سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در کاغذ دیواری گلدار
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

کاغذ دیواری گلدار

10 / 10
از 1 کاربر
مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

انسان ها در طول تاریخ همواره سعی نموده اند تا منازل و محیط اطراف خود را با انواع گل های مختلف و رنگی تزیین و زیبا کنند. آن ها چادرها و خانه های اولیه خود را در مناطق سر سبز و خوش آب و هوا که محل رویش گل های متنوعی نیز می باشد برپا نمودند.

اما انسان امروزی با توجه به تبعات مربوط به انقلاب صنعتی از جنگل و سبزه زارهای طبیعی بسیار فاصله گرفته و گویی بسیار با آن بیگانه شده است. با این حال زیبایی گل و احساس نابی که در وجود انسان خلق می کند، بر هیچ فردی پوشیده نیست.

به دنبال افزایش فاصله انسان با جهان طبیعی در قرون گذشته، بسیاری از صنعتگران سعی نمودند گرایش انسان ها را به سمت زیبایی های طبیعی و مربوط به طبیعت، به مسیر دیگری هدایت کنند و این امر اسباب تولید بسیاری از صنایع را  با استفاده از طرح های طبیعی و از جمله طرح گل فراهم نمود.

یکی از موفق ترین صنایعی که به دنبال اقدامات فوق پا به عرصه وجود گذاشت، تولید و عرضه کاغذ دیواری گلدار است که در این مقاله اطلاعات جامعی را در خصوص آن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

کاغذ دیواری گلدار

مشخصات ظاهری کاغذ دیواری گلدار

مشخصات کلی مربوط به تصویر یک کاغذ دیواری گلدار را می توان در یک نگاه مشاهده نمود. اما همین کاغذ دیواری از ظرافت هایی برخوردار است که شما را محو تماشای خود می کند.

در طراحی کاغذ دیواری گلدار اصولا از طرح گل های واقعی استفاده می شود اما قواعد مربوط به هنر و طراحی تصاویر، امکان خلق یک تصویر جدید را از ادغام تصاویر متفاوت به هنرمند می دهد.

در برخی از موارد انسان با طراحی گل هایی مواجه می شود که در هیچ کجای جهان اسم و رسم خاصی نداشته است با ابن حال بر روی زمینه کاغذ دیواری گلدار بسیار شیک و جذاب جلوه می کند.

در خلق یک کاغذ دیواری گلدار از سایه روشن ها و خطوط بسیار ظریفی استفاده می گردد که مجموع آن ها در کنار یکدیگر می تواند مخاطب را غرق در زیبایی تصویر نماید.

با این حال کاغذ دیواری گلدار از حیث نوع طرح و رنگ به انواع مختلفی تقسیم می گردد که در ادامه به تشریح و توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

کاغذ دیواری ارزان

کاغذ دیواری ارزان یکی دیگر از گزینه های موجود در کنار بقیه کاغذ دیواری ها است که میتوان هم با هزینه ای جزعی دیوارها را تغییر داد هم از مزایای کاغذ دیواری بهره مند شد. کاغذ دیواری ارزان میتواند از کاغذ دیواری های بی کیفیت باشد هم می تواند از کاغذ دیواری هایی که از مد افتاده اند باشد. پس همیشه کاغذ دیواری های ارزان بی کیفیت نیستند و میتوان گاها از جذاب ترین طرح هایی که شاید باسلیقه همه هماهنگی ندارد ولی بهترین انتخاب نفر دیگری است استفاده نمود و کاغذ دیواری ارزان را با کیفیتی عالی و طرح و رنگ مد نظر خرید کرد. 

کاغذ دیواری گلدار | خرید فروش و قیمت کاغذ دیواری گلدار

انواع کاغذ دیواری گلدار

کاغذ دیواری گلدار که در اصطلاحات عامیانه و کوچه بازاری ما، با عنوان کاغذ دیواری گل گلی نیز شناخته می شود، مشتمل بر طرح گل های طبیعی و یا فانتزی است.

اصولا نمی توان کاغذ دیواری گلدار را با ادغامی از طرح های طبیعی و فانتزی مشاهده نمود. رنگ های به کار رفته در طرح های طبیعی ممکن است از نوع طبیعی و یا فانتزی باشند اما برای خلق یک کاغذ دیواری گلدار با گل های فانتزی، نمی توان از رنگ طبیعی استفاده نمود.

برخی از انواع کاغذ دیواری گلدار، مشتمل بر طرح های سه بعدی و برخی دیگر نیز، مشتمل بر طرح های معمولی هستند.

طرح های سه بعدی با ایجاد یک عمق خلاقانه در تصویر، حس برجستگی آن تصویر را به مخاطب القا می کند. در حالی که تصویر مورد نظر به هیچ وجه برجسته نبوده و کاملا صاف و عادی است.

کاربرد کاغذ دیواری گلدار

یکی از پرکاربردترین انواع کاغذ دیواری، کاغذ دیواری گلدار است. این نوع کاغذ دیواری را می توان برای تمامی نقاط یک منزل مسکونی به کاربرد. با این حال در مکان های اداری کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از کاغذ دیواری گلدار در مکان هایی همچون هتل ها و رستوران ها نیز بسیار رایج بوده و اصولا در مکان های پر رفت آمد خانوادگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به

استفاده از انواع کاغذ دیواری گلدار با طرح های فانتزی در اتاق خواب کودکان و نوجوانان کابرد بسیاری دارد و انواع طرح طبیعی آن در اتاق بزرگسالان. مهمترین کاربرد کاغذ دیواری گلدار با طرح سه بعدی در لابی ساختمان ها و نشیمن منازل است.

قیمت کاغذ دیواری گلدار

کاغذ دیواری گلدار در عام ترین دسته ممکن از انواع کاغذ دیواری قرار دارد. هیچ کدام از انواع دسته های مربوط به تولید کاغذ دیواری، به اندازه این طرح عرضه نشده اند. با این حال جامعه هنوز هم به خرید کاغذ دیواری گلدار واکنش مثبت نشان می دهد.

قیمت کاغذ دیواری گلدار با توجه به سبک طراحی آن و موارد دیگری از جمله جنس کاغذ دیواری گلدار و یا دستگاه مورد استفاده در چاپ آن، متفاوت است.

فروش کاغذ دیواری گلدار

معمولا بسیاری از عرضه کنندگان و تولید کنندگان کاغذ دیواری اعم از کاغذ دیواری گلدار، مبادرت به فروش کاغذ دیواری گلدار به صورت عمده نموده و مشمول فروش جزیی نمی گردند.

برخی دیگر از عرضه کنندگان نیز با دریافت نمایندگی از سراسر کشور، اقدام به توسعه کسب و کار خود و افزایش میزان فروش محصولات مربوط به شرکت خود می نمایند.

گروه دیگری از عرضه کنندگان نیز با فراهم نمودن شرایط خرید عمده و جزیی و همچنین اعطای نمایندگی فعال به افراد واجد شرایط، سعی در افزایش سطح رقابت خود در بازارهای داخلی دارند.

با این حال آگاهی از اعتبار و حسن شهرت عرضه کنندگانی که مبادرت به فروش کاغذ دیواری گلدار می کنند از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و نمی توان در این زمینه بدون اطلاع قبلی اقدام نمود.

خرید کاغذ دیواری گلدار

یکی از مطمئن ترین روش های خرید کاغذ دیواری گلدار در فضای مجازی، ورود به وب سایت رونیا و تکمیل صفحه خرید مربوط به کاغذ دیواری گلدار است.

این فروشگاه از اعتبار بسیار زیادی در عرصه فروش اینترنتی برخوردار بوده و با توجه به اهداف عالیه خود، هیچ گاه مبادرت به فروش محصولات بی کیفیت نخواهد نمود.

امکان خرید کاغذ دیواری گلدار به صورت عمده و یا جزیی از این فروشگاه فراهم بوده بود و افراد حتی می توانند برای کسب نمایندگی محصولات مربوط به طراحی دکوراسیون داخلی رونیا، با شماره تلفن های درج شده در این وب سایت تماس حاصل نمایند.

انواع کاغذ دیواری های حاوی طرح گل های فانتزی و طبیعی و به صورت مختلف معمولی و سه بعدی در صفحات مربوط به کاغذ دیواری گلدار در وب سایت رونیا قابل مشاهده است.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()