سبد خرید 0

معرفی انواع مدل کاغذ دیواری برای فضاهای مختلف

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 2 بهمن 1400 در ساعت 18 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع مدل کاغذ دیواری با ترکیبی از عناصر زیبایی و جذابیت به کار گرفته می شوند. کاغذ دیواری ها از مدل های زیادی برخوردار هستند. انواع کاغذ دیواری ها باعث می شود دکوراسیون های مختلفی را در فضای منزل به کار ببریم. زیبایی در طراحی دکوراسیون از اهمیت زیادی دارد. انواع مدل کاغذ دیواری در درجه اول برای زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع ما تمایل داریم با الگوهای کاغذ دیواری یک دکوراسیون شیک و مرتب در فضای منزل فراهم کنیم. کلیه اجزای دکوراسیون باید با مدل کاغذ دیواری هماهنگی لازم را داشته باشد.

دیزاین محیط منزل به گونه ای ساماندهی می شود که ورود هر جزء به دکوراسیون باعث تکمیل هماهنگی دکوراسیون شود. تمام اجزای دکوراسیون با انسجام و پیوستگی در کنار هم قرار می گیرند و از زیبایی برخوردار می باشند. ما در این مقاله سعی داریم که شما را با انواع مدل کاغذ دیواری با طرح و سبک های مختلف آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی از بین انواع مدل کاغذ دیواری

تنوع در انواع مدل کاغذ دیواری امکان تطبیق پذیری بیشتری را در محیط اتاق پذیرایی و منزل ایجاد می کند. تصور کنید که دکوراسیون انتخابی شما برای محیط منزل، کلاسیک و یا مدرن است. قطعاً انتخاب کاغذ دیواری اهمیت زیادی در دکوراسیون کلاسیک دارد. بنابراین باید کاغذ دیواری نیز هم در مدل کلاسیک و هم مدرن انتخاب شود.

تنوع مدل کاغذ دیواری با سلیقه های گوناگون هماهنگی زیادی دارد. مدل های مختلف امکان خلق تنوع و زیبایی را در محیط منزل فراهم می کنند. برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی باید به شکل دقیق عمل کنید. کاغذ دیواری باید متناسب با سایر اجزای دکوراسیون انتخاب شود. انواع مدل کاغذ دیواری فرصت به وجود آوردن تناسب در دکوراسیون را فراهم می کند.

کاغذ دیواری ساده یکی از پرکاربردترین انواع مدل کاغذ دیواری

برای شکل دهی فضاهای مختلف در دکوراسیون نیاز به تنوع مدل کاغذ دیواری داریم. بررسی کامل و دقیق انواع مدل کاغذ دیواری امکان خرید کاغذ دیواری را برای سلیقه های گوناگون فراهم می آورد. کاغذ دیواری ساده ابتدا در طرح های ساده و پیش پا افتاده مورد استفاده قرار می گرفت. این الگوهای ساده امکان تطبیق پذیری راحت تری را در فضای منزل به وجود می آورد اما بعد از مدتی فضای یکنواخت در محیط منزل ایجاد می کرد.

انواع مدل کاغذ دیواری داماسک در سبک کلاسیک

یکی از انواع مدل کاغذ دیواری پرطرفدار که بسیار مورد توجه قرار می گیرد، طرح داماسک است. طرح داماسک در سبک های مختلف دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. داماسک علاوه بر اینکه یک مدل از انواع مدل کاغذ دیواری است، برای طراحی پرده، روتختی، فرش و ... مورد استفاده قرار می گیرد. داماسک را در انواع مدل کاغذ دیواری کلاسیک دسته بندی می کنند. سبک های کلاسیک از طرح داماسک برای خرید کاغذ دیواری بسیار بهره می برند.در طرح داماسک یک بوته گل به شکل مداوم تکرار می شود. این طرح ریشه باستانی در فرهنگ دمشق دارد.

 برای اولین بار در صنعت بافندگی کشور سوریه مورد توجه قرار گرفت. بافندگی سوریه با رنگ سنگین همراه بوده و برای ایجاد نقش از ابریشم کمک می گرفته است. در این طرح از گل و گیاهان به شکل قرینه استفاده می شد. امروزه از طرح تکرار شونده و قرینه برای طرح داماسک در انواع مدل کاغذ دیواری کلاسیک استفاده می شود. طرح های داماسک کم کم به دیگر نقاط دنیا ارسال شدند. این طرح ها به سرعت در میان جوامع مختلف رواج یافتند و ارزشمند شناخته شدند. داماسک تداعی گر زادگاه این نقوش یعنی دمشق است. کلمه دمشق احتمالاً به سبب تلفظ های گوناگون به کلمه داماسک ختم شده است.

 نگاهی به پرفروش ترین انواع مدل کاغذ دیواری

طرح داماسک به عنوان یکی از مدل های معروف انواع مدل کاغذ دیواری معرفی می شود. این طرح را با نام اشرافی یا سنبلی لوکس نیز می شناسند. کوسن، روتختی، پرده، پارچه های رو مبلی، فرش، اثاثیه منزل، کاشی، پوستر، کاغذ دیواری، نقاشی، پتینه و ... می توانند با طرح داماسک طراحی شوند. این طرح نه تنها در کشور ایران بلکه در سایر کشورها از اهمیت زیادی برخوردار است و محبوب شناخته می شود.

انواع مدل کاغذ دیواری می توانند احساس متفاوتی را در بیننده ایجاد کنند. طرح داماسک به عنوان یک طرح تاثیرگذار و پر انرژی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند حس بسیار خوبی را در بیننده ایجاد کند. در دیزاین کاغذ دیواری با طرح داماسک از رنگ ملایم برای پس زمینه استفاده می شود. طرح های داماسک با الگوهای کلاسیک همراه هستند. اما امکان استفاده از طرح داماسک در انواع دکوراسیون های منزل وجود ندارد. همچنین ناگفته نماند که در نمونه کاغذ دیواری لاکچری از طرح داماسک به شکل برجسته استفاده شده است.

انواع مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون

در طرح داماسک لاکچری بین زمینه و طرح از کنتراست زیاد کمک گرفته می شود. سبک طراحی مدرن از ایده برجسته طرح داماسک استقبال می نماید. طرح های مختلف کاغذ دیواری داماسک را می توان در محیط های مختلف همچون اتاق خواب مستر، اتاق خواب، اتاق پذیرایی، فضاهای خرید، محیط های اداری، دیزاین فضای پشت تلویزیون و ... مورد استفاده قرار داد. انتخاب انواع مدل کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری اشکال هندسی و کاغذ دیواری مدرن برای دیوار پشت تلویزیون نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

طرح داماسک بر روی کاغذ دیواری امکان هماهنگی زیادی را در دکوراسیون ایجاد می کند. در واقع شما می توانید طرح داماسک را در کنار انواع مدل کاغذ دیواری در منزل برای دیوار پشت تلویزیون به کار برید. خوشبختانه بین کاغذ دیواری داماسک و انواع کاغذ دیواری همچون راه راه، ساده یا سنتی تضادی ایجاد نمی شود. شما به راحتی می‌توانید به صورت ترکیبی از آن ها استفاده کنید.

آشنایی با انواع مدل کاغذ دیواری فلورال

کاغذ دیواری فلورال یکی دیگر از انواع مدل کاغذ دیواری زیبا و خاص می باشد. برای سبک فلورال از الگوهای انتزاعی، بوته و گل استفاده می شود. کاغذ دیواری فلورال را با نام کاغذ دیواری گلدار نیز می شناسند. طرح های انتخابی برای این مدل کاغذ دیواری می تواند ذهنی یا واقعی باشد که در سبک نئوکلاسیک بسیار کاربرد دارد.مدل های کاغذ دیواری گلدار یا همان فلورال از جذابیت بسیاری برخوردار می باشند. درواقع این مدل ها برای دیزاین اتاق دخترانه و تمامی قسمت های منزل از جمله فضای نشیمن بسیار کاربردی هستند.

آشنایی با انواع مدل کاغذ دیواری فلورال

 انواع مدل کاغذ دیواری فلورال از درجه بالایی برای تطبیق پذیری برخوردار است و زیبایی زیادی به محیط می بخشد. پس به راحتی می‌توانید با خرید این کاغذ دیواری فضایی بسیار دلنشین ایجاد کنید. گل رونده از زیباترین طرح های معرفی شده در انواع مدل کاغذ دیواری فلورال می باشد. گل های رونده به شکل انتزاعی و ذهنی مورد توجه هستند. نمونه دیگر از کاغذ دیواری ها در طرح های نقاشی و آبرنگی نیز طراحی می شوند.

جهت مشاهده جدیدترین کاغذ دیواری گلدار موجود در رونیاشاپ کلیک کنید.

استفاده از انواع مدل کاغذ دیواری اشکال هندسی در دکوراسیون

کاغذ دیواری انتخابی برای محیط اتاق ها و منزل می تواند در نوع اشکال هندسی یا ژئومتریک باشد. انواع مدل کاغذ دیواری اشکال هندسی به عنوان یکی از ایده های مدرن و متنوع کاغذ دیواری مطرح می شود. کاغذ دیواری اشکال هندسی در اشکالی نظیر دایره، مثلث، مربع، مستطیل، خطوط برجسته و ... طراحی می شود.

استفاده از انواع مدل کاغذ دیواری اشکال هندسی در دکوراسیون می تواند محیط اتاق را عریض یا طویل نشان دهد. همچنین می تواند سقف اتاق را بلند یا کوتاه نمایان کند. با استفاده از اشکال هندسی می توان بسیاری از ترفندهای جذاب در دکوراسیون را مورد استفاده قرار داد. پس پیشنهاد می‌کنیم که حتماٌ سری به جدیدترین کاغذ دیواری اشکال هندسی موجود در سایت ما بزنید. شما می‌توانید از انواع کاغذ دیواری آجر، کاغذ دیواری سنگ و یا کاغذ دیواری چوب برای زیباسازی فضای خود استفاده کنید. طرح های اسپرت با تنوع مدل کاغذ دیواری در الگوهای هندسی نمایان می گردند. این طرح ها به عنوان دیوارپوش برای کلیه اتاق ها مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع مدل کاغذ دیواری به صورت پوستر دیواری

کاغذ دیواری پوستری با تنوع در بیش از هزاران مدل ارائه می شود. این کاغذ دیواری ها به شکل پوستر طراحی می شوند و دارای تصاویر متنوعی هستند. در کاغذ دیواری پوستری شاهد نقوش تصویری خواهیم بود. شما می‌توانید مطابق با دکوراسیون خود از انواع مدل کاغذ دیواری به حالت پوستری استفاده کنید. پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری طبیعت، هنری و دیگر طرح ها از انواع مختلف پوستر های تک طرح موجود در فروشگاه ما می‌باشد.

معرفی انواع مدل کاغذ دیواری موتیف

کاغذ دیواری های موتیف با طرح های تزیینی شکل می گیرند و با تنوع مدل کاغذ دیواری معرفی می شوند. زمینه کاغذ دیواری موتیف بسیار خلوت است. در طرح های کاغذ دیواری موتیف از الگوهای تکرار شونده استفاده می کنند. نوع دیگری از کاغذ دیواری را نمونه مدل های تک رنگ و ساده تشکیل می دهند. این مدل کاغذ دیواری را با نام تکسچر می شناسند. شما می‌توانید جهت آراستگی فضای خود از این کاغذ دیواری نیز به همراه کاغذ دیواری ساده تک رنگ استفاده کنید.

شناخت انواع مدل کاغذ دیواری استریپ

کاغذ دیواری استریپ نمونه ای از انواع مدل کاغذ دیواری را تشکیل می دهد. این کاغذ دیواری در خطوط موازی نمایان است. خطوط موازی می توانند در نوع عمودی و افقی باشند. این خطوط از پهنای بسیاری برخوردار هستند. از ایده کاغذ دیواری استریپ برای جبران کوتاهی ارتفاع اتاق یا جبران کمبود فضای اتاق استفاده می شود.

شناخت انواع مدل کاغذ دیواری استریپ

آشنایی با انواع مدل کاغذ دیواری مخملی

کاغذ دیواری مخملی نمونه ای دیگر از کاغذ دیواری هاست که با پوشش پارچه ای مشخص می شود. این پارچه ها در نوع مخمل بوده و در برجسته سازی طرح های کاغذ دیواری کارایی بسیاری دارد. کاغذ دیواری مخملی برای دیزاین لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مدل کاغذ دیواری با توجه به نوع دکوراسیون و سبک چیدمان انتخاب می شود. کاغذ دیواری ها در جنس های گوناگون طراحی و تولید می شوند. کاغذ دیواری سه بعدی فضای متفاوتی را در محیط منزل ایجاد می کند و زیبایی بی نظیری را به فضای شما می‌بخشد.

جدیدترین انواع مدل کاغذ دیواری چه ویژگی هایی دارد؟

برای طراحی جدیدترین کاغذ دیواری روز دنیا از نانوون استفاده می شود. الیاف نساجی، سلولزی و فیبری برای طراحی نانوون مورد استفاده قرار می گیرند. این الیاف در دستگاه کاغذ سازی برای تولید کاغذ استفاده می شوند. در ادامه نیز برای تقویت کاغذ از آکریلیک استفاده می شود. برای نصب کاغذ دیواری نانوون نیاز به چسب ندارید. امکان نصب مجدد آن ها وجود دارد و قابل بازیافت هستند. انواع مدل کاغذ دیواری روز دنیا بلااستثناء قابلیت شست و شو دارند و مواد مضر به همراه ندارند.

همچنین کاغذ دیواری وینیل با روکشی از پلی وینیل کلراید یا pvc طراحی می شود. این روکش بر روی کاغذ دیواری استفاده می گردد. pvc ها برای استحکام و دوام بیشتر کاغذ دیواری مورد استفاده قرار می گیرند. در حالت کلی وینیل امکان شست و شو دارد و دیرتر کثیف می شود. در آخر باید اذعان کنیم که انواع مدل کاغذ دیواری ضد آب وینیل با قیمت مناسبی از  مجموعه رونیا به شما عزیزان عرضه می شود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()