سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

کاغذ دیواری داماسک

10 / 10
از 1 کاربر
مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

یکی از گونه های بسیار شیک و لاکچری کاغذ دیواری، که در انواع طرح های مدرن و کلاسیک ارائه می گردد، کاغذ دیواری داماسک است. بسیاری از ما این نوع کاغذ دیواری را با طرح های شیک و جذاب خود، بر روی دیوار های ساختمانی اعم از ساختمان های مسکونی و تجاری مشاهده نموده ایم اما به احتمال زیاد، شما نیز اطلاعات تخصصی مفیدی در خصوص نام و ویژگی های آن نداشته اید. بنابراین با ما همراه  باشید تا در یک مقاله اجمالی و مفید، شما را با این کاغذ دیواری بسیار محبوب و پر طرفدار آشنا سازیم.

تاریخچه شکل گیری طرح و کاغذ دیواری داماسک

نام این طرح برگرفته از نام دمشق در قدیم الایام است؛ چرا که صنعت بافندگی خاصی در دمشق وجود داشت ک به طرح های بسیار سنگین و جذابی می انجامید و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نمود. با ورود این طرح ها به دنیای غرب، نام داماسک ( دمشق ) نیز بر سر زبان ها افتاد و معرف طرحی خاص در صنایع هنری گردید.

طرح داماسک در اوپا برای اولین بار در فرانسه و اواسط قرن ۱۴میلادی به رسمیت شاخته شد و ماشین های ریسندگی در ایتالیا، آن را بر روی انواع پارچه ها و الیاف طبیعی به کار بردند.

ابتدا طرح داماسک را بر روی انواع الیاف سلطنتی مربوط به روتختی، مبلمان و وسایل تزیینی به کار می بردند تا اینکه پیشرفت صنایع مربوط به طراحی داخلی ساختمان، استقبال ویژه ای از این طرح به عمل آورد.

کاغذ دیواری داماسک

مشخصات ظاهری کاغذ دیواری داماسک

مشخصه ای که اغلب افراد اجتماع آن را عام ترین ویژگی معرفی کننده کاغذ دیواری داماسک می دانند، طرح گل هایی است که به صورت کاملا حرفه ای و خلاقانه به صورت لوزی شکل طراحی شده اند و اشکال هندسی را با اشکال هنری مربوط به طرح گل ها تلفیق نموده است.

این امر کاملا صحیح است اما نباید مشخصات ظاهری کاغذ دیواری داماس را محدود به چنین امری بدانیم. چرا که یکی دیگر از مهمترین مشخصات بافت و ظاهر کاغذ دیواری داماسک، برجسته بودن آن است که در سطح ملایمی قرار داشته و نمی توان به صورت واقع این نوع کاغذ دیواری را زیر مجموعه  کاغذ دیواری برجسته دانست.

کاغذ دیواری داماسک | کاغذ دیواری داماس

انواع کاغذ دیواری داماسک از حیث رنگ

یکی از مهمترین اقسام دسته بندی انواع کاغذ دیواری داماسک، توجه به رنگ بندی آن هاست. در تولید و عرضه کاغذ دیواری داماسک می توان از انواع رنگ های لاکچری و یا ساده استفاده نمود. با این حال پر طرفدارترین رنگی که تا کنون در کاغذ دیواری داماسک مورد استفاده قرار گرفته است، رنگ طلایی می باشد که هنوز هم پیشتاز فروش کاغذ دیواری داماسک است.

پس از رنگ طلایی انواع رنگ های کرمی روشن، نقره ای، صدفی و زرشکی لایت و تیره در صنایع مربوطه کاربرد بیشتری داشته و طرفداران بیشتری را نیز به خود اختصاص داده اند.

شما می توانید در آلبوم های مربوط به ارائه طرح های کاغذ دیواری داماسک، انواع رنگ های زیبا و دل انگیز را مشاهده نمایید و یک نمونه را به انتخاب خود و با توجه به دکوراسیون ساختمان مورد نظر انتخاب کنید.

بکارگیری اصولی کاغذ دیواری داماسک

کاغذ دیواری داماسک با هدف پوشش انواع دیوارهای ساختمانی اعم از تجاری، اداری و بویژه مسکونی تولید می گردد. طرح و رنگ کاغذ دیواری داماسک به گونه ای است که برای پوشش دیوار تمام ساختمان های مدرن و کلاسیک کاربرد دارد. با این  حال در میان دکوراسیون های کلاسیک از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

شما می توانید بخش عمده ای از دیوار نشیمن و پذیرایی خود را در منازل مسکونی و یا لابی یک مکان تجاری و اداری را با کاغذ دیواری داماسک پوشش دهید و برای دیگر دیوارها، طرح های متفاوت تر و یا از انواع پوستر دیواری استفاده نمایید.

کاغذ دیواری داماسک برای پوشش دیوار پشت ال ای دی نیز بسیار مناسب بوده و می توانید با استفاده از آن در نقطه کانونی منزل، جلوه بسیار زیبایی در فضای مورد نظر خود پدید آورید.

قیمت کاغذ دیواری داماسک

شاید زمانی که از لاکچری بودن کاغذ دیواری داماسک سخن به میان آوردیم، تصور نموده باشید که بسیار گران قیمت بوده و شما قادر به خرید آن نخواهید بود.

علت لاچکری بودن آن بیش از هرچیز به علت زرق و برق موجود در طرح و تم کاغذ دیواری است و همین امر باعث شده است تا در نگاه اول بسیار مجلل و پر هزینه به نظر برسد.

بهتر است بدانید این کاغذ دیواری به ویژه اگر از جنس پی وی سی و روکش وینیلی باشد بسیار مقرون به صرفه بوده و امکان خرید آن برای بسیاری از اقشار متوسط جامعه وجود دارد.

فروش کاغذ دیواری داماسک

اگر به لیست پر فروش ترین انواع کاغذ دیواری نگاهی بیندازید، بی شک نام کاغذ دیواری داماس را به عنوان پرفروش ترین نوع ممکن مشاهده خواهید نمود. علت چنین رونقی را باید در طرح بی نظیر و قیمت مقرون به صرفه کاغذ دیواری داماسک دانست.

شما با هر سطح درآمدی که دارید، می توانید یک طرح مجلل و لاکچری، از انواع طرح های موجود در خصوص کاغذ دیواری داماس را خریداری نمایید و زینت بخش طراحی داخلی ساختمان خود باشید.

خرید کاغذ دیواری داماسک

یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین ارکان خرید کاغذ دیواری از جمله کاغذ دیواری داماسک، خرید از یک فروشگاه معتبر و با اطمینان خاطر است. فروشگاهی که نه تنها کیفیت محصول را برای شما ضمانت کند بلکه قیمتی مناسب را برای کالای خود مقرر نموده باشد و صرفا به کسب سود و منفعت خود نیندیشد.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا در سالیان اخیر با ارائه بهترین انواع کاغذ دیواری و تناسب اصولی کیفیت آن ها با قیمت محصول، توانسته است محبوبیت بسیاری را نزد کاربران فضای مجازی به دست آورد.

در صورتی که قصد خرید کاغذ دیواری داماس را دارید می توانید از طریق وب سایت رونیا اقدام نموده و با شماره تلفن های درج شده در وب سایت مذکور تماس بگیرید.

این فروشگاه امکان کسب مشاوره قبل از خرید و  همچنین امکان خرید سفارشی را برای خریداران محترم فراهم نموده است. شما با تکمیل عملیات خرید از وب سایت رونیا، قطعا یک خرید موفق را تجربه خواهید نمود.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()