سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

دیوارپوش فومی ریوال

10 / 10
از 1 کاربر
مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

دیوارپوش فومی ریوال

دیوارپوش فومی ریوال جدیدترین نوع پوشش دیوار، با کیفیت بسیار بالا و هزینه ای مناسب که خصوصیاتی منحصر به فرد، آن را از دیگر محصولات دیوارپوش  مجزا کرده است. اگر علاقمند به نحوه استفاده از این محصول جذاب هستید این مطلب را تا پایان مطالعه کنید. انوع دیوارپوش ریوال با کاربردهای مختلف با شرح  و عکس به همراه فیلم برای شما در این مطلب قرار داده شده است تا با دید بازتربتوانید در هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر دیوارهای نم دار و ترک خورده دارید، اگر محصولی میخواهید که نیاز به نصب نداشته باشد، اگر دنبال خاص ترین مدل دیوارپوش هستید، اگر قیمت مناسب مدنظرتان می‌باشد و اگر عاشق سبک مینیمال هستید محصولات کاغذ دیواری و دیوارپوش فومی ریوال پلاس میتواند همه این نیازهای شما را برطرف کند.

ابعاد دیوارپوش فومی ریوال

دیوارپوش فومی ریوال در سه مدل مختلف تولید میگردد که دو نوع از آن ها به صورت تایلی و یک مدل به صورت رولی تولید می‌شود. ابعاد دیوارپوش های فومی تایلی با دو سایز 60*66 سانتی متر که این طرح برگرفته از بتن اکسپوز و دیوارپوش ها بتنی می‌باشد و بقیه طرح های تایلی که شامل سه بعدی، ساده و غیره میشود در ابعاد 70*70 تولید میگردد.نوع دیگری از این دیوارپوش ها به صورت رولی با ابعاد 68 سانتی نتر عرض و ارتفاع 300سانتی متر و با ضخامت 3 میلی متر نیز تولید میگردد که این مدل را میتوان گزینه ای مابین دیوارپوش و کاغذ دیواری در نظر گرفت.

جنس دیوارپوش فومی ریوال

جنس دیوارپوش فومی  ریوال از فوم فشرده نسبتا مستحکم و یک لایه فویل آلومینیوم در زیر ورق رویه، که در پشت آن 2.5 میلی متر فوم ابری قرار دارد. این تکنولوژی جدید ترین نوع ساخت در دنیا، که سبب میشود با سرعتی بسیار بالا ، بدون نصاب و قابلیت پوشاندن کامل عیوب دیوار از آن بهرمند شد.

دیوارپوش ریوال

ویژگی  دیوارپوش فومی ریوال

  • نسل جدید دیوارپوش با تکنولوژی کمپانیKCT  کره
  • دارای طرح ، رنگ  و برجستگی های متنوع
  • عایق صدا، حرارت و برودت
  • 100 درصد قابل شستشو
  • بدون نیاز به زیرسازی بر روی هر سطحی
  • چسب اسپری مخصوص جهت نصب  بر روی تمام سطوح
  • تولید شده با بهترین متریال و بروزترین تکنولوژی روز دینا
  • نصب بسیار سریع و آسان و برش های دقیق  
  • آنتی باکتریال، ضد حساسیت و آلرژی
  • انعطاف پذیری

مزیت دیوارپوش ریوال

دیوارپوش ریوال داری چسب مخصوص جهت چسباندن بر روی دیوار که نسبت به نصب نمونه های پشت چسب دار راحت، بادوام و دقیق ترهستند.نسل جدید دیوارپوش های فومی  از پر رونق ترین نوع  دیوارپوشها،  چرا که دارای تنوع بالا در طرح و رنگ می‌باشند، از جمله طرح های دیوارپوش فومی ریوال میتوان به مدل های ساده ، بتنی ، منحنی، کتیبه ای و غیره  اشاره کرد، همچنین دیوارپوش ریوال از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخورداراست که در مقایسه با بسیاری از دیوارپوش ها قیمت تمام شده بسیار پایین تر و مناسب تری دارد ضمنا چسب رایگان و نصب توسط خود مشتری از دیگر مزیت های اقتصادی دیوارپوش ریوال است. مطمئنا شستشو برای مصرف کننده بسیار گزینه مهمی است که در دیوارپوش ریوال  ضد آب بودن و شستشوی مداوم، بدون مشکل و تغییر رنگ  انجام می‌شود.

دیوارپوش ریوال دارای متریالی با ماندگاری بالا، که همین موضوع باعث میشود بتوانید از آن در فضاهای شلوغ و پررفت و آمد نیز استفاده کنید. اگر نظافت برای شما مهم است پیشنهاد مااستفاده از این نوع دیوارپوش است، چرا که این نوع متریال در برابر انواع عوامل خارجی باکتری‌زا، قارچ‌ها و حشرات موذی مقاوم می‌باشد. یکی از ویژگی هایی که مورد توجه خیلی از خریداران می باشد نصب آسان دیوارپوش ریوال بر روی سطوح مختلف است که میتوان این محصول را به سادگی بر روی سطوحی مثل رنگ‌، گچ  و کناف به وسیله چسب اسپری نصب کرد.

نصب دیوارپوش فومی ریوال

قدم اول در نصب دیوارپوش فومی ریوال خشک کردن و تمیز کردن سطوح از هر نوع آلودگی می‌باشد تا بتوانید به راحتی بر روی انواع  دیوار نصب کنید. نکته قابل اهمیت هنگام نصب دیوارپوش ریوال بر روی سطوح این است که باید کاملا حاشیه اطراف دیوار را به چسب اسپری آغشته کنید و همچنین وسط دیوار را به صورت حرکات ضربدری چسب بزنید و بعد از آن کاغذ دیواری فومی را بر روی دیوار آغشته شده به چسب قرار دهید تا کاملا بر روی سطوح نصب شود. توجه داشته باشید که از مصرف زیاد چسب جهت چسباندن این دیوارپوش بر روی دیوار بپرهیزید.

دیوارپوش ریوال به دلیل نصب آسان، انعطاف پذیری و عایق صدا بودن در فضاهای مختلف به کار میروند و میتوان از این نوع دیوارپوش جهت پوشش عیب و ایراد دیوارها و فضاهای بین کابینتی آشپزخانه استفاده کرد (البته رونیا به شما توصیه میکند از جنس های استاندارد مناسب بین کابینت و پشت گاز استفاده نمایید) همچنین این دیوارپوش را بر روی کاشی، سنگ و هر سطح دیگری میتوان نصب نمود. دیوارپوش فومی ریوال به علت متریال به کار برده شده در آن قابل استفاده در فضاهایی مانند اتاق خواب،  پذیرایی، آشپزخانه، سالن های ورزشی و مهدکودک ها می‌باشد.

 

 دیوارپوش فومی ریوال

کاغذ دیواری فومی ریوال پلاس

کاغذ دیواری فومی ریوال پلاس یکی از انواع کاغذ دیواری ها با تنوع رنگ و طرح از محصولات دکوراتیو پوشش دیوار که به سبب ویژگی های بسیاری که دارد جزو پرفروش ترین کاغذ دیواری ها به حسا ب می‌آید. این نوع کاغذ دیواری قابلیت نصب بر روی تمام سطوح مانند سرامیک،سنگ، کاغذ دیواری، رنگ،  گچ  و کناف با استفاده از چسب اسپری مخصوص کاغذ دیواری را دارد .کاغذ دیواری فومی ریوال پلاس  با توجه به ابعاد به صورت قواره ای که هرکدام 68 سانت عرض و ضخامت 3 میل دارند در کنار هم بر روی دیوار نصب میگردد که بعد از نصب درز بین آن ها دیده نخواهد شد.

کاربرد کاغذ دیواری فومی ریوال پلاس

کاغذ دیواری فومی ریوال پلاس یکی از گزینه های بسیار شیک  و مینیمال برای تغییر دکوراسیون سریع با حداقل هزینه می‌باشد.این نوع کاغذ دیواری به علت ویژگی ای منحصر به فردی که دارد در مکان هایی مانند اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی و اتاق و دفتر کار مورد استفاده قرار میگیرد. کاغذ دیواری فومی ریوال به علت ویژگی پشت فویل دار، از سطح نرم و منعطفی برخوردار می باشد که همین موضوع باعث شده این کاغذ دیواری در برابر صدا و دما مقاومت بیشتر داشته باشد.از کاغذ دیواری فومی ریوال پلاس میتوانید برای محیط های که دارای رطوبت می‌باشند هم بهرمند شد.

دیوارپوش فومی ریوال

خرید کاغذ دیواری فومی ریوال پلاس

کاغذ دیواری فومی ریوال پلاس به علت سادگی ، تنوع طرح و رنگ و همچنین سهولت نصب، یکی از انواع  کارآمد ترین کاغذ دیواری ها در بازار می‌باشد. کاغذ دیواری ریوال با بهترین متریال و به صورت رول برجسته با بالاترین کیفیت تولید میشود تا در دکوراسیون فضاهای مسکونی و اداری مورد استفاده قرار گیرد. این دیوارپوش به علت ویژگی هایی مثل عایق صدا و عایق حرارتی بودن و همچنین آنتی باکتریال بودن باعث شده از نوع کاغذ دیواری فومی محبوب جهت پوشش دیوارهای اتاق و یا فضا های دلخواه دیگر باشد.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()