سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی

10 / 10
از 1 کاربر
مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

پوستر دیواری یکی از زیباترین ابداعات بشر در زمینه طراحی داخلی ساختمان های مسکونی و تجاری بوده است. پوستر دیواری با ارائه یک تصویر خاص قادر است احساس ویژه ای را در مخاطب ایجاد کرده و دکوراسیون داخلی شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

تا پیش از تولید و عرضه اولین پوسترهای دیواری در غرب، کاغذ دیواری به عنوان متداول ترین دیوار پوش موجود از محبوبیت بسیاری برخوردار بود اما با ورود پوستر دیواری به بازار، توجهات بسیاری از مردم به سمت این محصول نوین متمایل گردید.

دیوار پذیرایی منازل مسکونی یکی از مرسوم ترین نقاط ساختمانی است که اغلب با پوستر دیواری پوشش داده می شود. امروز قصد داریم نکات مهمی در خصوص خرید پوستر دیواری پذیرایی را برای شما بیان کنیم.

پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری در ابتدا به صورت کاملا ساده طراحی می شد. این نوع پوستر دیواری به علت سادگی بیش از حد، جلوه ای همچون نقاشی های ساده داشت. این تصاویر دو بعدی بوده و قادر به القای حس خاصی در مخاطب نبودند.

با پیشرفت علم هنر و قواعد حرفه ای آن، گونه ای از تصاویر سه بعدی خلق شدند که دارای بعد و عمق خاصی بوده و مخاطب را در خود غرق می کردند. این تصاویر به سرعت در صنعت پوستر دیواری و دیگر صنایع وابسته به هنر مورد استفاده واقع شدند.

تقریبا می توان ادعا نمود که برای سالن پذیرایی منازل استفاده از پوستر دیواری ساده،  کاملا متروک شده و هم اکنون تمامی محصولات تولید شده دارای ویژگی بخصوص با عنوان -سه بعدی بودن- هستند.

مشخصات پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی با استفاده از سایه روشن های حرفه ای و با استفاده از یک سری قواعد هندسی دارای عمق شده و مخاطب تصور می کند تصویر مورد نظر کاملا واقعی است.

در واقع پوستر دیواری سه بعدی در مخاطب ایجاد خطای دید می کند. بدین صورت که اگر مخاطب در فاصله مشخصی از پوستر دیواری قرار داشته باشد تصور می کند سطح پوستر دیواری کاملا برجسته و غیر مسطح است. این در حالیست که پوستر دیواری سه بعدی نیز همچون پوستر دیواری ساده کاملا مسطح بوده و به هیچ وجه برجسته نمی باشد.

تصاویر سه بعدی صرفا با استفاده از  قواعد هنری و به وسیله یک هنرمند کاملا حرفه ای بدین صورت طراحی شده اند و به هیچ وجه نمی توان آن ها را در مجموعه پوستر دیواری برجسته قرار داد.

پوستر سه بعدی پذیرایی | پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی

انتخاب دیوار پذیرایی برای نصب پوستر دیواری

این عمل را باید پیش از انتخاب و خرید کاغذ دیواری انجام دهید. دیوار مورد نظر شما دیوار کانونی نام دارد. دیوار کانونی به معنای دیواری است که نقش اصلی ترین دیوار موجود در پذیرایی را ایفا می کند.

بسیاری از طراحان داخلی دیوار پشت  ال ای دی را به عنوان دیوار کانونی در نظر گرفته اند اما گروه دیگری از دکوراتورها، دیوار پشت مبلمان را مناسب ترین دیوار موجود برای پوشش و نصب پوستر دیواری می دانند.

انتخاب دیوار به سلیقه شخصی شما بستگی دارد با این حال هنر دکوراسیون داخلی ثابت کرده است که این دو دیوار تاثیرات بسیاری بر فضای پذیرایی می گذارند و می توانند بهترین عملکرد را در راستای تکمیل طراحی داخلی پذیرایی داشته باشند.

انتخاب پوستر دیواری سه بعدی برای دیوار پشت ال ای دی

آلبوم های بسیاری با هدف عرضه پوستر دیواری سه بعدی مناسب دیوار پشت ال ای دی عرضه شده اند. این پوسترها در یک قسمت از طراحی خود دارای فضای کاملا آزاد بوده و با قرار گیری ال ای دی در آن قسمت، طرح موجود در پوستر دیواری سه بعدی ناقص نمی شود.

اغلب پوستر دیواری های تولید شده با هدف بکارگیری در این ناحیه، در بخش میانی دارای فضای آزاد و بدون طرح هستند اما امروزه شاهد تولید انواع مختلف آن ها با هدف قرار دادن ال ای دی در دو طرف دیوار نیز هستیم.

بهتر است پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی را با توجه به اندازه صفحه نمایش ال ای دی انتخاب نمایید. این کار از خالی نشان دادن فضای پوستر دیواری به علت کوچک بودن صفحه نمایش ال ای دی و یا ناقص شدن طرح به علت بزرگ بودن صفحه نمایش جلوگیری می کند.

انتخاب پوستر دیواری مناسب برای دیوار پشت مبلمان

این قسمت از پذیرایی نیز قابلیت بسیاری برای نصب پوستر دیواری دارد. امروزه پوشش این دیوار رونق بسیاری در مقایسه با گذشته گرفته است. دیوار پشت سوفا و یا همان مبل سه نفره متداول ترین دیوار مورد استفاده برای نصب پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی در قسمت مبلمان است.

طرح اصلی پوستر دیواری سه بعدی مناسب دیوار پشت مبلمان نباید در قسمت پایه پوستر دیواری قرار داشته باشد بلکه باید بیشترین خلاقیت و جذابیت طرح در بخش های میانی و بالای پوستر دیواری قرار بگیرد چرا که بخش پایین در معرض دید قرار نداشته و نمی تواند تاثیر چندانی در طراحی داخلی ساختمان مسکونی داشته باشد.

انتخاب طرح پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی

انتخاب و خرید پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی می تواند یکی از لذت بخش ترین افعالی باشد که در راستای تکمیل طراحی داخلی منزل خود انجام می دهید چرا که تراکم طرح و تصویر در این زمینه به حدی زیاد است که مسلما شما را به چالش های جذابی در این زمینه خواهد کشاند. با این حال بهتر است از عجله در خرید بپرهیزید و صبر و حوصله بسیاری صرف این کار نمایید.

متداول ترین طرح موجود، مربوط به گل های طبیعی و یا حتی فانتزی است با این حال امروزه خرید پوستر دیواری سه بعدی هندسی رونق بیشتری دارد. تصاویر جغرافیایی و یا تصاویر مربوط به اشخاص خاص و یا هنرمندان شناخته شده نیز برای منازل مدرن تر بکار رفته و از تصاویر لوکس همچون طرح مروارید، گل های طلایی، حاشیه نقره ای و مواردی از این دست در منازل اشرافی استفاده می شود.

سخن پایانی

کلام آخر اینکه فروش پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی در بسیاری از فروشگاه های مربوط به دکوراسیون داخلی صورت می گیرد اما انتخاب یک فروشگاه معتبر بسیار حائز اهمیت است. قیمت پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی در فروشگاه رونیا با توجه به برند، کیفیت، جنس و دوام محصول مشخص می گردد و فروشنده سعی در فروش برترین محصولات داخلی و یا تولید شده در کشورهای دیگر دارد.

در صورتی که قصد خرید پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی را دارید بهتر است پیش از اقدام با مشاوران و کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات جامعی در خصوص نحوه انتخاب و خرید محصول به دست آورید. ما به شما آلبوم های معرفی شده در وب سایت رونیا را پیشنهاد می دهیم. پس از انتخاب گزینه مناسب با شماره تلفن های درج شده در این وب سایت تماس بگیرید و از مشاوره با کارشناسان خخبره رونیا در این زمینه نیز بهره مند شوید تا بتوانید خریدی ایده آل را تجربه نمایید.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()