سبد خرید 0

وارد کننده کاغذ دیواری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399 در ساعت 14 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 30 )

شما به عنوان عرضه کننده محصولات لوکس ساختمانی در سطح شهرهای ایران و یا به عنوان یک خریدار عادی، قطعا نیاز به شناخت برترین وارد کننده کاغذ دیواری در ایران خواهید داشت. صنعت ساخت و تولید دیوارپوش های ساختمانی با نام برخی از کشورهای جهان گره خورده است و علل برتری آن را می توان در موارد متعددی از جمله زیبایی و کیفیت متریال بکار رفته در تولید آن ها دانست. 

افراد مراجعه کننده به شعبات فروش کاغذ دیواری، نمایندگی ها و یا فروشگاه های سطح شهر، همواره از کشور سازنده محصول انتخابی و گزینش شده پرس و جو می کنند؛ بنابراین بهتر است علاوه بر آشنایی با برترین صادرکنندگان کاغذ دیواری با برترین واردکنندگان این محصول نیز آشنا شوید.

وارد کننده کاغذ دیواری ایتالیایی

ایتالیا برترین و شناخته شده ترین کشور جهان در عرصه طراحی، ساخت و صادر کردن دیوارپوش های ساختمانی است. امروزه رقابت بسیار شدیدی میان شرکت های وارد کننده این محصولات وجود دارد و هر کدام سعی می کند گوی سبقت را از دیگران برباید.

شاید قیمت کاغذ دیواری ایتالیایی بالاتر از دیگر محصولات همسان باشد اما قطعا کیفیت محصولات تولید شده در کشورهای دیگر، توان رقابت با کیفیت محصولات ایتالیایی در این عرصه را نخواهد داشت؛ بنابراین جای تعجب ندارد که با قیمت بیشتر، بازار فروش بهتری نیز داشته باشد.

وارد کننده کاغذ دیواری کره ای

کشور کره جنوبی نیز در عرصه صنایع وسایل لوکس ساختمانی پیشرفت بسیاری داشته و امروزه در سطح جهان معرفی شده است. برخی از شرکت های ایرانی نیز در راستای افزایش محصولات مختلف با متریال های متنوع اقدام به وارد کردن کاغذ دیواری کره ای نموده اند.

کاغذ دیواری های ساخت کره کیفیت مناسبی دارند با این حال راه زیادی برای رقابت با محصولات ایتالیایی در پیش خواهند داشت. در میان کشورهای آسیا، کشور کره در کنار کشور چین محصولات خود را به اغلب کشورهای جهان صادر نموده و سعی در افزایش فروش محصولات خود دارند.

وارد کننده کاغذ دیواری چینی

بسیاری از ما محصولات چینی را به عنوان محصولات بی کیفیت می شناسیم اما بهتر است بدانید که این امر در خصوص کاغذ دیواری صدق نمی کند و این کشور متریال های قابل قبول و با کیفیتی را برای تولید و صادر کردن کاغذ دیواری بکار گرفته است.

وارد کردن کاغذ دیواری چینی به علت قیمت مناسب تاثیر بسیاری بر عدم افزایش غیر منطقی قیمت محصولات دیگر کشورها دارد.

بسیاری از مردم علاقه فراوانی به خرید کاغذ دیواری چینی دارند چرا که این کشور محصولات بسیار زیبایی را تولید کرده و طراحی کلی محصولات این کشور مورد علاقه بسیاری از ایرانیان است.

خرید کاغذ دیواری از وارد کننده

اگر می خواهید کسب و کار خود را در زمینه محصولات لوکس ساختمانی گسترش دهید، ناچار به خرید کاغذ دیواری از وارد کننده خواهید بود؛ بنابراین باید شناخت اصولی و دقیقی در خصوص وارد کنندگان این محصولات و محصولات مشابه داشته باشید.

خرید شما ممکن است به صورت مستقیم باشد و یا اینکه به صورت غیر مستقیم از وارد کننده کاغذ دیواری خرید کنید. خرید غیر مستقیم چندان مقرون بصرفه نبوده و هزینه های مربوط به واسطه ها را بر هزینه های شما خواهد افزود.

خرید مستقیم کاغذ دیواری از وارد کننده

خرید مستقیم کاغذ دیواری از وارد کننده می تواند مزایای اقتصادی بسیاری به دنبال داشته باشد. کاهش قیمت های مربوط به واسطه ها مهمترین مزیت این اقدام خواهد بود که منجر به فروش بیشتر و معرفی بهتر در میان جامعه شده است.

شرکت رونیا با وارد کردن محصولات لوکس دکوراسیون داخلی و عرضه آن ها به سراسر ایران، شما را در خرید محصولات خارجی با برترین کیفیت و بهترین قیمت ممکن یاری می کند. همچنین به عنوان یک خریدار می توانید از طریق وب سایت رونیا، محصول مورد نظر خود را از ما خریداری نمایید.

متریال کاغذ دیواری وارداتی

در خصوص جنس دیوارپوش های ساختمانی نمی توان به طور کلی نظر دارد. امروزه در سطح جهان برای تولید کاغذ دیواری از مواد مختلفی استفاده می کنند و این مواد که با عنوان جنس کاغذ دیواری شناخته می شود، مهمترین عامل تعیین کننده قیمت محصول می باشد.

در ایران استقبال مناسبی از کاغذ دیواری های نانوون و یا الیاف بافت نشده به عمل آمده است. کاغذ دیواری پی وی سی نیز در زمره محصولات پرطرفدار قرار دارد.

برخی از محصولات خاص همچون کاغذ دیواری های پارچه ای دارای خریداران خاصی بوده و در مناطق خاصی از جهان به فروش می رسند. انواع متریال های دیگر همچون کاغذ ساده، الیاف طبیعی و ... را می توان در بافت اصلی دیوارپوش های امروزی مشاهده کرد.

گارانتی کاغذ دیواری وارداتی

کشورهای معتبر در عرصه تولید محصولات لوکس ساختمانی و طراحی داخلی، اهمیت بسیار زیادی برای گارانتی و ضمانت نامه محصولات خود  قائل هستند؛ به عنوان مثال شما به خوبی گارانتی های بلند مدت محصولات ایتالیایی را در وب سایت رونیا مشاهده می کنید.

برگه ضمانت نامه محصولات خارجی توسط نمایندگی های آن ها در ایران امضا شده و به مشتری تحویل داده می شود. شرکت رونیا نیز به عنوان نماینده رسمی بسیاری از کاغذ دیواری های وارد شده به ایران، ضمانت نامه محصولات را به شما تقدیم خواهد نمود.

قیمت کاغذ دیواری خارجی

شاید تصور کنید که قیمت کاغذ دیواری خارجی بیشتر از محصولات داخلی است اما بهتر است بدانید بسیاری از محصولات وارد شده ارزان تر و حتی باکیفیت تر از محصولات داخلی هستند. البته این یک قاعده کلی نبوده و برخی از محصولات وارداتی دارای قیمت بسیار بالا و البته متریال عالی هستند.

پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری در انواع مختلف با متریال های متفاوت به صفحات فروش کاغذ دیواری در وب سایت رونیا مراجعه کنید. قیمت محصولات وب سایت رونیا در مقایسه با سایت های مشابه منطقی تر و منصفانه تر می باشد.

خرید کاغذ دیواری از وارد کننده

خرید محصولات لوکس همچون کاغذ دیواری می تواند یک تجربه شیرین باشد. اگر می خواهید این تجربه شیرین به یک خاطره تلخ تبدیل نگردد در انتخاب مرکز و یا فروشگاهی که قصد خرید کاغذ دیواری از آن را دارید دقت کنید.

وب سایت رونیا به عنوان فروشگاه اینترنتی یک شرکت معتبر در عرصه تولید، پخش و فروش محصولات لوکس ساختمانی می تواند این تجربه شیرین و لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد.

برای خرید جزیی و یا عمده کاغذ دیواری باید به صفحات فروش این محصول مراجعه کرده و یا اینکه از طریق شماره تلفن های درج شده در این صفحه با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر

علیرضا امرانی :
1 1
درخواست نمایندگی فروش
مدیریت :
1 1
با سلام جهت دریافت نمایندگی در شهرستان محل کارتان پس از پر کردن فرم درخواست نمایندگی با همکاران واحد اعطای نمایندگی تماس حاصل فرمائید.
هاشم هوشنگی :
1 1
درخواست نمایندگی فروش
مدیریت :
0 1
سلام وقت بخیر. لطفا فرم درخواست نمایندگی را پر فرمایید.
داود خلیل نژاد :
0 3
سلام من ازفروشگاه صبا چوب درخدمت شما هستم در مورد البوم کاغذ دیواری برای فروش کاغذ دیواری خدت رسیدم
مدیریت :
0 1
سلام وقت شما بخیر لطفا فرم درخواست نمایندگی رو تکمیل نمایید سپس با همکاران واحد اعطا نمایندگی تماس بگیرید.
فریدون نوریزاده :
1 1
سلام درخواست آلبوم برای همکاری ونمایندگی فروش دارم
مدیریت :
0 1
سلام وقت بخیر لطفا جهت همکاری و درخواست نمایندگی فرم نمایندگی را پر نموده و با همکاران شرکت تماس بگیرید.
بهنام تقوی :
0 1
نمایندگی فروش اردبیل
مدیریت :
0 1
با سلام جهت دریافت نمایندگی فروش کاغذ دیواری در اردبیل با تلفن های شرکت تماس بگیرید.
داودی :
0 2
سلام وقتتون بخیر دفتر دکوراسیون داخلی دارم فولادشهر اصفهان جهت درخواست آلبوم و همکاری ممنون
مدیریت :
0 1
سلام وقت شما بخیر لطفا فرم درخواست نمایندگی را پر نمایید و با واحد نمایندگان شرکت تماس بگیرید.
امیر دشتی :
0 1
سلام وقتتون بخیر بنده تو شهرستان یزد چند ساله تو کار دکوراسیون داخلی هستم میخواستم اگه خدا بخواد با شرکت شماهم کار بکنیم و درخواست نمایندگی و حق فروش را در استان یزد داشته باشم ممنون
مدیریت :
0 1
با سلام و احترام لطفا جهت دریافت شرایط نمایندگی فروش محصولات کاغذ دیواری، پارکت، دیوارپوش و ... در شهر یزد با همکاران واحد نمایندگی تماس بگیرید.
مریم :
0 1
سلام روز بخیر مرادی هستم از رباط کریم لطفا شرایط نمایندگی و ماوتفاوت قیمت نمایندگی و مصرف کننده رو بفرمایید
مدیریت :
0 2
سلام و روز بخیر لطفا جهت کسب اطلاعات در خصوص شرایط همکاری با شماره 44288700 تماس بگیرید
رحمان مولایی :
0 1
درخواست نمایندگی
مدیریت :
0 1
سلام و روز بخیر لطفا با شماره 09122375527 تماس بگیرید همکارانمون راهنماییتون میکنن
سینا آذرمی :
0 1
عرض سلام و خسته نباشید. از دکوراسیون مروارید خدمتتون هستم استان کردستان. سنندج. درخواست همکاری و دریافت آلبوم لطفا
مدیریت :
0 1
سلام وقت عالی بخیر لطفا از طریق واتساپ با همکاران دفتر در تماس باشید جهت دریافت نمایندگی راهنمایی خواهند کرد.
ففرهاد گومه :
0 1
باسلام و خسته نباشید خاستم ببینم شما در کرمانشاه نمایندگی دارین؟؟ و بنده هم خاستم اگه امکانش باشه نمایندگی بگیریم و باهم کار کنیم
مدیریت :
1 1
با سلام و وقت بخیر در صورت امکان فرم درخواست نمایندگی رو در سایت پر بفرمایید و تصاویر فروشگاه را آپلود بفرمایید. سپس با همکاران در واحد فروش و نمایندگی تماس بگیرید.
مجید برادران بر ... :
0 1
سلام برای شرایط همکاری سوال داشتم
حاجی پور :
0 1
جهت فرم نمایندگی مزاحم شدرم
مدیریت :
0 1
لطقا فرم نمایندگی را کامل و ارسال نمایید.
کمال حق پرست :
0 1
من تزئینات منزل باز کردم و میخوام برای درخواست البوم جهت همکاری درساری اقدام کنم ممنون
مدیریت :
0 1
با سلام لطفا تصاویر فروشگاه را به همراه مشخصات کامل در فرم درخواست نمایندگی تکمیل و ارسال نمایید.
حسین نوروزی :
0 1
سلام وقت بخیر من میخواستم بدونم اگه خواسته باشیم نمایندگی فروش کاغذ دیواری را در شهرستان از شما بگیرم باید چیکار کنم یعنی من پخش کننده کاغذ شما باشم در استان
مدیریت :
0 1
سلام.خسته نباشید‌ لطفا با همکاران واحد نمایندگی تماس بگیرید.
مرتضی کریمی :
0 1
مشاوره برایه همکاری در استان قزوین
مدیریت :
0 1
سلام وقت بخیر لطفا فرم درخواست نمایندگی را در سایت پر فرمایید.
مرتضی کریمی :
0 1
باسلام همکار هستم از استان قزوین اماده جهت همکاری
مدیریت :
0 1
با سلام لطفا فرم درخواست نمایندگی را تکمیل نمایید.
اعظم زارع :
0 0
باسلام و عرض ادب از حضورتون درخواست نمايندگی جهت استان یزد را دارم
مدیریت :
0 0
با سلام و احترام لطفا فرم درخواست نمایندگی را در سایت تکمیل و با واحد نمایندگی تماس بگیرید.
جیران روحی :
0 0
گرفتن نمایندگی فروش
مدیریت :
0 0
سلام وقت شما بخیر لطفا فرم درخواست نمایندگی را در سایت کامل فرمایید.
عباسی :
0 0
درخواست نمایندگط
محسن صادقپور :
0 0
درخواست نمایندگی در شهرستان سرپل ذهاب،کرمانشاه
مدیریت :
0 0
درود بر شما. لطفا فرم درخواست نمایندگی رو در سایت تکمیل فرمایید. با سپاس
موسی نجاتی :
0 0
با عرض سلام،انجام امور گمرکی اخذ ثبت سفارش و ترخیص کالا با کادری مجرب در کمترین زمان ممکن همراه با عقد قرارداد با صاحبان کالا از گمرک شهید رجایی و گمرک بوشهر،با 17 سال سابقه ترخیص،دفتر بندرعباس
:
0 0
سلام بنده مغازه دکوراسیون داخلی دارم میخواستم برا فروش البوم درخواست بدم
مدیریت :
0 0
درود بر شما. لطفا فرم درخواست نمایندگی را پر نموده و با واحد اعطا نمایندگی تماس بگیرید.
زهرا خوش سیما :
1 0
سلام جهت نمایندگی فروش مزاحم میشم
مدیریت :
1 0
با سلام لطفا فرم درخواست نمایندگی را تکمیل فرمایید.
باقر قهرمانی :
1 0
دریافت البوم و نمایندگی فروش در اسداباد همدان رو داشتم
مدیریت :
1 0
درود بر شما لطفا فرم درخواست نمایندگی را تکمیل و با همکاران فروش تماس بگیرید. سپاس از شما
هادی گومه :
1 0
درخواست اخذ نمایندگی داشتم در استان کرمانشاه
مصطفی :
0 0
با سلام .یک شرکت بزرگ و تازه تاسیس در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی هستیم.درخواست همکاری برای گرفتن نمونه آلبوماتون و دریافت نمایندگی پخش داریم
نیکبخت :
0 0
درود بر شما. جهت همکاری و فروش نیاز به البوم دارم.سپاس
مدیریت :
0 0
با سلام لطفا فرم درخواست ننایندگی را تکمیل نمایید.
سالار الماسی :
0 0
سلام وقت بخیر..... ببخشید من جدیدا کار نصب کاغذ دیواری رو شروع کردم خواستم ببینم مایل به همکاری هستید؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت شما بخیر با نیروهای مجرب کار میکنیم. برای شروع بهتر است که در کنار نصاب های رونیا مشغول به کار شوید و بعد به صورت دائم با رونیا همکاری نمایید.
بابک عزیزی :
0 0
درخواست نمایندگی در شهرستان
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()