلوغ تری از کفپوش طرح چوب خواهید داشت که بسته به نظر و سلیقه خود می توانید انتخاب نمایید.

کفپوش سرامیکی طرح چوب

کفپوش سرامیکی طرح چوب از جنس سرامیک به تولید و نصب کفپوش اقدام می نماید. کفپوش طرح چوب سرامیکی در رنگ های متعدد می تواند بسته به سلیقه و نظر شما خریداری گردد. 

کفپوش پلاستیکی طرح چوب

کفپوش پلاستیکی طرح چوب از جنس پلاستیک از لحاظ و دوام قابلیت بسیاری خواهد داشت که می تواند خود عاملی در انتخاب کفپوش طرح چوب گردد. کفپوش طرح چوب پلاستیکی در رنگ های مختلف می تواند تولید گردد و دیزاین زیبایی را برای منزل خانه شما فراهم آورد.

نصب کفپوش طرح چوب

نصب کفپوش طرح چوب بسته به نوع کفپوش طرح چوب که انتخاب نموده اید با مدت زمان متفاوتی قابل اجرا و پیاده سازی می باشد. نصب کفپوش طرح چوب در طرح های مختلف چوب طبیعی و نیز چوب مصنوعی فراهم می گردد. نصب کفپوش طرح چوب برای فضاهای متعدد مانند منزل و یا محیط اداری و افیس کاری شما قابل نصب می باشد.

 

خرید کفپوش طرح چوب

خرید کفپوش طرح چوب با قیمت های متعددی بسته به اینکه چوب طبیعی و یا چوب مصنوعی را استفاده می نمایید می تواند متغییر باشد و نیز نوع چوب استفاده شده در کفپوش طرح چوب نیز خود در قیمت کفپوش طرح چوب تاثیرگذار می باشد.

 

کفپوش حیاط طرح چوب

کفپوش حیاط طرح چوب در رنگ های تیره و یا روشن می تواند موجود باشد. در کفپوش طرح چوب حیاط می بایست دوام و نیز کیفیت و مقاومت کفپوش خود را مدنظر داشته باشید. 

کفپوش طرح چوب برای فضای باز

کفپوش طرح چوب برای فضای باز مانند پارک ، حیاط و نیز فضاهای باز دیگر می تواند نصب گردد که کیفیت کفپوش طرح چوب و نیز می تواند مورد توجه قرار گیرد. کفپوش طرح چوب برای فضای باز می بایست در مقابل حرارت و نیز سرما مقاومت باشد و حرارت پذیر باشد و در مقابل سنگینی و بار سنگیم مقاوم باشد که در زمان نصب و خرید کفپوش طرح چوب برای فضای باز بدان می بایست توجه نمایید.

کفپوش سه بعدی طرح چوب

کفپوش سه بعدی طرح چوب در طرح های سه بعدی متعدد و نیز خلاقانه طراحی می گردد و معماری داخلی منزل شما و نیز حیاط و محیط های باز که نصب کفپوش طرح چوب انجام شده است را زیبا نماید.

ویژگی های مهم کفپوش پی وی سی طرح چوب:

  • در کفپوش پی وی سی طرح چوب از طرح های چوب در آن استفاده شده که بسیار جذاب میباشد و حس خوب و صمیمی را به افراد داخل منزل منتقل میکند.
  • کفپوش پی وی سی طرح چوب دوام و ماندگاری بالاتری نسبت به کفپوش های معمولی دارد و درمدت کوتاه افت کیفیت پیدا نخواهد کرد.
  • زیبایی کفپوش پی وی سی طرح چوب نسبت به سایر کفپوش ها چند برابر است.
  • کفپوش پی وی سی طرح چوب قیمت بسیار مناسبتری نسبت به انواع کفپوش معمولی دارد و در کنار کیفیت بالا واقعا گزینه بسیار مناسبی میباشد.
  • نصب کفپوش پی وی سی طرح چوب بسیار آسان میباشد.
نمایش همه
علاقه مندی ها ()