سبد خرید 0

فواید استفاده از دیوار پوش چسبی چیست و برای چه فضاهایی پیشنهاد می شود؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 25 بهمن 1402 در ساعت 15 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

دیوارپوش چسبی برای دیزاین دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد. دیوارها در فضاهای گوناگون با متریال مختلف پوشش داده می شوند. فوم ها یکی از پوشش های مناسب برای دیوار هستند. فوم ها در رنگ و اشکال متنوعی عرضه می شوند و می توانند به عنوان عایق کاربرد داشته باشند.

دیزاین هر محیط نیاز به تناسب با سایر دکوراسیون دارد. محیط های جذاب به دنبال دیوارپوش مناسب هستند. دیوار پوش چسبی به دلیل  نصب راحت دارای طرفداران بسیاری است. به همین خاطر بیشتر افراد تمایل دارند از دیوارپوش های چسبی در محیط های مختلف بهره مند شوند. در این مقاله قصد داریم در خصوص کاربردها و فواید استفاده از دیوارپوش چسبی را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید تا با این مبحث مهم بیشتر آشنا شوید.

 معرفی دیوار پوش چسبی فومی

دیوار پوش فومی می تواند بر روی سقف، دیوار، درب و ... مورد استفاده قرار بگیرد. این دیوارپوش چسبی در مدل های مختلف عرضه می شود. دیوار پوش فومی قابلیت تمیزکاری و شتشو دارد. این دیوارپوش می تواند بر روی سطوح سرامیکی، سیمانی، آجری، سنگی، چوبی، رنگی و ... چسبانده شود. در حالت کلی دیوارپوش ها با طرح های مختلف عرضه می شوند. دیوارپوش چسبی فومی می تواند جایگزین بسیاری از نماها باشد. این دیوارپوش با طرح های مختلف امکان هماهنگی با انواع مختلف دکوراسیون ها را دارد. دیوار پوش چسبی می تواند در نوع دیوارپوش فوم پلاستیکی نیز باشد. فوم های پلاستیکی برای مکان ها و فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرند که محافظت از دیوار یا افراد اهمیت دارد.

کاربرد های دیوارپوش چسبی فومی

از مهم‌ترین کاربردهای دیوارپوش چسبی فومی برای دیوارهایی است که قابلیت رنگ یا کاغذ دیواری کردن را ندارند، مثل دیوارهایی که نم دارند و یا کاشی‎‌های دیوار. این قبیل دیوارها را می‌توان در چند دقیقه با دیوارپوش چسبی فومی کاور کرد و تمام ایرادات را زیر این محصول پنهان کرد. برای نصب روی دیوار مرطوب بهتر است ابتدا دیوار را از برجستگی و پوسته‌های رنگ عاری نمود و در صورت نیاز با گچ یا بتونه کمی  زیرسازی نمود و سپس شروع به نصب دیوارپوش نمایید. بر روی کاشی نیاز به هیچ اقدامی نیست و بلافاصله نصب کنید. نکته زمان نصب این است که پس از چسباندن دیوارپوش فومی چسبی دیگر امکان کندن و جابجا کردن آن وجود ندارد و نکته دیگر اینکه در صورتی که سطح زیرکار مطلوب نیست از دیوارپوش‌های مات استفاده نمایید.

از این دیوارپوش برای دیوار پشت تی وی یا دیوارهای راهپله نیز میتوان استفاده کرد و با توجه به تنوع طرح و رنگ، گزینه مناسبی برای تغییر سریع و کم‌هزینه یک دیوار در منزل یا محل کار است.

برای مثال مهدکودک ها با دیوار پوش چسبی فوم پلاستیکی طراحی می گردند. کودکان مهمانان اصلی مهدکودک ها می باشند. کودکان بیشتر از هر فضای دیگری در مهدکودک  در حال دویدن و بازی هستند. از این رو احتمال برخورد آن ها با کفپوش یا دیوارپوش وجود دارد. ایمنی سازی فضاهایی همچون مهدکودک در دو قسمت دیوارپوش و کفپوش اهمیت زیادی دارد. دیوار پوش چسبی فوم پلاستیکی به عنوان یک ضربه گیر در فضاهای مهد به کار گرفته می شود. بسیاری از باشگاه ها و سالن های ورزشی نیز برای جلوگیری از آسیب ورزشکاران نیاز به ضربه گیر های فومی دارند. دیوار پوش چسبی فوم پلاستیکی از انعطاف قابل توجهی برخوردار است. همین موضوع امکان نصب و بهره مندی از دیوارپوش را ساده تر می کند.

 شما می‌توانید برای دیدن جدیدترین دیوارپوش فومی موجود در فروشگاه رونیا کلیک کنید.

عایق بندی با دیوار پوش فومی پشت چسب دار

عایق بندی با دیوار پوش چسبی بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از افراد از دیوار پوش فومی تنها برای عایق بندی مناسب دیوار بهره مند می شوند. دیوارپوش چسبی می تواند به شکل تایل، رول و پنل عرضه شود. این مدل از دیوارپوش حدود 5 میلی متر ضخامت دارند و با اشکال سه بعدی تولید می شوند. فوم ها در ناحیه پشت چسب دارند و می توانند بدون دردسر بر روی دیوار نصب شوند.

عایق بندی با دیوار پوش فومی پشت چسب دار

به طورکلی دیوار پوش چسبی فومی می تواند در دو شکل پازلی و رولی مورد استفاده قرار بگیرد. فوم های رولی با ضخامت و ارتفاع استاندارد تولید می گردند و دارای چسب آماده در ناحیه پشت هستند. دیوارپوش فومی پازلی در قطعات یک متر مربع تهیه می شوند. ضخامت های در نظر گرفته شده برای قطعات فوم برابر با 15 یا 10 میلی متر می باشد. این قطعات فومی به شکل یک پازل در کنار هم چسبانده می شوند و پوشش یکنواختی را برای دیوار ایجاد می کنند.

آشنایی با دیوارپوش چسبی سنگی

مدل سنگ آنتیک از جمله مدل های زیبای دیوارپوش فومی است. این نماها بسیار طبیعی به نظر می رسند و در محیط منزل بسیار کاربردی شناخته می شوند. سنگ ها برای تزیین فضای لاکچری، دکوراسیون مدرن و شیک به کار می روند. با طرح سنگ آنتیک می توان فضای مجلل و زیبایی را در محیط منزل به وجود آورد. دیوارپوش چسبی سنگ آنتیک با رنگ های مشکی، قهوه ای و سفید عرضه می گردد. این تنوع رنگی باعث می شود دیوارپوش ها با سایر عناصر دکوراسیون هماهنگ شوند.

شناخت دیوار پوش چسبی آجری

دیوارپوش آجری از جمله طرح های جذاب دیوار پوش چسبی می باشد. این دیوارپوش برای دیزاین فضاهای تجاری یا مکان های عمومی همچون رستوران، کافی شاپ، بوتیک و ... کاربرد دارد. طرح های آجری برای دکوراسیون های مختلف زیبایی به همراه دارند. برای جلوه بیشتر دیوارپوش طرح آجری از نورپردازی ملایم و تاکیدی استفاده می شود. نورپردازی تاکیدی در حواشی عناصر دکوراسیون به کار می رود و دیزاین محیط را به نرمی دنبال می کند. در واقع هر نوع دکور یا عنصری با نورپردازی تاکیدی جلوه بیشتری خواهد داشت.

با نورپردازی در دیوارپوش آجری، نگاه افراد بیننده را به سمت دیزاین فضای خود جلب خواهید کرد. این مدل از دیوارپوش های چسبی می توانند برای دکوراسیون لابی مدرن مسکونی یا هتل کارایی داشته باشند. همچنین دیوارپوش فومی ظاهر سنگین آجری را به خوبی در فضا نمایان می کند. برای دیوارپوش فومی آجری از رنگ های مختلفی استفاده می شود. آجرها با تنوع رنگی بالایی عرضه می شوند اما رنگ غالب و رایج برای دیوارپوش فومی پشت چسب دار رنگ قهوه ای است. این رنگ از رنگ های پرطرفدار بوده و جذابیت زیادی در میان مردم دارد.

معرفی دیوارپوش چسبی سه بعدی

دیوارپوش سه بعدی می تواند از جنس های مختلفی تهیه شود. فوم ها قدرت خوبی در طراحی اشکال سه بعدی و برجسته دارند. پنل سه بعدی با لایه های فومی، گزینه خوبی برای دیزاین دیوار فضاهای مختلف است. برای پنل سه بعدی از چرم، پی وی سی، مواد پلیمری، چوب، اپوکسی، ام دی اف، فلزات، بتن و ... کمک گرفته می شود. همچنین یکی از ایده های مناسب و ارزان برای ساخت دیوارپوش چسبی سه بعدی بهره مندی از فوم است. فوم ها برای پذیرش اشکال هندسی و سه بعدی کارایی قابل توجهی دارند. فوم ها قابلیت تمیزکاری با مواد مختلف را دارند و سبک وزن هستند.

معرفی دیوارپوش چسبی سه بعدی

 آشنایی با دیوارپوش چسبی چرمی و بتنی و گچی

هر سه نوع این دیوارپوش ها جزو دیوارپوش های کاربردی هستند. در ادامه شما را با هر یک از این دیوارپوش ها به طور مختصر آشنا خواهیم کرد.

دیوارپوش چسبی چرمی

دیوارپوش چرمی نیز مانند دیوارپوش فومی از عایق بندی خوبی برای صدا، تبادل انرژی و حرارت برخوردار می باشد. اما این دیوارپوش ها با قیمت بیشتری نسبت به دیوار پوش چسبی فومی عرضه می شوند. در نتیجه دیوارپوش های فومی گزینه ای ایده آل و مقرون به صرفه برای عایق بندی دیوار می باشند. برای مشاهده جدیدترین دیوارپوش چرمی موجود در رونیاشاپ کلیک کنید.

دیوارپوش چسبی گچی

دیوارپوش های گچی به عنوان متریال ارزان برای فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این دیوارها از زیبایی بی نظیری برخوردارند و کاملاً شکل پذیر هستند و به اشکال گوناگون درمی‌آیند. گچ ها امکان شست و شو ندارند و با مراقبت تمیز می شوند. بهتر است دیوارپوش گچی را برای فضاهایی که در معرض آلودگی و کثیفی نیستند، به کار برید.

دیوارپوش چسبی بتنی

 همچنین دیوارپوش های بتنی از مقاومت بالایی برخوردار هستند و می توانند با مواد شوینده شست و شو شوند. این دیزاین ها در مکان های کارگاهی و صنعتی بسیار پرطرفدار و محبوب هستند. دیوارهای بتنی قادر به تحمل فشار و ضربه هستند و انرژی های دریافتی را به خوبی خنثی می کنند. قیمت تایل بتنی به نسبت سایر تایل ها مناسب تر نیز می‌باشد. دیوارپوش بتنی دکوراتیو در موارد تزیین شده یا سه بعدی برای فضاهای فروشگاهی، محیط های اداری و رستوران به کار می روند. نمونه دیوارپوش بتنی ساده نیز برای نواحی صنعتی و کارگاهی کاربرد بیشتری خواهد داشت. برای مشاهده جدیدترین دیوارپوش بتن اکسپوز کلیک کنید.

دیوارپوش چسبی آشپزخانه

برای نواحی مختلف در محیط آشپزخانه نیاز به دیوارپوش های مناسب داریم. این دیوارپوش ها می توانند فضای بین کابینت را پوشش دهند. همچنین قابل استفاده برای فضای پشت سینک ظرفشویی می باشند. با دیوار پوش چسبی فومی می توان از نفوذ آب به درون کابینت ها یا ایجاد لک بر روی دیوار جلوگیری کرد. این فوم ها جاذب بسیار خوبی برای آب نیز هستند. برای مشاهده ارزانترین دیوارپوش بین کابینتی موجود در رونیاشاپ کلیک کنید.

دیوارپوش چسبی آشپزخانه

فواید و مزایای استفاده از دیوارپوش های چسبی جدید

دیوار پوش چسبی مزایای زیادی برای به کارگیری در محیط منزل دارد. در ذیل به صورت موردی مزیت ها و فواید استفاده از دیوارپوش های فومی را بیان کرده ایم. این موارد عبارتنداز:

  • دیوارپوش های جدید با بافت سبک عرضه می شوند و با اشکال و متریال گوناگون تولید می گردند.
  • برای فضاسازی محیط های مختلف دیوار پوش چسبی به کار گرفته می شوند.
  • دیوارپوش فومی پشت چسب دار را به عنوان دیوارپوش ارزان می شناسند. فوم ها از قیمت کمتری نسبت به دیوارپوش های چرمی، دیوارپوش ام دی اف، دیوارپوش چوبی و ... برخوردار هستند.
  • دیوارپوش چسبی همانند سایر دیوارپوش ها از زیبایی بی نظیری برخوردار هستند و می توانند با اشکال متنوع عرضه شوند.
     
    فواید و مزایای استفاده از دیوارپوش های چسبی جدید

 

  • امکان شست و شو و تمیزکاری دیوارپوش های چسبی فومی بدون دردسر فراهم می شود.
  • دیوارپوش چسبی فومی به عنوان متریال جدید برای تزیین و دیزاین دیوار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دیوار پوش چسبی امکان نصب سریع و آسان را برای مشتریان فراهم می کند. این دیوارپوش برای نصب نیاز به افراد متخصص ندارد.
  •  دیوارپوش های فومی برای فضاسازی مختلف در آرایشگاه، تالار، باشگاه های ورزشی،  محیط آشپزخانه، هتل، مهدکودک و ... مورد استفاده قرار می گیرند.
  • این دیوارپوش ها عایق رطوبت، صدا، برودت و حرارت می باشند. در واقع شرایط مصرف بهینه را فراهم می کنند.
  • انعطاف دیوارپوش های فومی بالاست. در نتیجه می توانند شکل پذیری خوبی داشته باشند.
  • سبک هستند و امکان برش آن ها در اندازه های مختلف وجود دارد. برای برش فوم از کاتر یا قیچی استفاده می شود.
  • مقاومت خوبی در مقابل اشیاء و اجسام برنده و تیز ایجاد می کنند و دارای ویژگی های آنتی باکتریال هستند.

 

ارسال نظر

علی اکبر :
0 0
نمایندگی در شیراز لطفا معرفی بفرمایید
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()