سبد خرید 0

جلوگیری از تعریق دیوار و بررسی علل رطوبت دیوار در زمستان

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 13 آذر 1401 در ساعت 13 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 31 )

جلوگیری از تعریق دیوار یکی از دغدغه های همیشگی ماست. برای جلوگیری از تعریق دیوار باید اول به علت پیدایش رطوبت و تعریق دیوار‌ها پی ببرید. بعدازآن که دلیل تعریق را پیدا کردید، می‌توانید به فکر چاره برای آن باشید. زیرا که این مساله سبب زشتی در دکوراسیون داخلی منزل شما می‌شود.

 همچنین در این خصوص سوالی در ذهن ما ایجاد می‌شود که چرا در زمستان این اتفاق می‌افتد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که رطوبت و تعریق دیوار ممکن است در اثر ایجاد میعان در فضای داخلی ساختمان و یا نفوذ آب از بیرون ساختمان به درون دیوار‌ها ایجاد شود.

رطوبت دیوار در زمستان

 همچنین دلایل بسیاری نیز وجود دارد که ممکن است علت رطوبت دیوار شما از آن باشد. امروزه راه حل های بسیاری از قبیل استفاده از دیوارپوش دکوراتیو و دیوارپوش پی وی سی وجود دارد که جهت رفع این مشکل استفاده می‌شود. در این مقاله به شرح جزئیات این مساله می‌پردازیم.

نشانه‌های تعریق دیوار در زمستان

برای جلوگیری از تعریق دیوار  باید نشانه های رطوبت و تعریق را بشناسیم. این علائم و نشانه‌ها ازقبیل: پوسته شدن گچ دیوار، ترک برداشتن گچکاری، تغییر رنگ، رشد قارچ و باکتری و کپک در قسمت‌های نم زده، بوی بد، آسیب دیدگی و در نهایت خرابی دیوار همه و همه براثر تعریق دیوار در زمستان ایجاد می‌شود. حال که شما با این نشانه ها آشنا شدید به راحتی می‌توانید راهکارهایی مناسب برای جلوگیری از تعریق دیوار در فصل‌های سرد پیدا کنید.

نشانه‌های تعریق دیوار در زمستان

آشنایی با علل رطوبت دیوار در زمستان

در شهرهایی که دمای هوا به زیر صفر می رسد و زمستانی یخبندان را دارند، رطوبت دیوار در زمستان آن شهرها بسیار اتفاق می افتد. زیرا که به دلیل یخ زدن آب نفوذ کرده به نما بعد از انبساط دچار ترکیدگی دیوارها می‌شود.

برای حل مشکل الان با کارشناسان رونیا تماس بگیرید. تلفن همراه:   09121996816  

آشنایی با علل رطوبت دیوار در زمستان

درحالت کلی علت رطوبت خانه در زمستان به عوامل متعددی وابسته است که لازم است برای جلوگیری از تعریق دیوار با این عوامل آشنا شوید. این عوامل عبارتنداز:

  • بارش برف و باران یا شستن نمای ساختمان در زمستان
  • نفوذ آب از درزهای نمای ساختمان  در صورت عدم درزگیری
  • پایین بودن کیفیت لاستیک اطراف شیشه ها  که سبب جمع شدن آب می شود.
  • غیر استاندارد بودن سایز و  نصب پنجره به پروفیل
  • راهیابی آب به دیوارها به دلیل نشت لوله کشی و سوراخ شدن لوله.
  • زندگی در منطقه ای با رطوبت بالا مثل استان‌های شمالی و جنوبی کشور.
  • منابع رطوبت داخلی
  • وارد شدن هوای مرطوب از تهویه هوا
  • رطوبت ناشی از بتن تازه، رطوبت موجود در حمام.
  • رطوبت ناشی از خشک کردن لباس در داخل منزل.

راهکارهای جلوگیری از تعریق دیوار در زمستان

برای جلوگیری از تعریق دیوار در زمستان لازم است که به یک سری نکات توجه کنید و آن‌ها را رعایت کنید. این نکات عبارتنداز:راهکارهای جلوگیری از تعریق دیوار در زمستان

  • برای جلوگیری از تعریق دیوار از دستگاه رطوبت گیر در منزل و یا محلی که نشانه‌های نم دیوار است استفاده کنید.
  • از عایق بندی مناسبی برای کف و سقف منزلتان استفاده کنید. این مساله برای شهرهای مرطوب از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • برای جلوگیری از تعریق دیوار از یک دستگاه تهویه مناسب استفاده کنید. این کار شما سبب گردش هوا و دفع رطوبت اضافی می‌شود.
  • در محیط های مستعد به نم از نگهداری بیش از اندازه گیاهان خودداری کنید. زیرا که گیاهان سبب افزایش رطوبت فضای داخلی منزل شما می‌شود.
  • جهت جلوگیری از تعریق دیوار از خشک کردن لباس‌ها در منزل بپرهیزید.
  • اگر منزل شما آپارتمانی و کوچک است، پس حتما از زمان دوش گرفتن خود بکاهید.
  • از دوش آب سرد بیشتر استفاده کنید. زیرا که آب گرم سبب ایجاد رطوبت بسیاری در فضای شما می‌شود.
  • برای جلوگیری از تعریق دیوار حتما به پنجره ها و وجود بخار در شیشه ها نیز توجه کنید و آن را کنترل کنید.
  • از دستگاه بوخور و بخارساز به طور مداوم استفاده نکنید زیرا که سبب ایجاد رطوبت در منزل شما می‌شود.
  • هر چه سریع تر برای جلوگیری از تعریق دیوار لباس‌ها را با استفاده از خشک کن ماشین‌ لباسشویی و باز کردن پنجره ها خشک کنید.
  • لوله های داخل دیوار را چک کنید. گاهاً ممکن است به دلیل نشت آن‌ها دیوار شما نم پس دهد.

 جلوگیری از تعریق دیوار

کلام آخر

برای رفع و جلوگیری از تعریق دیوار می‌توانید بدون تخریب و بسیار راحت از انواع دیوارپوش های موجود در رونیا استفاده کنید. دیوارپوش سه بعدی و دیوارپوش توپر ازجمله از این محصولات هستند که دارای تنوع بالایی می‌باشند. مجرب ترین و حرفه‌ای ترین کارشناسان فنی رونیا برای رفع مشکل شما آماده هستند.

امروزه این دیوارپوش‌ها علاوه‌بر زیبایی عایق رطوبتی نیز هستند. هرکدام از این دیوارپوش‌ها در جلوگیری از تعریق دیوار شما نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.  

برای جلوگیری از تعریق دیوار، می‌توانید از پوشش ضد رطوبت دیوار استفاده کنید. رونیا با انواع دیوارپوش ها زیبایی را به منزل شما هدیه خواهد کرد. به طور کل با استفاده از دیوارپوش‌های ما مشکل رطوبت شما ریشه کن خواهد شد.

‌شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصولات با توجه به نوع کاربری و فضای نصبی خود با برقراری تماس با همکاران ما مشاوره کامل انجام دهید. ما پاسخ تمامی سوالات شما را خواهیم داد و شما را به بهترین شکل راهنمایی خواهیم کرد. همچنین متناسب با بودجه شما بهترین راه حل را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.  شما می‌توانید جهت مشاهده دیوارپوش‌های ارزان فروشگاه رونیا کلیک کنید.

جلوگیری از تعریق دیوار

ما انواع متنوع دیوارپوش‌ها را برای جلوگیری از تعریق دیوار در اختیار شما قرار داده ایم. فقط کافیست که شما مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید و سفارش خود را در سایت رونیا ثبت نمایید. سپس شما محصول انتخابی خود را در کوتاهترین زمان ممکن در درب منزل تحویل خواهید گرفت.

نقشه  »»» آدرس مجموعه رونیا برای بازدید حضوری:

       شوروم مرکزی : فلکه دوم صادقیه ،برج گلدیس طبقه 11 واحد 1107 ( پارکینگ عمومی دارد)

ارسال نظر

بختیاری :
3 1
درخواست دیوار پوش مناسب برای جلوگیری از تعریق دیوار
مدیریت :
4 2
سلام وقت بخیر دیوارپوش مناسب جهت جلوگیری از تعریق دیوار رو به صورت تخصصی انجام می‌دهیم. لطفا مشخصات را ارسال نمایید.
:
8 1
داخل کمد دیواری آپارتمان ما خیلی سرد است ودیوار عرق میکنه وباعث کپک زدن رختخواب ولباس داخل کمد میشه برای رفع این مشکل از چه پیشنهادی دارین؟
مدیریت :
9 11
سلام برای برطرف کردن مشکل عرق کردن دیوار باید از دیوارپوش های دکوراتیو که در قسمت دیوارپوش قرار داده شده استفاده نمایید.
:
1 2
سلام وقت بخیر منزل بنده دیوارش در اثر سرما بیش از حد عرق میکنه در حدی که آب راه میفته وحتی کف که پارکت هست همین طور عرق میکنه چه راه حلی وجود داره ممنون میشم راهنمایی کنید
مدیریت :
3 8
سلام وقت شما بخیر این مشکل توسط تیم اجرایی رونیا به راحتی برطرف میشود. لطفا با کارشناسان رونیا تماس بگیرید.
مهدی اسدی :
2 4
مشکل من هم این هست که در زمستان خونه خونه تعریق زیادی دارد و اب پشت مبل وکمد ها میاد وکپک میزند
مدیریت :
10 7
با سلام شما میتوانید با ارتباط با کارشناسان رونیا برای همیشه با تعریق و رطوبت دیوار خداحافظی کنید.
عبادی :
2 3
بابت عرق کردن کف خونه
مدیریت :
3 4
سلام وقت شما بخیر معمولا ابن اتفاق بیشتر برای دیوار های منزل یا کاشی های سرویس بهداشتی می‌افتد ولی برای کف هم می‌توان از پوشش عایق استفاده نمود و سپس روی آن را پارکت نمایید تا مشکل عرق کردن کف به صورت کامل برطرف گردد.
قاضی زاده :
2 2
سلام وقت بخیر.برای جلوگیری از تعریق دیوارها ی داخل ویلا در شمال ازچه نوع عایق مناسبی باید استفاده کنیم.سیستم گرمایش ازکف میباشد
مدیریت :
0 2
سلام وقت شما بخیر تعریق دیوارها در مناطق شرجی به عوامل زیادی بستگی دارد که از عمده ترین آنها برخورد رطوبت هوا با دیوارهای سرد بدون عایق است. بهترین روش برای جلوگیری از آن استفاده از عایق بین دیوارهای خارجی ساختمان است تا دمای دیوارها با دمای داخل ساختمان یکی و دچار تعریق نشود. استفاده از پنجره دوجداره و دستگاه های تهویه هوا هم از موارد مهم در کاهش میزان رطوبت هوا است.
رضا پناهی :
7 1
مشکل من هم این هست که در زمستان خونه خونه تعریق زیادی دارد و اب پشت مبل وکمد ها میاد وکپک میزندآواتور
:
1 1
سلام یه اتاق تو حیاط هست وسقف آن سرامیکه ،وقتی بخاری ژاپنی بدون دودکش روشن میکنیم در وپنجره وسقف عرق میکند وآب میریزد،اگر بخاری برقی یا گازی روشن کنیم باز هم عرق میکندیانه ؟لطفن راهنمایی کنید
مدیریت :
1 2
سلام وقت بخیر بخاری برقی کمترین رطوبت را ایجاد میکند
منافی :
1 2
یه خونه ویلایی داریم دورتادورش زمین خالیه همسایه نداریم الان که هواسردشده پشت کابینتها هم عرق میکنه وداخل کابینت خیس شده راه حل چیه؟
مدیریت :
4 1
سلام وقت بخیر برای موارد مختلف راهکار های متفاوتی قابل اجرا است و کار باید بازدید و کارشاسی شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
لیلا رحیمی :
8 3
با سلام من خونم دیوار پشت کمد دیواری و پشت کابینتام عرق می‌کنه فقط دیگه جایی عرق نمیکنه باید چکار کنم چه راهکاری رو پیشنهادمیدید
آرش :
9 5
سلام در فصل سرما کاشی های آشپزخونه م خیس میشن و میترسم کابینت هارو خراب کنه،درضمن نمای ساختمان همون آجره و نماکاری نشده، آیا با نما کردن این مسکل حل میشه یا قبل از نما بیاید کار دیگه هم انجام بدم تا کمک کنه، ممنون میشم راهنماییم کنید
زهرا :
1 1
سلام خونه منم تو زمستون دیوار و پنجره عرق زیادی میکنه و ب طوری که روی زمین جاری میشه و حای توی کمد دیواری هم وسایلام کپک میزنه... بخاری ک توی خونه روشن میکنم گازی هستش بدون دودکش ایراد از همین بخاری بدون دودکش هست؟؟؟؟؟
مدیریت :
3 2
با سلام و وقت بخیر عرق کردن دیوار بر اثر برخورد رطوبت موجود در هوا با دیوار سرد به وجود می آید و برای برطرف کردن این مشکل و جلوگیری از میعان، میتوانید از دیوارپوش های دکوراتیو موجود در سایت رونیا که عایق حرارت و برودت خوبی برای دیوارها هستند استفاده کنید. نصب این دیوارپوش ها باعث هم دما شدن نسبی دیوارها با دمای منزل میشوند. استفاده از گاز برای گرم کردن خانه میتواند باعث تشدید این اتفاق گردد.
حسن بدری :
2 2
سلام ..... عرق کردن قسمتهایی از دیوارکه پشت دیوار فضای باز دارد
حمید :
1 2
سلام من دیوار پذیرایی خونم عرق میکنه میخواستم ببینم ازین دیوار پوش های سنگ مصنوعی با عث میشه از عرق کردن جلو گیری بشه یا حتما باید pvcبشه؟
مدیریت :
1 2
با سلام باید ابتدا دیوار عایق و سپس دیوارپوش پی وی سی نصب کنید.
جواد :
10 4
یک آپارتمان ۶۰ متری داریم که دورتادورش تقریبا خالیه یعنی از سه طرف به کوچه و خیابون منتهی میشه الان که هواسردشده پشت کابینتها هم عرق میکنه وداخل کابینت خیس شده و کمد دیواری هم خیس میشه راه حل چیه؟
سارا :
2 1
سلام.دیوار اتاقهای ما که رو به نمای بیرون هستند در زمستان عرق می‌کند وخیس می‌شود این امر باعث تشکیل شدن کپک می‌شود همینطور داخل کمد دیواری هم خیس می‌شود وچوب ام دی اف را می‌پوشاند وخواب می‌کند برای این مشکل چه باید کرد وشما در اهواز هم کار میکنید
مدیریت :
0 2
با سلام برای رفع نم دیکار از دیوارپوش های فروشگاه رونیا خریداری نمایید و برای اجرا جهت عایق نمودن و جلوگیری از تعریق دیوار قبل از نصب با همکاران ما در نماس باشید.
:
1 0
سلام خوبین من در روستا زندگی میکنم منطقه ما سردسیرهستش دیوارآشپزخانه عرق میکنه بعد از کاشی دیوارآب میاد کف هر روز آب تمیز میکنم چیکاربایدکرد تا عرق کنه دیوار باتشکر ازشما
مدیریت :
1 0
با سلام وقت شما بخیر بهترین روش اجرای دیوار عایق است که با توجه به اینکه برای آشپزخانه با این مشکل مواجه شدید استفاده از دیوارپوش توپر و اجرای عایق حرارت و برودت بین دیوارپوش و کاشی است.
ارسلان زمانی :
4 1
باسلام خدمت دوستان عزیز من هرساله جای رخت خوابی بابت کپک زدن جدید میزنم به خدا خسته شدم ازاین کار تو نو خدا یک راحل مناسب بدهید همه کمد دیواری رخت خواب نیم خیس میشه
تینا :
1 0
سلام یه خونه ویلایی درفیروزکوه داریم قسمتهایی ازدیواردرزمستون خیس شده وعرق میکنهپنجره هاروهم تعویض کردیم ودوجداره زدیم داخل خونه بخاری گازی روشنه ولی بازم قسمتایی ازدیوارخیسه راه حل چیه؟جلووپشت ساختمون بازه
مدیریت :
1 0
با سلام لطفا پاسخ های قبلی را مطالعه کنید چون راهکار مشترک است. در صورت نیاز به اجرا می توانید از محصولات فروشگاه رونیا با نصب در شهر خودتان استفاده کنید.
:
0 0
باسلام.درتبریزنمایندگی دارید؟شماره تماس وادرس رالطف میکنید.ممنون
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر میتوانید از فروشگاه رونیا محصول مورد نظر را خریداری سپس همکاران برای اجرا در تبریز با شما تماس خواهند گرفت. شاد و سلامت باشید.
مظاهری :
0 0
باسلام.آیادرتبریزنمایندگی دارید؟شماره تماس وآد رسش رالطف کنید.ممنون
روح الله الهیار ... :
0 0
سلام سقف خرپشته خانه با کاشی مسقف شده که در ایام سرد به شدت عرق میکند .ایا محصول شما میتواند مشکل را حل کند .لطفا راهنمایی کنید.ممنون
مدیریت :
0 0
با سلام باید سقف کاذب با کمی فاصله از سقف اجرا شود و بین دو سقف از پشم سنگ یا شیشه استفاده شود تا مشکل عرق کردن برطرف شود.
زین العابدین :
2 3
با سلام.اتاق ما دیوارش سرامیک بعدش کمددیواری زدیم داخل اتاق ولی داخل کمد ها عرق میکنه کپک میزنه .چکار باید کرد .ممنون میشم از راهنمایی تون
زهزهرا اخوان :
0 0
سلام ، اتاق پسر من تازه کاغذ دیواریش کردیم ، بر اثر بارون عرق کرده و میاد سمت اتاق از پایین پنجره میاد یعنی دقیقا زیرش کاغذه و پسرم خیلی ناراحته ، ممنونم راهنمایی کنید
زهرا اخوان :
0 0
راهنماییم کنید
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر بقیه پاسخ ها جهت رفع مشکل شما قابل اجرا است.
فاطمه صالحی :
1 1
کمد دیواری ما مشگل پیدا کرده وعرق زیادی میکنه وهمه رختخوابها کپک زده لطفا را حل ی دا رید
خانم ناصری :
0 0
کمد دیواری منزلم کپک میزنه لطفا راهنمایی بفرمایید
مدیریت :
1 0
با سلام میتوانید برای عایق کردن دیوار از دیوارپوش های رونیا استفاده کنید.
حامد :
0 0
سلام ، یه خونه ویلایی توی شمال داریم که سویتش توی ارتفاع منفی یک از پشت هست ، چون ساختمان توی شیب هست سوییت های این ساختمان توی ارتفاع منفی ولی از جلوی با محیط بیرون همسطح هست ، کمد دیواریی های سویت که از ام دی اف و ، تخته سه لایه ساخته شده به علت رطوبت هوا نم گرفته و کپک زده ، آیا میشه دیوار پوش های مورد نظر را روی همین تخته های سه لایه که کپک زده چسبوند واز کپک زدن مجدد جلوگیری میکنه یا نه؟
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر بهتر است که کپک ها با وسیله ای مثل سمباده برداشته شود، بعد از دیوارپوش استفاده کنید. منبع رطوبت هم باید از برطرف شود که مجدد پشت دیوارپوش کپک به وجود نیاید.
محمد :
0 0
سلام آیا چیزی واسع بین کابینت و کاشی هست که از رطوبت جلو گیری کند ؟!
مریم :
0 0
سلام ما طبقه پنجم هستیم و تک واحدی از سقف دستشویی ما آب میاد و پشت بام هم هیچ آبگرفتگی نیست اومدن دیدن گفتن از خروجی هوای فاضلاب که توی خر پشته هست عرق میکنه میاد دستشویی ما سیمان ریختن یکی دو روز آب کمتر شد اما باز شروع شده علت چی میتونه باشه؟
مدیریت :
0 0
با سلام و احترام لطفا با کارشناسان رونیا به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنید و مشکل را به صورت دقیق مطرح نمایید.
قربانی :
0 0
سلام دو کمد دیواری داریم که توش رختخواب قرار دادیم. منتها زمستانها دیوارهای هر دو کمد از داخل تعریق می کند. امکان ایزوگام از بیرون هم ندارد چون نمای ساختمان رو دچار مشکل می کند. آیا امکان رفع مشکل از داخل ساختمان وجود دارد؟
مدیریت :
0 1
با سلام و وقت بخیر لطفا جهت تهیه متریال مناسب با همکاران واحد فروش رونیا تماس بگیرید
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()