سبد خرید 0

قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است

10 / 10
از 1 کاربر

محصولات مرتبط

« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 30 خرداد 1403 در ساعت 16 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است؟ اصلا می دانید که کاغذ دیواری شاین چیست و برای استفاده در چه فضاهایی مناسب می باشد؟ کاغذ دیواری شاین دار در اصل همان کاغذ دیواری براق است که ظاهری خیره کننده و بسیار جذاب دارد و اغلب به جهت پوشش دیوارهای شاخص در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد؛ این نمونه از کاغذ دیواری ها در انواع طرح و رنگ های متنوع وجود دارند که باب تمام سلیقه ها هستند و در صورتی که در محیط های پر نور نصب شوند جذابیت و زیبایی یک محیط را فراوان می کنند و چشم ها را ناخودآگاه به طرف خود می کشانند؛ تا انتهای این محتوا همراه ما باشید تا شما را با کاغذ دیواری شاین آشنا کنیم و به شما بگوییم که قیمت کاغذ دیواری شاین چقدر است.

کاغذ دیواری شاین دار چیست؟

 قبل از آن که بخواهیم به شما بگوییم قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است باز هم یادآوری می کنیم که کاغذ دیواری شاین دار همان دیوارپوش های براقی هستند که در طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها وجود دارند و به دلیل ظاهر زیبا و جذابشان این روزها مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرند و برای استفاده در تمامی مکان ها ایده آل ترین گزینه هستند و شما می توانید برای پوشش دیوارهای اتاق خواب، دیوارهای شاخص سالن پذیرایی، محیط کاری و ... از این نوع کاغذ دیواری های با کیفیت و زیبا استفاده نمایید.

جالب است بدانید که کاغذ دیواری شاین دار با الکوهای متفاوتی به تولید می رسد که یکی از آن ها الگو افقی می باشد؛ الگوهای افقی از کاغذ دیواری شاین بیشتر برای پوشش دیوارهای کوتاه در محیط های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند که باعث بزرگتر نشان دادن یک فضا می شوند و طرح و رنگ های متنوعی دارند؛ از دیگر الگوهای کاغذ دیواری شاین، الگوهای عمودی هستند که در هر مکانی استفاده شوند باعث می شوند که آن محیط بزرگتر و گسترده تر جلوه کند؛ دسته ای دیگر از الگوهای کاغذ دیواری شاین، الگوهای قطره ای هستند که به شکل افقی و عمودی می باشند و بیشتر مناسب استفاده برای پوشش دیوارها در محیط هایی هستند که به طور کامل حالت مربعی شکل ندارند.

راهنمای خرید کاغذ دیواری شاین (چگونه یک کاغذ دیواری شاین برای خود انتخاب کنیم)

 

در مقاله قیمت کاغذ دیواری شاین چقدر است به این موضوع اشاره می کنیم که چگونه می توانیم یک کاغذ دیواری شاین را انتخاب کنیم؟ در انتخاب کاغذ دیواری شاین باید به اصول و نکات مهمی توجه داشته باشید که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • با توجه به این که کاغذ دیواری براق یا شاین دار در متنوع ترین طرح و رنگ ها به تولید می رسد در زمان انتخاب آن باید به رنگ هایی که در دکوراسیون منزل یا محل کارتان استفاده کرده اید توجه داشته باشید و رنگ این دیوارپوش ها را متناسب با رنگ مبل، فرش، پرده و ... انتخاب نمایید.
  • در انتخاب کاغذ دیواری شاین دار ارتفاع سقف تان را مدنظر قرار دهید؛ در صورتی که سقف بلندی دارید از کاغذ دیواری های شاین دار با الگوهای افقی استفاده کنید و اگر سقف تان کوتاه است، انتخاب کاغذ دیواری شاین با الگوهای عمودی برایتان بهترین گزینه به شمار می آید.
  • اگر تمایل دارید که با استفاده از کاغذ دیواری شاین منزل یا محل خود را حالت سنتی ببخشید، به خرید کاغذ دیواری داماسک شاین دار روی آورید.
  • با توجه به این که کاغذ دیواری براق یا شاین دار معمولا با قیمت بالایی به عرضه می رسد بهتر است که قبل از خرید این دسته از انواع دیوارپوش های مدرن بودجه خود را مشخص سازید.
  • اگر قصد خرید کاغذ دیواری براق را دارید حتما نوع قابل شست و شو آن ها را انتخاب کنید تا هم بتوانید برای یک مدت طولانی از این دیوارپوش ها استفاده کنید و هم این که در صورت نیاز قادر باشید آن ها را به راحت ترین شکل ممکن تمیز نمایید.
  • خرید خود را حتما از یک برند معتبر انجام دهید و کیفیت را فدای کمیت نکنید.

بررسی انواع مختلف کاغذ دیواری شاین دار یا براق

در مقاله قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم که کاغذ دیواری شاین دار یا براق در مدل های متنوعی به تولید می رسند که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم تا تصمیم گیری را برایتان آسوده تر کنیم.

  • کاغذ دیواری شاین دار ساده: کاغذهای دیواری براق ساده همان طور که از نامشان مشخص است کاملا ساده می باشند که به دلیل سطح براق و صافی که دارند توانسته اند توجه افراد زیادی را به خود جلب کنند و محیط های مختلف را از حالت یکنواختی در بیاورند؛ این نوع از کاغذ دیواری های شاین دار قابل استفاده در هر مکانی هستند و بیش از اندازه شلوغ نمی باشند.
  • کاغذ دیواری شاین دار گل برجسته: کاغذ دیواری های براق گل برجسته علاوه بر براق و درخشنده بودن دارای گل های ریز و درشت برجسته ای هستند که ظاهر بسیار خیره کننده و جذابی دارند و بیشتر برای پوشش دیوارهای شاخص در سالن پذیرایی و اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرند و از لحاظ کیفیت حرف اول را می زنند.
  •  کاغذ دیواری شاین دار گل ریز: کاغذ دیواری های شاین دار گل ریز با طرح هایی که دارند بیشتر برای پوشش محیط هایی که مساحت و نور کمی دارند مورد استفاده قرار می گیرند و به بزرگتر نشان دادن فضاها کمک زیادی می کنند، پس اگر در آپارتمان های کوچک زندگی می کنید، برای ایجاد تنوع می توانید دیوارهای شاخص محل کار یا زندگی تان را با این نمونه از کاغذ دیواری های براق پوشش دهید.
  • کاغذ دیواری شاین راه راه: کاغذ دیواری های شاین راه راه دسته ای دیگر از کاغذ دیواری های براق هستند که بیشتر برای پوشش دیوارهای کوتاه مورد استفاده قرار می گیرند و در بزرگتر نشان دادن فضاها تاثیر بسزایی دارند.
  • کاغذ دیواری شاین دار شبرنگ: کاغذ دیواری های شاین دار شبرنگ از زیباترین و البته بهترین نوع کاغذ دیواری های براق هستند که  در آن ها لامپ های ال ای دی به کار گرفته شده است و به خوبی می توانند با تمام سبک دکوراسیون ها جور در بیایند؛ اگر می خواهید که فضایی زیبا و چشم نواز را برای محیط زندگی و کاری خود به وجود آورید، پیشنهاد ما به شما انتخاب این نمونه از کاغذ دیواری های براق می باشد.

رنگ های مختلف کاغذ دیواری شاین دار

 کاغذ دیواری های شاین دار در انواع مختلفی از رنگ ها وجود دارند؛ اما رنگ هایی از این نوع دیوارپوش ها وجود دارند که بیشتر مورد استفاده افراد قرار می گیرند و طرفداران زیادی دارند؛ کاغذ دیواری شاین دار با ترکیب رنگ طلایی و نقره ای یکی از پر فروش ترین رنگ های کاغذ دیواری براق است که  با تمام سبک دکوراسیون ها سازگار می شود و می تواند نظر و توجه افراد زیادی را جلب نماید.

رنگ های خنثی و سرد مانند طوسی، سفید و کرم از دیگر رنگ های پر فروش کاغذ دیواری شاین به شمار می آیند که طرفداران زیادی دارند و شما مطابق با سلیقه، بودجه و سبک دکوراسیون خود می توانید که به خرید و انتخاب هر یک از آن ها روی آورید.

 

قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است؟

 

قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است؟ در این باره ما باید به شما بگوییم که قیمت این خدمات در برابر سطح کیفی بالای ارائه آن ها بسیار ناچیز است؛ به طور مثال به هر اندازه که سطح کیفی کاغذ دیواری شان دار شما مرغوب باشد باید هزینه های بیشتری را هم برای خرید و استفاده از این دیوارپوش ها بپردازید.

پارامترهای دیگری وجود دارند که قیمت کاغذ دیواری شاین دار را تحت تاثیر قرار می دهند که یکی از آن ها، نوع نصب و برند محصولات می باشد؛ اگر کار نصب کاغذ دیواری شاین به سادگی اتمام رسید، می توان گفت که قیمت کاغذ دیواری شاین کمتر حساب می شود؛ همچنین در صورتی که شما این دسته از دیوارپوش ها را از برندهای معتبر تهیه نمایید به دلیل کیفیت بالای متریال های این مراکز هزینه های زیادی را باید برای خرید کاغذ دیواری شاین دار بپردازید.

به طور معمول به هر اندازه که کاغذ دیواری براق از طرح و رنگ های شلوغ تر و خاص تری برخوردار باشد، مسلما قیمت خرید آن نیز بالاتر خواهد بود؛ به جهت دریافت اطلاعات دقیق تر درباره این که قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است باید با شماره های 44288929-021     6 – 02144288395 تماس حاصل فرمایید

نتیجه گیری

امروزه شاهد این هستیم که بیشتر افراد برای پوشش دیوارهای منزل یا محیط کاری خود از انواع مختلف کاغذ دیواری استفاده می کنند که یکی از پر فروش ترین آن ها کاغذ دیواری شاین دار است که با طرح، رنگ و ظاهر بسیار زیبایی که دارد می تواند نظرات را به سمت خود جلب کند و فضایی زیبا را برای یک محیط به وجود اورد؛ در این مقاله ما هرآنچه که لازم بود درباره کاغذ دیواری براق و قیمت کاغذ دیواری شاین دار بدانید را در اختیارتان قرار دادیم؛ اگر در این باره سوال یا ابهامی برایتان به وجود آمد، می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها یاری بطلبید.

فروشگاه طراحی دکوراسیون داخلی رونیا به مدت چند دهه است که در زمینه تولید انواع کاذ دیواری شاین به فعالیت گسترده و تخصصی مشغول می باشد و بهترین محصوللت را تولید و با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کنندگان می رساند؛ به جهت ثبت سفارش خرید خود با شماره تلفن های موجود در صفحه در ارتباط باشید.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
سایر مقالات
دکور مغازه با کاغذ دیواری دکور مغازه با کاغذ دیواری کاغذ دیواری مناسب کافه کاغذ دیواری مناسب کافه قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است بازسازی خانه با کمترین هزینه بازسازی خانه با کمترین هزینه آیا پارکت حشره میزند آیا پارکت حشره میزند هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری خرید پوستر دیواری در کرج خرید پوستر دیواری در کرج بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟
نمایش همه
علاقه مندی ها ()