سبد خرید 0

ضمانت اصل بودن کالا

10 / 10
از 1 کاربر

فروشگاه رونیا تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست . 

پشتوانه اجرایی و فروش چندین ساله ( از سال 1384 ) که تعداد بسیار زیادی از شرکت ها ، ادارات و منازل مسکونی را در بر میگیرد نشانه اوج موفقیت این مجموعه در ارائه متریال های اصل و با کیفیت میباشد . 

اجناس و خدمات فروشگاه رونیا تماما با ضمانت نامه ارائه میشود و مصرف کنندگان عزیز با آرامش خاطر برای مدت زمانهایی معمولا طولانی تر از سایر شرکت ها استفاده مینمایند . 

در طول مدت زمان استفاده هر گونه ایراد و مشکل که از کیفیت کالا و خدمات ارائه شده باشد  از طرف مجموعه رونیا در حداقل زمان تعمیر و یا تعویض میگردد . 

قدرت بالای خرید کالا از معتبر ترین تولید کنندگان دنیا و برنامه بلند مدت حضور این برند با نام خوش در بین مصرف کنندگان این مجموعه را به سمت استفاده دائم از کالاهای اصل و با کیفیت سوق میدهد و کالاهای تقلبی و غیر اصل با اصول این مجموعه مغایرت دارد .

ارسال نظر

سیاوش :
0 0
سلام وقت بخیر من این طرحو برای بنر ارایشگاهم میخواستم ممکنه هزینشو بدم طرحشو برام با کیفیت بفزستید؟
نوید آلی ور :
1 0
با سلام و خسته نباشید لطفا در خصوص دیوار پوش های چوبی و mdf بفرمایید ضخامت ها چند میل هست در هیچکدام از دیوار پوش ها ضخامت اطلاع رسانی نشده .ممنون
مدیریت :
0 0
با سلام و عرض احترام بعضی از محصولات ضخامت های متفاوت دارند و قابل درج در مشخصات فنی محصول نیست. در صورت تمایل می توانید زیر محصول سوال بفرمایید تا پاسخ داده شود. سپاس
مهدی مرجانی :
0 0
سلام کاغذ دیواری آرت کد ۶۷۰۰ موجود دارید؟
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()