سبد خرید 0

پرده فانتزی آشپزخانه

10 / 10
از 1 کاربر

محصولات مرتبط

پرده دومکانیزم ساده شیکCode-BSN-03 پرده دومکانیزم ساده شیکCode-BSN-03 473,000 تومان پرده زبرا چاپی مرد عنکبوتیCode-SBR-22 پرده زبرا چاپی مرد عنکبوتیCode-SBR-22   پرده زبرا چاپی طرح کیتیCode-KTY-25 پرده زبرا چاپی طرح کیتیCode-KTY-25 663,000 تومان پرده زبرا چاپی حروف انگلیسیCode-ENG-03 پرده زبرا چاپی حروف انگلیسیCode-ENG-03 663,000 تومان پرده زبرا چاپی طرح پسرانهCode-JMB-31 پرده زبرا چاپی طرح پسرانهCode-JMB-31 663,000 تومان پرده زبرا چاپی اتاق کودکCode-DMCH-14 پرده زبرا چاپی اتاق کودکCode-DMCH-14 663,000 تومان پرده دو مکانیزه رنگ روشن کد RPAPIT-3031 پرده دو مکانیزه رنگ روشن کد RPAPIT-3031 473,000 تومان پرده دو مکانیزم طرح گل خلوت BO-51 پرده دو مکانیزم طرح گل خلوت BO-51 720,000 تومان پرده زبرا ساده با طرح پلیسه کد ZD-60 پرده زبرا ساده با طرح پلیسه کد ZD-60 693,000 تومان پرده زبرا پلیسه ریز کد ZDP119-01 پرده زبرا پلیسه ریز کد ZDP119-01 693,000 تومان پرده زبرا پلیسه رنگ روشن کد ZDP122-01 پرده زبرا پلیسه رنگ روشن کد ZDP122-01 693,000 تومان پرده شب و روز طرح گل کد RJUL-3024 پرده شب و روز طرح گل کد RJUL-3024   پرده دو مکانیزم گلدار BO-41 پرده دو مکانیزم گلدار BO-41 720,000 تومان پرده زبرا گلدوزی شده کد HM-50 پرده زبرا گلدوزی شده کد HM-50   پرده زبرا ساده پلیسه کد PK-50 پرده زبرا ساده پلیسه کد PK-50 723,000 تومان پرده زبرا پلیسه برای پذیرایی کد FRJ-02 پرده زبرا پلیسه برای پذیرایی کد FRJ-02 723,000 تومان پرده زبرا پلیسه با طرح خاص کد PZ-10 پرده زبرا پلیسه با طرح خاص کد PZ-10 693,000 تومان پرده دو مکانیزم طرح گل کد14216188 پرده دو مکانیزم طرح گل کد14216188 643,000 تومان پرده زبرا گلدار کد CORD-161 پرده زبرا گلدار کد CORD-161 913,000 تومان پرده زبرا با طرح برجسته کد GOLD-80 پرده زبرا با طرح برجسته کد GOLD-80 863,000 تومان پرده زبرا لوکس پلیسه کد 01-655 پرده زبرا لوکس پلیسه کد 01-655 723,000 تومان پرده زبرا پلیسه ساده کد 11-7814 پرده زبرا پلیسه ساده کد 11-7814 703,000 تومان پرده زبرا با طرح پلیسه کد PS-10 پرده زبرا با طرح پلیسه کد PS-10 703,000 تومان کاغذ دیواری راه راه مدرن کد 6470 کاغذ دیواری راه راه مدرن کد 6470  
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 16 بهمن 1402 در ساعت 18 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جود پنجره در فضای آشپزخانه نه تنها موجب حضور نور و تهویه طبیعی در این فضا میشود بلکه از نظر دکوراسیون عضو مهمی از خانه بشمار میرود . بنابراین مدل پرده آشپزخانه هم تاثیر زیادی بر دکوراسیون منزل و فضای آشپزخانه دارد و هم با توجه به تغییر شرایط آب و هوایی و میزان نور ورودی در فصل های مختلف ، نقش تنظیم کننده دمای فضا هم دارد .

بنابراین هنگام خرید پرده مناسب برای آشپزخانه باید دقت بیشتری نسبت به طرح و رنگ مناسب آن مطابق با دکوراسیون خانه و آشپزخانه داشت.

پرده جدید آشپزخانه

پرده  توری آشپزخانه

 

انواع پرده های جدید آشپزخانه

همانطور که گفته شد پرده آشپزخانه یکی از عوامل موثر در طراحی دکوراسیون آشپزخانه میباشد در ادامه به بررسی انواع مدل پرده آشپزخانه می پردازیم:

  • پرده حریر آشپزخانه : این پرده ها به علت سادگی و یکدستی که دارند به سادگی با بسیاری از فضاها و دکورها ست می شوند
  • مدل پرده شفاف آشپزخانه : همانطور که از نام این پرده ها پیداست مشخص است که هیچ مانعی برای حفظ نور و حریم شخصی ندارد و برای خانه هایی که پنجره آشپزخانه به بیرون دید دارد مناسب نیست .  
  • پرده های فانتزی آشپزخانه : دراین مقاله قصد داریم انواع پرده های فانتزی مناسب برای آشپزخانه را معرفی کنیم .
  • پرده آشپزخانه کلاسیک : اگر در دکوراسیون منزل خود از چوب و طراحی سنتی بیشتر استفاده مرده اید این پرده مناسب شماست  
  • پرده ریلی و پلیسه برای آشپزخانه : پرده های ریلی و پلیسه هم به دلیل سهولت در استفاده از  پرکاربرد ترین پرده ها هستند  
  • مدل پرده آشپزخانه رومی : این پرده ها آرامش و ظرافت خاصی را به آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.
  • پرده پانچ آشپزخانه : پرده های پانچ یکی از ساده ترین و در عین حال زیباترین پرده های پانچ هستند که در متنوع ترین رنگ های مختلف به تولید می رسند و در مکان های مختلفی از جمله آشپزخانه برای پوشش پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرند؛ پرده پانچ آشپزخانه دارای سوراخ های منظم در کنر یکدیگر است که شما با این قابلیت می توانید به راحت ترین شکل ممکن ارتفاع پرده ها را تنظیم کنید و از تابش نور آن اندازه که می خواهید بهره ببرید. پرده پانچ آشپزخانه مزایای زیادی دارد که از مهم ترین مزیت های آن می توان به شست و شو راحت، طراحی مدرن و چشم نواز، سهولت در استفاده و استقامت و دوام بالا اشاره داشت؛ ما به شما پیشنهاد می دهیم که اگر قصد دارید پنجره های آشپزخانه خود را با پرده بپوشانید، انتخاب پرده پانچ برای آشپزخانه با توجه به مزیت های خوبی که دارند برایتان بهترین گزینه به شمار می آید.

 

پرده آشپزخانه

 

پرده آشپزخانه فانتزی

پرده فانتزی به پرده های رنگی و طرحدار رنگی گفته می‌شود و نوعی از پرکاربرد ترین پرده ها برای آشپزخانه هستند که با طرح های خاص خود می توانند آشپزخانه شما را به فضایی صمیمی و زیباتر تبدیل کنند . جنس این پرده ها مقاوم و باکیفیت ساتن است و بصورت راه راهای افقی موازی با ضرافت هرچه تمام تر به هم بافته شده اند و به راحتی شستشو می شود.

انواع پرده فانتزی

فروش پرده فانتزی

پرده جدید برای آشپزخانه

انواع پرده های فانتزی آشپزخانه از نظر جنس :

یکی از نکات مثبت پرده های فانتزی آشپزخانه تنوع در جنس و طرح میباشد

  • پرده های توری فانتزی
  • پرده های پوستری فانتزی
  • پرده های رنگی فانتزی
  • پرده های دکوراتیو فانتزی

مزایا پرده فانتزی آشپزخانه

پرده فانتزی آشپزخانه به دلیل مزیت های فروان امروزه بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته است این مزایا عبارتند از :

  • تنوع طرح و رنگ بالا
  • کمک به سرزندگی و شادابی بیشتر فضای آشپزخانه
  • قابیلت شستوشو ساده
  • دارای سبک مدرن 

فانتزی

خرید پرده فانتزی

پرده فانتزی آشپزخانه

 قیمت پرده های فانتزی

اگر تمایل دارید دکوراسیون خانه شما به سبک مدرن به تصویر کشیده شود به شما استفاده از پرده فانتزی را پیشنهاد می کنیم. این پرده ها قیمت بهتری به نسبت پرده های لمه طلایی، پرده های مخمل و حریر دارند.

قیمت خرید یک پرده علاوه بر پارچه شامل چوب پرده، گل میخ، آویز، گیره، آستر و در نهایت هزینه نصب و دوخت است. پرده های مجلسی که در اتاق پذیرایی نصب می شوند، گران ترین پرده های موجود در بازار است. آن ها معمولا از ۳ بخش زیر پرده ای، پرده اصلی، رویه تزیین و والان ها تشکیل می شوند.

به همین دلیل قیمت پرده فانتزی می تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد و اینکه شما می توانید به راحتی با این پرده ها دکوراسیونی مدرن برای سالن پذیرایی خود طراحی نمایید.

پرده

پرده های کرکره ای

پرده فانتزی

پرده فانتزی آشپزخانه زبرا

پرده فانتزی آشپزخانه زبرا یکی از انواع پرده های فانتزی از نظر طرح میباشد که در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار در دسترس هستند و به دلیل همین تنوع بالا، بسیار پرطرفدار بوده و امکان هماهنگ شدن با هر دکوراسیون و چیدمانی را دارند. این پرده یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین انواع پرده های فانتزی پرده زبرا ساده می باشد.

ساخت و تولید پرده Zebra بصورت دوبل میباشد که این مکانیزم امکان سایه و روشن کردن پرده بصورت دستی به شما میدهد.

همچنین از پرفروش ترین پرده‌های فانتزی آشپزخانه می توان به مدل‌های گلدار آن اشاره کرد که هم شامل نقش گل‌های طبیعی و هم شامل نقش‌هایی فانتزی از گل و گیاهان روی پرده زبرا هستند. که به آنها پرده زبرا گلدوزی میگویند

پرده زبرا آشپزخانه

پرده زبر

برای مشاهده جدیدترین طرح‌های پرده زبرا سه‌بعدی 2021 وارد شوید  

ویژگی های پرده زبرا

  • مناسب برایانواع محیط
  • دوام و طول عمر بالا
  • تنوع در رنگ
  • مکان غبارروبی از پرده زبرا
  • قابلیت شست‌وشوی آسان
  • کنترل دید و حفط حریم خصوصی

پرده زبرا جدید

 

در این قسمت 30 مدل از پرده زبرا سه بعدی آشپزخانه را مشاهده میکنید

 انواع پرده زبرا آشپزخانه

پرده های زبرا به چهار دسته‌ی زیر تقسیم می‌شوند :

پرده زبرا ساده : این نوع پرده مناسب سبک دکوراسیون ساده، مدرن و مینی‌مال است

پرده زبرا طرح ‌دار : این نوع پرده برای انواع فضاهای داخلی از جمله آشپزخانه مورد استفاده است

پرده زبرا گل‌ دار :این نوع پرده  پرده زبرا گل‌دار انتخابی مناسب برای فضای آشپزخانه میباشد

پرده زبرا شب و روز :این نوع پرده اگر آشپزخانه‌ای روشن دارید و می‌خواهید حریم خصوصی بیشتری داشته باشید می‌توانید از پرده زبرا شب و روز استفاده کنید شما میتوانید لیست قیمت پرده شب و روز را مشاهده کنید 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز
نمایش همه
علاقه مندی ها ()