سبد خرید 0

معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 25 بهمن 1402 در ساعت 15 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )
کفپوش پی وی سی تقریبا دو دهه است که در کشور ما با سرعت بسیار زیاد مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است و به علت سهولت و سرعت در اجرا، توجه برخی از مردم را در زمان بازسازی یا تغییر کف منزل به خود جلب کرده است. اما یکی از دغدغه های خرید کفپوش پی وی سی، نصب و اجرای با کیفیت آن است که با توجه به ورود تعدادی از اجرا کنندگان نابلد واستفاده از چسب کفپوش نامناسب، برای مصرف کننده دغدغه هایی ایجاد شده است. البته هزینه‌های بسیار بالای نصب نیز مزید بر علت شده است تا محصولی کاربردی‌تر به نام کفپوش پی وی سی پشت چسبدار سهم خود را از بازار به دست بیاورد و قسمتی از دغدغه های مصرف کنندگان را برطرف نماید.

کف و پوشش آن مبحثی است که معمولا در طراحی داخلی دست کم گرفته می شود. کف خانه جایی است که تمام وسایل ما روی آن قرار دارد و هر روز، ساعت ها روی آن راه می رویم. کف اگرچه به صورت مستقیم در زیبایی و طراحی خانه ما تاثیر ندارد اما به عنوان یک پس زمینه، اثر بصری غیر قابل انکاری دارد. گزینه های مختلفی برای پوشاندن کف خانه وجود دارد. برخی چوب طبیعی را ترجیح می دهند و برخی دیگر به گزینه هایی همچون موزاییک، سنگ و یا موکت روی می آورند. هر یک از این گزینه ها، مزایا و معایب خاص خودشان را دارند که پرداختن به آنها خارج از حوصله این مقاله می باشد و قرار است در این مقاله کفپوش pvc پشت چسبدار را به چالش بکشیم و با آن بیشتر آشنا شویم. در کل یکی از مهمترین پارامترها که در تمام گزینه های فوق الذکر مشترک است، هزینه تمام شده در ازای نمای زیباست. این دو عامل سبب شده است تا بسیاری به کفپوش ها روی آورند و ما را بر آن داشتند که اطلاعات شما را در این زمینه افزایش دهیم تا اطلاعات بیشترزی در مورد بهترین مارک کفپوش pvc داشته باشید . در میان تمام گزینه های موجود به تازگی در بازار اما، فروش کفپوش پشت چسب دار بسیار رونق دارد.

 

با توجه به افزایش محبوبیت کفپوش پشت چسب دار در بازار ایران، ما تصمیم داریم تا در این مقاله مزایا و معایب این نوع کف پوش ها و بهترین روش های نصب و نگهداری آنها را مرور کنیم. بنابراین، اگر شما نیز در فکر تغییراتی برای کف خانه یا محل کار خود هستید، پیشنهاد می کنیم ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید.

 کفپوش پشت چسب دار

چرا کفپوش پشت چسب دار؟

با اندکی گشت و گذار در بازار، متوجه محبوبیت و بالا بودن میزان فروش کفپوش پشت چسب دار خواهید شد. چرا این نوع از کفپوش ها، در مقایسه با گزینه هایی همچون پارکت یا سنگ، محبوبیت زیادی دارند؟ کف پوش هایی که از جنس مواد طبیعی، مانند چوب یا سنگ ساخته می شوند بسیار زیبا هستند اما در عین حال قیمت تمام شده بسیار بالایی دارند. نصب این نوع از کفپوش ها نیز بسیار زمان بر است و در عین حال، به نیروی کار متخصص نیاز دارد. کفپوش پی وی سی طرح چوب، شبه چوب یا سنگ، با قیمت تمام شده به مراتب کمتر و نصب بسیار آسان، همان اثر بصری را برایتان فراهم می کند.  این نوع کف پوش با طرح و رنگ های متنوعی به بازار عرضه می شود و دست شما برای انتخاب مناسب ترین کف پوش از نظر متریال، رنگ بندی و طرح کاملا باز است.

چرا کفپوش پشت چسب دار؟

 

کفپوش پشت چسب دار بهترین گزینه برای محل کار و خانه شماست. این نوع از کف پوش خیلی سریع در محل نصب می شود، به راحتی قابل تعویض است و کمترین میزان آسیب را به کف بنا وارد می کند.  اگر خانه یا دفتر کاری را اجاره کرده اید و از کف آن راضی نیستید، کفپوش پشت چسب دار بهترین گزینه است و می تواند اثر بصری  دلخواهتان را برایتان ایجاد کند کفپوش پی وی سی معمولا به صورت بسته ای به فروش میرسد و هر بسته کفپوش تقریبا 3.5 متر مربع پوشش میدهد.

محاسن کفپوش های پشت چسب دار:

مقرون به صرفه بودن، نصب راحت و تنوع موجود در بازار از جمله عوامل بالا بردن محبوبیت و میزان فروشکفپوش پشت چسب دار هستند. با این حال مزایای این محصول تنها به این سه مورد خلاصه نمی شود. در ادامه برخی از مهم ترین مزایای کفپوش پشت چسب دار را مرور خواهیم کرد:

  • کفپوشی قابل شستشو و ضد باکتری: شما می توانید کفپوش پشت چسب دار را به راحتی و با کمک جارو و یک تی با رطوبت کم، پاک کنید. این محصول ضد باکتری و ضد لک است و در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم می باشد. به همین خاطر، استفاده از این محصول در بیمارستان ها، داروخانه ها و درمانگاه ها بلامانع است.
  • انعطاف پذیری: کف پوش های پشت چسب دار به صورت تایل های انعطاف پذیر به بازار عرضه می شوند. شما می توانید به راحتی و با کمک یک کاتر، آنها را در ابعاد و شکل های مد نظر خود برش دهید و سپس در محل نصب کنید. بدین ترتیب، اتاق هایی که تقارن ندارند و یا گوشه هایی که با کمک اشکال هندسی متقارن قابل پوشش نیستند، با کمک این نوع کفپوش به راحتی پوشش داده می شوند.
  • کفپوش های پی وی سی طرح چوب احساس گرمی و نشاط فراوانی را در محیط به وجود می آورند که با مشاوره خوب در چیدمان دکوراسیون داخلی و استفاده از متریال های دیگر دکوراسیون داخلی مثل پوستر دیواری و کاغذ دیواری طرح پتینه حال خوب را برای شما در منزل ایجاد خواهد کرد.

محاسن کفپوش پشت چسب دار 

معایب کفپوش های پشت چسب دار:

برای پوشاندن کف خانه خود، هر انتخابی می تواند مزایا و معایب خاص خودش را داشته باشد. به عنوان مثال، پارکت در جوار رطوبت ممکن است باد کند و سنگ در اثر ضربه، می تواند به راحتی لب پر شده و یا بشکند. کفپوش پشت چسب دار نیز از این قاعده مستثنی نیست. مهم ترین معایب این محصول عبارتند از:

  • ماندگاری نه چندان بالا: کفپوش هایی مانند پی وی سی یا لمینت در لبه های تایل دارای اتصال هستند. بدین ترتیب، هر یک از تایل ها به یکدیگر قفل می شوند و بر روی زمین قرار می گیرند. کفپوش پشت چسب دار معمولی (به جز نوع پی وی سی) چنین اتصالی را در لبه های تایل ندارد و صرفا با کمک چسب مخصوص بر روی زمین محکم می شود. بدین ترتیب، در طولانی مدت لبه های تایل ممکن است دچار فرسودگی شده و یا حتی به راحتی کنده شوند. به همین دلیل است که اجرای این کف پوش ها در مکان های بسیار پرتردد (مانند راهروهای محیط های تجاری و اداری) توصیه نمی شود.
  • عدم مقاومت در برابر دما و حرارت زیاد: کفپوش های پشت چسب دار در برابر دمای بالا و حرارت مقاوم نیستند. دمای بالا می تواند سبب شل شدن کفپوش ها و کنده شدن آنها شود که احتمال این اتفاق در مناطق جنوبی که سکونت دائم ندارند بیشتر اتفاق می‌افتد.
  • محل تجمع حشرات موذی: کف پوش هایی که به صورت استاندارد نصب نشوند و یا برای نصب آنها از چسب های مناسبی استفاده نشود، شل می شوند و فاصله ایجاد شده میان کفپوش و کف می تواند به محل مناسبی برای جمع شدن سوسک و سایر حیوانات موذی بدل شود. البته این موضوع با نصب استاندارد و اصولی با چسب خوب که از طرف شرکت ضمانت شده باشد دهها سال بدون مشکل و ایراد قابل استفاده خواهد بود.
  • لیزی کف و بالا بودن احتمال سر خوردن: کف پوش ها در حالت عادی لیز نیستند اما برخی از نمونه های ارزان قیمت، به ویژه پس از تمیز شدن ممکن است بیش از حد لیز شوند.
  • تغییر رنگ در برابر تابش خورشید: کف پوش ها (به غیر از کفپوش پی وی سی) به طور  کلی در برابر تابش مستقیم نور خورشید برای طولانی مدت مقاوم نیستند. نور خورشید می تواند سبب تغییر رنگ این کف پوش ها شود. نوع پی وی سی کف پوش های پشت چسبدار به واسطه وجود لایه UV و یک لایه پوششی، مقاومت بیشتری در برابر تابش نور خورشید دارد.

استفاده از پرده های فانتزی مثل پرده های زبرا میتواند کاملا خانه را از تابش نور مستقیم آفتاب محفوظ کند. قیمت زبرا شب و روز هم در فروشگاه رونیا بسیار مناسب است.

 فروش کفپوش پشت چسب دار

 

اهمیت نصب و نگهداری در در ماندگاری محصول

بسیاری از معایب کف پوش های پشت چسب دار که در بخش قبل مرور کردیم، در مرحله فروش کفپوش پشت چسب دار و یا نصب آنها قابل پیشگیری هستند. به عنوان مثال، کفپوش های پشت چسب دار برای سطوح ناصاف، غیر مسطح یا شیاردار مناسب نیستند. برای نصب کفپوش ها در این بخش ها، باید سطح ابتدا کاملا صاف شود. به عنوان مثال، اگر مایلید کف پوش ها را بر روی سرامیک یا کاشی اجرا کنید، فاصله بین کاشی ها باید با کمک سیمان یا سایر مواد، پر شده و سپس کف پوش روی آنها چسبانده شود.

کف سطح اجرا، قبل از نصب کفپوش پشت چسب دار  باید کاملا از آلودگی ها، گرد و غبار و ذرات ریز پاک شود. همچنین سطح باید پیش از چسباندن تایل ها کاملا خشک باشد. در صورت نصب کفپوش بهتر است در بخش های کناری دیوار و حاشیه های اتاقها از قرنیز یا سایر ابزار مناسب مشابه استفاده کنید. در غیر این صورت، تایل ها به خوبی به کف نمی چسبند و علاوه بر جمع شدن ذرات گرد و غبار و حیوانات موذی زیر کف، عمر مفید و ماندگاری آن نیز به شدت کاهش پیدا می کند.

 

نحوه نصب کفپوش پشت چسب دار

کفپوش های پشت چسبدار از آن دسته پوشاننده های کف هستند که در متنوع ترین طرح و رنگ ها وجود دارند و امروزه برای دکوراسیون منازل به وفور استفاده می شوند؛ این گونه کفپوش ها همان طور که از نامشان مشخص است برچسبی می باشند و برای نصب شرایط خاصی را می طلبند؛ آیا می دانید که نحوه نصب کفپوش پشت چسب دار به چه شکل است؟ برای دریافت پاسخ این پرسش به ادامه مطلب توجه داشته باشید.

نکات قبل از نصب کفپوش پشت چسب دار

کفپوش های پشت چسب دار به دلیل این که بسیار حساس هستند قبل از نصب آن ها در ابتدا شما باید شرایط محیطی را که قصد استفاده از این کفپوش ها را در آن دارید را به بهترین شکل بسنجید؛ سطح محلی که قرار است کفپوش ها روی آن ثابت شوند باید عاری از هر گونه آلودگی، فرورفتگی و برآمدگی باشد؛ در غیر این صورت نتیجه کار آن طور که شما در نظر دارید نمی شود، پس حتما به سطح صاف زیر کار توجه داشته باشید و اگر صاف و یکدست نیست، آن را مسطح کنید.

زمینی که قصد دارید کف آن را کفپوش پشت چسب دار بچسبانید باید کاملا خشک و بدون آلودگی باشد؛ در غیر این صورت کفپوش ها به خوبی نصب نمی شوند و نتیجه این کار برایتان خوشایند نخواهد بود.

برای نصب کفپوش پشت چسب دار باید از مراحلی پیروی کنید که این مراحل را در ادامه برایتان شرح می دهیم.

  • در ابتدا پیش از انجام هر کاری شما باید اطمینان حاصل نمایید که سطح زمین کاملا صاف و مسطح است و هیچ گونه برجستگی یا فرورفتگی در آن وجود ندارد.
  • در مرحله بعدی اگر زمین تان مرطوب و کثیف است، حتما آن را تمیز و خشک کنید تا کفپوش به راحت ترین شکل ممکن روی آن بچسبد.
  • زمانی که قصد نصب کفپوش پشت چسب دار را دارید کار خود را حتما از یک گوشه شروع کنید تا طرح و نقوش به طور کاملا منظم و به ترتیب روی زمین چسبیده شوند.
  • در این گام بعد از این که از درست بودن چینش و نقوش کفپوش ها اطمینان حاصل کردید می توانید برچسب پشت کفپوش را بکنید و آن را روی سطح زمین بچسبانید و به مدت چند دقیقه به آن فشار وارد کنید تا کاملا به سطح زمین بچسبد و کنده نشود.
  • سطح روی کفپوش های برچسب دار قابل شست و شو است؛ اما برای شستن و تمیز کردن آن ها بگذارید چند ساعتی از نصبشان بگذرد سپس آن ها را بشویید و تمیز کنید تا چسب پشت آن ها کنده نشود.

تمام موارد گفته شده نحوه نصب کفپوش پشت چسب دار بودند و ما تمام تلاش مان را کردیم تا با ارائه اطلاعات کامل و مفید شما را با نحوه نصب کفپوش پشت چسبدار آشنا کنیم تا شما خودتان بتوانید به راحتی کار چسباندن این کفپوش ها را انجام دهید بدون این که نیاز باشد از نصاب یا نیروی ماهر برای این کار استفاده کنید.

در ابتدای مقاله هم به این موضوع اشاره کردیم که کفپوش های پشت چسبدار یا چسبی فروش بالایی دارند؛ چرا که آن ها را می توان به راحت ترین شکل ممکن در هر جایی بدون نیاز داشتن به مهارت خاصی نصب کرد.

چنانچه تمایل دارید دکوراسیون منزل خود را با نصب این کفپوش ها زیباتر کنید، طرح و رنگ های مختلف آن ها را می توانید از طریق همین سایت مشاهده کنید و هر کدام که مدنظر دارید را به صورت آنلاین با اطمینان از بالا بودن سطح کیفی کالا سفارش دهید.

ما در فروشگاه رونیا متنوع ترین کفپوش های پشت چسب دار را با بهترین قیمت در اختیارتان قرار می دهیم تا شما بتوانید با به کارگیری آن ها زیبایی و جذابیت را به دکوراسیون منزل یا محل کار خود هدیه دهید؛ جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن های زیر می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

انتخاب چسب مناسب

استفاده از مواد شیمیایی قوی برای پاک کردن کف پوش ها، تحت هیچ شرایطی توصیه نمی شود. این مواد می توانند به سرعت با مواد سازنده کفپوش واکنش نشان داده و سبب از بین بردن آن شوند. در صورتی که مایل هستید با چیزی بیش از آب کفپوش ها را تمیز کنید توصیه می کنیم از مواد شوینده مخصوص برای این نوع از کف ها استفاده کنید.

محبوبیت بالای کفپوش های پشت چسب دار

 

فروش کفپوش پشت چسب دار: نتیجه گیری

فروش کفپوش پشت چسب دار این روزها رونق دارد. قیمت مناسب، تنوع بالا و انعطاف پذیری این نوع از کف پوش ها، آنها را به انتخاب پرطرفداری در میان طراحان داخلی تبدیل کرده است. قیمت این نوع کف پوش ها بر اساس جنس، ضخامت، متراژ مورد نیاز، برند تولید کننده و فاکتورهای مشابه دیگر، تعیین می شود. کف پوش ها در صورت نصب و نگهداری اصولی ماندگاری بالایی دارند. به طور کلی این نوع از کفپوش ها (به غیر از نوع پی وی سی) در برابر مواد شیمیایی، نور مستقیم خورشید برای طولانی مدت و همچنین در مکان های پر رفت و آمد، چندان مقاوم نیستند. کف پوش های پی وی سی به دلیل وجود لایه مقاوم در سطح فوقانی و ضد باکتری بودنشان، در مکان های پرترددی همچون بیمارستان ها و درمانگاه ها قابل استفاده می باشند. کف پوش های پشت چسب دار نصب بسیار راحتی دارند، ضد لک هستند و شستشوی آنها نیز بسیار آسان می باشد.

محصولات رونیا را از اینجا مشاهده کنید:

دیوار پوش طرح سنگ   دیوارپوش طرح آجر     کاغذ دیواری کودک      کاغذ دیواری کلاسیک

جدیدترین مدل پردهای زبرا سه بعدی

نظرات و سوالات شما حتما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

 

ارسال نظر

حسین رخصت یزدی :
0 0
با سلام .آیا دریزد نمایندگی دارید
مدیریت :
0 0
با سلام نماینده جهت امور اجرایی کفپوش پشت چسبدار در یزد آماده خدمات به مشتریان است و بعد از خرید جهت نصب مراجعه خواهند کرد. فروش فعلا فقط از طریق سایت و شوروم تهران و کرج انجام میشود.
بیتا :
0 0
سلام ما چند سالی هست که از کفپوش های پشت چسبدار استفاده میکنیم و از عملکرد و کیفیتشون خیلی راضی هستیم و به همه هم پیسنهاد میدیم
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر کفپوش چسبدار رونیا 3 سال ضمانت دارد که میتوانید با خیال راحت استفاده نمیاد. تلبته طول عمر آن بیش از 10 سال می باشد.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()