سبد خرید 0

ایده‌های جذاب در دکوراسیون داخلی مدرن

10 / 10
از 1 کاربر

محصولات مرتبط

کاغذ دیواری طرح پیچک کد P0115 کاغذ دیواری طرح پیچک کد P0115   دیوارپوش طرح چوب PK-32 دیوارپوش طرح چوب PK-32 154,000 تومان پوستر دیواری گلدار پذیرایی با طرح شکوفه 3DF-599 پوستر دیواری گلدار پذیرایی با طرح شکوفه 3DF-599 139,000 تومان پوستر دیواری لوکس پذیرایی LX-95 پوستر دیواری لوکس پذیرایی LX-95 139,000 تومان کاغذ دیواری مدرن اتاق خواب کد 255012 کاغذ دیواری مدرن اتاق خواب کد 255012 945,000 تومان کاغذ دیواری طرح نقاشی پتینه کد 255042 کاغذ دیواری طرح نقاشی پتینه کد 255042 945,000 تومان پوستر سه بعدی اتاق نوجوان TA-113 پوستر سه بعدی اتاق نوجوان TA-113 139,000 تومان پوستر دیواری اتاق کودک دختر CN-0255 پوستر دیواری اتاق کودک دختر CN-0255 139,000 تومان دیوارپوش توپر طرح سنگ پی وی سی کد 022 دیوارپوش توپر طرح سنگ پی وی سی کد 022 430,000 تومان دیوارپوش تو پر پی وی سی کد 021 دیوارپوش تو پر پی وی سی کد 021 430,000 تومان پرده زبرا پلیسه برای پذیرایی کد FLO-17 پرده زبرا پلیسه برای پذیرایی کد FLO-17 598,000 تومان دیوارپوش طرح سنگ سفید کد 33333 دیوارپوش طرح سنگ سفید کد 33333 1,260,000 تومان دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ کد 22222 دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ کد 22222 1,260,000 تومان دیوارپوش ماربل شیت کد 11111 دیوارپوش ماربل شیت کد 11111   پرده زبرا پلیسه گلدار کد MCH-01 پرده زبرا پلیسه گلدار کد MCH-01 580,000 تومان پرده زبرا پلیسه با طرح گل کد FLO-12 پرده زبرا پلیسه با طرح گل کد FLO-12   کاغذ دیواری مدرنیته اشکال هندسی کد 225011 کاغذ دیواری مدرنیته اشکال هندسی کد 225011 945,000 تومان کاغذ دیواری طرح برگ درشت زمینه تیرهCode-9805 کاغذ دیواری طرح برگ درشت زمینه تیرهCode-9805 990,000 تومان کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ طوسی خاکستریCode-9816 کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ طوسی خاکستریCode-9816 1,065,000 تومان کاغذ دیواری طرح برگ درشت زمینه روشنCode-9801 کاغذ دیواری طرح برگ درشت زمینه روشنCode-9801 990,000 تومان کاغذ دیواری موج عمودی روشنCode-9935 کاغذ دیواری موج عمودی روشنCode-9935 330,000 تومان کاغذ دیواری طرح جناقی طوسی تیرهCode-9903 کاغذ دیواری طرح جناقی طوسی تیرهCode-9903 330,000 تومان کاغذ دیواری رگه دار کد 3357 کاغذ دیواری رگه دار کد 3357 357,000 تومان کاغذ دیواری طرح جناقی سفیدCode-9906 کاغذ دیواری طرح جناقی سفیدCode-9906 330,000 تومان کاغذ دیواری طرح جناقی رنگ روشنCode-9955 کاغذ دیواری طرح جناقی رنگ روشنCode-9955 330,000 تومان کاغذ دیواری لوزی مدرن زمینه تیرهCode-9907 کاغذ دیواری لوزی مدرن زمینه تیرهCode-9907 330,000 تومان دیوارپوش طرح چوب مدرنCode-WD-01 دیوارپوش طرح چوب مدرنCode-WD-01   دیوارپوش بتن اکسپوز داخلیCode-BT-06 دیوارپوش بتن اکسپوز داخلیCode-BT-06   دیوارپوش مدرنCode-HM-14 دیوارپوش مدرنCode-HM-14   دیوارپوش دکوراتیو مدرن HM-06 دیوارپوش دکوراتیو مدرن HM-06  
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 28 آبان 1400 در ساعت 14 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون داخلی مدرن جزو پرطرفدارترین دکوراسیون های داخلی می‌باشد. منزل مکانی است که بیشتر افراد اوقات خود را در آن سپری می‌کنند. بنابراین باید محلی باشد سرشار از امنیت و زیبایی تا آرامش بیشتری در آن حس شود. این موضوع الزام دکوراسیون داخلی مدرن را در محیط خانه ضروری می‌کند. پس دست به کار شوید و طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی مدرن را استارت بزنید. با ما همراه باشید و با نمونه‌هایی از  طراحی دکوراسیون‌ داخلی مدرن جذاب و شیوه صحیح چیدمان آشنا شوید و الهام بگیرید.

دکوراسیون داخلی مدرن

مدل‌های جذاب و نمونه‌های دیدنی از دکوراسیون داخلی مدرن منازل

برای نمونه اول به سراغ سبک‌های جذاب و جدیدی می‌رویم تا دیدی کلی از دکوراسیون منزل به ما ارائه دهند. دکوراسیون داخلی مدرن به شکل‌های مختلفی انجام شده و قوانین متعددی را شامل می‌شود. برای مثال: یک خانه می‌تواند کاملاً سبک و سیاق سنتی داشته باشد و خانه‌ای دیگر وسایل روستیک و پر از جزئیات را در خود جای دهد. قوانین دکوراسیون داخلی مدرن و سنتی، از نوع رویکرد شما به محیط زندگیتان نشأت می‌گیرد. ابتدا باید سبک دلخواه خود را برگزینید.

اگر فضای منزل شما به گونه‌ای است که قسمت‌های مختلف به یکدیگر متصل بوده و فضای یکدستی را شکل داده‌اند، بهترین اجرا در دکوراسیون داخلی مدرن برای آن به گونه‌ای است که کل فضا را در بر گرفته باشد. برای مثال اگر آشپزخانه اپن به فضای سالن نشیمن وصل است، بهتر است کابینت‌ها با رنگ وسایل اتاق نشیمن هماهنگی داشته باشند. یا اینکه رنگ صندلی‌های پیشخوان آشپزخانه به رنگ مبلمان داخل سالن نزدیک باشد.

برای مثال به این تصویر توجه کنید، خانه‌ای که مشاهده می‌کنید دارای دکوراسیونی مدرن است. اما  در این خانه تجملات و جزئیات آن چندان محبوب نیست. در واقع تمامی المان ها از یک ساختار پیروی می‌کنند.

مدل‌های جذاب و نمونه‌های دیدنی از دکوراسیون داخلی مدرن منازل

دکوراسیون داخلی مدرن اسکاندیناوی

حالا که دیدی کلی از دکوراسیون مدرن پیدا کردید به سراغ نمونه‌هایی با جزئیات بیشتر می‌رویم. تصویری که مشاهده می‌فرمایید پر از جزئیات است. صندلی تک نفره‌ی این عکس، در طراحی هویت دوره زمانی خودش را دارد. فردی که این صندلی را در کنار سایر وسایل قرار داده ‌است به خوبی از این نکته آگاهی داشته است. به این دلیل که اجازه نداده است مابقی وسایل تمرکز را از صندلی تک نفره بگیرند. شما هم می‌توانید چنین کاری را انجام دهید. در این تصاویر علاوه بر صندلی، میز قهوه‌خوری چرخ‌دار با ارتفاع کم، خودنمایی می‌کند. کاملاً با استفاده از چند عنصر و وسایل ساده، دکوراسیون داخلی مدرن به سبک اسکاندیناوی ایجاد شده است.

 دکوراسیون داخلی مدرن اسکاندیناوی

دکوراسیون داخلی مدرن با رنگ های تیره

به این تصویر دقیق بیاندیشید و توجه کنید که چه شکلی بیشترین قدرت را دارد؟ بله حدس شما صحیح است، مستطیل. اگر فردی هستید که به شدت به نظم و ایستایی اهمیت می‌دهید، می‌توانید از اشکال هندسی در دکوراسیون داخلی مدرن منزل خود استفاده کنید. این اشکال هم می‌توانند تزیینی باشند و هم مثل دیوار جدا کننده یا سکو و قفسه، کاربردی محسوب شوند.

 دکوراسیون داخلی مدرن با رنگ های تیره

در این تصویر وسایل سالن نشیمن به درستی انتخاب شده‌اند. رنگ سبز کله غازی کوسن، به تنهایی می‌تواند رنگ مرده‌ی مبلمان را عوض کند. گلدان‌ها و گیاهان در بخش‌های دیگر سالن، به رنگ‌ها ی غیرشاد مبلمان، کفپوش و دیوارها می‌آیند. اگر به استفاده از رنگ‌های تیره در دکوراسیون داخلی مدرن منزل و یا حتی محل کار خود علاقمند هستید، هرگز استفاده از عناصر کوچک رنگی را از یاد نبرید. در واقع یک گروه رنگی در تناژ و درجات مختلف در این تصویر استفاده شده است. رنگ‌های سبز و سبزآبی در طیف‌های تیره و روشن، هارمونی زیبایی ایجاد کرده‌اند. به دکوری های این عکس دقت کنید، جالب نیست!!! همیشه سعی کنید در استفاده از لوازم جسور باشید و جزئیات و تزئیناتی را انتخاب کنید که کاملاً به خانه شما می‌آیند.

دکوراسیون داخلی مدرن برای سالن پذیرایی و ویترین‌ها

وقتی حرف از دکوراسیون داخلی مدرن می‌شود، اولین بخشی از خانه که در ذهن ما جرقه می‌زند، سالن پذیرایی است. پذیرایی در واقع ویترین خانه شماست. بنابراین تمام سعی و هنر خود را به کار ببرید تا جلوه شکیل و بی‌نقصی به خانه خود بخشید. این نکته را در نظر داشته باشید که سبک دکوراسیون خانه باید با سلیقه و شخصیت ساکنین، تناسب داشته باشد. بنابراین در طراحی و دکوراسیون سالن پذیرایی از المان‌هایی استفاده کنید که شخصیت و سلیقه شما را منعکس کند. پیشنهاد می‌کنیم که برای اجرای دکوراسیون داخلی مدرن در منزل و یا محل کار خود از المان های مدرن برای پوشش دیوارها از قبیل کاغذ دیواری مدرن و یا دیوارپوش سه بعدی استفاده کنید.

 

 حتما بخوانید: چیدمان و دیزاین خانه کوچک و آپارتمانی

 

نقش گیاهان و اکسسوری در دکوراسیون داخلی مدرن

هرگز نقش گیاهان را در دکوراسیون داخلی مدرن نادیده نگیرید. گیاهان از عناصر مهم در طراحی هستند که روح زندگی را درکالبد بنا می‌دمند. در این تصویر وجود دیوار شیشه‌ای سبب شده است تا ارتباط زیبایی میان فضای بیرون و فضای داخلی ایجاد شود. درواقع  این سبک از دکوراسیون زاویه دید بسیار خوبی برای دیدن گل و گیاهان موجود در فضای بیرون پدید آورده است. همچنین این دیوارهای شیشه ای در عین حال مانع ورود حشرات و گرد و خاک ناشی از خاک گیاهان می‌شود.

اگر به انجام دکوراسیون داخلی مدرن التقاطی علاقمند هستید، می‌توانید از انواع جزئیات و نقش و نگارها در طراحی خود کمک بگیرید. تصویر را مشاهده کنید، شومینه  استفاده شده دارای سبکی مدرن است. همچنین رنگ‌ فرش نیز خالی از نکته نبوده و هارمونی زیبایی را با سایر اجزا پدید آورده است.

نقش گیاهان در دکوراسیون داخلی مدرن

در حالت کلی در این تصویر شاهد تنوع زیادی از وسایل و اکسسوری‌های ریز هستیم. کوسن‌ها، رنگ خنثی دیوارها و مبلمان را پوشش داده‌اند. رنگ‌های صورتی، کرم، سفید، قهوه‌ای و خاکستری پالت رنگی دلنشینی را رقم می‌زنند که با هر نوع وسیله‌ای در هر سبک از دکوراسیونی چه مدرن و چه سنتی، نتیجه خوبی می‌دهند.

 استفاده از قاب عکس و یا نقاشی در دکوراسیون داخلی مدرن

توجه داشته باشید که دکوراسیون زیبا تنها برای میهمانان نیست. آشپزخانه و سالن غذاخوری در واقع یکی از بخش‌های اصلی در هر خانه‌ای هستند که در آن افراد به دور هم جمع شده و در محیطی صمیمی و دلنشین، غذا صرف می‌کنند. بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی مدرن باید بتواند به افزایش صمیمیت و محبت بین اعضای خانه بیافزاید. همچنین باید از طرفی محیط را اشتها برانگیز نشان دهد. این نکات بسیار حائز اهمیت هستند. همانطورکه در این تصویر می‌بینید، از تابلو نقاشی بر دیوار پشت کاناپه استفاده شده است. این تابلو کاملاً مدرن بوده و المانی جذاب محسوب می‌شود.


 استفاده از قاب عکس و یا نقاشی در دکوراسیون داخلی مدرن

دکوراسیون داخلی مدرن در اتاق خواب

قبلاً اشاره کردیم که سالن پذیرایی در واقع ویترین خانه شماست و می‌تواند نشانگر اوج سلیقه و خلاقیت شما باشد اما باید به دکوراسیون اتاق خواب نیز بهای کافی بدهید. اتاق خواب شاید به اندازه سالن پذیرایی و نشیمن در چشم نباشد اما مهم است که طراحی خوبی را برای آن لحاظ کنید. به خصوص اتاق بچه‌ها که معمولاً زمان بیشتری از وقت خود را در آن سپری می‌کنند.

دکوراسیون داخلی مدرن در اتاق خواب

این تصویر نمونه‌ای از یک دکوراسیون ساده برای اتاق خواب است که بدون استفاده از المان‌های خاصی می شود با کاغذ دیواری یا پوستر دیواری ، تنها با چند قاب عکس و نقاشی آن را به زیبایی خلق کرد. سادگی و نپرداختن به جزئیات مثال بسیار خوبی برای سبک دکوراسیون داخلی مدرن مینیمال است. ما شاهد دکوراسیونی خاص برای اتاق خواب هستیم که نمای شیک و متفاوتی را ایجاد نموده است. باید در نظر داشته باشید این نوع دکوراسیون نیازمند فضای بیشتری است.


این اتاق به تمام معنا نشان دهنده‌ی یک طراحی شاعرانه است. به هارمونی جذاب بین کاغذ دیواری مدرن، پرده و روبالشی‌های زیبا دقت کنید! نور پردازی زرد که رنگی گرم به شمار می‌رود سبب شده تا رنگ بنفش که رنگ سردی است، به خوبی نشان داده شود و زیبایی اتاق را چندین برابر کند.تصویر فوق نمونه‌ زیبایی است از یک اتاق خواب با دکوراسیون مدرن است که قطعاً هزینه بالایی برای طراحی آن پرداخت شده است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()