سبد خرید 0

ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 26 آذر 1402 در ساعت 21 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

پوشاندن دیوار با کمترین هزینه

آیا شما می دانید که کار پوشاندن دیوار با کمترین هزینه را چگونه می توان انجام داد؟ زمانی که حرف طراحی و تغییر دکوراسیون داخلی پیش می آید به فکر بیشتر افراد می رسد که مبل، پرده، فرش و ... خود را تعویض کنند یا نحوه چینش آن ها را تغییر دهند.

در طراحی و دکوراسیون داخلی و خارجی دیوارها را به هیچ عنوان نباید به فراموشی بسپارید؛ چرا که این عنصر نقش بسیار مهمی در زیبایی دکوراسیون ها دارد.

شما هم می دانید که دیوارها بعد از گذشت زمان با مشکلاتی همچون ترک خوردگی، مرطوب و زرد شدن و ... روبرو شوند که اگر در چنین شرایطی به آن ها رسیدگی نشود، ظاهر نامطلوبی را به خانه می بخشند؛ حالا آیا می دانید که چگونه می توانید دیوارهایتان را با کمترین هزینه پوشش دهید؟ در ادامه ما ایده هایی را در اختیارتان قرار می دهیم که با آن ها قادر خواهید بود با حداقل هزینه پوششی برای دیوارهای خود ایجاد نمایید.

  • کاغذ دیواری: این روزها در هر مکانی که پا می گذاریم می بینیم که دیوارها با استفاده از کاغذ دیواری های مختلف پوشانده شده اند؛ کاغذهای دیواری با قیمت های مختلفی در بازار به عرضه می رسند که شما می توانید از ارزانترین کاغذ دیواری برای پوشش دیوارهای خود استفاده کنید بدون این که نیاز باشد هزینه های زیادی را تقبل نمایید.
  • رنگ آمیزی دیوار: رنگ آمیزی دیوار یکی دیگر از بهترین روش ها برای پوشاندن دیوار با کمترین هزینه است که شما می توانید تنها هزینه خرید رنگ را برای این کار در نظر بگیرید و خودتان دیوارهایتان را رنگ بزنید.
  • دیوارپوش: دیوارپوش ها در متنوع ترین مدل ها در بازار وجود دارد که با بودجه های مختلف سازگار می شوند و اگر شما می خواهید با حداقل هزینه دیوارهای خود را بپوشانید، بهتر است که از دیوارپوش ارزان استفاده کنید.
  • رنگ آمیزی با غلتک طرحدار: رنگ آمیزی کردن دیوارها با این دسته از غلتک ها که طرح های متنوع و زیبایی هم دارند از دیگر روش های پوشاندن دیوار با کمترین هزینه می باشد.
  • آینه دکوراتیو: آینه های دکوراتیو که این روز ها استفاده از آن ها برای پوشاندن دیوار رواج پیدا کرده است جزو دیوارپوش هایی هستند که با توجه به جنس و طرح دارای قیمت های مختلف می باشند که شما از ارزان ترین آینه دکوراتیو می توانید برای پوشش دیوارهای خود استفاده کنید.

ایده پوشاندن دیوار سیمانی؛ با دیوارپوش

دیوارهای سیمانی بیشتر در فضاهای خارجی ساختمان ها دیده می شوند و همان طور که می دانید این دیوارها ظاهر یک محیط را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند و بهتر است که روی آن ها پوشانده شود؛ اما آیا می دانید که به چه طریقی می توان دیوارهای سیمانی را پوشش داد؟ برای دریافت پاسخ این سوال به ادامه مطلب توجه داشته باشید.

  • ایده پوشاندن دیوار سیمانی؛ با دیوارپوش

همان طور که قبلا هم گفتیم، دیوارپوش ها در متنوع ترین طرح و رنگ ها به تولید می رسند که با توجه به جنسشان قیمت های مختلفی دارند و شما براساس بودجه خود برای پوشاندن دیوارهای سیمانی می توانید که از دیوارپوش سنگی، دیوارپوش PVC ، دیوارپوش فومی و ... استفاده کنید.

  • ایده پوشاندن دیوار سیمانی؛ با رنگ

اگر دیوارهای سیمانی دارید، برای پوشاندن آن یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید، رنگ کردن آن است که شما می توانید از رنگ های نانو، رنگ اکریلیک و رنگ سیلیکونی استفاده نمایید.

  • ایده پوشاندن دیوار سیمانی؛ با پانل روکش آجری

یکی دیگر از بهترین روش ها برای پوشاندن دیوارهای سیمانی، استفاده از پانل روکش آجری است که این نوع روکش ها با فوم پلی اتیلن به تولید می رسند و با رنگ های منحصر به فردی که دارند می توانند زیبایی یک محیط را چند برابر کنند.

  • ایده پوشاندن دیوار سیمانی؛ با کاشی و سرامیک

معمولا این روزها برای پوشاندن دیوارهای سیمانی اغلب از کاشی و سرامیک استفاده می شود که این دسته از دیوارپوش ها در گسترده ترین طرح و رنگ ها به تولید می رسند و تمامی سلیقه ها را پوشش می دهند.

  • ایده پوشاندن دیوار سیمانی؛ با ترموود

بسیاری از افراد تمایل دارند که دیوارهای خود را با چوب پوشش دهند اگر شما هم از این دسته افراد هستید، استفاده از پوشش دهنده های ترموود برایتان بهترین گزینه می باشد و برخلاف باور خیلی از افراد این دیوارپوش ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر رطوبت و حشرات بسیار مقاوم هستند و ظاهر بسیار چشمگیری دارند.

  • ایده پوشاندن دیوار سیمانی؛ با گرین وال

گرین وال یا دیوارپوش سبز از جمله المان هایی است که برای پوشش دیوارها در داخل و خارج ساختمان ها به وفور استفاده می شود؛ این نمونه از دیوارپوش ها هم به صورت طبیعی هستند و هم به شکل مصنوعی به تولید می رسند که دوام بالایی دارند و می توانند بهترین گزینه برای پوشش دیوارهای ساختمانی باشند.

ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش

هر بنایی به مرور زمان افت می کند و دیوارها، به عنوان یکی از آسیب پذیر ترین بخش های یک سازه، بیشترین افت را تجربه می کنند. دیوارها ممکن است به دلایل مختلفی (مانند گرما، سرما، نشت آب در ساختمان به ویژه در ساختمان های قدیمی) ترک بخورند و یا آسیب های کنترل شده تری مثل جای میخ ها ظاهر دیوارها را تحت الشعاع قرار دهند.

یکی دیگر از معمول ترین اتفاقات در خانه رطوبت دیوار های پشت سرویس بهداشتی است که معمولا با ترمیم، زیرسازی و نقاشی ظاهرا برطرف میگردد ولی متاسفانه این بلا به این سادگی دست از سر ما بر نمیدارد و چند روزی نشده مجدد نمایان می‌شود.  زیباترین خانه ها، گرانقیمت ترین مبلمان و مدرن ترین طرح های داخلی در کنار دیوارهایی با مشکلات فوق، جلوه خود را از دست می دهند. پوشاندن دیوارهای خراب، یک دغدغه رایج و خوشبختانه قابل حل می باشد. طراحان داخلی رنگ، کاغذ دیواری، کنیتکس و دیوار پوش ها را توصیه می کنند. ما در این مقاله نشان می دهیم چرا و چگونه دیوارپوش ها می توانند بهترین راه حل برای پوشاندن دیوارهای خراب باشند.

 

ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش

 

پوشاندن دیوارهای خراب: بررسی راه حل های مختلف

برای پوشاندن دیوارهای خراب، طراحان داخلی روش های مختلفی را پیشنهاد می کنند. انتخاب این روش ها به شرایط دیوارها، بودجه و البته نظر و سلیقه شما بستگی دارد. رایج ترین راه ها برای پوشاندن دیوارهای خراب عبارتند از:

  • استفاده از رنگ: رنگ اولین، ساده ترین و ارزان ترین راه برای پوشاندن دیوارهای خراب است. برای آنکه ترک، خوردگی و سایر مشکلات دیوار را با کمک رنگ بپوشانید، باید ابتدا با کمک گچ سطح دیوار را یکدست سازید تا پوشش رنگ روی آنها بنشیند. پوشاندن خرابی های دیوار با استفاده از رنگ یک راه حل کوتاه مدت است؛ چرا که رنگ نمی تواند ترک های بسیار عمیق دیوار را خیلی خوب پوشش دهد. پس رنگ مناسب دیوار های گچی، دیوارهای رنگ شده و سقف خانه است و هر کدام از اینها که دچار رطوبت دائمی یا خرابی زیاد باشند گزینه‌ی مناسب نقاشی نیستند.
  • استفاده از کنیتکس: کنیتکس می تواند ایده جالبی برای پوشاندن دیوارهای خراب باشد. این پوشش بافت ضخیم تری نسبت به رنگ دارد و انتخاب مناسبی برای پوشاندن ترک های جزئی محسوب می شود. بافت متفاوتی که کنیتکس بر روی دیوار ایجاد می کند، از نظر بصری نیز جذاب ولی قدیمی است. با این حال توجه داشته باشید که این نوع پوشش برای بخش هایی از خانه که در مجاورت حرارت یا آب هستند و یا در معرض تابش مستقیم خورشید قرار دارند ایده مناسبی نیست. کنیتکس هایی که بر پایه بنزین هستند به شدت قابل اشتعال می باشند. بنابراین استفاده از آنها در محیط های سربسته، به خصوص آشپزخانه توصیه نمی شود. استفاده از کنیتکس هم مانند رنگ نیاز به بستری هموار و صاف دارد و توان مقابله با رطوبت دیوار را ندارد.

رنگ و عدم پوشش کامل ترک های دیوار

  • کاغذ دیواری: به طور کلی کاغذ دیواری ها می توانند پوشش خوبی برای دیوارهای خراب باشند. با این حال توجه داشته باشید که سطح زیرین کاغذ دیواری ها باید کاملا صاف و صیقلی باشد. بنابراین، پیش از نصب کاغذ دیواری ها، شما باید با استفاده از بتونه سازی، دیوار را ترمیم کنید. بدین ترتیب، کاغذ دیواری ها برای آن دسته از دیوارهایی که به شدت صدمه دیده اند، دچار شکستگی و یا ضرب دیدگی شدید شده اند، ایده آل نمی باشند. همچنین کاغذ دیواری ها در بخش هایی از خانه، مانند آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی، کارایی به مراتب کمتری نسبت به دیوارپوش ها دارند که در بخش بعد، آن را مرور خواهیم کرد. زیرسازی دیوار گچی برای نصب کاغذ دیواری از مقالاتی است که به نکات مد نظر این بخش اشاره شده است.
  • دیوار پوش ها: دیوار پوش ها در واقع پنل هایی از متریال های مختلف هستند که با استفاده از چسب های مخصوص یا میخ بر روی دیوار ها نصب می شوند. نحوه اجرای آنها شباهت بسیار زیادی به کاغذ دیواری دارد با این تفاوت که دیوار پوش ها از ضخامت و مقاومت بالاتری برخوردار هستند. برای نصب دیوار پوش، برخلاف کاغذ دیواری ها، اندکی برآمدگی یا فرورفتگی بر روی دیوار، ایرادی ندارد. به بیان دیگر، برای پوشاندن دیوارهای خراب با کمک دیوار پوش ها، شما به سطوحی ایده آل و کاملا سالم نیاز ندارید. به همین دلیل است که طراحان داخلی دیوارپوش ها را برای پوشاندن دیوارهای خراب پیشنهاد می کنند.

 

پوشاندن دیوارهای خراب با دیوار پوش ها:

دیوار پوش ها انواع بسیار متفاوتی دارند. دیوار پوش های سنگی، چوبی، PVC، فومی، گچی یا بین کابینتی از جمله مواردی هستند که می توانید در بازار پیدا کنید. قیمت و شیوه اجرای هر یک از این دیوارپوش ها نیز متفاوت است. برخی از دیوار پوش ها در برابر حرارت و رطوبت مقاوم هستند و برخی دیگر، به واسطه مقاومت بالایی که در برابر مواد شوینده دارند، به راحتی قابل ضد عفونی می باشند. شیوه نصب دیوارپوش ها را نوع و جنس شان تعیین می کند. با این حال، دیوار پوش ها را بر اساس شیوه نصبشان می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

  • دیوار پوش چسبی: در این روش، پنل های دیواری با یک چسب مخصوص به بازار عرضه می شوند. شما پس از تکمیل زیرسازی های دیوار می توانند پنل ها را به شکل مرتب به دیوار بچسبانید. شیوه نصب این دسته از دیوار پوش ها بسیار راحت است و هزینه کمتری دارد. البته معمولا باید با دقت بسیار این فرایند انجام گیرد تا نیاز به جدا کردن و نصب مجدد نباشد که این کار باعث خرابی شدید دیوار و رنگ زیر میشود. این نوع از دیوار پوش ها برای پوشاندن دیوار سرامیکی یا بتنی ایده آل است. کندن این دیوارپوش ها از نصب آن سخت تر و پر هزینه تر است و معمولا پس از نصب به آسانی قابل کندن نیست و آسیب های زیادی وارد میکند.
  • دیوار پوش هایی با نصب مستقیم: در این روش پنل ها با استفاده از میخ یا سایر مواد به دیوار وصل می شوند.

 در نظر داشته باشید برای دکوراسیون آرایشگاه با کمترین هزینه یکی از بهترین گزینه ها دیوارپوش سه بعدی یا دیوارپوش پشت چسبدار است که میتوان با هزینه ای اندک ولی تغییر اساسی دکور جذابی را ایجاد نمود.

دیوارهای خراب در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی:

دیوارهای آشپزخانه همیشه در معرض آسیب و لک شدن با چربی ها و سایر مواد غذایی هستند. از سویی دیگر، تمیز نگه داشتن فضای آشپزخانه و سرویس های بهداشتی، یکی از نکات بهداشتی مهم در خانه محسوب می شود. بدین ترتیب، دیوارها در این دو بخش از خانه همیشه در معرض رطوبت و حرارت قرار دارند. در صورت تمایل به استفاده از دیوارپوش ها برای فضای آشپزخانه و سرویس بهداشتی، توصیه می کنیم به سراغ محصولات ضد آب و ضد حرارت بروید. دیوار پوش هایی را انتخاب کنید که در برابر مواد شوینده مقاوم هستند و دچار کپک و یا تغییر رنگ نمی شوند. بازسازی سرویس بهداشتی یکی از دغدغه های مردم است که با ترفند های جدید و دیوارپوش های پنلی میتوان بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب را تجربه کرد.

استفاده از دیوار پوش های پی وی سی در سرویس های بهداشتی و حمام

برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه چه دیوارپوشی انتخاب کنیم؟

  • دیوار پوش های طرح سنگ: دیوار پوش و کاغذ دیواری های طرح سنگ انتخاب ایده الی برای آشپزخانه محسوب می شوند. این دسته از دیوار پوش ها از نظر بصری بسیار جذاب هستند و می توانند به فضای آشپزخانه شما هویت ببخشند. این دسته از محصولات از نظر طرح، رنگ و بافت بسیار متنوع می باشند و شما بدون شک، مدل ایده آل برای آشپزخانه خود را پیدا می کنید. استفاده از دیوار پوش طرح سنگ برای دیوار کانونی آشپزخانه، کانتر و یا فضای بین کابینتی ایده آل است.
  • دیوار پوش های پی وی سی: این دسته از دیوار پوش ها با طرح های متنوعی، مانند دیوارپوش pvc طرح سنگ به بازار عرضه می شوند. دیوار پوش های پی وی سی در برابر رطوبت، حرارت و مواد شوینده بسیار مقاوم هستند و به راحتی دچار خراشیدگی و آسیب فیزیکی نمی شوند. شایان ذکر است این دسته از دیوار پوش ها، یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های موجود در بازار هستند.

انتخاب دیوار پوش طرح سنگ برای کانتر آشپزخانه

دیوارهای خراب در اتاق خواب

زمانی که دیوارهای اتاقتان تحت تاثیر عوامل مختلفی به شدت خراب شده اند و ظاهر آنچنان مطلوب و زیبایی ندارند شما می توانید برای پوشاندن آن ها از هر نوع پوششی استفاده کنید.

دیوارپوش ها از جمله محصولاتی هستند که امروزه برای پوشاندن دیوارها مورد استفاده قرار می گیرند که در طرح، رنگ و جنس های مختلف وجود دارند و قیمتشان نیز مناسب می باشد و شما اگر می خواهید دیوارهای خراب در اتاق خواب خود را پوشش دهید، ایده آل ترین گزینه استفاده از دیوارپوش می باشد.

دیوارپوش ها در جنس های مختلفی از جمله دیوارپوش سنگی، دیوارپوش چوبی، دیوارپوش گچی، دیوارپوش فومی و ... وجود دارند که قیمت هر یک از آن ها با توجه به ویژگی هایی که دارا هستند متغییر می باشد؛ از مهمترین مزیت هایی که می توان برای دیوارپوش های نام برده در نظر گرفت این است که بیشتر آن ها در برابر رطوبت و حرارت بسیار مقاوم هستند؛ به همین منظور می توان از آن ها سالیان سال استفاده کرد بدون این که آسیبی ببینند.

دیوارپوش ها از لحاظ نصب به دو دسته دیوارپوش چسبی و دیوارپوش مستقیم تقسیم می شوند که نوع چسبی آن ها همان طور که از نامش مشخص است پشت چسبدار هستند و پس از زیرسازی کار به راحتی به دیوار چسبانده می شوند؛ اما دیوارپوش هایی که نصب مستقیم دارند به وسیله میخ یا شن و سیمان به دیوارها چسبانده می شوند.

دیوار پوش ایده ال برای پذیرایی و سایر اتاق های خانه

برای پوشاندن دیوارهای خراب در پذیرایی یا اتاق خواب ها، شما هیچ گونه محدودیتی ندارید. بافت هایی مانند چوب، دیوار پوش طرح آجر و یا دیوارپوش های طرح سنگ برای سایر اتاق های خانه ایده آل هستند. دیوار پوش چوبی، مانند آنچه در طرح زیر می بینید، می تواند حس گرمای دلنشینی را به اتاق منتقل کند. قیمت دیوار پوش چوبی مناسب است و می توانید آنها را در اکثر دیوارهای پذیرایی یا اتاق خواب اجرا کنید. دیوار پوش طرح سنگ نیز بیشتر با سبک های نوردیک یا روستیک سازگاری دارند و می توانند ضمن ایجاد فضایی آرامش بخش، به محیط هویت ببخشند. این نوع از دیوار پوش ها بیشتر برای دیوارهای کانونی ایده آل هستند.

دیوار پوش طرح چوب ایده ال برای پذیرایی و اتاق خواب

 

برای پذیرایی چه دیوار پوشی انتخاب کنیم؟

یکی از انتخاب های جذاب برای پوشاندن دیوارهای خراب پذیرایی، دیوار پوش های فومی هستند. این دسته از دیوار پوش ها از جنس فوم پلی اتیلن ساخته شده و انعطاف پذیر می باشند. معمولا دیوار پوش های فومی را در دیوارهای دارای انحنا اجرا می کنند. دیوار پوش های فومی قابل شستشو هستند اما برای دیوارهایی که در معرض تابش مستقیم خورشید قرار دارند، ایده آل نمی باشند.

یکی دیگر از ایده های جذاب و نو برای پوشاندن دیوارهای خراب پذیرایی یا اتاق خواب ها، دیوار پوش سه بعدی است. این دیوارپوش ها از جنس پلیمر، چوب، چرم و یا فوم تولید می شوند و می توانند بافت جذابی به دیوارها ببخشند. برخی از دیوار پوش های سه بعدی، به واسطه ساختار خود، عایق حرارت و صدا می باشند. این نوع از دیوار پوش ها طرح های بسیار متنوعی دارند و برای اتاق خواب، مطالعه و حتی پذیرایی خانه ایده آل اند.

دیوار پوش سه بعدی برای دیوار شاخص اتاق خواباگر به دنبال پوشاندن دیوارهای خراب و خلق فضایی لوکس و جذاب در اتاق پذیرایی یا نشیمن خود هستید، پیشنهاد ما کاغذ دیواری چرم است. این نوع از کاغذ دیواری بافت بسیار خاص و متفاوتی دارد و به عنوان یک المان لاکچری در طراحی داخلی استفاده می شود. چرم عایق ایده آلی برای گرما و صدا است و می تواند فضایی دلنشین و ساکت را برایتان خلق کند. معمولا این دیوارپوش برای دیوار پشت تلویزیون استفاده می شود.

دیوار پوش چرم انتخابی لوکس برای پشت تلویزیون

 

مروری بر آنچه که گفته شد:

ما در این مقاله راه کارهای مختلفی را برای پوشاندن دیوارهای خراب مرور کردیم. دیوار پوش ها به عنوان یک راه حل ایده آل، مقرون به صرفه و در عین حال شیک برای پوشاندن دیوارهای خراب معرفی شدند. دیوار پوش ها در طرح ها و رنگ های متنوعی به بازار عرضه می شوند و پیشرفت تکنولوژی، حالا بعد و کاربرد های جدیدتری به این المان های طراحی بخشیده است. شما میتوانید با کمک دیوار پوش ها، دیوارهای خانه خود را در برابر لکه، خش، آلودگی، کپک و قارچ و حتی نقاشی های کودکانه فرزندانتان، محافظت کنید.

ارسال نظر

زهرا صادقی :
0 0
سلام وقت بخیر قیمت نصب دیوارپوش های چوبی چقدره؟ آیا به تمام مناطق تهران خدمات ارائه میدین؟
مدیریت :
0 0
با سلام ک وقت بخیر قیمت نصب مدل های مختلف با هم متفاوت است و بر اساس سختی کار محاسبه میشود. لطفا مدل مد نظرتون را در واتساپ ارسال کنید تا کارشناسان رونیا مشاوره نصب ارائه کنند. در تمام نقاط ایران خدمات فروش و نصب دیوارپوش چوبی را انجام میدهیم.
فاطمه :
0 0
سلام وقت بخر برای دیوار خراب پذیرایی می خواستم
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()