سبد خرید 0

زیرسازی کاغذ دیواری چگونه است؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 16 آذر 1401 در ساعت 11 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 35 )

زیرسازی کاغذ دیواری یکی از مهم ترین عملیات قبل از نصب کاغذ دیواری می‌باشد. اگر شما نیز تصمیم به خرید کاغذ دیواری و نصب آن در فضای پذیرایی، اتاق خواب و یا حتی شرکت تجاری و محل کار خود گرفته اید، بهتر است تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید. به احتمال زیاد شما نیز ممکن است همچون عامه اجتماع در خصوص زیرسازی کاغذ دیواری اطلاعات چندانی نداشته باشید. همین امر باعث می‌شود که در محاسبات مربوط به خرید کاغذ دیواری با توجه به بودجه خود دچار اشتباه شوید. بنابراین می توانید فرصت را غنیمت شمرده و اطلاعات جامعی را در این خصوص دریافت کنید.

زیرسازی کاغذ دیواری

زیرسازی کاغذ دیواری به چه معناست؟

در خلاصه ترین و جامع ترین حالت ممکن، زیرسازی به معنای آماده نمودن یک سطح خاص برای اجرای عملیات مورد نظر است. عملیات مورد نظر در مقاله پیشرو همان نصب کاغذ دیواری است. بنابراین تمام اقداماتی که با هدف فراهم نمودن شرایط مناسب جهت نصب کاغذ دیواری صورت می گیرد، زیرسازی کاغذ دیواری را تشکیل می دهند. زیرسازی کاغذ دیواری در اغلب موارد با اقدامات خاص و بسیار وقت گیر همراه نمی باشد اما شما را موظف به پرداخت هزینه ای متمایز از هزینه خرید، ارسال و نصب کاغذ دیواری می کند.

زیرسازی کاغذ دیواری بر روی چه دیوارهایی صورت می گیرد؟

ممکن است دیوار منزل و یا محل کار شما، نیاز چندانی به عملیات پیشرفته و حرفه ای مربوط به زیرسازی نداشته باشد. با این حال اگر خانه ای قدیمی و یا نوساز دارید، باید نسبت به انجام زیرسازی حرفه ای آن اقدام کنید. شاید برای شما نیز جای سوال باشد که چرا یک خانه نوساز و دارای دیوار صاف باید جهت نصب کاغذ دیواری مورد زیرسازی واقع شود؟ این سوالیست که در مباحث بعدی بدان پاسخ خواهیم داد.

زیر سازی کاغذ دیواری

زیرسازی دیوار در ساختمان های قدیمی

دیوار یک ساختمان کهنه به یک زیرسازی کاملا حرفه ای نیاز دارد. نصاب مورد نظر علاوه بر بررسی سطح دیوار و پوشش تمام ناهمواری های موجود، اعم از ترک های ساختمانی، جای سوراخ میخ و یا محل برداشتن پریز برق و یا مورادی از این قبیل باید از عدم وجود رطوبت و کپک احتمالی در دل دیوار نیز مطمئن شود. در صورت مشاهده نم و رطوبت دیوار باید اقدامات دیگری نیز انجام دهید. جهت آگاهی بیشتر برای حل این مشکل پیشنهاد می‌کنیم که مقاله "چگونه نم دیوار را از بین ببریم؟" را مطالعه کنید.

همچنین جهت جلوگیری از تعریق دیوار بهتر است که حتماً قبل از زیرسازی کاغذ دیواری چاره اندیشی کنید. این مسئله در نقاط شمالی و جنوبی کشور به علت درجه بالای رطوبت هوا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

زیرسازی دیوار در ساختمان های نوساز

عمده ترین مسئله ای که در خصوص ساختمان های نوساز مطرح می شود، احتمال وجود رطوبت در لایه های داخلی و نزدیک به قسمت زیرساز کاغذ دیواری است. از آنجا که اصولا بسیاری از عملیات های ساختمانی مربوط به گچ کاری، سفید کاری، نصب و الصاق کتیبه و مواردی از این دست در خصوص ساختمان  های تازه ساز وجود دارد. بنابراین باید پیش از اقدام به نصب کاغذ دیواری، تمام مراحل مورد نظر را سپری نمایید. این کار از آسیب های احتمالی به لایه اصلی و مورد مشاهده شما از کاغذ دیواری جلوگیری خواهد نمود.

مراحل زیرسازی کاغذ دیواری

مراحل زیرسازی کاغذ دیواری با توجه به نوع دیوار و میزان هموار بودن و یا هموار نبودن آن تعیین می شود. یک دیوار ممکن است بنابر شرایط مطلوب خود، از اجرای برخی از مراحل ذیل معاف شود. این مراحل عبارتند از:

  • کندن و تراشیدن قسمت های برآمده و متورم دیوار بر اثر گچ کاری نامناسب و یا نفوذ بیش از حد رطوبت در لایه میانی دیوار.
  • رفع منبع ایجاد رطوبت در دیوار به صورت کاملا حرفه ای.
  • رفع ترک های ریز و درشت، سوراخ های موجود بر روی دیوار و دیگر شرایط نا مناسب بر روی دیوار به وسیله بتونه کاری.
  • استفاده از روغن و یا چسب پرایمر زیر ساز.
  • فرصت دادن به دیوار مورد نظر جهت خشک شدن و آمادگی کامل برای نصب.
  • استفاده از چسب ویژه نصب کاغذ دیواری به صورت کاملاً مسطح و یکنواخت.
  • الصاق کاغذ دیواری به صورت کاملا حرفه ای و بدون کوچکترین بی دقتی.

دقت نمایید که چسب پرایمر زیرساز با چسب مورد نیاز در زمان نصب کاغذ دیواری متفاوت است. اصولا قیمت کاغذ دیواری به صورت جداگانه از نصب و زیرسازی آن محاسبه می شود.

مواردی که ضمانت نصب کاغذ دیواری را مخدوش می کند

نصب کاغذ دیواری یکی از مهمترین مراحل خرید کاغذ دیواری است. اما هرگونه اقدام خودسرانه خریدار در خصوص نصب آن و یا نادیده گرفتن مراحل زیرسازی باعث از بین رفتن ضمانت نصب می‌شود. ممکن است این امر سبب هدر رفت هزینه های شما به جهت خرید کاغذ دیواری شود. در صورت پرداخت کامل هزینه زیرسازی و بروز هرگونه حباب، ترک و یا کنده شدن کاغذ دیواری از روی دیوار در زمره مسئولیت های نصاب بوده و می توانید در این خصوص اقدام به رفع موارد ایجاد شده کنید. همچنین اگر بعد از نصب کاغذ دیواری حباب هایی مشاهده نمودید بهتر است که نسبت به رفع این مشکل مقاله "با حباب های زیر کاغذ دیواری چه کنیم؟" را مطالعه کنید.

زیر سازی کاغذ دیواری

فروشگاه رونیا و زیرسازی کاغذ دیواری

فروش کاغذ دیواری در آلبوم های مختلف، یکی از مهمترین و اصلی ترین اقدامات فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیاست. فروشگاه اینترنتی رونیا با ارائه خدمات مربوط به نصب و زیرسازی کاغذ دیواری در محل مورد نظر شما با بهترین کیفیت ممکن، گام بسیار مهمی در جلب رضایت مشتریان خود برداشته است.

قیمت زیرسازی کاغذ دیواری توسط نصابان حرفه ای ما به منصفانه ترین شکل ممکن است. در این مجموعه از دریافت مبالغ غیر واقعی خودداری شده است. ضمانت نصب و زیرسازی کاغذ دیواری نیز به بهترین شکل ممکن و تضمین شده می‌باشد. شما می توانید با اطمینان خاطر مبادرت به خرید کاغذ دیواری و انجام زیرسازی آن کنید. ما در رونیاشاپ انواع کاغذ دیواری از برندهای مختلف را به شما عزیزان ارائه کرده ایم. شما می‌توانید با بررسی کامل آرشیو کاغذ دیواری های ما، محصول موردنظر خود را بیابید.

ارسال نظر

سجاد :
1 3
با سلام .دیوار من زیرش بتونه ی روغنی است .الان میخوام کاغذ دیواری الیافی نصب کنم ایا لازم است بتونه ماستیک شود؟
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر. اگر سنباده خورده باشد که نیاز به هیچ بتونه دیگری ندارد. اگر از کاغذ ضخیم استفاده میکنید که نیاز به سمباده کاری نیز ندارد. البته برای کاغذ دیواری های براق باید سطح کاملا صاف و صیقلی باشد. شاد و سلامت باشید.
اسدی :
3 0
باسلام مختصر تعمیراتی شده الان بعضی جاگچ شده جوانب ان رنگ شده است ایا روی گچ رنگ باید بشه مابقی رنگ کرمه الان سفید بشه یا کرم روی گچ
مدیریت :
0 0
با سلام در صورتی که قصد دارید از کاغذ دیواری های نازک و الیافی یا نان وون استفاده نمایید حتما باید زیرسازی و یک دست آستر شود و بعد از 1 هفته کاغذ دیواری نصب گردد ولی در صورتی که از کاغذ دیواری های ضخیم استفاده نمایید نیازی به زیرسازی نیست و فقط باید قبل از نصب کاغذ دیواری ترک های دیوار بتونه شود.
علیرضا :
0 2
سلام.برای زیر کار کاغذ دیواری من به دیوارا که کچ بود ۲ دست روغن الیف زدم.الان بعد از ۱۰ روز نصاب کاغذ میگه خشک تشده و امکان نصب نیست.چیکار میشه کرد تا روغن زودتر خشک بشه.در ضمن خونه گرمه.
مدیریت :
1 0
سلام وقت شما بخیر روغن زیر کار را نباید چند دست روی هم میزدید. بهترین روش برای زودتر خشک شدن دیوار ها جریان زیاد هوا و استفاده از پنکه است. در ضمن کار شما به علت وجود چربی مواد نفتی بر روی دیوار دوام زیادی نخواهد داشت و حداقل باید یک هفته بعد از خشک شدن کامل دیوار ها کاغذ دیواری اجرا شود.
شیدا :
1 5
سلام وقت بخیر،دیوار اتاق خوابم بلکا داشته.بعداز کندن هنوز مقداری از بلکاها روی دیوار جا مانده هم ناهمواری هم ترک هم کندگی گچ میشه برای تمیز شدن و یکدست شدن دیوارها راهنمایم کنید.سپاس کندگی گچ
مدیریت :
0 2
سلام وقت بخیر. بستگی دارد که بعد از کندن بلکا چه متریالی استفاده نمایید ولی در اکثر اوقات باید تمام تکه های جا مانده به کمک خیس کردن دیوار با آب گرم پاکسازی و سپس ترک های دیوار با بتونه ترمیم و متریال هایی مثل کاغذ دیواری بر روی آن اجرا شود. تنها متریال که نیاز به زیرسازی نداشته و حتی مستقیم بر روی دیوار اجرا میشوند انواع دیوارپوش است.
احسان :
2 2
با عرض سلام و روزبخیر ساختمان ما نو ساز میباشد ودر مرحله گچ و خاک است میخواستم بپرسم جهت نصب کاغذ دیواری احتیاج به سفیدکاری گچ هست یا روی همان گچ و خاک میشود کاغذ کرد و هزینه زیر سازیش زیاد هست یا نه ؟با تشکر
مدیریت :
3 1
با سلام و وقت بخیر برای نصب کاغذ دیواری نیاز به سطح کاملا مسطح می باشد که معمولا این امر با اجرای گچ و خاک محقق نمیگردد. پس از سفید کاری و گلکاری دیوارها به راحتی کاغذ دیواری را نصب نمایید.
ملیمی پور :
1 0
با سلام، آیا روی دیوارهایی که رنگ روغنی مات خورده اند و مشکلی ندارند می‌توان مستقیماً کاغذ دیواری را چسباند یا الزام این است که سطح دیوار ماستیک باشد و نه رنگ روغنی؟
مدیریت :
0 0
درود بر شما رنگ روغنی از هر نوعی که باشد برای نصب کاغذ دیواری ایده ال است و نیازی به زیرسازی ندارد.
رضا :
0 0
با سلام من کاغذ دیواری قبلی ر و کندم و لایه زیری به صورت خیلی صاف روی دیوار چسبیده به راحتی کنده نمیشه میخواستم ببینم میشه روی آنها کاغذ دیواری چسباند یا باید کنده بشه
مدیریت :
0 1
درود بر شما برای نصب کاغذ دیواری حتما باید کاغذ دیواری قبلی کاملا از دیوار پاکسازی شود. بهترین روش برای پاک کردن لایه زیرین که بر روی دیوار چسبیده است استفاده از ترکیب مقدار کمی چسب کاغذ دیواری در آب ولرم است که با استفاده از غلتک دو بار دیوار را آغشته نمایید و سپس با کاردک باقیمانده کاغذ دیواری را به سادگی از روی دیوار جدا نمایید.
Zohreh :
1 0
سلام روی دیوار گل گچ هم کاغذ دیواری نصب میشه؟؟
مدیریت :
0 0
سلام خیر متاسفانه کاغذ دیواری روی گچ و خاک قابل نصب نیست
فاطمه :
0 0
سلام خسته نباشید. قسمتی از دیوار که پشت بخاری بوده ترک خوردگی داره گچ هاش هم ریخته. شما خودتون زیرسازی میکنید؟ کلا دیوار نیازی به زیرسازی داره یا نه ؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت شما بخیر. بله حتما تمام ایرادات زیر کار قبل از نصب کاغذ دیواری باید برطرف بشه وگرنه از روی کاغذ دیواری قابل مشاهده است. مخصوصا ترک های پشت بخاری که عمیق هستند. نصاب کاغذ دیواری قبل از نصب، این زیرسازی ها را انجام می‌دهد.
مجید :
0 0
سلام.برای نصب کاغذ دیواری استفاده از پرایمر الزامیست؟
مدیریت :
0 1
سلام وقت بخیر بله حتما باید قبل از نصب کاغذ دیواری روی دیوار پرایمر یا چسب چوب رزینی مثل چسب برند شمال رقیق شده با قلمو یا غلتک آغشته شود.
یاشار رضایی :
0 0
سلام، ببخشید ما میخوام دیوارمون رو کاغذ کنیم اونم گچ سفید شده و خشک شده، الان باید زیرش رو چیا بزنیم تا نصب کنیم؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر بهترین زیر کار برای اجرای کاغذ دیواری یک دست روغن بتونه است و بعد از یک هفته با گردش بالای هوا کاغذ دیواری اجرا شود. البته مستقیم روی گچ با یک دست پرایمر نیز قابل اجرا است.
رضا :
2 0
سلام خسته نباشید آیا ترک های روی دیوار برای نصب کاغذ دیواری از بتونه ی روغنی استفاده شود یا بتونه ی گچی , ممنونم
مدیریت :
0 1
سلام وقت شما بخیر بهترین روش برای پر کردن ترک ها و زیر سازی دیوار قبل از نصب کاغذ دیواری استفاده از ترکیب گچ و چسب کاغذ دیواری است.
جواد :
0 1
سلام وخسته نباشید میخواستم بپرسم روی دیوار که گچ سالم داره باید قبل از کاغذ دیواری ماستیک بشه یا روغن جلا کافیه
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر برای نصب کاغذ دیواری روی گچ بهتر است که قبل از نصب روغن الف و ماستیک انجام شود ولی کاغذ دیواری روی گچ هم مستقیما قابل اجرا است.
علی :
0 1
سلام دیوار منزل در حال حاضر گچ هست و صاف و یک دست آیا لازم هست تا از روغن الیف به روی دیوار قبل از اجرای کاغذ دیواری استفاده کنم؟
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر بله برای اینکه نصاب کاغذ دیواری قدرت مانور بیشتری داشته باشد و نصب با کیفیت تری انجام شود بهتر است قبل از نصب کاغذ دیواری روغن الیف روی دیوار اجرا گردد.
جواد :
1 0
سلام زیرکار رنگ پلاستیک و ترکها با گچ گرفته شده حالا قبل از نصب چه کاری لازمه انجام بدیم؟
مدیریت :
2 0
سلام وقت شما بخیر باید یک دست رنگ روغنی غلیظ حداقل یک هفته قبل از نصب کاغذ دیواری روی دیوار رنگ پلاستیک اجرا شود.
ایرج عزیززاده :
0 0
درود بر شما ما آپارتمان را بازسازی کرده ایم تقریباً نود درصد دیوارها هم گچ کشی جدید کرده ایم و بقیه اش هم رنگ روغنی و سالم بوده است . حالا برای کاغذ دیواری بگیم نقاشمان گچ ها را روغن و زیرسازی کند یا لین عمل با نصاب هاست ؟
مدیریت :
0 0
با سلام. وقت بخیر. با توجه به یکدست نبودن دیوارها امکان تغییر رنگ و مشکلات آتی برای کاغذ دیواری ها وجود دارد. پس بهتر است که دیوارهای جدید زیرسازی شود.
اصغری :
0 1
سلام وقت بخیر،ما دیوارمون رنگ پلاستیک شده ولی کاملا صاف و یکدست هستش یکی که کارش کاغذبود گفت نیازی به زیرکاری نیست و فقظ دوسه کیلو رنگ روغن بگیرید و با تینر رقیق کنید و همینطوری بکشید روی دیوار یک دست ،بعد کاغذ کنید،خواستم بدونم این روش درسته؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر. در صورتی که قصد دارید روی دیوار رنگ پلاستیک کاغذ دیواری نصب کنید بهترین روش ماستیک بتونه روغنی یا آغشته کردن کل دیوار با رنگ روغنی غلیظ است. البته در هر دو مورد حداقل ۱۰ روز بعد باید اقدام به نصب کاغذ دیواری نمایید.
محسن نادری :
1 0
سلام وتشکر دیوارما سیمان کاری بسیارصاف شده.امکان اجرای کاغذدیواری هست؟
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر اول باید با بتونه روغنی زیرسازی انجام شود بعد نصب کاغذ دیواری بر روی سیمان انجام شود.
شهرام :
0 0
سلام من روی دیوار گچی روغن الیاف با بنزین زدم وبعد روش با بتونه کناف لکه گیری کردم ویرایش با کمی چسب چوب مخلوط کردم ولی کاغذ روی کار خوب لیز نمیخوره وچسب کاغذ خوش میشه
مدیریت :
0 0
سلام وقتتون بخیر با توجه به توضیحات شما بهتر است که کل دیوار را به روغن الیف بتونه رقیق آغشته نمایید. بعد از سه روز میتوانید کاغذ دیواری را نصب نمایید.
نیما :
0 0
سلام .دی‌وارها رنگ پلاستیکه .میتونم قبلش یه پرایمر بزنم وبعد کاغذ نصب کنم یا اینکه بعد پرایمر باید بتونه اکریلیک بکنم ؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر قبل از نصب کاغذ حتما باید بتونه روغنی یا یک دست رنگ روغنی اجرا شود بعد کاغذ دیواری را نصب نمایید.
هانیه :
0 0
سلام وقتتون بخیر برای جلوگیری از ترک خوردن و آسیب دیدن دیوار پشت بخاری چه راهکاری میدین.ممنون میشم پاسخ بدین
مدیریت :
0 1
با سلام و وقت بخیر بهترین روش استفاده از دیوارپوش مخصوصا دیوارپوش های مقاوم در برابر حرارت است.
امیر :
1 0
سلام دیوار‌ رنگ پلاستیک بوده یکدست کامل ماستیک شده الان نصاب فرمودن که باید یک دست دیگه رنگ روغنی بخوره دولت ه ماستیک بشه تا کاغذو نگه داره در غیر اینصورت کاغذ ول میکنه؟ این حرف تا چه میزان صحت داره؟
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر در صورتی که از بتونه روغنی برای ماستیک دیوار استفاده شده باشد، پس از گذشت چند روز کاغذ دیواری قابل نصب است و معمولا مشکلی ایجاد نخواهد شد. البته حتما در نهایت باید توسط نیروی ماهر بازدید شود.
علی :
0 0
سلام من قسمتی از خونم تمامن کاشیه میتونم کاغذ دیواری کنم؟ نیاز به زیر سازی داره؟ بجز گرفتن درزها با بتونه روغنی کار دیگه باید انجام بشه؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر بله میتونید بعد از زیرسازی و بتونه کردن درز بین کاشی ها از کاغذ دیواری استفاده نمایید.
حسین :
0 0
سلام وعرض ادب ، دیوار پذیرایی رو میخوام کاغذ دیواری کنم ولی روی دیوار دو دست رنگ خورده لایه زیررنگ روغنی روی رنگ روغن رنگ پلاستیک حالا روی دیوار پوسته پوسته شده بعضی از قسمت هاش ترکهای روی دیوار رو با گچ گرفتگ اگه میشه راهنمای کنین چیکار کنم تا زیر کار خوب بشه تا کاغذ خودشو بگیره
مدیریت :
0 0
درود بر شما برای نصب کاغذ دیواری سطح دیوار باید کاملا صاف باشد و هر گونه ترک، پوسته و برآمدگی باعث مشکل در ظاهر و کیفیت کاغذ دیواری می شود. بهتر است قبل از نصب کاغذ تمام سطح بررسی و هر کجا که حتی احتمال خرابی داشت تراشیده و مجدد با بتونه ماستیک شود سپس اقدام به نصب کاغذ نمایید.
امین کریمی :
0 0
سلام..ساختمان من از داخل اتش گرفت و روی کل دیوار ها وسقف دوده سیاه نشسته..میخوام بدونم میتوان کاغذدیواری قبلی را در آورد و دوباره کاغذ دیواری نصب کنم
مدیریت :
0 0
باسلام بابت این اتفاق متاسفم بله باید کنده شود و مجدد زیرسازی بتونه و کاغذ دیواری جدید نصب شود. سقف نیز باید رنگ شود. با ارسال تصاویر برای مجموعه رونیا میتوانید از تخفیف ویژه استفاده کنید.
اغا ولی :
1 0
باسلام من یه کاربر جدیدهستم واتفاقی وارد این سایت شدم. فقط میخام تشکر کنم از مدیریت که اینهمه با حوصله و دقت، به سوالای کاربرها پاسخ میدن.. واقعا دست مریزاد.
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر ضمن تشکر از جنابعالی، هدف رونیا صرفه جویی در زمان و هزینه کاربران است و سعی بر این است که از تمام ابزار برای این هدف استفاده شود. امیدوارم از بقیه صفحات و محصولات سایت که با بهترین کیفیت خدمات ارائه میشود نیز استفاده بفرمایید.
جلالی :
0 0
سلام من نصف دیوار گچ و نصف دیگه سرامیک ه و یالای سرامیک تا دیوار فاصله داره الان میخوام کاغذ دیواری بزنم با داشتن فاصله میشه کاغذ دیواری زد
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر بله میتوانید ولی در دو قسمت مجزا اجرا می شود. یعنی بلای سرامیک جدا و روی سرامیک هم جداگانه کاغذ دیواری نصب می شود.
طاهر :
0 0
آیا برای صاف کردن گچ و خاک قبل کاغذ دیواری میشه به جای گچ سفید از روغن بتونه استفاده کرد. و کاغذدیواری نصب کرد
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر اگر سطح کاملا مسطح باشد کاغذ دیواری قابل نصب است
حسینی هستم :
0 0
سلام دیوار پذیرایی رنگ اکرولیک خورده الان ترکهارا با بتونه کنار آلمانی پوشوندیم سوماته کردیم روشو رنگ پلاستیک واکرولیک زدیم بعدشم پایمردی زدیم حالا میشه کاغذ دیواری کنیم مشکلی نداره
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر متاسفانه روی رنگ پلاستیک و اکرولیک ضعیف کاغذ دیواری دوام زیادی نخواهد داشت و باید زیرسازی مقاوم تر و بهتری انجام شود.
طراح :
0 0
سلام شب بخیر دیوار خانه خود را آنجا که ترک داشت بتونه کناف کردیم و بعد روغن الیاف را با روغن مخلوط کردیم و و به دیوار که بتونه داشته زدیم و هم به قسمت های که رنگ و روغن داشته زدیم حالا نصاب میگوید نمیشود نصب کرد البته ما بعد با آب و مایع ظرفشویی پاک کردیم و خشک کردیم حالا تا چه زمانی میشود کاغذ دیواری کرد؟
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر تا وقتی که چربی بتونه و رنگ کاملا از بین رفته باید. معمولا تا یک هفته ولی گاهی اوقات تا یک ماه زمان میبرد تا امکان نصب کاغذ دیواری به وجود آید.
محدثه :
0 0
سلام دیوار ما گچی بوده ک روش رنگ پلاستیک زدیم الان یه جاهایی ترک خورده و بلند شده میخوایم کلا رنگ پلاستیک رو بریزیم و کاغذ دیواری کنیم ،برای زیر کار یا رفع ترک ها و جای میخ اینا چیکار کنیم؟؟ماستیک روغنی خوبه؟؟
مدیریت :
0 0
سلام وقتتون بخیر بهترین زیرسازی با توجه به توضیحات شما همان زیرسازی با ماستیک روغنی و اجرای کاغذ پس از یک هفته می باشد.
:
0 0
سلام ایا زیر سازی کاغذ دیواری گردغبار دارد؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر زیرسازی کاغذ دیواری معمولا فقط با بتونه انجام میشود ولی گاهی اوقات نیاز به سمباده زدن برجستگی های روی بتونه نیز میباشد که مقداری گرد و خاک ایجاد میکند.
:
0 0
سلام عرض ادب بعد از زیرسازی باماستیک چند روز بعد باید کاغذ دیواری نصب کرد ؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر بلافاصله بعد از زیرسازی با بتونه کناف با ترکیب چسب چوب میتوان کاغذ دیواری را اجرا کرد.
ناصری :
0 0
سلام و عرض ادب برای زیرسازی دیواری که قبلا گچ بود و الان نم و رطوبت باعث برآمدگی شده چکار باید انجام داد تا بتوان کاغذ دیواری نصب کرد و نتیجه خوبی گرفت و دوام زیادی داشته باش ..ممنون.
مدیریت :
0 0
درود بر شما باید نم برطرف شود.
ناصری :
0 0
سلام و عرض ادب برای زیرسازی دیواری که قبلا گچ بود و الان نم و رطوبت باعث برآمدگی شده چکار باید انجام داد تا بتوان کاغذ دیواری نصب کرد و قبل از نصب از کدام چسب استفدده شود تا جلو رطوبت گرفته شود.
مدیریت :
0 0
درود بر شما در صورتی که بدون برطرف کردن نم از کاغذ دیواری استفاده کنید دوباره بعد از مدتی به همین مشکل برخورد خواهید کرد. چسب یا مدل کاغذ دیواری خاصی برای این مشکل وجود ندارد.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()