سبد خرید 0

بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 دی 1402 در ساعت 9 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همانطور که می دانید پرده ها یکی از اصلی ترین وسایل خانه ها می باشند که در تمامی نقاط خانه همانند آشپزخانه ، پذیرایی و اتاق خواب ها مورد استفاده قرار می گیرند و انتخاب پرده مناسب برای خانه باعث می شود که زیبایی خانه شما چندین برابر افزایش یابد برای مثال شما با انتخاب پرده آشپزخانه مناسب می توانید زیبایی آشپزخانه خود را چندین برابر بکنید .

این روز ها انتخاب دکوراسیون مناسب برای نوجوانان به امری بسیار سخت تبدیل شده است که شما عزیزان باید با در نظر گرفتن روحیات نوجوان خود به داشتن فضای امن در خانه به آن ها کمک کنید از همین رو ما در گروه رونیا  بر آن شدیم تا با معرفی بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان سهمی کوچک در زیبا سازی اتاق شما عزیزان داشته باشیم . با ما همراه باشید .

 

  پرده مناسب پسران نوجوان

پرده اتاق خواب طرح دار یا ساده؟

در گذشته پرده ها تنها برای پیشگیری از ورود نور آفتاب در منازل استفاده می شدند و در واقع هیچ تاثیری در طراحی دکوراسیون داخلی خانه نداشتند؛ اما امروزه این محصولات از عناصر و المان های مهم در طراحی داخلی دکوراسیون منزل به شمار می آیند که بیشتر افراد قبل از خرید وسایل برای خانه اول به فکر خرید پرده ای زیبا و سازگار با سبک دکوراسیون منزل خود می افتند؛ به نظر شما برای انتخاب پرده اتاق خواب از چه طرح هایی استفاده شود بهتر است؟ پرده اتاق خواب طرح دار یا ساده؟

اگر قصد دارید برای اتاق خواب خود پرده بزنید و دکوراسیون شلوغی هم دارید، ما به شما توصیه می کنیم که از پرده هایی که طرح ساده و بی آلایشی دارند استفاده کنید و به هیچ عنوان پرده های طرح دار یا گلدار را انتخاب نکنید؛ چرا که این طرح از پرده ها باعث شلوغی هر چه بیشتر اتاق خوابتان می شوند و ظاهری خسته کننده برای آن به وجود می آورند.

برای انتخاب پرده های ساده برای اتاق هایی که دکوراسیون شلوغی دارند رنگ پرده ها را متناسب با رنگی که در دکور اتاق خود استفاده کرده اید انتخاب کنید؛ در صورتی که دکور اتاق تان حالت رسمی دارد انتخاب پرده هایی ساده با طرح های برجسته یا مخمل یک گزینه ایده آل برایتان محسوب می شود که جذابیت اتاق تان را چندین برابر می کند.

در صورتی که اتاق خوابتان دکور بسیار ساده ای دارد و می خواهید برای آن پرده انتخاب کنید به دنبال پرده های طرحدار و شلوغ باشید و در انتخاب این پرده ها باید به نکات زیادی توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین آن ها این است که اگر نور اتاق تان زیاد نیست، از پرده های طرحدار با رنگ روشن استفاده کنید تا با انعکاس نور به وسیله رنگ این پرده ها فضای اتاق روشن تر به نظر برسد؛ همچنین اگر ابعاد و اندازه اتاقی که برای خواب و استراحت انتخاب کرده اید کوچک است، سعی کنید پرده های طرحداری که دارای طرح و خط های عمودی هستند را انتخاب کنید؛ چرا که این طرح از پرده ها با بلندتر نشان دادن سقف فضای اتاق را دلباز تر نشان خواهند دارد.

در صورتی که دیوارهای اتاق خوابتان را با کاغذ دیواری طرح دار پوشانده اید اصلا نباید پرده های گلدار و دارای طرح را انتخاب کنید؛ زیرا در این حالت فضای اتاق تان شلوغ تر نشان داده می شود و بعد از مدتی از اتاق دلزده می شوید.

کدام پرده ها مناسب پسران نوجوان می باشد ؟

انتخاب پرده برا پسران نوجوان کار بسیار سختی می باشد از طرفی شما باید مراقب روحیات آن ها باشید و از طرفی پسر شما هنوز به اندازه کافی بزرگ نشده است تا از پرده هایی مخصوص اتاق خواب های بزرگسالان تهیه شده است استفاده کند فلذا ما برای شما عزیزان چند نکته را در نظر گرفته ایم تا بتوانید انتخابی مناسب برای پرده اتاق خواب پسرتان داشته باشید که این نکات به شرح زیر می باشد :

  1. سبک طراحی و هارمونی دکور اتاق خواب
  2. ابعاد اتاق
  3. بودجه 
  4. هزینه نصب پرده
  5. امکان تعویض دکور یا خود پرده در آینده 

پیشنهاد ما برای شما خرید پرده فانتزی می باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرده :

  1. طرح کد های برنامه نویسی
  2. جداول و عبارات معروف از درس های مختلف دبیرستان مدرسه
  3. پرده هایی با طرح های فوتبالیست ها 
  4. بازیگران
  5. انیمه و فیلم های مورد علاقه آن ها

 

طرح های مختلف برای پرده اتاق خواب پسرانه

شما هم حتما می دانید که پرده یکی از اصلی ترین عناصر در دکوراسیون داخلی اتاق خواب به شمار می آید؛ اگر فرزند پسر دارید و می خواهید که اتاق او را پرده بزنید، قبل از انجام این کار باید با خلقیات و روحیات وی آشنا باشید تا بتوانید که یک پرده خوب را برای اتاق خواب دلبندتان انتخاب کنید؛ به این نکته توجه داشته باشید که برای انتخاب پرده اتاق خواب پسرانه باید دقت و وسواس زیادی به خرج دهید؛ در غیر این صورت ممکن است که روحیه فرزند شما بهم بریزد و از اتاق دلزده و خسته شود.

معمولا پسر بچه ها بیشتر علاقه به ماشین و شخصیت های کارتونی شلوغ و پر تحرک و شما باید در ابتدا ببینید که کودکتان به چه چیزهایی علاقه دارد و مطابق با علاقه او پرده های اتاقش را سفارش دهید؛ در ادامه ما چند نمونه از طرح های مختلف برای پرده اتاق خواب پسرانه را در اختیارتان قرار می دهیم تا راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید.

  • پرده طرح مرد عنکبوتی: این طرح از پرده ها جزو بهترین و پر فروش ترین طرح های پرده برای اتاق خواب های پسرانه به شمار می آیند که بدون شک تمام پسران علاقه زیادی به این شخصیت کارتونی دارند و متمایل هستند که از لباس های این شخصیت استفاده کنند و از رفتارهای او پیروی نمایند؛ شما هم اگر در خانه فرزند پسری دارید که دوستدار مرد عنکبوتی است، می توانید که پرده اتاق خواب او را با طرح مرد عنکبوتی سفارش دهید و موجب رضایت و خوشنودی او شوید. یکی از ویژگی های خوبی که می توان برای این طرح از پرده ها در نظر گرفت این است که به راحتی قابل شستشو هستند و شما می توانید در صورت کثیف شدن آن ها را به راحتی بشویید بدون این که دغدغه ای بابت خراب شدنشان داشته باشید؛ همچنین این طرح از پرده ها برخلاف ظاهری که دارند اصلا باعث تیره و تاریک شدن اتاق خواب فرزندتان نمی شوند و نور به راحتی امکان عبور از آن ها را دارد.
  • پرده طرح ماشین: قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم که تمام پسران، بلا استثنا به ماشین و ماشین سواری علاقه وافری دارند؛ به همین منظور اگر شما قصد دارید که اتاق پسرتان را پرده بزنید، انتخاب پرده هایی با طرح ماشین برایتان بهترین گزینه به شمار می آید؛ پرده طرح ماشین در متنوع ترین مدل ها و رنگ ها در دو حالت ساده و سه بعدی به تولید می رسد که شما می توانید برحسب علاقه و سلیقه فرزندتان هر یک از آن ها را برای اتاق وی انتخاب کنید و محیطی زیبا و جذاب را برای خواب و استراحت او به وجود آورید.
  • پرده اتاق خواب طرح ورزشی: پرده اتاق خواب طرح ورزشی نمونه ای دیگر از طرح های پر فروش پرده برای اتاق پسران به شمار می آید که مدل های متنوعی دارد و قابل تولید در دو نوع ساده و سه بعدی می باشد و این طرح از پرده ها یک انتخاب خوب برای اتاق پسرانی می باشد که به فوتبال و ورزش علاقه وافری نشان می دهند.
  • پرده طرح شخصیت های کارتونی: پرده طرح شخصیت های کارتونی مدل های متنوعی دارد که شما می توانید آن را با توجه به شخصیت کارتونی مورد علاقه کودک خود خریداری کنید و موجب خوشحالی او شوید؛ توجه داشته باشید که تمام این پرده ها قابلیت شست و شو را دارند و شما می توانید بدون داشتن هیچ نگرانی ای بابت خراب شدنشان هر موقع که نیاز بود آن ها را تمیز کنید.

چرا نباید برای پرده اتاق خواب نوجوانان زیاد هزینه کرد

نکته بسیار مهمی که در خصوص نوجوانان وجود دارد آن است که سلیقه آن ها ممکن است به صورت سالانه عوض شود و اگر شما هزینه بسیاری را برای خرید پرده شیک برای اتاق خواب آن ها بکنید به احتمال زیاد سال بعد دیگر آن را نخواهند . از همین رو پیشنهاد می شود که برای خرید پرده برای نوجوانان هزینه بسیار را نکنید تا بعد از مدتی بلا استفاده شود . و یا اگر قصد انجام چنین کاری را نیز دارید باید بپذیرید که به طور سالانه باید اقدام به تعویض پرده های خود بکنید .

پرده مناسب دختر نوجوان

کدام پرده ها مناسب دختران نوجوان می باشد ؟

انتخاب پرده مناسب برای دختران نوجوان نیز امری سخت می باشد زیرا شما باید به نکات بسیاری برای این امر دقت کنید و ما در  این مقاله تمام تلاش خود را کرده ایم تا مهم ترین نکات لازم را برای شما عزیزان گرد آوری نیم که آن ها به شرح زیر می باشند :

مهم ترین نکته در مورد انتخاب پرده برای دختران نوجوان آن می باشد که شما باید ظرافت اهمیت بسیاری دهید زیرا دختران اهمیت زیادی به ظرافت و جزییات زیاد می دهند پس پرده زبرا می تواند گزینه بسیار خوبی باشد .

  1. از انتخاب پرده های بزرگ اجتناب کنید .
  2. از رنگ های مکمل با اتاق استفاده کنید و به سمت استفاده از تک رنگ ها نروید بطور مثال کل اتاق را قرمز نکنید و بدانید که همنشینی چند رنگ باهم بسیار جذاب تر می باشد . 
  3. از پرده های قطور ترجیحا استفاده نکنید زیرا از ورود نور طبیعی به دخل جلوگیری می کنند و جلوه زیبای نور طبیعی را از فضای اتاق می گیرید .
  4. استفاده از پرده های مدل دار و زینتی جلوه اتاق خواب نوجوان شما را تا چندیدن برابر زیبا خواهند کرد .

طرح های مختلف برای پرده اتاق خواب دخترانه

با توجه به این که دخترها بیشتر عاشق رنگ های صورتی، طوسی و پاستیلی هستند باز هم شما باید بر حسب سلیقه فرزند خود رنگ پرده اتاق خواب او را انتخاب کنید؛ پرده های زیادی وجود دارند که شما می توانید از هر یک از آن ها برای اتاق خواب دختر خود استفاده کنید که در ادامه ما چند نمونه از طرح های مختلف برای پرده اتاق خواب دخترانه که فروش بالایی هم دارند را به شما معرفی می کنیم.

  • پرده طرح کیتی: کیتی یکی از شخصیت های کارتونی مورد علاقه دختران است و بدون شک هر دختر بچه ای با دیدن این کارتون ذوق و شوق زیادی به دست می آورد؛ اگر فرزند دختری در خانه دارید که به این شخصیت علاقه وافری نشان می دهد، بهتر است که برای خوشحال کرد او پرده طرح کیتی را برای اتاق خواب وی انتخاب کنید؛ این طرح از پرده علاوه بر طرح و رنگ زیبایی که دارد به راحتی قابل شست و شو است و در صورت کثیف شدن شما می توانید آن را بشویید بدون این که نگران رنگ پریدگی یا خراب شدنش باشید.
  • پرده طرح دختران: پرده طرح دختران از دیگر پر فروش ترین طرح های پرده اتاق خواب دختران به شمار می آید که همان طور که در عکس می بینید دارای پس زمینه روشن است و عکس و طرح های دختران بامزه و کارتونی روی آن وجود دارد و این طرح از پرده می تواند یک انتخاب ایده آل برای دیزاین اتاق خواب دلبندتان و خوشحالی او به شمار آید که در طرح های مختلف نیز قابل سفارش می باشد و امکان شستشو آن نیز وجود دارد.
  • پرده طرح گل: پرده طرح گل نیز برای اتاق خواب دخترانه یکی از بهترین انتخاب ها می باشد که طرح و رنگ های متفاوتی از آن را می توان به صورت ساده و سه بعدی سفارش داد.
  • پرده طرح شخصیت های کارتونی: معمولا دختران عاشق شخصیت های کارتونی السا و سیندرلا هستند و شما هم اگر دخترتان به این شخصیت ها علاقه زیادی نشان می دهد می توانید که اتاق او را با پرده های طرحدار این شخصیت کارتونی ها دیزاین کنید.
  • پرده طرح حیوانات: پرده طرح حیوانات از دیگر پرده هایی هستند که قابل استفاده هم برای اتاق خواب دختران و هم اتاق خواب پسران می باشند که طرح های متنوع و زیبایی دارند و شما می توانید با توجه به علاقه فرزند خود هر یک از آن ها را به صورت ساده یا سه بعدی سفارش دهید و دکوراسیون اتاق خواب دلبندتان را چندین برابر جذاب تر و زیباتر نمایید.

 

بهترین رنگ پرده برای اتاق خواب کوچک کدام است ؟

از آنحایی که معمولا اتاق خواب های در نظر گرفته شده برای نوجوانان کوچک می باشد ، شما عزیزان باید رنگی را انتخاب کنید که فضای اتاق شما را دلباز تر بکند از همین رو توصیه می شود که از استفاده از رنگ های تیره اجتناب شود و از رنگ های روشن بیشتر استفاده کنید .

بهترین جنس پرده برای اتاق خواب کدام است

برای انتخاب جنس مناسب برای پرده اتاق خواب شما باید به نکاتی توجه کنید برای مثال اگر می خواهید اتاق خواب شما نور گیر خوبی داشته باشد بهتر است از پرده های ضخیم استفاده نکنید .

 

 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()