سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
بر اساس رنگ
کالا برای:

دیوارپوش پی وی سی

10 / 10
از 1 کاربر
مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

دیوارپوش پی وی سی در مدل های سه بعدی را علاه بر زیبایی می توان عایق بسیار خوب برای صوت و حرارت استفاده کرد. همچنین به دلیل تنوع در رنگ و طرح کاربرد فراوانی دارند. قیمت دیوارپوش PVC بسیار مناسب می باشد و از طرف دیگر باعث کاهش مصرف انرژی می گردد.

دیوارپوش پی وی سیPVC

دیوارپوش پی وی سیPVC از مدل های پرطرفدار و پرکاربرد دیوارپوش توسط کاربران می باشد که به واسط مزایا و برتری هایی که در مقابل دیگر انواع دیوارپوش پی وی سی دارد نظر کاربران و نیز خریداران بسیاری را به خود جلب می نماید. دیوارپوش پی وی سی PVC امروزه به طرح های متعددی تولید می گردد که می توانید بسته به سلیقه خود خریداری نمایید.

دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ در پذیرایی اغلب نصب می گردد و می تواند متناسب با محیطی که می خواهد نصب گردد و زیبایی را برای محیط شما به ارمغان آورد. دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ طرح لوکس و شیکی از دیوارپوش پی وی سی را فراهم می آورد که طرح سنگ می تواند خطوط متفاوت را در سنگ موجود داشته باشد که زیبایی را داشته باشد.

دیوارپوش پی وی سی طرح آجر

دیوارپوش پی وی سی طرح آجر نیز طرح سنتی را ایجاد نماید از این رو می تواند در محیط هایی که می خواهیم نمای سنتی را فراهم آوریم دیوارپوش پی وی سی طرح آجر می تواند متناسب باشد. دیوارپوش پی وی سی طرح آجر امروزه در برخی رستوران های سنتی به فراهم دیده می شود.

دیوارپوش پی وی سی روی دیوار

دیوارپوش پی وی سی روی دیوار حیاط و یا دیوار خانه و یا دیوار راه رو و غیره مورد استفاده قرار گیرد. دیوارپوش پی وی سی روی دیوار می تواند زیبایی را در بخشی و قسمتی از دیوار فراهم آورد و از این رو افراد بسیاری دیوارپوش پی وی سی روی دیوار را به اجرا درمیاورند.

فروش دیوارپوش پی وی سی

فروش دیوارپوش پی وی سی به همراه نصب واجرای دیوارپوش پی وی سی در فروشگاه رونیا به واسط بهرگیری از نیروهای متخصص و حرفه ای در زمینه دیوارپوش پی وی سی می تواند ضمانتی بر اجرا و نصب دیوارپوش پی وی سی باشد که معماری داخلی و نیز معماری خارجی منزل وساختمان شما را زیبا نماید.

انواع دیوار پوش پی وی سی PVC با بهترین قیمت

قیمت دیوارپوش پی وی سی

قیمت دیوارپوش پی وی سی بسته به کیفیت کاری که در نصب و اجراو نوع متریالی که استفاده شده است متعدد می باشد. قیمت دیوارپوش پی وی سی را می توانید براساس بودجه ای که برای دیوارپوش پی وی سی در نظر گرفته اید می توانید به پیاده سازی و نصب دیوارپوش پی وی سی اقدام نمایید.

فروشگاه دیوارپوش پی وی سی

فروشگاه دیوارپوش پی وی سی می تواند طرح ها و نیز رنگ های متعدد دیوارپوش پی وی سی را به نمایش بگذارد. فروشگاه رونیا در زمینه دیوارپوش پی وی سی لیستی از کاتالوگ های متعدد برای مشتریان خود فراهم آورده است تا به راحتی می تواند خرید دیوارپوش پی وی سی را به انجام رسانند.

فروش دیوارپوش پی وی سی در تهران

فروش دیوارپوش پی وی سی در تهران برای ساکنین تهران می تواند در مدت کوتاه به خرید و نیز نصب دیوارپوش پی وی سی منجر گردد. فروش دیوارپوش پی وی سی در تهران به سفارش دهی راحت تر و آسان تر توسط مشتریان منجر می گردد و از این رو می تواند آیتمی باشد که به خرید دیوارپوش پی وی سی در تهران منجر گردد.

دیوارپوش پی وی سی تهران

دیوارپوش پی وی سی تهران برای ساکنین تهران و نیز مشتریانی که در تهران و نیز شهرستان های اطراف تهران هستند به سرویس گیری راحت تر منجر گردد.

نصب دیوارپوش پی وی سی

نصب دیوارپوش پی وی سی به واسط نیروهای متخصص و حرفه ای در زمینه دیوارپوش پی وی سی می تواند با کیفیت کاری بهتری نصب و پیاده سازی گردد. فروشگاه رونیا با در اختیار گرفتن نیروهای حرفه ای تضمین حرفه ای بودن کار را به انجام می رسانند.

دیوارپوش پی وی سی آشپزخانه

دیوارپوش پی وی سی آشپزخانه می تواند در بخشی از دیوار آشپزخانه به نمایی بهتر و زیباتر از خانه و آشپزخانه شما منجر گردد.

دیوارپوش پی وی سی پذیرایی

دیوارپوش پی وی سی پذیرایی به دلیل اهمیت و توجه خاصی که به پذیرایی می شود بسیار مهم می باشد و از این رو در زمان انتخاب و نصب دیوارپوش پی وی سی بسیار می بایست بدان توجه نمود.

یکی از راه های کم هزینه ترمیم و بازسازی ساختمان استفاده از دیوارپوش های PVC می باشد که کمک چشمگیری به زیبا سازی دکوراسیون داخلی می کند.

مدل دیگر از دیوارپوش هم وجود دارد که در نوع خود جدید می باشد برای مشاهده کلیک کنید: دیوارپوش دکوراتیو

نمایش همه
علاقه مندی ها ()