سبد خرید 0

قیمت پارکت و کاغذ دیواری با نصب در تهران

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 26 بهمن 1402 در ساعت 11 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

 در این مقاله قیمت پارکت و کاغذ دیواری به طور کامل مورد بحث قرار خواهد گرفت. شما می توانید از انواع مختلف پارکت و کاغذ دیواری برای زیبا سازی دکوراسیون خود و ایجاد تغییرات مثبت در دیزاین خود استفاده کنید. فروشگاه رونیا درصدد است که با مناسب ترین قیمت پارکت و کاغذ دیواری مورد نظر شما را ارائه کند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با قیمت پارکت و کاغذ دیواری آشنا کنیم.

قیمت پارکت و کاغذ دیواری با نصب در تهران
 قیمت پارکت و کاغذ دیواری در فروشگاه رونیا

 قیمت پارکت و کاغذ دیواری در رونیا در رنج های مختلف می باشد. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود به راحتی از کاغذ دیواری ارزان و پارکت ارزان قیمت برای دیزاین خود استفاده کنید. همچنین انواع کاغذ دیواری لاکچری و لوکس و پارکت چوبی فوق العاده با کیفیت نیز در این مجموعه با مناسب ترین قیمت ها عرضه می شود. پس کاملا آسوده خاطر از جانب قیمت پارکت و کاغذ دیواری در فروشگاه کاغذ دیواری رونیا باشید.

 معرفی رونیا به عنوان ارائه دهنده ارزان قیمت ترین پارکت و کاغذ دیواری

تمام سعی این مجموعه بر این است که بتواند بهترین اجناس تولیدی ایران و وارداتی را با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت به شما عزیزان ارائه کند. در واقع می توان گفت که در شهر کاغذ دیواری رونیا قیمت هر رول کاغذ دیواری از ۹۹هزار تومان الی دو میلیون تومان موجود می باشد. همچنین قیمت پارکت فروشگاه رونیا از هر متر مربع ۱۸۹ هزار تومان تا ۲۸۵ هزار تومان می باشد. قیمت کاغذ دیواری ساده ارزان از هر رول ۱۰۰ تومان به بالا در فروشگاه رونیا وجود دارد.

  چه عواملی بر قیمت پارکت و کاغذ دیواری تاثیر گذار است؟

 بر قیمت پارکت و کاغذ دیواری عوامل مختلفی تاثیر گذار می باشد. برای مثال در برآورد قیمت کاغذ دیواری باید اذعان کنیم که عواملی همچون جنس و ضخامت کاغذ دیواری و برند آن بر قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود. همچنین در برآورد قیمت پارکت مشخص شده که قیمت پارکت های شرکت های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند.

 چه عواملی بر قیمت پارکت و کاغذ دیواری تاثیر گذار است

پارکت چوب طبیعی گرانتر از پارکت لمینت می باشد. در نهایت قیمت پارکت و کاغذ دیواری وابسته به عوامل متعددی هستند، شما باید از تمامی جوانب محصول انتخابی خود را مورد آنالیز و تحلیل قرار دهید. بر اساس  بیشتر شدن ویژگی های مثبت محصول انتخابی شما قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین علاوه بر همه اینها هزینه نصب و حمل نیز به قیمت پارکت و کاغذ دیواری خریداری شده اضافه خواهد شد. در نهایت قیمت تمام شده این محصولات را افزایش خواهد داد.

 مقایسه قیمت پارکت و کاغذ دیواری در تهران با شهرستانها

 در مقایسه قیمت پارکت و کاغذ دیواری در تهران و شهرستان ها شما کاملاً متوجه خواهید شد که به نسبت تمامی شهرستانها قیمت پارکت و کاغذ دیواری در تهران بسیار ارزان تر می باشد. زیرا که اکثریت شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده کاغذ دیواری و پارکت در  تهران ساکن هستند، به همین جهت قیمت پارکت و کاغذ دیواری در شهر تهران ارزان تر می باشد. اکثریت شرکت‌های شهرستانی از شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده  تهرانی خرید خود را انجام می دهند.

 مقایسه قیمت پارکت و کاغذ دیواری در تهران با شهرستانها

اما ناگفته نماند که هزینه نصب به احتمال زیاد در شهرستان ها ارزان تر از تهران می باشد. زیرا دستمزد کارگر و نصاب به مراتب در تهران گران تر از شهرستان ها است. فرقی نمی‌کند که شما ساکن شهرستان باشید یا ساکن تهران، به راحتی می توانید قیمت پارکت و کاغذ دیواری مورد نظر خود را در سایت فروشگاهی رونیا مشاهده کرده و سپس با توجه به هماهنگی های لازم با کارشناسان ما اقدام به خرید کنید.

مقایسه قیمت پارکت و کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

قیمت پارکت و کاغذ دیواری ایرانی و خارجی با یکدیگر مسلماً متفاوت است. کاغذ دیواری ها و پارکت های وارداتی با توجه به نرخ دلار محاسبه می شوند و قیمتشان متفاوت خواهد بود. شما می توانید با مقایسه قیمت پارکت و کاغذ دیواری ساخته شده توسط کشورهای مختلف اقدام به خریدی آگاهانه کنید. انواع پارکت های آلمانی، ایرانی، چینی و ترک در فروشگاه رونیا موجود می باشد. همچنین انواع کاغذ دیواری ایرانی، هلندی، چینی، آمریکایی و ایتالیایی در رونیا موجود هستند. شما می توانید با مقایسه کامل قیمت ها اقدام به خرید کنید. همچنین می توانید قیمت پارکت و کاغذ دیواری ایرانی و خارجی موجود در رونیا را با فروشگاه ها و سایت های دیگر مقایسه کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.

مقایسه قیمت پارکت و کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارکت

عوامل متعدد و گوناگونی روی قیمت پارکت تاثیر دارد که در موارد ذیل به آنها اشاره شده است.

  1. جنس پارکت چوبی: به دلیل اینکه چوب برخی از درختان کیفیت بیشتری دارد، در نتیجه پارکت با این جنس هم گرانتر خواهد بود.
  2. درجه پارکت: درجه پارکت با توجه به گره داشتن یا نداشتن، نوع برش و کیفیت فینیشینگ و.. بستگی دارد و پارکت درجه 1 دارای قیمت بالاتری است.
  3. ضخامت پارکت: نمی توان گفت که ضخامت هر چه بیشتر باشد قیمت هم بالاتر است زیرا برخی چوب ها کمیاب هستند بنابراین پارکت با چوب کمیاب و ضخامت پایین از پارکت معمولی با ضخامت زیاد، بیشتر است.
  4. تکنولوژی تولید: به روز بودن تیغ های برش، کوره چوب خشک کن و سورتینگ هایی روی قیمت پارکت تاثیر دارد.
  5. کشور تولید کننده: معمولا کشورهای اروپای غربی کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به کشورهای اروپای شرقی دارند.
  6. فینیشینگ: پوشش ها از دیگر عوامل تاثیرگذار روی قیمت پارکت هستند که بسته به محیطی که پارکت قرار است نصب شود، متفاوت است و در کل پارکت های گیاهی قیمت بالاتری دارند.
  7. ابعاد: طبیعتا هر چه ابعاد تایل بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر است.

عوامل موثر بر قیمت کاغذ دیواری

عوامل گوناکونی بر قیمت کاغذ دیواری تاثیر دارد مانند نوع، اندازه، دارا بودن یا نبودن لایه ونیل و جنس. علاوه بر این موارد، اینکه کاغذ دیواری از برند خارجی باشد یا ایرانی قیمت متفاوت خواهد بود. کاغذ دیواری های دارای لایه ی ونیل به دلیل داشتن استحکام بیشتر و قابلیت شست و شو، قیمت بالاتری دارند.

مورد دیگری که بر قیمت کاغذ دیواری تاثیر دارد، آخرین فاکتور تغییر قیمت کاغذ دیواری کشور سازندهه ی آن است. مثلا کاغذ دیواری های تولیدی در کشور ایتالیا، گرانترین کاغذ دیواری ها هستند.

قیمت پارکت و کاغذ دیواری بر اساس انواع آن

قیمت پارکت و کاغذ دیواری بر اساس انواع آن نیز ممکن است متفاوت باشد. برای مثال قیمت کاغذ دیواری لاکچری گران تر از کاغذ دیواری های ساده است. البته ممکن است در بین انواع کاغذ دیواری ساده نیز برند های خارجی با ضخامت های مختلف وجود داشته باشد که قیمتشان گران تر شود. پس درواقع می توان گفت که قیمت کاغذ دیواری براساس نوع طرح آن برآورد نمی شود. اما باتوجه به نوع جنس آن ها مسلماً قیمتشان متفاوت خواهد بود. قیمت پارکت نیز به همچنین براساس نوع جنس آن متفاوت خواهد بود.

قیمت پارکت و کاغذ دیواری بر اساس انواع آن

شما می توانید از بین پارکت لمینت آلتون، پارکت رولکس، هوگر، استارلند و لیزارد فروشگاه رونیا دیدن کنید و یکی از آن ها را برگزینید. انواع کاغذ دیواری ارزان و گران و لوکس را نیز همزمان با خرید پارکت از فروشگاه ما می توانید سفارش دهید. همچنین کاغذ دیواری گلدار، کاغذ دیواری کلاسیک، اشکال هندسی، انواع ساده ها و راه راه و برجسته ها در این فروشگاه موجود می باشد. در نهایت به عنوان کاغذ دیواری آشپزخانه، کاغذ دیواری برای پذیرایی و کاغذ دیواری دیوار پشت تلویزیون  و همچنین کاغذ دیواری اداری به وفور استفاده می شود.

 معرفی رونیا به عنوان ارائه دهنده ارزان قیمت ترین پارکت و کاغذ دیواری

 فروشگاه رونیا به عنوان بورس فروش کاغذ دیواری و پارکت شهرت دارد. شما می توانید از بین فروشگاه های مختلف کاغذ دیواری صادقیه و کاغذ دیواری شهرک راه آهن فروشگاه رونیا را برگزینید و به راحتی به انواع مدلهای مختلف دست پیدا کنید. همچنین انواع پارکت فروشگاه موجود می باشد. شما میتوانید برای خرید پارکت و لمینت از این فروشگاه با خیال یا سود اقدام کرده و درجه یک ترین پارکت را با ضمانت ۲۰ ساله از فروشگاه رونیا خریداری کنید. جهت خرید می‌توانید قبل از سفارش با کارشناسان ما مشاوره انجام دهید و تصمیم نهایی خود را اعلام کنید. جهت ارتباط با کارشناسان ما با شماره تماس های ذیل در ارتباط باشید.

 معرفی رونیا به عنوان ارائه دهنده ارزان قیمت ترین پارکت و کاغذ دیواری

ارسال نظر

هادی پور :
0 0
سلام کیفیت متوسط پارکت و کاغذ دیواری برای خونه 90 متری هزینش چقدر میشه؟
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر منزل 90 متری حدودا 30 رول کاغذ دیواری نیاز دارد که میتوانید در قسمت کاغذ دیواری های سایت قیمت و مشخصات را ملاجظه نمایید. قیمت پارکت را هم میتوانید در از طیق منو سایت و گزینه کفپوش و پارکت ملاحظه نمایید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()