سبد خرید 0

بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی

10 / 10
از 1 کاربر

محصولات مرتبط

کفپوش استریپ FV کد 3317 - 3 میلی متری کفپوش استریپ FV کد 3317 - 3 میلی متری 448,000 تومان کاغذ دیواری آیینه ای طرح پیچک mirror-01 کاغذ دیواری آیینه ای طرح پیچک mirror-01 530,000 تومان کاغذ دیواری سنتی طرح کاشی DA-3817 کاغذ دیواری سنتی طرح کاشی DA-3817 139,000 تومان کفپوش الواری کلاسیک (high-quality) کد 2010 کفپوش الواری کلاسیک (high-quality) کد 2010 360,000 تومان کفپوش الواری کلاسیک (high-quality) کد 2009 کفپوش الواری کلاسیک (high-quality) کد 2009 360,000 تومان کفپوش تایل وینیل گرانیت کد 45205 کفپوش تایل وینیل گرانیت کد 45205 298,000 تومان کفپوش تایل وینیل گرانیت کد 45206 کفپوش تایل وینیل گرانیت کد 45206 298,000 تومان کفپوش تایل هرمس کد 45302 کفپوش تایل هرمس کد 45302 498,000 تومان کفپوش تایل هرمس کد 45301 کفپوش تایل هرمس کد 45301 498,000 تومان کفپوش صنعتی تایل کریستال کد 45360 کفپوش صنعتی تایل کریستال کد 45360 498,000 تومان پارکت لمینت گرین کلیک پلاس - کد 918 پارکت لمینت گرین کلیک پلاس - کد 918   کفپوش طرح چوب قهوه ای روشنCode-RF-7008 کفپوش طرح چوب قهوه ای روشنCode-RF-7008 290,000 تومان کفپوش طرح چوب سفیدCode-IK6028 کفپوش طرح چوب سفیدCode-IK6028 290,000 تومان کاغذدیواری گل ریز صورتی کالباسی Code-w12123 کاغذدیواری گل ریز صورتی کالباسی Code-w12123 148,000 تومان کاغذ دیواری راه راه طرح دار محو 2541 - 2542 - 2543  کاغذ دیواری راه راه طرح دار محو 2541 - 2542 - 2543   کاغذ دیواری داماسک سه بعدی برجسته کد2511-2515  کاغذ دیواری داماسک سه بعدی برجسته کد2511-2515   کاغذ دیواری تک داماسک طلایی کد 77803-77805-77807  کاغذ دیواری تک داماسک طلایی کد 77803-77805-77807 182,000 تومان کاغذ دیواری ساده بافت دار رنگ روشن w12151 کاغذ دیواری ساده بافت دار رنگ روشن w12151 119,000 تومان کفپوش پی وی سی طرح چوب کد 113 کفپوش پی وی سی طرح چوب کد 113 265,000 تومان کفپوش پی وی سی طرح چوب کد 104 کفپوش پی وی سی طرح چوب کد 104 265,000 تومان کفپوش پی وی سی طوسی کد 415 کفپوش پی وی سی طوسی کد 415 285,000 تومان
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 18 مرداد 1401 در ساعت 13 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه فضاهای نشیمن و ناهارخوری با پلان باز به طور فزاینده ای رایج شدند، به خصوص در واحدهای آپارتمانی کوچک‎تر که میخواهند از کل فضا به خوبی استفاده کنند، این روش بسیار کارساز می باشد. خبر خوب این است که لزوماً نیازی به دیوار بزرگی ندارید تا بتوانید برای جداسازی بخش های مختلف از آنها استفاده کنید.

به تازگی روش‌های جدیدی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی توسط متخصصین و کارشناسان این حوزه ارائه شده تا محیط شما را زیباتر جلوه دهند. به منظور آشنایی بیشتر با این روند لازم است ادامه مطلب را با دقت بخوانید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این حوزه کسب کنید. پس با ما همراه باشید!

 روش های جداسازی آشپزخانه  پذیرایی

نحوه جدا کردن فضای آشپزخانه از نشیمن منزل

با جداسازی فضای آشپزخانه از پذیرایی میتوانید فضا را کاربردی ر کنید. به همین منظور میتوانید از روش های زی بهره ببرید:

  • تم های مختلف

یک راه آسان برای متمایز کردن دو فضا این است که هر منطقه را با سبک یا تم رنگی متفاوت خود طراحی کنید. اگر به دنبال یک منطقه نشیمن مدرن هستید، از وسایل مینیمیال، کاغذ دیواری های ساده و... استفاده کنید.

ترفند انتخاب تم های متضاد و یا مکمل عناصری هستند که هر دو تم را به زیبایی کنار هم قرار می‎دهد. شما می‎توانید پایه های مبلمان چوبی خود را با میز ناهار خوری چوبی هماهنگ کنید (جالب است نه؟)

یکی دیگر از روش‌های جداسازی آشپزخانه از پذیرایی در تم‎های متضاد، هماهنگی با رنگ‎های هر دو فضاست. اگر صندلی ‎های ناهار خوری شما زرد است، رنگ زرد را به اتاق نشیمن اضافه کنید. حتی می‎توانید با خرید کاغذ دیواری ارزان با کمترین هزینه، بهترین نتیجه را داشته باشید.

  • فوکوس کف

جداسازی پذیرایی از آشپزخانه بااستفاده از قرارگیری فرش با طرح های متفاوت از یگر روش هایی است که میتوانید انتخاب کنید. اگر فضا و یا بودجه بزرگتری دارید، می‎توانید با نصب کفپوش‎های مختلف از جمله کفپوش pvc فضا را متمایز کنید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در آشپزخانه ها به دلیل آنکه ممکن است آب و یا مواد مایع بیشتر بر روی کف بریزد، بهتر است از پارکت لمینت که قابلیت ضد آب بودن را دارند استفاه کنید. این نوع کفپوش ها به راحتی نیز تمیز می شوند و نیازی نیست از مواد شوینده بسیار قوی برای این کار استفاده کنید.

استفاده از فرش در آشپزخانه

استفاده از فرش در آشپزخانه

  • جزیره آشپزخانه

یک جزیره شیک نه تنها می‎تواند بر اساس معیارهای مد روز انتخاب شود، بلکه می‎تواند بسیار کاربردی نیز باشد. باید به گونه ای چیده شود که فضای اضافی برای تهیه یا خوردن وعده های غذایی فراهم کند.استفاده از جزیره برای آشپزخانه ها یکی از متداول ترین روش ها برای جداسازی دو فضا می باشد که امکانات ویژه ای نیز در اختیاران قرار می دهد.

مثلا میتوانید سینک آشپزخانه را روی آن قرار دهید یا میتوانید آنرا به میز ناهارخوری تبدیل کنید تا دیگر نیازی به خرید میز ناهارخوری نداشته باشید. اما اگر خانه ای که به آن نقل مکان کردید جزیره نداشت میتوانید با استفاده از میز ناهارخوری کوچک و قراردادن آن در بین دو فضا، آنها ار از یکدیگر جدا کنید.

جداسازی فضا با میز ناهارخری

استفاده از جزیره در آشپزخانه

  • قراردادن کنسول در آشپزخانه

شما میتوانید با استفاده از کنسول ها علاوه بر ایجاد زیبایی در خانه، فضای آشپزخانه و پذیرایی را از یکدیگر جدا کنید. کنسول ها تقریبا مانند جزیره عمل می کنند. یعنی شما میتوانید از آن به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنید (البته این کار زمانی اتفاق می افتد که از کنسول بدون آیینه استفاده کنید) و یا ظرف و ظروف خود را بر روی آن قرار دهید و در زمان پذیرایی از مهمان ها به کار خود سرعت ببخشید.

همچنین میتوانید از کنسول های چند طبقه استفاده کنید و در آنها کتاب و یا مجسمه هایی قرار دهید . این کار به زیبایی خانه تان می افزاید.

 

  • قراردادن گل های آپارتمانی

هدف ما از جداسازی دو فضا این نیست که دسترسی نقاط به یکدیگر را کور کنیم بلکه میخواهیم تمرکز روی هر فضا را افزایش دهیم. از روش های پرکاربرد دیگر استفاده از گل و گیاه آپارتمانی می باشد که علاوه بر ایجاد حس تازگی در منزل شما، یک جداسازی بسیار زیبا برای دو فضا می باشد.

 

  • تمایز سقفها

تمایز سقف‎ ها نیز از دیگر روش های جداسازی فضاست. سقف‎های گچی این کار را انجام می‎دهند و در عین حال به فضا جذابیت و عمق می‎بخشند. اگر نمی‎خواهید مکان را بازسازی کنید، یک چراغ آویز یا لوستر زیبا به عنوان نقطه کانونی در منطقه غذا خوری یا محل نشیمن خود تهیه کنید. این مورد یک مرکز مناسب برای آن فضا ایجاد می‎کند و آن را از بقیه اتاق جدا می‎کند.

  • چیدمان مبلمان

این یک ترفند پرطرفدار است زیرا نیازی نیست شما هیچ هزینه ای بابت آن پرداخت کنید. نحوه چیدمان مبلمان منزلتان می‎تواند توهم فضای بسته را ایجاد کند و قسمت‎های مختلف یک اتاق بزرگ را از هم جدا کند. 

  • استفاده از پرده های تزیینی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی
  • استفاده از درب های کشویی درب های کشویی
  • استفاده از بوفه 
  • استفاده از پارتیشن های شیشه ای یا چوبی
  • استفاده از رنگ برای جدا کردن اتاق نشیمن و غذاخوری

اگر اتاق نشیمن شما با وسایل آبی چیده شده است، بهتر است اتاق ناهارخوری خود را به رنگی دیگر رنگ آمیزی کنید تا به روشی مدرن فضای داخلی خود را زیباتر جلوه دهید. از لوازم جانبی (مثلا خرید کاغذ دیواری ) در اتاق نشیمن برای تکمیل این رنگ از دیوار استفاده کنید.

جداسازی فضا با تضاد رنگی

جداسازی آشپخانه و پذیرایی با تضاد رنگی

نکات مهم و تاثیرگذار در جداسازی آشپزخانه  پذیرایی

یکی دیگر از روش‌های جداسازی آشپزخانه از پذیرایی نورپردازی منحصر به فرد برای جداسازی اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری است. یک لوستر در اتاق نشیمن و ناهارخوری خود آویزان کنید تا هر اتاق را به طور مشخصی جدا کند، گویی که لوستر بر فضای زیر آن حکم فرماست.

سخن پایانی

در مجموع امروزه روش‌های جداسازی آشپزخانه از پذیراییبسیار فراوان هستند. انتخاب آن‎ها بسته به طراحی و دکوراسیون محیط داخلی شما متغیر است. سعی کنید از کارشناسان و متخصصین این حوزه کمک بخواهید و با راهنمایی آنان به انجام این روند ادامه دهید. برخی روش هایی که ما در این مقاله اشاره کردیم شامل: جداسازی با مبلمان، جزیره، کنسول، پارتیشن بندی، گل و گیاه و... می باشد.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()