سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

کاغذ دیواری سنگ

10 / 10
از 1 کاربر
مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

کاغذ دیواری سنگ دارای جذابیت بسیار بالایی می باشد و فضا را به طور کامل تحت تاثیر قرار می دهد. شما می توانید در سبک های مختلف از کاغذ دیواری سنگ در طرح های متنوع استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با کاغذ دیواری سنگ بیشتر آشنا کنیم.

کاغذ دیواری طرح سنگ

نگاهی به ویژگی های کاغذ دیواری سنگ

کاغذ دیواری سنگ همانند سایر کاغذ دیواری های موجود در رونیا دارای ویژگی های مثبت بسیاری می باشد. این ویژگی ها از قبیل موارد زیر است:

  •  کاغذ دیواری سنگ قابل شستشو می باشد و بعد از شست و شو به هیچ وجه کیفیت خود را از دست نمی‌دهد.
  •  کاغذ دیواری سنگ ارائه شده توسط مجموعه رونیا در برابر تابش نور مستقیم نیز مقاومت خوبی از خود نشان داده است.
  •  این مدل از کاغذ دیواری جایگزین خوبی برای دیوار پوش طرح سنگ می باشد.
  •  کاغذ دیواری سنگ ارائه شده توسط این مجموعه دارای ضمانت نامه معتبر نیز است.
  •  کاغذ دیواری سنگ موجود در فروشگاه ما در برندهای مختلف به شما عزیزان عرضه می شود.
  •  کاغذ دیواری سنگ همانند سایر کاغذدیواری ها در جنس های pvc، فوم پی وی سی و نانوون توسط رونیاشاپ ارائه می‌شود.
  •  کاغذ دیواری سنگ در ضخامت های ۲۰۰ الی ۳۰۰ میکرون از فروشگاه رونیا ارائه می شود.
  •  شما به هیچ وجه از تماشای مکرر کاغذ دیواری سنگ خسته و دلزده نخواهید شد.
  •  کاغذ دیواری سنگ به هیچ عنوان دمده نمی‌شود و از بورس نمی‌افتد.

موارد استفاده و کاربردهای کاغذ دیواری سنگ

 کاغذ دیواری سنگ کاربرد بسیار زیادی دارد. شما می توانید از کاغذ دیواری سنگ در قسمت های مختلف منازل خود از جمله اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، سالن غذاخوری و حتی آشپزخانه استفاده کنید. جایگزین دیوارپوش طرح سنگ در بین کابینت استفاده از این کاغذ دیواری بسیار گزینه مناسبی خواهد بود.

موارد استفاده و کاربردهای کاغذ دیواری سنگ

علاوه بر منازل می‌توانید از کاغذ دیواری سنگ برای زیباسازی فضاهای اداری و تجاری خاص و شیک استفاده کنید. کاغذ دیواری سنگ می تواند زیبایی بسیاری را در دکوراسیون شما به نمایش بگذارد. کافیست که از این کاغذ دیواری به دقت و با توجه به هماهنگی آن با پالت رنگی و سبک دکوراسیون خود استفاده کنید. در این صورت است که دکوراسیون شما زیبایی چشمگیری را القا خواهد کرد.

نقش استفاده از کاغذ دیواری سنگ در سبک مدرن و مینیمال

 کاغذ دیواری سنگ در سبک های مدرن و مینیمال بسیار پرطرفدار است و سبب ایجاد فضایی مدرن و مینیمال می‌شود. استفاده از کاغذ دیواری سنگ به عنوان کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی بسیار کیس مناسبی می باشد. کسانی که سالن پذیرایی خود را به روش سبک مدرن و مینیمال دیزاین کرده‌اند، به راحتی می توانند با خرید کاغذ دیواری سنگ جذابیت چشمگیری را به نمایش بگذارند. این کاغذ دیواری در کنار استفاده از مبلمان مدرن و اِل مانند و یک قالی مدرن و پرده ساده سبکی مدرن را به نمایش می‌گذارد. توصیه می کنیم که حتما در کنار خرید کاغذ دیواری سنگ به سایر المانهای به کار رفته در دکوراسیون خود توجه کنید. زیرا که در سبک مدرن و مینیمال تنها خرید کاغذ دیواری سنگ کافی نیست.

کاغذ دیواری سنگ را با چه المان ها و عناصری ست کنیم؟

 شما می توانید کاغذ دیواری سنگ را با المان ها و عناصر مختلفی در دکوراسیون داخلی خود ست کنید. قبل از همه چیز به پالت رنگی به کار رفته در دکوراسیون خود توجه کنید. برای متعادل سازی فضا لازم است که حتماً از یک پالت رنگی مناسب با متراژ و سبک و سیاق فضای خود استفاده کنید. کاغذ دیواری سنگ را عموماً در سبک مدرن و مینیمال به همراه المان های مدرن استفاده می کنند. شما می توانید در یک فضا برای یکی از دیوارهای خود از کاغذ دیواری سنگ استفاده کنید. در کنار آن می توانید برای سایر دیوارهای تان از انواع کاغذ دیواری ساده موجود در فروشگاه ما استفاده کنید.

کاغذ دیواری سنگ را با چه المان ها و عناصری ست کنیم

همچنین می‌توانید برای سایر دیوارهای خود در سالن پذیرایی و اتاق کنفرانس اماکن اداری و تجاری از پوستر دیواری سه بعدی و انواع پوستر دیواری های طبیعت نیز می توانید در کنار کاغذ دیواری سنگ استفاده کنید. همچنین استفاده از انواع دیوارپوش دکوراتیو، دیوارپوش طرح چوب و یا سه بعدی برای سایر دیوار های خود کنار کاغذ دیواری سنگ زیبایی بخش سالن های شما خواهد بود‌.

خرید کاغذ دیواری سنگ از فروشگاه رونیا

 شما به راحتی می توانید کاغذ دیواری سنگ مورد نظر خود را از فروشگاه رونیا خریداری کنید. کاغذ دیواری سنگ در برندهای مختلف ارائه می شود. شما می توانید از بین آرشیو کامل کاغذ دیواری های موجود در فروشگاه ما کاغذ دیواری دلخواه خود را به راحتی انتخاب کنید. ما کاغذ دیواری جدید و روز دنیا را با مناسبترین قیمت به شما عزیزان عرضه می کنیم‌. شما می توانید با اعمال فیلتر قیمت ارزانترین و گرانترین کاغذ دیواری سنگ موجود در فروشگاه ما را ملاحظه فرمایید. رونیاشاپ همواره سعی بر این دارد که ارمغان زیبایی ها برای فضاهای شما باشد.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()