سبد خرید 0

پارکت لمینت ضد آب چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 23 شهریور 1401 در ساعت 11 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

کفپوش های پارکتی به عنوان یکی از منحصر به فردترین  کفپوش های موجود، در ابتدای تولید با مسئله بسیار جدی عدم مقاومت در برابر رطوبت مواجه بودند. این امر سبب شده بود پارکت های چوبی برای بسیاری از مکان ها و مناطق مرطوب مناسب نباشد.

اما علم پویای بشر در مسیر رفع این مشکل، توانست لمینت های ضد آب را تولید و آن ها را قابل استقاده برای بسیاری از مکان ها و مناطق نماید. هرچند علم بشر به این حد قناعت نکرد و انواع دیگری از پارکت ها نیز تولید شده اند اما این پیشرفت تا کنون نتوانسته است از محبوبیت پارکت لمینت بکاهد.

پارکت لمینت ضدآب کد4014 پارکت لمینت ضدآب کد4015 پارکت لمینت ضدآب کد4012
خرید پارکت لمینت ضدآب کد4014 خرید پارکت لمینت ضدآب کد4015 خرید پارکت لمینت ضدآب کد 4012

لمینت چیست؟

لمینت به معنای هر چیزی می باشد که از قرار گرفتن چند لایه روی همدیگر تشکیل شده باشند و علت این وجه تسمیه نیز تشکیل شدن پارکت لمینت از چهار لایه می باشد که به ترتیب از لایه رویی به پایین عبارتند از:

  1. لایه مقاومت
  2. لایه دکور پیپر یا همان رنگ بندی لمینت
  3. لایه HDF که مهمترین لایه در پارکت لمینت می باشد
  4. لایه بالانس پیپر

لایه مقاومت سبب عدم نفوذ آب به بافت داخلی لمینت می گردد و به همین دلیل باید کاملا ضد آب باشد اما مهمترین لایه جهت بررسی مقاومت لمینت در مقابل آب، لایه HDF بوده که هر چقدر نفوذ آب به این قسمت کندتر باشد دوام پارکت افزایش خواهد یافت.

مشاهده پروفروش ترین پارکت های ضد آب

 

نام پارکت قیمت تصویر کالا
پارکت استارلند کد 258 227,000 (تومان) مشاهده تصویر
پارکت رولکس کد 6056 227,000 (تومان) مشاهده تصویر
کفپوش پی وی سی طرح چوب کد 112 220,000 (تومان) مشاهده تصویر
کفپوش پی وی سی طرح چوب کد 102 220,000 (تومان) مشاهده تصویر
کفپوش پی وی سی طرح چوب کد 104 220,000 (تومان) مشاهده تصویر

تفاوت لمینت های ضد آب با پارکت های قابل شستشو

از جمله مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد تفاوت لمینت های ضد آب با پارکت های قابل شستشو می باشد. لمینت های ضد آب در مقابل شستشوهای ملایم و حجم قابل قبولی از آب توانایی مقاومت داشته و عنوان ضد آب بودن، آن ها را به طور قطعی در مقابل تبعات ناشی از آب فراوان و شوینده های قوی و یا شستشوهای مکرر بیمه نمی کند.

چرا که خصوصیت ضد آب بودن آنها در پاسخ نیاز جامعه برای کاربرد آن ها در مناطق مرطوب و مکان های ویژه ای همچون آشپزخانه و سرویس های بهداشتی بوده است. این در حالیست که پارکت های قابل شستشو، در پاسخ به کاربرد پارکت ها در فضاهای خاص همچون استخرها و یا مکان هایی که احتیاج به شستشو با شوینده های بسیار قوی دارند، همچون بیمارستان ها تولید شدند.

پارکت لمینت ضد  آب

قیمت لمینت ضد آب و پارکت های قابل شستشو

پارکت لمینت ها به نسبت دیگر پارکت ها با توجه به مزایایی که دارند و همچنین قابل استفاده در منازل مسکونی و محل کار می باشند، از قیمت معقول تری برخوردارند. خرید این نوع کفپوش برای منازل مرسوم تر بوده و نوع قابل شستشوی آن که پیش تر بیان شد کاربرد چندانی در منازل ندارد.

پارکت های قابل شستشو چندان مقرون به صرفه نبوده و اصولا منازل مسکونی احتیاج چندانی به استفاده از این نوع کفپوش ها نداشته و پارکت لمینت ها کفایت می کنند و به زبان ساده تر می توان گفت پارکت لمینت ها توانسته اند پاسخگوی جامعه کنونی در خصوص یک کفپوش مناسب از حیث جنس، طرح و کاربرد در منازل و اغلب محیط های کاری باشند.

 برای مشاهده محصولات زیر روی عکس کلیک کنید

پارکت لمینت ضدآب کد4013 پارکت لمینت ضدآب کد4010 پارکت لمینت ضدآب کد4011
خرید پارکت لمینت ضدآب کد4013 خرید پارکت لمینت ضدآب کد4010 خرید پارکت لمینت ضدآب کد4011

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های  09121996816 - 02144288929    تماس بگیرید

 

نحوه تشخیص پارکت لمینت ضدآب 

نحوه تشخیص ضد آب بودن و یا نبودن یک پارکت لمینت کار بسیار راحتی می باشد. کافیست در این زمینه اندکی مطالعه کرده و برای خرید عجله نکنید. به طرق مختلفی می توانید یک پارک لمینت اصل را تشخیص داده و سپس نسبت به خرید و یا عدم خرید آن اقدام نمایید.

استفاده از ناختن برای تشخیص پارکت لمینت ضد آب اصلی

از جمله ساده ترین کار ممکن کشیدن ناخن بر روی سطح رویی پارکت لمینت می باشد. اگر با ماده ای روغن مانند در زیر ناخن هایتان مواجه شدید که به راحتی با آب شسته نمی شد پارکت لمینت مورد نظر اصل میباشد.

استفاده از سطل آب برای تشخیص ضد آب بودن پارکت

راه حل دوم این است که پارکت لمینت را چند ساعتی درون سطلی از آب قرار دهید. همانگونه که می دانید روغن و آب همدیگر را دفع می کنند. بنابراین اگر قطرات آب را روی پارکت لمینت مشاهده کردید نشانگر عدم نفوذ آب به داخل پارکت لمینت است.

کمک گرفتن از نور خورشید برای شناسایی پارکت اصلی

راه حل سوم این است که پارکت لمینت را برای یک روز و در دمای بیش از 35 درجه در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار دهید. تغییر رنگ پارکت به ویژه در لبه ها نشانه اصل نبودن محصول مورد نظر می باشد.

پارکت لمینت ضدآب کد4002 پارکت لمینت ضدآب کد4001 پارکت لمینت ضدآب کد4008
خرید پارکت لمینت ضدآب کد4002 خرید پارکت لمینت ضدآب کد4001 خرید پارکت لمینت ضدآب کد4008

کاربرد پارکت لمینت های ضد آب

یکی از مکان هایی که انسان ها علاقه زیادی به پوشش کف آن با کفپوش های پارکتی داشتند اما به علت ترس از عدم مقاومت پارکت ها در مقابل آب و رطوبت، از بکارگیری آن ها چشم پوشی کرده بودند، کف آشپزخانه ها بود.

آشپزخانه یکی از حساس ترین بخش های یک منزل می باشد که همواره بیش ترین نقش را در خلق زیباترین دکورها در یک منزل مسکونی داشته است. اما در مقابل از جمله مکان هایست که همواره در معرض رطوبت و انواع لکه های چرب و غیر چرب می باشد و به همین علت نیاز به تمیزکاری بیشتری نیز دارد پس شما می توانید از پارکت لمینت های آشپزخانه که خاصیت ضد آب دارند استفاده نمایید.

اصولا انسان ها به علل مختلفی از جمله ایجاد نظم و جلوگیری از کاهش فضا در مقابل مخاطب، تمایل به استفاده از یک نوع کفپوش خاص داشته که بتوانند تمام کف منزل را با آن پوشش دهند. این امر منجر به تولید پارکت های لمینت ضد آب گردید که قابلیت استفاده در تمام سطوح منزل را دارند.

پارکت لمینت ضدآب کد4009 پارکت لمینت ضدآب کد4007 پارکت لمینت ضدآب کد4005
خرید پارکت لمینت ضدآب کد4009 خرید پارکت لمینت ضدآب کد4007 خرید پارکت لمینت ضدآب کد4005

نصب پارکت لمینت ضد آب

نصب هر نوع کفپوش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این نکته در خصوص پارکت ها و پارکت لمینت های ضد آب نیز صدق می کند. عدم مهارت در نصب پارکت لمینت ضد آب نه تنها ظاهر شکیل آن ها را به هم ریخته بلکه می تواند سبب نفوذ آب به لایه های زیرین و در نتیجه تخریب پارکت ها در گذر زمان شود.

گذشته از آن عدم نصب دقیق و یکسان پارکت ها، سبب تولید صداهای آزاردهنده در هنگام راه رفتن روی پارکت ها می شود. اصولا نصب اشتباه یک تایل از پارکت ها، سبب نصب اشتباه تایل های بعدی خواهد شد. اما نکته امیدوارکننده این امر می باشد که در صورت عدم رضایت از نصب پارکت لمینت های ضد آب می توانید آن ها را برداشته و دوباره نصب نمایید بدون آنکه همچون کفپوش های سرامیکی و سنگی آسیب ببینند و یا با دردسرهای جدی مواجه گردید.   

خرید پارکت لمینت ضد آب

در هنگام خرید پارکت لمینت ضد آب دقت کنید تمام مواردی را که در خصوص تشخیص لمینت اصل از غیر اصل بیان نمودیم رعایت کنید. خرید پارکت لمینت ضد آب به صورت اینترنتی از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

باید دقت نمود که بسیاری از سایت ها ویژگی های اغراق آمیزی در خصوص پارکت لمینت های موجود در سایت خود بیان می کنند که ممکن است پایه و اساس واقعی نداشته باشند. خرید اینترنتی بسیار مستلزم کسب ضمانت از برند مربوطه می باشد. این امر به معنای عدم اهمیت ضمانت در خرید مستقیم از بازار نبوده و گویای حساسیت آن در خرید اینترنتی می باشد.

پارکت لمینت ضدآب کد4003 پارکت لمینت ضدآب کد4004 پارکت لمینت ضدآب کد4006
خرید پارکت لمینت ضدآب کد4013 خرید پارکت لمینت ضدآب کد4004 خرید پارکت لمینت ضدآب کد4006

 

خرید مطمئن از وب سایت رونیا

با توجه به مسائل و مشکلات مربوط به خرید حضوری پارکت لمینت فروشگاه اینترنتی رونیا با در نظر گرفتن شرایط ویژه ای برای مشتریان اقدام به فروش پارکت با قیمت بسیار مناسب نموده است که می توانید همینک با مراجعه به بخش پارکت موجود در منو این فروشگاه از پارکت های قرار داده شده بر روی این فروشگاه بازدید و نسبت به خرید اینترنتی و یا تلفنی پارکت مورد نظر خود اقدام نمایید.

پارکت لمینت ضد آب

ارسال نظر

شیدا قادری :
1 0
قیمتها لطفا”
میلاد قاسمی :
0 0
جهت خرید پارکت ضد اب
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()