سبد خرید 0

چگونگی ست کاغذ دیواری با دکوراسیون خانه

10 / 10
از 1 کاربر

محصولات مرتبط

کاغذ دیواری فرانسوی مدرن طوسی کد 96711 کاغذ دیواری فرانسوی مدرن طوسی کد 96711   کاغذ دیواری گل های آبرنگی لطیف کد 20104 کاغذ دیواری گل های آبرنگی لطیف کد 20104 166,000 تومان کاغذ دیواری سنگ کد 706 کاغذ دیواری سنگ کد 706 339,000 تومان کاغذ دیواری گل ریز اتاق خواب کد 4441 کاغذ دیواری گل ریز اتاق خواب کد 4441   کاغذ دیواری سفید با طرح برگ محو 850011 کاغذ دیواری سفید با طرح برگ محو 850011 204,000 تومان کاغذ دیواری قرمز پتینه کد 114344 کاغذ دیواری قرمز پتینه کد 114344 430,000 تومان کاغذ دیواری آلمانی رگه های فلز کد 64048 کاغذ دیواری آلمانی رگه های فلز کد 64048 2,950,000 تومان کاغذ دیواری زرشکی تیره کد 51621 کاغذ دیواری زرشکی تیره کد 51621   کاغذ دیواری راه راه ساده رنگ روشن کد 11547 کاغذ دیواری راه راه ساده رنگ روشن کد 11547 400,000 تومان کاغذ دیواری طرح داماسک لاکچری کد 99100605 کاغذ دیواری طرح داماسک لاکچری کد 99100605 139,000 تومان کاغذ دیواری سلطنتی خاص کد 99100406 کاغذ دیواری سلطنتی خاص کد 99100406 109,000 تومان کاغذ دیواری رنگ های شاد آبرنگی کد 8Y026 کاغذ دیواری رنگ های شاد آبرنگی کد 8Y026   کاغذ دیواری کلاسیک سلطنتی کد 99100403 کاغذ دیواری کلاسیک سلطنتی کد 99100403 109,000 تومان کاغذ دیواری طرح گل ریز کد 59044 کاغذ دیواری طرح گل ریز کد 59044 295,000 تومان کاغذ دیواری بافت پارچه کد 51044 کاغذ دیواری بافت پارچه کد 51044 295,000 تومان کاغذ دیواری خاص برای پذیرایی کد 16033 کاغذ دیواری خاص برای پذیرایی کد 16033 295,000 تومان کاغذ دیواری طرحدار محو رنگ روشنCode-11001-11002-11006-11009 کاغذ دیواری طرحدار محو رنگ روشنCode-11001-11002-11006-11009   کاغذ دیواری گل رز درشتCode-10400-10402-10404-10409 کاغذ دیواری گل رز درشتCode-10400-10402-10404-10409   کاغذ دیواری گلدار صورتی ملایمCode-67061 کاغذ دیواری گلدار صورتی ملایمCode-67061   کاغذ دیواری گل رز صورتی روشنCode-70026 کاغذ دیواری گل رز صورتی روشنCode-70026   کاغذ دیواری طرح رزینCode-72CH11-15-19 کاغذ دیواری طرح رزینCode-72CH11-15-19 445,000 تومان
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 18 دی 1400 در ساعت 15 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ست کاغذ دیواری با دکوراسیون یکی از مهم ترین کارهاست. باید بخش های طراحی هر خانه ای را بر طبق اصول دکوراسیون داخلی انجام دهید. در دنیای طراحی داخلی در سال های اخیر استفاده از کاغذ دیواری به دلایل مختلفی بسیار افزایش یافته است. همچنین به همان اندازه ست کاغذ دیواری با دیگر بخش های دکوراسیون خانه نیز اهمیت پیدا می‌کند. ست کاغذ دیواری با فرش، ست کاغذ دیواری با مبلمان سلطنتی، ست کاغذ دیواری با پارکت، ست کاغذ دیواری با سرویس خواب و ست کاغذ دیواری با سرامیک از مواردی هستند که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت . 

ست کاغذ دیواری با دکوراسیون

اما یکی از علت های مهم استفاده از کاغذ دیواری ها داشتن طرح های گوناگون و متنوع است. زیرا شما با ست کاغذ دیواری می‌توانید به راحتی آن را با لوازم و اجزای مختلف خانه خود هماهنگ کنید. پس متناسب با طراحی خانه انواع  کاغذ دیواری مکمل با دکوراسیون را انتخاب کنید. در ادامه مقاله درباره چگونگی ست کاغذ دیواری با سایر المان های موجود در دکوراسیون اشاره می شود .

ست کاغذ دیواری با فرش

ست کاغذ دیواری با فرش از اهمیت به سزایی برخوردار است. یکی از آیتم های انتخاب کاغذ دیواری، رنگ فرش است. برای ایجاد هارمونی زیبا در دکوراسیون، می‌توانید از ست کاغذ دیواری با فرش استفاده کنید.  به همین علت بسیار مهم است که رنگ و طرح کاغذ دیواری شما با فرش تناسب داشته باشد. برای اینکه رنگ و الگوی دیوار شما با فرش و ظاهر کلی دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد.

رعایت نکاتی در ست کاغذ دیواری با فرش

  • مهمترین نکته برای داشتن یک دکوراسیون متفاوت درک این مسئله است که لزوما نباید کاغذ دیواری کاملا با فرش مطابقت داشته باشد. در واقع شما می توانید با عدم تطابق این دو، جذابیت بصری فوق العاده ای ایجاد کنید. تنها باید به این نکته توجه کنید که الگو و طرح ها را با روش زیبا شناختی هماهنگ کنید .
  • اگر فضای شما کوچک است و از فرش های شلوغ در آن استفاده کرده اید، به دنبال کاغذ دیواری یک دست و یا متناسب با رنگ غالب فرش خود باشید. همچنین می توانید از رنگ های خنثی نیزاستفاده کنید . ست کاغذ دیواری با فرش می‌تواند در هماهنگی طرح آنها نمایان شود.
  • به خاطر داشته باشید که طرح های کاغذ دیواری شما فقط با داشتن یک عنصر طراحی مشابه با فرش که آنها را به هم وصل می کند، می تواند دیزاین دکوراسیون شما را بسیار متفاوت و چشم نواز کند .
  • برای طراحی دکوراسیون داخلی درگیر قوانین دقیق تزئینات نشوید، زیرا منزل شما باید نشان دهنده ظاهر ، رنگ و الگوهایی باشد که شما دوست دارید .
  • برای ست کاغذ دیواری با فرش علاوه بر طرح به رنگ ها هم توجه کنید، تا به یک هارمونی زیبا در دکوراسیون داخلی خود دست پیدا کنید.
  • اگر تم رنگی فرش شما مایل به کرم و قهوه ای است، بهتر است از ست کاغذ دیواری در رنگ های بژ و طلایی استفاده کنید .

چند نکته دیگر در انتخاب ست کاغذ دیواری با فرش

  • برای انتخاب ست کاغذ دیواری با فرشی که زمینه ای تیره دارد، بهتر است از کاغذ دیواری های روشن و ساده استفاده کنید. چون باعث می شود فضای منزل شما دل بازتر به نظر برسد. اگر فرش و کف خانه تیره باشد و کاغذ دیواری شما نیز تم دارک داشته باشد،  فضای دکوراسیون داخلی شما کوچک تر و دلگیرتر نشان داده می شود .
  • اگر رنگ غالب فرش شما رنگ های گرم است، می‌توانید با ست کردن کاغذ دیواری با رنگ سرد تم آبی و طوسی، این تضاد را نشان دهید. همچنین ست کردن رنگ های سرد کاغذ دیواری با فرش هایی که تم رنگی سرد نیز دارند به علت پایین بودن کنتراست رنگی می‌تواند فضای باز و مدرنی به خانه شما بدهد.
  • اما توجه داشته باشید که در صورت انتخاب این گزینه بهتر است لوازم یا مبلمان رنگ گرم داشته باشند تا فضای خانه بی روح و یکنواخت نشود.
  • نکته حائز اهمیت دیگر در ست کاغذ دیواری با فرش، طرح و بافت فرش منزل شماست. اگر طرح و نقشه فرش شما شامل گل و نقش و نگارهای های سنتی و متعدد است، بهتر است از کاغذ دیواری ساده با نقش های کوچک استفاده کنید.
  •  اگر فرش منزل و یا محل کار شما از فرش های مدرن و جدید است که اغلب طرح های ساده تری دارند و نقش و نگارهای پری ندارد، توصیه می‌شود از کاغذ دیواری هایی با رنگ های گرم و طرح های برجسته یا کاغذ دیواری مدرن برای همخوانی بیشتر استفاده کنید.

چند نکته دیگر در انتخاب ست کاغذ دیواری با فرش

بیشتر بخوانید : انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک

ست کاغذ دیواری با مبلمان

از مهم ترین دیزاین های خانه، انتخاب و ست کاغذ دیواری با مبلمان است. به طور کلی مبلمان یکی از مهم ترین اجزای دکوراسیون هر خانه است. به همین علت اگر در انتخاب مبلمان و طیف رنگی کاغذ دیواری خود دقت نکنید، ممکن است خانه شما کوچک تر، تیره تر و نا هماهنگ تر به نظر برسد. به همین علت در ادامه مقاله اصول انتخاب کردن کاغذ دیواری و مبلمان توضیح داده می شود. وقتی کاغذ دیواری شما دارای طرح هایی با تناژ طلایی و کرم است، برای ست کاغذ دیواری با مبلمان خانه از رنگ هایی مانند قهوه ای، شیری، نسکافه ای و سایر رنگ ها در این تناژ استفاده کنید. برای کاغذ دیواری با تناژ طلایی، استفاده از مبلمان با رنگ هایی متضاد مانند زرشکی هم چشم نوازی و جذابیت خاص خود را دارد.

ست کاغذ دیواری با مبلمان

 برای دیزاین دکوراسیون داخلی خود به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های هماهنگ به معنی مثل هم بودن رنگ ها نیست. زیرا گاهی استفاده از تضاد در ست کاغذ دیواری با مبلمان هماهنگی و جذابیت فوق العاده ای ایجاد می‌کند. اگر قصد دارید برای زیبا تر و شکیل تر کردن منزل و یا محل کار خود از کاغذ دیواری استفاده کنید، انتخاب کاغذ دیواری با رنگ های روشن را در اولویت قرار دهید. زیرا کاغذ دیواری های رنگ روشن با طرح های ساده به آسانی با هر مدل طرح و رنگی هماهنگ می شوند. در نهایت نیز قدرت انتخاب بالایی به شما در این زمینه می دهند .

ست کاغذ دیواری با مبلمان سلطنتی

امروزه مبلمان سلطنتی جدید به عنوان یکی از ترندهای معروف در دکوراسیون خانه به حساب می آیند. ست کاغذ دیواری با مبلمان سلطنتی یکی از گام هایی است که به جلوه بخشیدن به منزل شما کمک زیادی می‌کند. استفاده از مبلمان سلطنتی در دکوراسیون داخلی همراه با کاغذ دیواری هایی به رنگ های کرم، قهوه ای و طلایی به فضا شکوه و جلوه ای خاص می بخشد. می توانید برای ایجاد هارمونی بیشتر از کاغذ دیواری هایی با طرح های برجسته و لوکس استفاده کنید. در این صورت زرق و برق و هارمونی فضای شما چندین برابر خواهد شد.

ست کاغذ دیواری با پارکت

مسلماً هنگام طراحی اتاق، دیوارها و کفپوش می توانند ظاهر اتاق را کاملا تغییر دهند. بنابراین بسیار مهم است که هنگام تزئین یک فضا به دقت این عناصر را انتخاب کنید. در ادامه یکسری نکات در زمینه طراحی به شما ارائه می کنیم. سپس مانند یک حرفه ای می‌توانید ست کاغذ دیواری با پارکت را انتخاب کنید و فضایی متفاوت برای خود بسازید.

ست کاغذ دیواری با پارکت

  • انتخاب رنگبندی مناسب در ست کاغذ دیواری با پارکت

 مانند تمام موارد مرتبط با طراحی داخلی، رنگبندی شما باید الهام بخش باشد .قبل از انتخاب ست کاغذ دیواری و پارکت، رنگهای اصلی را که می خواهید در فضای خود به کار ببرید را در نظر بگیرید. مهم است که رنگ هایی را انتخاب کنید که مکمل هم باشند. زیرا فضای دکوراسیون داخلی را به صورت حرفه ای نشان می دهد .

  • نقش عناصر دکوراسیون در انتخاب ست کاغذ دیواری با پارکت

 قبل از انتخاب رنگ پارکت، رنگ های مورد استفاده در لوازم جانبی و مبلمان خود را در نظر بگیرید. توجه کنید که سایر المان ها همراه با کاغذ دیواری و پارکت شما چگونه به نظر می رسد. اگر رنگ دکوراسیون شما سرد است، ست کاغذ دیواری با پارکت تیره تضاد چشم نوازی را به فضای شما می‌بخشد. .

  • انتخاب ست کاغذ دیواری با پارکت متناسب با سبک

چه سبک شما قدیمی باشد چه مدرن، باید در نظر بگیرید که کدام سبک در خانه شما رایج است. درواقع از چه رنگ هایی بیشتر استفاده کرده اید. سبک مورداستفاده در مکان های مختلف متفاوت است. پس در انتخاب ست کاغذ دیواری با پارکت سعی کنید که حتماً متناسب با سبک فضای خود اقدام کنید.

انتخاب ست کاغذ دیواری با پارکت متناسب با سبک

 بیشتر بخوانید : فروشگاه پارکت

ست کاغذ دیواری با سرویس خواب

کاغذ دیواری می‌تواند زیبایی اتاقی را بگیرد یا آنرا تبدیل به یک فضای شیک کند. افراد زیادی سعی می‌کنند از کاغذ دیواری در اتاق خواب استفاده کنند. اما فقط تعداد کمی از افراد می دانند که چگونه از ست کاغذ دیواری با سرویس خواب برای زیباتر شدن اتاقشان بهره بگیرند . پس حتماً قبل از انتخاب کاغذ دیواری، پالت رنگی اتاق خواب را در نظر بگیرید و از رنگ هایی استفاده کنید تا کاغذ دیواری، تخت خواب، بالش و پتو و همچنین میز آرایش باهم هماهنگی داشته باشند. در این صورت است که ظاهری منسجم برای فضا به وجود خواهد آمد.

برای ست کاغذ دیواری با سرویس خواب بهتر است یکی از دیوار ها را از کاغذ دیواری با طرح های برجسته و رنگ های مکمل با سرویس خواب استفاده کنید. معمولا دیوار پشت تخت خواب انتخاب مناسبی برای این طرح کاغذ دیواری هاست.

بیشتر بخوانید : انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق خواب

کلام آخر

اگر برای یک تغییر بزرگ آماده هستید، از فروشگاه رونیا دیدن کنید. فروشگاه رونیا با مجموعه ای از انواع کاغذ دیواری در رنگ ها و طرح های متنوع این امکان را به شما می دهد که ست کاغذ دیواری با دکوراسیون منزل را به راحتی انتخاب کنید. در نهایت دیزاین دکوراسیون منزل خود را به بهترین شکل ممکن طراحی خواهید کرد. همچنین شما می توانید برای ست کاغذ دیواری با فرش، ست کاغذ دیواری با مبلمان سلطنتی، ست کاغذ دیواری با پارکت و سرویس خواب و... با مشاوران ما در ارتباط باشید. مشاوران و کارشناسان رونیاشاپ راهنمایی های لازم را در این خصوص به شما عزیزان ارائه خواهند کرد.

چگونگی ست کاغذ دیواری با دکوراسیون خانه

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()