سبد خرید 0

بورس کفپوش و پارکت در تهران و تنوع قیمت ها برای انواع کفپوش

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 10 فروردین 1402 در ساعت 19 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بورس کفپوش و پارکت در تهران با تنوع بسیار مطلوبی از انواع کفپوش ها و پارکت ها معرفی می شود. بازار کفپوش تهران می تواند کفپوش های مختلف را به شما مشتریان ارائه کند. در کفپوش های متنوع امکان پیدا کردن کفپوش دلخواه به راحتی برای مشتریان فراهم خواهد شد.

بورس کفپوش و پارکت در تهران و عرضه انواع کفپوش ها

برای انتخاب کفپوش مناسب باید از نقاط ضعف و قوت و ویژگی های محیط منزل اطلاع داشته باشید. در این صورت می توانید به انتخاب درست و آگاهانه دست یابید. کفپوش ها وظیفه مهمی در ترتیب دکوراسیون منزل دارند. از این رو باید با دقت زیادی انتخاب شوند.

کفپوش ها می توانند فضای دلچسبی در محیط های مختلف ایجاد کنند. گاهی با فضاسازی بیشتر در محیط منزل همراه هستند. همچنین گاهی باعث روشنایی محیط خواهند شد. انواع کفپوش ها با حس و حال های گوناگون وارد محیط می گردند. به طور کلی در بورس کفپوش و پارکت در تهران می توان انواع مختلفی از کفپوش ها را مشاهده کرد.

بورس فروش حضوری کفپوش و پارکت در شهر تهران به دلیل وسعت زیاد در چند محدوده از شهر انجام می‌شود.

در شرق تهران : بلوار ابوذر در پیروزی

در غرب تهران : صادقیه آیت اله کاشانی و برج گلدیس

در شمال تهران : خیابان بنی‌هاشم مکان مناسبی برای ساکنان شمال تهران

جنوب تهران : پل چوبی در جنوب شرق و عبدل آباد در جنوب غرب

در مرکز شهر تهران : خیابان سهروردی شمالی

اهمیت کفپوش پی وی سی، لمینت و پارکت در بورس کفپوش و پارکت در تهران

سه نوع کفپوش پی وی سی، لمینت و پارکت بیشترین کارایی را در فضاهای مختلف دارند و با محبوبیت قابل توجهی همراه می باشند. در واقع بیشتر دکوراتورها برای فضاسازی محیط منزل سه کفپوش پی وی سی، لمینت و پارکت را پیشنهاد می دهند. این کفپوش ها در بورس کفپوش و پارکت در تهران از جایگاه مهمی برخوردار هستند.

بازار کفپوش تهران

بیشترین تمرکز بازار کفپوش تهران بر روی کفپوش PVC، لمینت و پارکت می باشد. این سه کفپوش با تنوع طرح و رنگ زیادی عرضه می شوند. 

کفپوش ها با تنوع کاربرد، مواد تشکیل دهنده و ... در بورس کفپوش و پارکت در تهران معرفی می گردند.

 

  • کفپوش سه بعدی
  • کفپوش اپوکسی
  • کفپوش پارکت
  • کفپوش چسبی
  • کفپوش رولی
  • کفپوش پلاستیکی
  • کفپوش پی وی سی
  • کفپوش طرح پارکت

 کلیه کفپوش های ذکر شده را می توان در بازار کفپوش تهران مشاهده کرد. این تنوع کالا و کفپوش در بازار کفپوش تهران قدرت خرید فوق العاده ای به مردم می دهد. در واقع آن ها می توانند از خرید با کیفیت و استاندارد بهره مند شوند.

این خرید با نیازهای ساخت و ساز آن ها بیشترین هماهنگی را دارد و به راحتی با فضای دکوراسیون تطبیق می گردد. تمام کفپوش های نامبرده در بورس کفپوش و پارکت در تهران در سه گروه پی وی سی، لمینت و پارکت قرار می گیرند.

بازار پارکت تهران

پارکت به عنوان یکی از جذاب ترین کفپوش ها در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که از کلمه پارکت به تنهایی سخن گفته می شود، منظور پارکت طبیعی و ساخته شده از چوب است. بافت های طبیعی بهتر از هر ترکیب دیگری می توانند در محیط منزل زیبایی و شکوه ایجاد کنند. اگر به دنبال گرما و صمیمیت عناصر چوبی هستید، حتماً از ایده پارکت چوبی بهره مند شوید.

 برای تهیه و تولید پارکت چوبی از درختان گوناگون استفاده می شود. هر کدام از انواع پارکت چوبی بر حسب جنس درخت تولیدی مقاومت متفاوتی را از خود نشان می دهد. به طور کلی این پارکت ها می توانند از درختان گردو، بلوط، افرا، کاج و گیلاس تهیه شوند.

بافت های چوبی قابلیت تطبیق خوبی با سایر اجزای دکوراسیون دارند. عناصر چوبی در محیط منزل بسیار شیک و مدرن هستند و در سبک های مختلف از دکوراسیون کارایی دارند.

قیمت پارکت چوبی

 پارکت چوبی با قیمت بیشتر در بورس کفپوش و پارکت در تهران ارائه می شوند. پارکت های چوبی نسبت به آب حساسیت بالایی دارند. به همین خاطر نگه داری از آن ها اهمیت زیادی دارد. برای نظافت و تمیزکاری پارکت چوبی از مواد مخصوص کمک گرفته می شود.

بازار پارکت لمینت در تهران

پارکت لمینت از چند لایه مختلف ترکیبی تشکیل شده و با مقاومت خوبی عرضه می گردد. این محصول به عنوان یکی از محصولات مهم بورس کفپوش و پارکت در تهران معرفی می گردد. لایه رویه لمینت از خراشیده شدن لمینت جلوگیری می کند. این لایه از شفافیت قابل توجهی برخوردار است.

در لایه دوم پارکت لمینت می توان الگوی مربوط به لمینت را مشاهده کنیم. در لایه سوم نیز هسته اصلی لمینت دیده می شود. این هسته در نمونه مستحکم از نوع HDF می باشد. استحکام و مقاومت پارکت لمینت با هسته اصلی آن ارتباط دارد.

MDF به عنوان هسته دیگر لمینت معرفی می گردد که از مقاومت کمتری نسبت به HDF برخوردار می باشد. لایه بالانس نیز به عنوان تحتانی ترین لایه پارکت لمینت مورد توجه قرار می گیرد. این لایه از تغییر فرم پارکت یا خمیده شدن آن جلوگیری به عمل می آورد.

مشخصات لمینت

 لمینت ها با تنوع زیاد عرضه می شوند. به همین خاطر توانستند بورس کفپوش و پارکت در تهران را در دست بگیرند. لمینت ها از ظاهر و آراستگی پارکت چوبی بسیار تقلید می کنند. در واقع تشخیص پارکت و لمینت در نگاه اول کار چندان ساده ای نیست. به همین خاطر بیشتر افراد در بازار کفپوش تهران به سراغ کفپوش پارکت لمینت می روند.

چون این کفپوش ها با قیمت کمتری عرضه می شوند و زیبایی قابل توجهی دارند. قیمت اختصاصی برای پارکت لمینت با نصف قیمت پارکت چوبی برابری می کند. این موضوع نشان می دهد که خرید پارکت لمینت از هر نظر مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود.

پارکت لمینت نیز از مقاومت قابل توجهی در مقابل آب برخوردار نیست. در واقع هسته اصلی لمینت با ترکیبی از چوب ها تهیه شده و همین موضوع پارکت لمینت را با حساسیت در برابر آب معرفی می کند.

البته این حساسیت به اندازه پارکت چوبی نیست. رطوبت روی پارکت لمینت باید به سرعت خشک شود. ضمن اینکه از پارکت لمینت ها برای فضاسازی در محیط های مرطوب همچون حمام استفاده نشود.

کفپوش پی وی سی

همان طور که متوجه شدید پایه اصلی لمینت و پارکت به چوب مربوط می شود. نوع دیگری از کفپوش ها با نام پی وی سی عرضه می گردند. این کفپوش با مشتقات نفتی شکل گرفته و به همین خاطر در مقابل آب، بخار و رطوبت مقاومت قابل توجهی از خود نشان می دهد.

پی وی سی ها با قیمت مناسبی برای بورس کفپوش و پارکت در تهران عرضه می گردند. کفپوش پی وی سی با عمر طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. این کفپوش ها با تنوع طرح به بازار روانه می گردند.

 بسیاری از افراد تمایل دارند سه نوع کفپوش لمینت، پارکت و پی وی سی را به خوبی بشناسند و آن گاه کفپوش مناسب برای دیزاین منزل را انتخاب کنند. در چنین شرایطی باید از ویژگی های سه کفپوش اطلاع داشته باشید.

تفاوت میان لمینت، پی وی سی و پارکت

  • کفپوش پی وی سی با کمترین ضخامت عرضه می شود و دو نوع کفپوش لمینت و پارکت با ضخامت بیشتری روانه بازار می شوند.
  • هسته اصلی لمینت از نوع HDF، هسته اصلی پارکت از چوب و هسته اصلی پی وی سی از PVC می باشد.
  • پارکت و لمینت از درجه انعطاف کمی برخوردار هستند. پی وی سی ها نسبت به پارکت و لمینت بسیار منعطف می باشند.
  • پی وی سی از وزن بسیار کمی برخوردار می باشد. لمینت و پارکت با وزن سنگین عرضه می شوند.
  • طرح های در نظر گرفته شده برای پی وی سی در نوع مصنوعی، برای لمینت ها با جزئیات زیاد و برای پارکت در الگوهای طبیعی چوب می باشد.
  • پی وی سی با تولید صدای کم همراه است. پارکت و لمینت صدای زیادی تولید می کنند.
  • عایق سازی با لمینت و پارکت به راحتی انجام می شود. این عایق به شکل ضعیفی برای پی وی سی انجام می گیرد.
  • پارکت و لمینت به راحتی نصب می شوند. پی وی سی ها در نصب از چسب استفاده می کنند. این موضوع روند نصب را کمی سخت می نماید.
  • پی وی سی امکان جا به جایی و نصب مجدد ندارد اما پارکت و لمینت امکان نصب مجدد دارند.
  • لمینت و پارکت ضد آب نبوده و پی وی سی ها ضد آب می باشند. 
  • پی وی سی ها در مقابل ضربه با مقاومت متوسط و پارکت و لمینت با مقاومت بالا عرضه می شوند.
  • پارکت چوبی بیشترین قیمت را دارد. لمینت از قیمت کمتری نسبت به پارکت برخوردار بوده اما قیمت بیشتری نسبت به پی وی سی دارد. پی وی سی از قیمت کمتری نسبت به پارکت و لمینت برخوردار است.
تنوع قیمت در بازار پارکت

بورس کفپوش و پارکت در تهران تنوع قیمتی زیادی را برای بازار پارکت در تهران ارائه می کند. پارکت ها با توجه به جنس چوب درختان با قیمت های مختلف به بازار روانه می شوند. این تفاوت قیمت مختص بازار پارکت در تهران نیست و در تمام کفپوش ها دیده می شود.

آدرس بازار کفپوش تهران

بازار کفپوش تهران از تنوع قیمتی خوبی برای انواع کفپوش برخوردار می باشد. این بازار در سراسر شهر تهران شعبه دارد. در واقع در این بازار می توانید کفپوش دلخواه خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن به دست آورید.

اهمیت درجه سایشی برای بورس کفپوش و پارکت در تهران  

درجه سایشی از دیگر مواردی است که بورس کفپوش و پارکت در تهران اهمیت دارد. درجه سایشی بین AC1 تاAC5  تقسیم بندی می گردد. در واقع هر چه عدد اختصاصی به درجه سایشی بالاتر باشد، لمینت از مقاومت قابل توجهی برخوردار می باشد. این موضوع مقاومت در برابر خش را نشان می دهد.

برای محیط های کم رفت و آمد همچون خانه ها و هتل از AC3 استفاده می شود. AC4 برای محیط های اداری، فضاهای فروشگاهی، کافی شاپ ها، رستوران ها و ... به کار گرفته می شود. برای مکان هایی با تردد بیشتر نیز می توان از AC5 کمک گرفت.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()