سبد خرید 0

راهکارهای افزایش عمر کاغذ دیواری

10 / 10
از 2 کاربر

محصولات مرتبط

کاغذ دیواری گل پیچک محوCode-2721-2722 کاغذ دیواری گل پیچک محوCode-2721-2722 333,000 تومان کاغذ دیواری کلاسیک خاص پذیراییCode-3051-3056 کاغذ دیواری کلاسیک خاص پذیراییCode-3051-3056 333,000 تومان کاغذ دیواری طرح گل ریز اتاق خوابCode-94P8-95P0-95P2 کاغذ دیواری طرح گل ریز اتاق خوابCode-94P8-95P0-95P2   کاغذ دیواری طرح گل رز زمینه روشنCode-94P2 کاغذ دیواری طرح گل رز زمینه روشنCode-94P2   کاغذ دیواری راه راه کرم قهوه ای روشنCode-95P8 کاغذ دیواری راه راه کرم قهوه ای روشنCode-95P8   کاغذ دیواری کلاسیک پذیرایی کرم نقره ایCode-90P1 کاغذ دیواری کلاسیک پذیرایی کرم نقره ایCode-90P1   کاغذ دیواری برجسته طرح گل رنگ روشنCode-92P0 کاغذ دیواری برجسته طرح گل رنگ روشنCode-92P0   کاغذ دیواری ساده استخوانی 114306 کاغذ دیواری ساده استخوانی 114306 430,000 تومان کاغذ دیواری طرح گل شلوغ کد 22014 کاغذ دیواری طرح گل شلوغ کد 22014 458,000 تومان کاغذ دیواری حاشیه بامزه برای اتاق کودک کد FY09501B کاغذ دیواری حاشیه بامزه برای اتاق کودک کد FY09501B   کاغذ دیواری طرح چریکی کد A98601 کاغذ دیواری طرح چریکی کد A98601 448,000 تومان کاغذ دیواری طرح داماسک لاکچری کد WA0054 کاغذ دیواری طرح داماسک لاکچری کد WA0054 800,000 تومان کاغذ دیواری ساده آبی نفتی کد 020806 کاغذ دیواری ساده آبی نفتی کد 020806 405,000 تومان کاغذ دیواری برجسته شاین سفید و بژ کد 99100106 کاغذ دیواری برجسته شاین سفید و بژ کد 99100106 149,000 تومان کاغذ دیواری گلدار آبرنگی کد 8Y028 کاغذ دیواری گلدار آبرنگی کد 8Y028   کاغذ دیواری طرح پتینه کرم کد 114310 کاغذ دیواری طرح پتینه کرم کد 114310 430,000 تومان کاغذ دیواری طرح دار محو کد 10703 کاغذ دیواری طرح دار محو کد 10703   کاغذ دیواری لوکس پذیرایی کد 44022 کاغذ دیواری لوکس پذیرایی کد 44022   کاغذ دیواری روشن پتینه کد 114301 کاغذ دیواری روشن پتینه کد 114301 430,000 تومان کاغذ دیواری داماسک گل برجسته طرح خاص کد 99100606 کاغذ دیواری داماسک گل برجسته طرح خاص کد 99100606 128,000 تومان کاغذ دیواری فرانسوی رنگ قرمز کد 96615 کاغذ دیواری فرانسوی رنگ قرمز کد 96615   کاغذ دیواری طرح خاص مدرن و لوکس کد 99100402 کاغذ دیواری طرح خاص مدرن و لوکس کد 99100402 109,000 تومان
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 22 شهریور 1401 در ساعت 15 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

افزایش عمرکاغذ دیواری یکی از مسائلی است که بسیار مهم است. شما می‌توانید جهت تکمیل طراحی داخلی ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری از کاغذ دیواری استفاده کنید. افزایش عمرکاغذ دیواری به همین دلیل یکی از مسائل مهم است. این محصول محبوب، متداول ترین و شناخته شده ترین محصول موجود در سطح جهان و بویژه ایران است که با برندهای مختلف و در آلبوم های متنوعی عرضه می گردد.

شاید به عنوان فردی که سابقه خرید کاغذ دیواری را دارید و یا اینکه به تازگی قصد خرید آن را پیدا کرده اید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه می توان عمر یک کاغذ دیواری را افزایش داد. پس بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

افزایش عمر کاغذ دیواری

برای افزایش عمرکاغذ دیواری مواظب لکه ها باشید.

لکه های کوچک و بزرگ، سخت ترین مسئله ای هستند که شما در طول استفاده از یک کاغذ دیواری به عنوان دیوارپوش با آن مواجه خواهید بود. البته اصولاً کاغذ دیواری در نقاطی از ساختمان بکار می رود که چندان در معرض لکه گیری قرار ندارد. با این حال این امر دور از انتظار نبوده و ممکن است با آن مواجه گردید.

برای افزایش عمرکاغذ دیواری مواظب لکه ها باشید.

نوع کاغذ دیواری در خصوص مواجهه با چنین مسئله ای بسیار حائز اهمیت است. کاغذ دیواری قابل شست و شو بهترین گزینه ممکن در چنین مواردی است اما امان از روزی که کاغذ دیواری شما غیر قابل شست و شو باشد و لکه بگیرد. چرا که لکه روی کاغذ دیواری غیر قابل شست و شو را صرفا باید با آب و آن هم به صورت ملایم برطرف کنید تا منجر به افزایش عمر کاغذ دیواری شوید.

افزایش عمرکاغذ دیواری های قابل شست و شو

کاغذ دیواری قابل شستشو را می توان به کمک مقداری آب و صابون و به وسیله یک اسفنج لطیف تمیز کرد. با این روش اثرات لکه ها برطرف و منجر به افزایش عمر کاغذ دیواری خواهید شد. البته این کار باید با دقت خاصی صورت گیرد تا منجر به آسیب به بافت اصلی کاغذ دیواری نشود. همچنین توصیه می‌کنیم از شوینده های قوی برای این کار استفاده نکنید. ترجیحاً استفاده از شوینده های ضعیف توصیه می‌شود. درست است که کاغذ دیواری قابل شست و شو و مقاوم است، ولی در شست و شوی آن احتیاط را فراموش نکنید.

افزایش عمرکاغذ دیواری های قابل شست و شو

افزایش عمرکاغذ دیواری با گردگیری

عدم دقت به این امر می تواند پس از گذشت چندی شما را با یک کاغذ دیواری بی زرق و برق مواجه سازد. در صورتی که گرد و خاک بر روی کاغذ دیواری قرار بگیرد و در مدت زمان کوتاهی زدوده نشود، ثابت شده و رنگ نامطلوبی را ایجاد خواهد نمود. بهتر است تا دیر نشده برای افزایش عمر کاغذ دیواری اقدامات لازم را انجام دهید. چرا که شما متوجه تغییر رنگ تدریجی کاغذ دیواری نخواهید شد.

افزایش عمرکاغذ دیواری با گردگیری

تقریبا زمانی متوجه این امر خواهید شد که کار از کار گذشته است. بهتر است هفته ای یک الی دو بار گردگیری لازم را انجام دهید. همچنین از عدم وجود گرد و غبار بر روی سطح کاغذ دیواری مطمئن گردید. این کار به راحتی قابل انجام است و وقت چندانی لازم ندارد. اما به شدت تاثیرات مطلوبی بر دوام کاغذ دیواری شما خواهد گذاشت.

افزایش عمر کاغذ دیواری با قرار ندادن آن در معرض نور مستقیم

کاغذ دیواری پی وی سی به علت جنس وینیلی خود به شدت در برابر نور آفتاب با کاهش کیفیت مواجه می‌شود. پس برای افزایش عمر کاغذ دیواری این مورد را رعایت کنید که کاغذ دیواری شما دچار رنگ پریدگی نشود. بنابراین دقت کنید در زمان تابش نور آفتاب به داخل خانه و یا محل کار خود، به هیچ وجه اجازه تابش نور به دیوارهای پوشیده شده از کاغذ دیواری پی وی سی را ندهید. البته در جنس پی وی سی این گونه است. بسیاری از کاغذ دیواری ها هستند که دارای مقاومت بالایی در برابر نور مستقیم هستند.

افزایش عمر کاغذ دیواری با قرار ندادن آن در معرض نور مستقیم

شاید چنین مسئله ای را در خصوص کفپوش پی وی سی نیز شنیده باشید. تمامی محصولات لوکس و تجاری با بافت وینیلی هر چند ارزان و مقرون به صرفه هستند، با این حال به شدت در برابر تابش نور آفتاب ضعیف بوده و کیفیت طرح و رنگ خود را  از دست می دهند.

همچنین نگران نباشید! کاغذ دیواری پی وی سی هر چقد در برابر نور آفتاب ضعیف باشد، در برابر آب و رطوبت مقاوم بوده و شما به راحتی قادر به شست و شوی آن و برطرف کردن لکه ها خواهید بود.

ضمانت کالا نشان دهنده مدت زمان دوام کالاست

در زمان خرید کاغذ دیواری به مدت زمان ضمانت آن دقت نمایید. ضمانت یک کالا نشان دهنده اعتماد تولید کننده و فروشنده به ارزش و کیفیت کالاست. قیمت کاغذ دیواری با توجه به کیفیت آن تعیین می شود. خرید کاغذ دیواری ارزان با اقدامات نگهدارنده بسیاری همراه خواهد بود، با این حال فروش کاغذ دیواری گران قیمت به معنای تایید کیفیت آن نمی باشد.

 در زمان خرید کاغذ دیواری بدین مسائل توجه نموده و سعی نمایید خرید کاغذ دیواری های با کیفیت و با امکان شست و شو را در اولویت قرار دهید. اگر شرایط زندگی و یا محل کار شما چنین مسائلی را ایجاب نمی کند، می توانید از دیگر انواع مختلف کاغذ دیواری خریداری کنید و محل سکونت و یا کار خود را به بهترین شکل ممکن طراحی نمایید.

ایا کاغذ دیواری تاریخ انقضا دارد؟

در جواب به این سوال تقریبا می توان گفت کاغذ دیواری ها تاریخ انقضای مشخصی ندارند و مدت ماندگاری کاغذ دیواری ها به نحوه نصب کاغذ دیواری و نگهداری از آن ها نیز بستگی دارد.

جالب است بدانید حتی در منازلی که از قرن 19 به جا مانده اند، شما می توانید کاغذ دیواری اصلی را به صورت خیلی محکم روی دیوار مشاهده کنید. پس میتوان نتیجه گرفت کاغذ دیواری ها ماندگاری بالایی دارند. 

به دلیل اینکه کاغذ دیواری ها طول عمر بالایی دارند اقتصادی ترین انتخاب برای تنوع بخشیدن به خانه هستند. البته بالاتر اشاره کردیم که طول عمر کاغذ دیواری به اینکه درست نصب شده باشد هم بستگی دارد و در صورتی که این کار به درستی انجام پذیرد حداقل برای 15 سال عمر می کنند.

جمع بندی نکات افزایش عمر کاغذ دیواری

  • برای شستشوی کاغذ دیواری های قابل شستشوی خود از شوینده های ضعیف و ملایم استفاده کنید‌.
  • همیشه سعی کنید جهت افزایش عمر کاغذ دیواری از دستمال و اسکاج های زبر استفاده نکنید. زیرا که ممکن است بافت کاغذدیواری آسیب ببیند و خط و خش بر روی آن بیفتد.
  • برای افزایش عمر کاغذ دیواری سعی کنید که در طول سال هر از گاهی اقدام به گردگیری دیوار پوشیده از کاغذ دیواری خود کنید.
  • اگر کاغذ دیواری شما دارای لکه های بسیار عمیق است، توصیه می‌کنیم که به دقت و با حوصله به تمیز کردن آن ها بپردازید تا بافت  کاغذ دیواری شما آسیب نبیند.
  • سعی کنید حتماً بعد از شست و شو جهت افزایش عمر کاغذ دیواری با یک دستمال نرم و لطیف قسمت های مرطوب را خشک کنید.

جمع بندی نکات افزایش عمر کاغذ دیواری

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()