سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

پارکت لمینت آلتون

10 / 10
از 1 کاربر
مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

پارکت لمینت آلتون فلور(Alton Floor) محصولی ساخته شده توسط کشور ایران و دارای کیفیت عالی و ویژگی های ظاهری خاص می باشد. به همین علت گرچه برند نوظهوری محسوب می‌شود ولی در این زمان کوتاه توانسته از مورداستقبال بالایی قرار گیرد. در ساخت این محصول از پیشرفته ترین تکنولوژی ها و دستگاه‌ها استفاده شده است. پیش بینی شده است که در آینده‌ای نه چندان دور فروش داخلی گسترده‌ای را به خود اختصاص خواهد داد.

 پارکت لمینت آلتون

پارکت لمینت آلتون | پارکت آلتون

معرفی لایه مغزی پارکت لمینت آلتون فلور

یکی از اصلی ترین اجزای پارکت لمینت، لایه است که دقیقاً در مرکز لمینت قرار می‌گیرد. درواقع توسط لایه‌های محافظ رویی و زیرین محافظت می شود. این لایه به لایه به مغزی معروف می‌باشد. وظیفه لایه مغزی محافظت از لمینت در برابر انواع ضربه و فشار است. به همین علت است که پارکت لمینت آلتون از استحکام بالایی برخوردار است.

پارکت لمینت آلتون

در مورد پارکت لمینت آلتون فلور (Alton Floor) باید درنظر داشته باشید که این لایه از متریال اولیه بسیار باکیفیتی ساخته شده است. درواقع این لایه از فیبر با تراکم بسیار بالا یا همان HDF به وجود می‌آید. ایمنی و استاندارد بودن این لایه در پارکت لمینت آلتون فلور خیال شما را از اینکه اجسام سنگین بر روی آن قرار دهید راحت می‌کند و به راحتی و بدون هیچ نگرانی می‌توانید اجسام سنگین را بدون هیچ نگرانی از صدمه دیدن آن راحت کنید.

معرفی لایه اورلی پارکت لمینت آلتون فلور

لایه ای که در قسمت فوقانی از لایه مغزی پارکت لمینت آلتون فلور محافظت می‌کند لایه اورلی نامیده می‌شود. این لایه با چشم به راحتی قابل دید نیست و فقط به وسیله متخصصین قابل تشخیص است. در پارکت لمینت آلتون فلور این لایه از بهترین نوع متریال انتخاب می‌شود. درنهایت سبب می‌شود که احتمال ایجاد خط و خش بر روی این پارکت به حداقل برسد.

مقاومت سایشی AC4 در پارکت لمینت آلتون فلور

مقاومت سایشی AC4 در پارکت لمینت آلتون فلور

پارکت لمینت آلتون فلور دارای مقاومت سایشی AC4 می‌باشد. می‌توان از آن برای فضاهای پرتردد مانند اتاق نشیمن و حتی فضاهای اداری و تجاری استفاده کرد. لمینت هایی که دارای مقاومت سایشی پایین تری هستند، از مقاومت کمتری در برابر صدمات برخوردارند. در واقع استفاده از لمینت های با مقاومت سایشی پایین تر فقط در اماکن کم تردد توصیه می شوند.

مهم‌ترین خصوصیات و ویژگی های فنی پارکت لمینت آلتون

اصلی ترین و مهم‌ترین خصوصیت پارکت لمینت آلتون فلور برخورداری از شیارهای بسیار زیبا و خاص بر روی آن سطح آن است. درواقع این شیارها هماهنگ با گره‌ها طراحی می‌شوند و به همین علت شباهت زیادی به چوب طبیعی دارند. در نتیجه ظاهر پارکت آلتون به دلیل وجود شیارها بسیار جذاب و متفاوت‌تر از از سایر لمینت ها است و موردتوجه افراد زیادی قرار گرفته است.

مهم‌ترین خصوصیات و ویژگی های فنی پارکت لمینت آلتون

نگاهی کلی به ویژگی های فنی پارکت لمینت آلتون

  • ساخت کشور: ایران
  • استاندارد: E1
  • مغزی: HDF
  • مقاومت سایشی: AC4
  • ابعاد: ۱۲۰۰*۱۸۷میلی متر
  • تعداد تایل بسته: 1.795
  • ظاهر برجسته: دارد
  • طول عمر: ۱۵ تا ۲۰ سال (مصارف مسکونی)

پارکت چوب طبیعی با پارکت آلتون چه تفاوت‌هایی دارد؟

همه ما خوب می‌دانیم که پارکت طبیعی همانطور که از اسمش پیداست نوعی کفپوش است که فقط از چوب طبیعی ساخته می‌شود. درواقع چوب درخت را به الوار تبدیل می‌کنند و بعداز آن در ابعاد مناسب برش و به مقدار انبوه تولید می‌‍‌شوند. در آخر نیز با چسب مخصوصی به کف می چسبانند. ولی پارکت لمینت آلتون ساختار چندلایه‌ای دارد که از چوب طبیعی تهیه نشده است و مقاومت بالا و قیمت پایینی نسبت به پارکت چوب طبیعی دارد.

پارکت چوب طبیعی با پارکت آلتون چه تفاوت‌هایی دارد

پارکت لمینت یکی از برندهای پرفروش ایرانی

در بازار ملزومات تزئینی دکوراسیون داخلی برند‌های متنوعی از پارکت لمینت وجود دارد. به طورکلی برندهایی که در بازار ایران موجود هستند از قبیل برندهای ایرانی از جمله پارکت رولکس و پارکت لیزارد، اروپایی چینی و ترکیه ای است. در این راستا برند پارکت لمینت آلتون به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب جزو یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندها می‌باشد.

مزیت های استفاده از پارکت لمینت آلتون

مزیت های استفاده از پارکت لمینت آلتون

خرید پارکت لمینت آلتون نسبت به سایر کفپوش ها دارای مزیت های زیادی می باشد که هرکدام از این مزیت‌ها را به طور جداگانه شرح داده ایم. عبارتنداز موارد ذیل می‌باشند:

پارکت آلتون دارای نصب راحت و قابل انتقال است.

این پارکت‌ها باتوجه به برجستگی و فرورفتگی هایی که دارند به راحتی قابل نصب هستند. درواقع برای نصب نیاز هیچ گونه چسب و یا مواد اضافه ای ندارند. به همین علت است که به راحتی قابلیت جداشدن و انتقال به فضای دیگری را دارند. افرادی‌که در خانه های استیجاری ساکن هستند می توانند محصول خریداری شده خود را پس از نصب و استفاده باز کنند و به منزل جدیدشان انتقال دهند.

پارکت آلتون  دارای نصب راحت و قابل انتقال است.

پارکت لمینت آلتون قیمت مناسبی دارد.

پارکت لمینت آلتون قیمت مناسبی نسبت به سایر پارکت‌ها  و کفپوش های سنگی و سرامیکی دارد. به هرحال امروزه مناسب بودن قیمت یکی از مهم‌ترین عللی است که سبب می‌شود خریداران زیادی را به خود جذب کند. این محصول دارای لایه های باکیفیت و با دوام بالاست و مناسب بودن قیمت آن به آن معنی نیست که کیفیت و طول عمر پایینی دارد.

پارکتی خوش ظاهر،انعطاف پذیر و دوستدار محیط زیست

پارکت لمینت آلتون انعطاف پذیر است و در صورت سقوط اجسام ترک برنمی دارند. همچنین این پارکت بسیار دارای ظاهر شیک و لاکچری می‌باشد. پارکت لمینت آلتوندوستدار محیط زیست است و منجر به قطع درختان و آسیب به جنگل ها نمی شود، درواقع در تولید لمینت ها از فیبر استفاده می شود که کمترین آسیب را به محیط زیست می‌زند.

پارکتی خوش ظاهر،انعطاف پذیر و دوستدار محیط زیست

پارکت لمینت آلتون عایق گرما و به هیچ وجه سُر نیست

پارکت لمینت آلتون به خوبی از انتقال گرما جلوگیری می‌کند و عایقی مناسب در فصل سرد زمستان است.کافیست با پای پرهنه در فصل‌های سرد بر روی سطوح آن راه روید، در این صورت است که متوجه تفاوت آن با سرامیک خواهید شد.

از دیگر مزیت‌های استفاده از پارکت لمینت آلتون این است که برخلاف سطوح سنگی و سرامیکی سطح سری ندارند. امکان لیز خوردن بر روی آن‌ها به علت داشتن شیارها بسیار کم است.

 خرید پارکت لمینت آلتون از رونیا

شما نیز اگر سری به فروشگاههای عرضه کننده کفپوش بزنید، خواهید دید که برندهای مختلف با کیفیت ازجمله پارکت استارلند و پارکت هوگر و یا برندهای متفرقه‌ای برای خرید وجود دارد. در واقع شما کاملاً حس سردرگمی می‌کنید. این موضوع سبب می‌شود که انتخاب برای شما تاحدی سخت شود. خریدارانی که تجربه کافی و زمان کافی برای شناخت پارکت لمینت خوب را ندارند می‌توانند با مطالعه دقیق پارکت‌های معتبر موجود در رونیا به راحتی متناسب با فضای موردنیاز خود انتخاب کنند.

 خرید پارکت لمینت آلتون از رونیا

کارشناسان حرفه‌ای ما در رونیا برای شما پارکتی مناسب برای فضای موردنظر خود باتوجه به فضای نصبی و بودجه‌ای که دارید پیشنهاد می‌کنند. زیرا که بعضی از ویژگی های پارکت با چشم قابل بررسی نیست و نیاز به تشخیص توسط یک کارشناسان حرفه ای ر ا دارد. فروشگاه رونیا با انجام آنالیز کامل موقعیت نصبی شما و با در نظرگرفتن بودجه شما، بهترین‌ها را برای شما پیشنهاد خواهد کرد.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()