سبد خرید 0

کفپوش مناسب بالکن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 23 دی 1402 در ساعت 10 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

با نزدیک شدن به فصل های گرم سال، امکان استفاده از بالکن و لذت بردن از روزهای زیبای بهاری و تابستانی فراهم می شود. اگر بالکن شما، طراحی مناسبی داشته باشد، می توانید ساعت ها در آن وقت بگذرانید و از هوای مطبوع بهار و تابستان لذت ببرید.

یکی از مواردی که می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی بالکن شما داشته باشد، انتخاب کفپوش بالکن مناسب است. همان طور که انتخاب یک مدل کاغذ دیواری و جذاب می تواند در زیبایی فضای خانه شما بسیار موثر باشد، انتخاب یک کفپوش بالکن مناسب نیز می تواند جلوه ای زیبا و متفاوت به بالکن شما بدهد.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا به معرفی انواع کفپوش بالکن بپردازیم. پس اگر شما هم به دنبال تهیه کفپوش بالکن می باشید و می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری را بدست آورید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پارکت بالکن

بیشتر بخوانید : آیا میدانید مزایا و معایب پارکت نسبت به سرامیک چیست ؟

آشنایی با انواع کفپوش بالکن:

برای انتخاب کفپوش مناسب تراس و بالکن، باید شرایط تراس و یا بالکن خود را در نظر بگیرید. به طور مثال برخی از کفپوش ها مناسب بالکن ها و تراس های کوچک نمی باشند. همچنین شما باید کفپوشی را انتخاب نمایید که در برابر سرما و گرما مقاومت مناسبی داشته داشته باشد تا بتوانید در تمامی فصل های سال از بالکن خود لذت ببرید. در ادامه به معرفی انواع مختلف کفپوش بالکن و تراس می پردازیم :

معیارهای مهم در انتخاب کفپوش بالکن و تراس

همان طور که می دانید، بالکن و تراس جزو فضاهای خارجی ساختمان ها به شمار می آیند و به دلیل این که به طور کاملا مستقیم در معرض نور خورشید و نوسانات دمایی هستند کفپوشی که برای پوشش کف آن ها استفاده می شود باید جنس آن به گونه ای باشد که در برابر سرما، گرما، ضربه و فشار از خود مقاومت بالایی نشان دهد؛ در ادامه برخی از معیارهای مهم در انتخاب کفپوش بالکن و تراس را در اختیارتان می گذاریم تا تصمیم گیری در این زمینه برایتان راحت تر باشد.

  1. اگر قصد انتخاب کفپوش برای بالکن و تراس را دارید، محصولاتی را انتخاب کنید که استقامت بالایی دارند و در برابر نم، حرارت و رطوبت پایدار هستند.
  2. با توجه به طرح و رنگ هایی که در بالکن یا تراس تان به کار گرفته شده است رنگ کفپوش خود را انتخاب نمایید.
  3. کفپوشی را انتخاب کنید که هم قیمت به صرفه ای دارد و هم این که در کوتاه مدت به آسانی و سرعت بالا نصب می شود.
  4. در این باره به شما پیشنهاد می دهیم دست بر روی کفپوش هایی بگذارید که در صورت شستن آن ها مواد شوینده هیچ تاثیری نمی توانند بر روی شان بگذارند.
  5. اگر قرار است که در بالکن یا تراس خود وسیله های سنگین بچینید، کفپوش هایی را انتخاب کنید که در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارند و به راحتی از بین نمی روند.

کفپوش گرانولی برای تراس

کفپوش ها در انواع و اقسام مختلفی به تولید می رسند که یکی از بهترین آن ها که برای پوشش کف تراس و بالکن هم مناسب می باشد، کفپوش گرانولی است؛ کفپوش های گرانولی که جزو ارزان ترین کفپوش تراس و بالکن می باشند با به کارگیری موارد بازیافتی به تولید می رسند و از لحاظ رنگ بندی در گسترده ترین رنگ ها قابل تولید هستند و سلیقه های گوناگون را پوشش می دهند.

این نوع پارکت ها به غیر از بالکن و تراس در مهد کودک ها و پارک ها نیز مورد استفاده  قرار می گیرند و امکان جا به جایی و نصب آن ها به راحت ترین شکل ممکن وجود دارد.

موزاییک کف بالکن

همان طور که همه شما هم از این موضوع مطلع هستید، موزاییک ها از قدیمی ترین و پر استفاده ترین کفپوش ها به شمار می آیند که هنوز هم طرفداران زیادی دارند و در متنوع ترین طرح و رنگ ها به تولید می رسند؛ این نوع از کفپوش ها ساخته شده از مواد بتنی هستند که استفاده از آن ها برای پوشش کف تراس و بالکن بهترین گزینه محسوب می شود.

از ویژگی های خوبی که می توان برای موزاییک ها برشمرد این است که این پوشش دهنده ها از لحاظ استحکام و استقامت در سطح بالایی قرار گرفته  و می توانند که در برابر شرایط بد آب و هوایی و در مقابل هر ضربه یا فشاری از خود پایداری نشان دهند.

کفپوش پی وی سی برای بالکن

کفپوش های پی وی سی یا پلاستیکی نیز دسته ای دیگر از کفپوش های مناسب برای استفاده در بالکن و تراس هستند که  با متریال های پلاستیکی و پی وی سی به تولید می رسند و به دلیل مقاومت و دوام بالایی که در برابر ضربه، فشار و شرایط بد آب و هوایی دارند برای استفاده در محیط های رو باز نظیر بالکن و تراس ایده آل ترین گزینه محسوب می شوند.

کفپوش پی وی سی برای بالکن در متنوع ترین رنگ و طرح های گوناگون به تولید می رسد که شما می توانید بر حسب سلیقه خود هر یک از آن ها را انتخاب کنید؛ شایان به ذکر بوده که چسبندگی بالای این کفپوش ها به قدری زیاد است که آن ها را می توان به سختی از یک سطح جدا کرد و این یکی از بزرگترین نقطه ضعف های کفپوش PVc به شمار می آید.

کفپوش سرامیک برای بالکن

حتما شما هم با کفپوش های سرامیکی آشنایی دارید و می دانید که این نوع از پوشش دهنده های کف نسبت به کفپوش های سنگی قیمت به صرفه تری دارند و در طیف گسترده ای از رنگ و طرح ها به تولید می رسند؛ کفپوش های سرامیکی برای بالکن یا تراس یک انتخاب خوب و مقرون به صرفه هستند که در برابر عوامل خارجی هم از خود مقاومت بالایی نشان می دهند؛ به این نکته توجه داشته باشید که اگر بالکن تان بزرگ است و نور آفتاب هم شدیدا بر آن می تابد، بهتر است که از سرامیک های مقاوم تر برای پوشش کف بالکن خود استفاده نمایید.

استفاده از کفپوش چوبی برای کفپوش بالکن

استفاده از پارک چوبی برای بالکن و تراس، می تواند انتخاب مناسبی باشد. چرا که استفاده از چوب می تواند زیبایی خیره کننده ای را به بالکن شما ببخشد. همچنین چوب از جمله مواردی است که هیچ گاه از مد نمی افتد و شما می توانید همواره بالکنی مدرن و به روز داشته باشید.

اگر بر روی کفپوش های چوبی لایه ی محافظ مناسبی قرار بگیرد ، پارکت ضد آب باشد  می تواند در برابر آب نیز مقاومت مناسبی داشته باشد. لازم به ذکر است که  استفاده از کفپوش های چوبی ممکن است به نسبت سایر کفپوش ها هزینه بیشتری داشته باشد.

پارکت چوبی

کفپوش سنگی، کفپوش بالکن محکم

کفپوش های سنگی از جمله کفپوش های پرطرفدار به شمار می آیند. کفپوش های سنگی دارای طرح ها و رنگ های مختلفی می باشند که باعث می شود شما در هنگام انتخاب، گزینه های مختلفی را در دسترس داشته باشید. از جمله مزایای استفاده از کفپوش بالکن سنگی این است که در برابر سرما و گرمای هوا، مقاومت مناسبی دارد. همیچنین میتواند نکات مهم در مورد گرمایش از کف پارکت را بخوانید 

همچنین تمیز کردن این نوع کفپوش ها نیز به نسبت آسان است و قابل شستشو می باشند. لازم به ذکر است که کفپوش های سنگی، در مواجه با هوای سرد، مقداری سرد می شوند و ممکن است راه رفتن بر روی آن ها کمی دشوار شود.

کفپوش سنگی

کفپوش چمن مصنوعی، یک کفپوش نرم و زیبا

شما می توانید از چمن مصنوعی به عنوان کفپوش بالکن و یا کفپوش تراس خود استفاده نمایید. از مزایای استفاده از چمن مصنوعی این است که شما می توانید سرسبزی چمن طبیعی را داشته باشید با این تفاوت که نیازمند آبیاری و کاشت و ... نمی باشید. انتخاب این کفپوش می تواند برای بچه ها نیز بسیار مناسب باشد.

چرا که اگر به هنگام دویدن روی این کفپوش ها به زمین بیفتند آسیبی نخواهند دید و می توانند از بازی کردن لذت ببرند. به هنگام استفاده از چمن طبیعی ممکن است حشرات مختلف شما را اذیت کنند. اما این مشکل در کفپوش های چمن مصنوعی وجود ندارد. شما می توانید با خیال راحت از این کفپوش ها استفاده نمایید و نیازی نیست نگران حشرات باشید.

کفپوش چمن

برای مشاهده انواع پارکت های استارلند وارد شوید 

کفپوش کامپوزیت چوبی، کفپوشی متنوع و محبوب

این کفپوش ها ظاهری مانند چوب دارند اما از چوب طبیعی ساخته نشده اند. کفپوش های کامپوزیت چوبی، از ترکیب چوب و مواد پلاستیکی ایجاد می شوند. این دسته از کفپوش ها به جهت تنوع بالایی که در طرح و رنگ خود دارند، از کفپوش های محبوب به شمار می آیند. تمیز کردن این کفپوش نیز ساده می باشد.به طوری که شما می توانید با یک دستمال مرطوب، سطح آن ها را تمیز نمایید.

این نوع کفپوش ها در برابر آتش نیز مقاومت بیشتری نسبت به کفپوش های چوبی دارند. همچنین نصب این نوع کفپوش ها به نسبت ساده است و شما می توانید با قیمت کمتری نسبت به کفپوش های چوبی، آن ها را تهیه نمایید.

کفپوش کامپوزیت

کفپوش بتنی مناسب تراس

کفپوش های بتنی بسیار با دوام می باشند. به طوری که می توانند با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگار گردند. تمیز کردن کفپوش های بتنی، به نسبت ساده می باشد. به طوری که شما می توانید با پارچه های میکروفیبر آن ها را به سادگی تمیز نمایید. این نوع کفپوش ها نیز دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی می باشند و شما می توانید متناسب با نیاز خود، طرح دلخواه خود را انتخاب نمایید.

کفپوش بتنی

بیشتر بخوانید : برای مشاهده قیمت پارکت و کاغذ دیواری با نصب در تهران وارد شوید

کفپوش آجری، کفپوشی کلاسیک برای بالکن

کفپوش های آجری، می تواند یک نمای کلاسیک به بالکن و یا تراس شما ببخشد. کفپوش های آجری طرح های بسیار متنوعی دارند. آجر می تواند یک کفپوش بالکن یا یک کفپوش تراس مناسب باشد. زیرا جز با دوام ترین مصالح برای پوشاندن بالکن است. از مزایای استفاده از آجر، این است که با تابش آفتاب گرم می شود و می تواند تجربه لذت بخشی را در فصل های سرد سال برای شما رقم بزند.

همان طور که می دانید سطح آجر، سطحی سخت است و این موضوع ممکن است در برخی موارد برای شما مشکل ایجاد نماید. به طور مثال اگر چیزی بر روی آن بیفتد می شکند و یا اگر بچه ها به هنگام بازی، بر روی آن بیفتند، ممکن است آسیب ببینند. همچنین برای تعمیر کفپوش های آجری، نیازمند حضور متخصص می باشید و ممکن است تعمیرات این نوع کفپوش ها پرهزینه باشد.

کفپوش آجری

سخن پایانی:

در این مقاله به معرفی انواع کفپوش بالکن و تراس پرداختیم. با توجه به توضیحات ذکر شده، شما می توانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید و همچنین با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید مناسب ترین گزینه را از میان گزینه های مطرح شده برای خود انتخاب نمایید. البته بهتر است قبل از اقدام به خرید کفپوش بالکن حتما با متخصصان این حوزه نیز مشورت نمایید تا بتوانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

ارسال نظر

سوسن ایزدی . :
0 0
در مورد کف پوش سئوال داشتم
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر لطفا سوالات خود را در مورد کفپوش پی وی سی از طریق کامنت سایت، شبکه های اجتماعی و یا تماس با رونیا مطرح نمایید.
سعید :
0 0
سلام دوست عزیز. من برای مغازه میخام پارکت بزنم طوری که هفته ای سه بار کفو شستوشو بدم چه جنسی خوبه که خراب نشه؟
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
سایر مقالات
دکور مغازه با کاغذ دیواری دکور مغازه با کاغذ دیواری کاغذ دیواری مناسب کافه کاغذ دیواری مناسب کافه قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است بازسازی خانه با کمترین هزینه بازسازی خانه با کمترین هزینه آیا پارکت حشره میزند آیا پارکت حشره میزند هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری خرید پوستر دیواری در کرج خرید پوستر دیواری در کرج بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟
نمایش همه
علاقه مندی ها ()