سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
بر اساس رنگ
کالا برای:

دیوارپوش طرح چوب

10 / 10
از 1 کاربر
مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

دیوارپوش طرح چوب طبیعی یکی از بهترین نوع دیوار پوش برای طراحی دکوراسیون داخلی است و برای ایجاد افکت های سنتی و القای محیطی دلنشین همیشه مورد استقبال طراحان دکوراسیون قرار می گیرد.

دیوارپوش طرح چوب طبیعی

دیوارپوش طرح چوب طبیعی از انواع چوب طبیعی مانند آرتمیس ، زئوس ، چوب طبیعی ونوس ، چوب طبیعی ارینوس ، چوب طبیعی لوتوس ، چوب طبیعی داتیس و غیره می تواند موجود گردد و بسته به کیفیت و نوع چوب قیمت دیوارپوش طرح چوب متفاوت می باشد.

دیوارپوش چوبی جدید

دیوارپوش چوبی جدید در طرح های مختلف طرح چوب و چوبی موجود می باشد. دیوارپوش چوبی جدید مورد نظر بسیاری از مشتریان قرار می گیرد و فروش بالایی را به خود نسبت داده است. دیوارپوش چوبی جدید می تواند زیبایی بسیار و ویژه ای را برای محیط داخلی منزل شما فراهم نماید.

قیمت دیوارپوش طرح چوب طبیعی

قیمت دیوارپوش طرح چوب طبیعی در انواع مختلف نوع چوب طبیعی می باشد که هر یک قیمت متفاوتی ار خواهد داشت و نیز اینکه طرح هر یک از چوب ها متفاوت می باشد. قیمت دیوارپوش طرح چوب طبیعی را نیز می تواند در کاتالوک لیست محصولات فروشگاه رونیا بسته به نوع چوب طبیعی و نیز رنگ و دیگر متریک ها انتخاب نمایید تا قیمت را مشاهده نمایید.

دیوارپوش طرح چوب PVC

دیوارپوش طرح چوب PVC پی وی سی از مدل های پرکاربرد دیوارپوش طرح چوب می باشد که آسانی در نصب را در کنار کیفیت کار خواهد داشت.

دیوار پوش طرح چوب

دیوار پوش طرح چوب از موارد پراستفاده می باشد که به واسط طرافت و زیبایی و نیز طرح شیکی که دارد طرفداران بسیاری ار در میان مشتریان خواهد داشت.

 دیوارپوش طرح چوب طبیعی

خرید دیوارپوش طرح چوب

خرید دیوارپوش طرح چوب با انتخاب نمودن طرح چوب و نیز دیگر متریک ها انجام می گیرد و خرید دیوارپوش طرح چوب از فروشگاه رونیا با ضمانت کیفیت کار در پروسه خرید دیوارپوش طرح چوب ، نصب دیوارپوش طرح چوب می باشد.

فروش دیوارپوش طرح چوب

فروش دیوارپوش طرح چوب با درصد فروش بالا نسبت به دیگر انواع دیوارپوش طرح چوب می باشد. می توانید متناسب با بودجه و هزینه ای که می خواهید برای خرید دیوارپوش طرح چوب در نظر گرفته اید به انتخاب دیوارپوش طرح چوب اقدام نمایید. فروش دیوارپوش طرح چوب در فروشگاه رونیا در تهران و نیز دیگر شهرستان ها اطراف تهران انجام می گیرد.

دیوارپوش طرح چوب تهران

دیوارپوش طرح چوب تهران برای افرای که در تهران زندگی می کنند به عنوان آیتمی مطرح می گردد که در زمان خرید دیوارپوش طرح چوب مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. دیوارپوش طرح چوب تهران با انجام سرویس های نصب و خرید دیوارپوش طرح چوب می باشد.

قیمت دیوارپوش طرح چوب طبیعی همراه مشخصات فنی محصولات

دیوارپوش پلاستیکی طرح چوب

دیوارپوش پلاستیکی طرح چوب دوام و ماندگاری بالایی را نسبت به دیگر انواع دیوارپوش طرح چوب به خود اختصاص داده است. دیوارپوش پلاستیکی طرح چوب در رنگ های متنوع و نیز در طرح های مختلف می تواند طراحی و تولید گردد.

دیوارپوش پی وی سی طرح چوب

دیوارپوش پی وی سی طرح چوب از مدل های پرکاربرد و پرفروش می باشد و زیبایی را در کنار کیفیت در خود گنجانده است . در فروشگاه رونیا می توانید دیوارپوش PVC طرح چوب ار در مدل ها و قیمت های متعدد خریداری نمایید.

دیوارپوش طرح چوب منزل

دیوارپوش طرح چوب منزل برای محیط داخلی منزل و نیز دکوراسیون داخلی منزل شما برای پذیرایی و نیز برای اتاق خواب و یا حتی اشپزخانه می تواند نصب گردد که زیبایی و شکوه بسیار زیبا را به محیط خانه شما خواهد بخشد.

دیوارپوش طرح چوب مغازه

دیوارپوش طرح چوب مغازه و دیگر محیط های اداری و تجاری و نیز فروشگاه شما و یا بوتیک شما می تواند به واسط نصب دیوارپوش طرح چوب بسیار زیبا و شیک به نظر رسد.

دیوارپوش های طرح چوب

دیوارپوش های طرح چوب در طرح های افقی و خطوط عمودی در چوب طبیعی که می تواند به واسط زیبایی ویژه در خطوط چوب طبیعی سبب تمایز دیوارپوش طرح چوب شود. دیوارپوش طرح چوب بسته به کیفیت ودرجه کیفیت چوب در قیمت متعددی موجود می باشد.

دیوارپوش سه بعدی طرح چوب

دیوارپوش سه بعدی طرح چوب طرح های خلاقانه و نیز خاص را شامل می شود که نظر بیننده را به خود جذب می نماید. دیوارپوش سه بعدی طرح چوب امروزه با علاقه خاص در میان مشتریان صحبت می گردد.

دیوارپوش فومی طرح چوب

دیوارپوش فرمی طرح چوب به آسانی قابل تولید و نیز نصب می گردد و از مزایای استفاده از دیوارپوش طرح چوب سهلوت در نصب می باشد.

نصب دیوارپوش طرح چوب

برای ایجاد بافت های چوبی در نقاط مختلف دکوراسیون داخلی محیط های تجاری و مسکونی از دیوارپوش های طبیعی چوب استفاده میکنند. دیوارپوش طرح چوب طبیعی یکی از خلاقانه ترین شیوه های طراحی منزل است که روح و جان تازه ای به خانه می دهد. مخصوصا برای کسانی که به طبیعت علاقه دارند.

دیوار پوش های مدل چوب طبیعی چند سالی هست که در ایران استفاده می شود و از طریق آن خیلی آسان می توان دیوارها و حتی سقف را به آن شکلی که مدنظر شما هست تبدیل کرد.

مدل دیگر از دیوارپوش هم وجود دارد که در نوع خود جدید می باشد برای مشاهده کلیک کنید: دیوارپوش دکوراتیو

چرا باید از دیوارپوش مدل چوب طبیعی استفاده کرد

سبک زندگی تغییر کرده است و قشری از جامعه به طراحی دکوراسیون چوبی روی آورده اند. چنانچه می خواهید قسمتی از خانه تان، منحصر به فرد باشد و یا بیشتر جلب نظر کنید می توانید از دیوارپوش استفاده کنید.

همچنین اگر صاحب یک مکان تجاری هستید با یک طراحی خلاقانه  با استفاده از دیوار پوش چوب طبیعی می توانید حس احترام بیشتری به مخاطب منتقل کنید مخصوصا اگر در کنار آن با ظرافت از نورپردازی استفاده کنید.

با به کار بردن دیوارپوش چوب طبیعی در اتاق خواب، کتابخانه و یا اتاق نشیمن می تواند محیط منزلتان را جذاب تر کند تا افراد خانواده حس صمیمیت محیط را بیشتر احساس کنند.

متخصصین سایت فروشگاه آنلاین رونیا آماده هستند تا شما را برای انتخاب یک دیوارپوش مناسب راهنمایی کنند. 

نمایش همه
علاقه مندی ها ()