سبد خرید 0

لیست قیمت طرح های جدید زبرا شب و روز

10 / 10
از 1 کاربر

محصولات مرتبط

پرده دو مکانیزم گلدار سفیدCode-RGOL-1009 پرده دو مکانیزم گلدار سفیدCode-RGOL-1009 398,000 تومان پرده دو مکانیزم گلدارCode-BO-53 پرده دو مکانیزم گلدارCode-BO-53 645,000 تومان پرده دومکانیزم گلدار بنفشCode-KRBF-151 پرده دومکانیزم گلدار بنفشCode-KRBF-151 568,000 تومان پرده دو مکانیزم گل رزCode-KRBF-131 پرده دو مکانیزم گل رزCode-KRBF-131 568,000 تومان پرده دو مکانیزم کرم برگ طلاییCode-KRB0043-15 پرده دو مکانیزم کرم برگ طلاییCode-KRB0043-15 620,000 تومان پرده دو مکانیزم طرح برگ خاصCode-KRB0043-03 پرده دو مکانیزم طرح برگ خاصCode-KRB0043-03 620,000 تومان پرده دومکانیزم خاکستری طرح برگCode-KRB0043-20 پرده دومکانیزم خاکستری طرح برگCode-KRB0043-20 620,000 تومان پرده دو مکانیزم سفید نقره‌ایCode-0ZK24185-806 پرده دو مکانیزم سفید نقره‌ایCode-0ZK24185-806 620,000 تومان پرده دو مکانیزم سرمه دوزی سفیدCode-0ZK24185-802 پرده دو مکانیزم سرمه دوزی سفیدCode-0ZK24185-802 620,000 تومان دو مکانیزم کلاسیک کد PJ545-01 دو مکانیزم کلاسیک کد PJ545-01 398,000 تومان پرده دو مکانیزم طرح داماسک کد PJ516-01 پرده دو مکانیزم طرح داماسک کد PJ516-01 398,000 تومان پرده دو مکانیزه رنگ روشن کد PJ545-01 پرده دو مکانیزه رنگ روشن کد PJ545-01 398,000 تومان پرده دو مکانیزم گلدار شلوغ کد PJ517-01 پرده دو مکانیزم گلدار شلوغ کد PJ517-01 398,000 تومان پرده دو مکانیزم کلاسیک برای پذیرایی کدSBR12011-01 پرده دو مکانیزم کلاسیک برای پذیرایی کدSBR12011-01 425,000 تومان پرده دو مکانیزم طرح گل خلوت کد SBR-8001-01 پرده دو مکانیزم طرح گل خلوت کد SBR-8001-01 425,000 تومان پرده دو مکانیزم گلدار شلوغ کد RJUL-3024 پرده دو مکانیزم گلدار شلوغ کد RJUL-3024   پرده شب و روز کلاسیک کد KRB-40 پرده شب و روز کلاسیک کد KRB-40 620,000 تومان پرده دو مکانیزم طرح داماسک کد DAMASK-EKRU پرده دو مکانیزم طرح داماسک کد DAMASK-EKRU   پرده دو مکانیزم کلاسیک برای پذیرایی کد BO-61 پرده دو مکانیزم کلاسیک برای پذیرایی کد BO-61 645,000 تومان پرده دو مکانیزه رنگ روشن کد RPAPIT-3031 پرده دو مکانیزه رنگ روشن کد RPAPIT-3031 398,000 تومان پرده دو مکانیزم دالبردارCode-skkb2402 پرده دو مکانیزم دالبردارCode-skkb2402   پرده دو مکانیزم طرح داماسک سفیدCode-RSIM-04 پرده دو مکانیزم طرح داماسک سفیدCode-RSIM-04 410,000 تومان
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 6 فروردین 1403 در ساعت 10 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت زبرا شب و روز قبل از انتخاب پرده زبرا شب و روز برای بسیاری از افراد مهم است. به همین منظور لازم است که قبل از خرید پرده زبرا مورد نظر خود، با قیمت  زبرا شب و روز آشنا شوید. مسلماً پرده‌های زبرا با توجه به طرح و جنس و برندی که دارند دارای قیمت های مختلفی هستند. ما در این مقاله سعی داریم به شما لیست قیمتی از طرح‌های جدید پرده های زبرا شب و روز ارائه دهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با لیست قیمت طرح های جدید زبرا شب و روز آشنا کنیم.

پرده زبرا شب و روز

بررسی قیمت زبرا شب و روز گلدار و گلدوزی شده

 در خصوص قیمت زبرا شب و روز گلدار و گلدوزی شده لازم است بیان کنیم که جزو گرانقیمت ترین مدلهای پرده زبرا شب و روز می باشند. اگر به دنبال خرید پرده زبرا لاکچری و زیبا هستید که در سبک  کلاسیک و نئوکلاسیک منزل خود استفاده کنید، توصیه می کنیم که حتما این اقدام به خرید پرده زبرا شب و روز گلدار و یا پرده زبرا شب و روز گلدوزی شده کنید. زیبایی این مدل ها بیش از اندازه است و عموماً در فضا های مجلل و لوکس به کرات از این مدل پرده ها استفاده می شود .

بررسی قیمت زبرا شب و روز پلیسه

 اگر به دنبال خرید پرده زبرا شب و روز پلیسه هستید، می توانید از مدل های مختلف پرده زبرا شب و روز پلیسه موجود در فروشگاه رونیا دیدن کنید. ما برای شما انواع مختلف پرده های زبرا را در رنگ بندی و طرح های متنوع ارائه می کنیم.  قیمت زبرا شب و روز پلیسه بعد از قیمت زبرا شب و روز گلدار و گلدوزی شده جزو گران ترین ها می باشد. ولی در حالت کلی قیمت زبرا شب و روز پلیسه مناسب است. شما به راحتی می توانید اقدام به خرید زبرا شب و روز پلیسه کنید. جهت مشاهده ارزان ترین پرده زبرا پلیسه کلیک کنید.

بررسی قیمت زبرا شب و روز پلیسه

پرده زبرا شب و روز ساده یکی از ارزان ترین ها

 اگر  قیمت زبرا شب و روز برایتان مهم است. اگر همواره به دنبال خرید پرده زبرا شب و روز ارزان قیمت هستید، پس خرید پرده زبرا شب و روز ساده را از دست ندهید. قیمت زبرا شب و روز ساده در بین انواع پرده زبرا شب و روز مناسب و ارزانتر است. این پرده ساده  پرفروش است و در سبک مدرن و مینیمال بیشترین استفاده را دارد. توصیه می کنیم که اگر برای آشپزخانه و یا اتاق خواب خود به دنبال پرده ای ساده و در عین حال شیک هستید، خرید پرده زبرا شب و روز ساده را از دست ندهید.

پرده زبرا شب و روز ساده یکی از ارزان ترین ها

قیمت پرده زبرا شب و روز سرمه دوزی

 در خصوص قیمت پرده زبرا شب و روز سرمه دوزی لازم است بگوییم که به نسبت جزو گرانترین پرده های زبرا محسوب می شوند.  اگر به دنبال خرید پرده زبرا شب و روز لوکس و فاخر هستید که در سبک نئوکلاسیک و کلاسیک منزل خود استفاده کنید، ما به شما پرده زبرا سرمه دوزی را پیشنهاد می کنیم. قیمت پرده زبرا سرمه دوزی در حال حاضر بالای ۳۰۰ هزار تومان می باشد.  شما می توانید از این پرده  زبرا شب و روز فوق العاده زیبا برای دیزاین اتاق خواب و یا حتی آشپزخانه خود استفاده کنید. جهت مشاهده جدیدترین قیمت پرده زبرا شب و روز سرمه دوزی کلیک کنید.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت پرده زبرا شب و روز

 در قیمت پرده زبرا شب و روز همانند سایر محصولات عواملی وجود دارد که تاثیر گذار است. این عوامل ازجمله:  برند، جنس، طرح، دیزاین، نوع و محل ساخت آن می باشد. قیمت پرده زبرا شب و روز با برندهای ایرانی بسیار ارزان تر از برندهای خارجی می باشد. همچنین  قیمت پرده زبرا شب و روز باطرح های ساده تر بسیار مناسب و ارزانتر از قیمت پرده زبرا شب و روز طرح دار می باشد.  پرده های کار شده از قبیل گلدوزی و سرمه دوزی نیز جزوه پرده های گران قیمت محسوب می شوند. همچنین پرده ها بر اساس نوعی که دارند دارای قیمت های متمایزی هستند.  برای مشاهده انواع مختلف پرده زبرا شب و روز ارزان قیمت کلیک کنید.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت پرده زبرا شب و روز

نگاهی به تفاوت قیمت پرده زبرا شب و روز ساده و طرح دار

تفاوت قیمت پرده زبرا شب و روز  کاملاً واضح است. باید بدانید که قیمت پرده زبرا شب و روز ساده با قیمت پرده زبرا شب و روز طرح دار یکی نیست. اگر فضای نصبی شما ساده و دارای سبک مدرن و مینیمال است، توصیه می‌کنیم که از پرده زبرا شب و روز ساده استفاده کنید. همان طور که می دانید قیمت پرده زبرا شب و روز ساده بسیار ارزان قیمت تر از سایر مدل های آن می باشد.

نگاهی به تفاوت قیمت پرده زبرا شب و روز ساده و طرح دار

ولی چنانچه دکوراسیون داخلی فضای شما دارای سبک کلاسیک و نئوکلاسیک میباشد، ملزم به خرید پرده زبرا شب و روز طرح دار هستید. باید بدانید که پرده زبرا شب و روز طرح دار  از قبیل انواع پرده زبرا کلاسیک، پرده زبرا گلدوزی ، پرده زبرا سرمه دوزی،  پرده زبرا پلیسه می باشد. این پرده ها گران تر از مدل های ساده پرده زبرا شب و روز می باشند.

فروشگاه رونیا

فروشگاه رونیا با سابقه ای درخشان در زمینه ارائه انواع محصولات دکوراسیون داخلی همواره در خدمت شماست. مجموعه ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی، تاییدیه اینماد و مجوز اصناف درگاه بانک مرکزی می باشد. ما امکان نصب پرده زبرا شب و روز را برای شما در هر شهری که هستید را فراهم نموده ایم پس از این بابت نیز آسوده خاطر باشید. شما می توانید برای خرید پرده زبرا شب و روز به راحتی از سایت فروشگاهی ما سفارش دهید.  ما به صورت آنلاین و حضوری شما را در تمامی مراحل خرید راهنمایی می کنیم.

فروشگاه رونیا

 ارسال های ما توسط باربری و تیپاکس برای شما عزیزان انجام می شود. همچنین حتی ما ما امکان ارسال فیلم کالا پس از خرید را برای شما فراهم نموده ایم. با این حساب شما از کیفیت کالای دریافتی خود آسوده خاطر خواهید شد. همچنین ناگفته نماند که ساعات پاسخگویی به شما عزیزان، شنبه تا 5 شنبه از ساعت 10 الی 19:30 می‌باشد. شما علاوه بر پرده زبرا شب و روز می توانید از سایر محصولات ما نیز دیدن کنید.  انواع آسمان مجازی، پوستر دیواری،کاغذ دیواری، کفپوش، دیوارپوش و سایر مدل های پرده های فانتزی را  به شما ارائه می‌کنیم.

بررسی قیمت زبرا شب و روز

 

قیمت پرده زبرا شب و روز طرح چوب

پرده زبرا طرح چوب یکی از زیباترین پرده ها است که حس خاص و آرامش بخشی را به انسان منتقل می کند و نماد طبیعت است؛ این نوع از پرده های زبرا در هر دکوراسیونی قابل استفاده هستند و با دیگر وسایل به راحتی ست می شوند.

در خصوص قیمت پرده زبرا طرح چوب باید به شما بگوییم که نرخ این پرده ها با توجه به متراژ تعیین می شود و به هر اندازه که در متراژ بالاتر آن ها را سفارش دهید هزینه بالاتری را هم برای خریدشان باید پرداخت کنید؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره لازم است که از طریق شماره تلفن 44288929-021 با کارشناسان ما در فروشگاه طراحی دکوراسیون داخلی رونیا در تماس باشید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()