سبد خرید 0

قیمت کاغذ دیواری برای اتاق 12 متری

10 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 26 بهمن 1402 در ساعت 11 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 19 )

قیمت کاغذ دیواری برای اتاق 12 متری چقدر می شود؟ اگر مدتی است که قصد دارید تغییری در دکوراسیون اتاق خوابتان ایجاد کنید ،این سوالی است که ممکن است بارها در ذهنتان آمده باشد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم درباره ی مطالبی مانند روش محاسبه و نصب کاغذ دیواری و همچنین قیمت هر رول کاغذ دیواری سه بعدی صحبت کنیم.

ممکن است فکر کنید که تغییر دکوراسیون کاری هزینه بر و وقت گیر است، اما باید بگوییم بر خلاف باور عموم شما در کمترین وقت و با کمترین هزینه می توانید این کار را انجام دهید.

 معمولا بهتر است نصب کاغذ دیواری توسط یک فرد با تجربه انجام شود، اما برای کم کردن هزینه ها حتی خودتان هم به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. تنها باید کمی دقت و حوصله به خرج دهید، اما شک نکنید که نتیجه کار شما را شگفت زده خواهد کرد. 

مشاهده محصولات :

 کاغذ دیواری طوسی طلایی برجستهطرح موج کرم نقره ای

 

اندازه رول‌های کاغذ دیواری موجود در بازار

مسلما این سوال در زمان خرید کاغذ دیواری برای شما هم پیش آمده است که هر رول کاغذ دیواری چه متراژی دارد؟ آیا می دانید که به چه طریق تعداد رول های کاغذ دیواری را برای یک فضا می توان محاسبه کرد؟

باید بدانید که تعداد رول کاغذ دیواری ارتباطی مستقیم با هزینه خرید آن دارد به این صورت که به هر میزانی که تعداد رول های مورد نیاز شما بیشتر باشد باید هزینه بالاتری را برای خرید کاغذ دیواری بپردازید.

آیا می دانید که اندازه رول‌های کاغذ دیواری موجود در بازار چقدر است؟ پاسخی که برای این پرسش در نظر گرفته ایم این بوده که در بیشتر کشورها متراژ هر رول کاغذ دیواری با توجه به استانداردهای مختلف مشخص می شود که در کشور ما سایز و ابعادی که برای هر رول این محصول در نظر گرفته می شود چیزی حدود 0.53*10 می باشد و طبق این ارقام می توان گفت که هر رول کاغذ دیواری که در بازار به عرضه می رسد می تواند 5 متر از دیوار را پوشش دهی کند.

حالا اگر بخواهیم مقدار رول کاغذی مورد نیاز را برای یک اتاق 12 متری محاسبه کنیم، این گونه می شود که محیط این اتاق که 12 متر است با طول 4 و عرض 3 حدود 14 متر می شود که اگر از این 14 متر انواع بازشوها مانند درب، پنجره، کمد دیواری را کم کنیم به رقم درست می رسیم.

اگر نخواهیم که بازشوها را کم کنیم در صورتی که فرض کنیم عرض کاغذ دیواری ای که استفاده می کنیم 53 سانتی متر است با تقسیم کردن 14 بر 1.5 عدد 9.3 به دست می آید که اگر بخواهیم آن را گرد کنیم به 9 یا 10 رول کاغذ دیواری برای یک اتاق 12 متری نیازمندیم.

به این نکته توجه داشته باشید همیشه تعداد رول مورد نیاز به دست آمده را دو عدد بیشتر بگیرید تا از آن چیزی کم نیاورید؛ همچنین اتاق هایی که در آن ها پنجره های بزرگ وجود دارند تعداد رول کاغذ دیواری مصرفی در آن ها کمتر خواهد بود.

 

جدیدترین کاغذ دیواری برای اتاق 12 متری

در عنوان قبلی به شما آموختیم که اندازه رول‌های کاغذ دیواری موجود در بازار چه هستند و برای یک اتاق 12 متری به چند رول کاغذ دیواری نیاز دارید و چگونه می توانید تعداد رول مورد نیاز را به دست آورید.

حالا نوبت به این می رسد که جدیدترین کاغذ دیواری برای اتاق 12 متری را به شما معرفی کنیم؛ همان طور که خودتان هم مطلع هستید اتاق خواب فضایی است که برای استراحت و خواب مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا دکوراسیون هر اتاق خوابی با توجه به سلیقه شخصی افراد تعیین می شود.

یکی از المان هایی که امروزه هر فردی به وسیله آن می تواند دکوراسیون اتاق خواب خود را به طور چشمگیری تغییر دهد، کاغذ دیواری یا دیوارپوش می باشد؛ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید دکوراسیون جذاب و زیبایی را به واسطه کاغذ دیواری برای اتاق خواب خود به وجود آورید، آیا می دانید که جدیدترین کاغذ دیواری برای اتاق خواب 12 متری کدام است؟ ما به شما در ادامه چند نمونه از جدیدترین کاغذهای دیواری که برای پوشاندن دیوارهای اتاق های 12 متری استفاده می شوند را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • کاغذ دیواری ساده: کاغذهای دیواری ساده همیشه جزو جدیدترین و بهترین کاغذ دیواری ها هستند که هیچ گونه طرح و نقشی در آن ها وجود ندارد و در طیف گسترده ای از رنگ های جذاب به تولید می رسند؛ به شما پیشنهاد می دهیم که اگر طالب تنوع هستید، برای پوشاندن دیوارهای اتاق خوابتان از کاغذ دیواری های تک رنگ استفاده کنید که هیچ وقت از آن ها خسته نشوید.
  • کاغذ دیواری گلدار: این نمونه از کاغذهای دیواری که طرح و رنگ های موجود در آن ها الهام گرفته از طبیعت هستند در صورت استفاده در اتاق خواب نمای زیبا و ظریفی به آن می بخشند و طرفداران بسیار زیبایی دارند.
  • کاغذ دیواری مدرن: کاغذ دیواری مدرن جزو جدیدترین کاغذ دیواری های سال هستند که از طرح ها و نقوش انتزاعی و هندسی برخوردار هستند  و یک انتخاب خوب برای کسانی می باشند که قصد دارند ظاهر اتاق خواب خود را همیشه زیبا و مدرن نشان دهند.
  • کاغذ دیواری کلاسیک: کاغذ دیواری های کلاسیک نیز از جدیدترین کاغذ دیواری ها برای اتاق 12 متری هستند که در صورت استفاده محیط اتاق را رسمی تر نشان می دهند و خاکستری، بژ، کرم، طوسی و قهوه ای از رنگ های متنوع کاغذ دیواری کلاسیک هستند.

حالا که با جدیدترین کاغذ دیواری ها برای استفاده در اتاق 12 متری آشنا شدید در ادامه نکات مهم خرید کاغذ دیواری را نیز در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • قبل از آن که بخواهید برای اتاق خواب خود کاغذ دیواری انتخاب کنید به سبک دکور خود حتما دقت داشته باشید و با توجه به رنگ و طرح دکوراسیون اتاق خواب رنگ و طرح کاغذ دیواری را برای اتاق خود انتخاب کنید.
  • یکی دیگر از نکات مهم خرید کاغذ دیواری این است که باید در ابتدا به این موضوع توجه کنید که اتاق خوابتان دارای نورگیر است یا نه؛ چرا که برای محیط هایی که تاریک یا پر نور هستند از دو نوع کاغذ دیواری مختلف باید استفاده شود.
  • در لیست پر فروش ترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب حتما به اندازه نقوش توجه داشته باشید و اگر اتاق خواب بزرگی دارید، سعی کنید از کاغذهای دیواری ای استفاده کنید که نقوش درستی درشتی دارند؛ اما اگر اتاق خوابتان فضای محدودی دارد، از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که طرح های ریزی دارند.

در انتها باید به شما بگوییم که اگر قصد خرید کاغذ دیواری برای اتاق 12 متری خود را دارید می توانید که از طریق همین صفحه جدیدترین کاغذ دیواری های سال را ببینید و در بین طرح های متنوع آن چیزی که مدنظر دارید را انتخاب و به طور آنلاین سفارش دهید.

ما در رونیا بهترین و با کیفیت ترین کاغذهای دیواری را در اختیار شما قرار می دهیم و به شما کمک می کنیم که بتوانید با استفاده از این دیوارپوش ها به محیط خانه یا محل کار خود زیبایی ببخشید. 

قیمت هر رول کاغذ دیواری برای اتاق 12 متری

 قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی با قیمت هر رول کاغذ دیواری خارجی متفاوت است. یکی از عواملی که بر روی قیمت کاغذ دیواری برای اتاق 12 متری تاثیر می گذارد کیفیت آن است.

 تنوع زیاد از نظر ساختار و جنس کاملا متفاوت مدل های کاغذ دیواری  باعث شده است که قیمت آن ها هم با یکدیگر متفاوت باشد. به طور کلی متریال این محصول به 3 دسته تقسیم می شود:

  •  جنس کاغذ

 این نوع از کاغذ دیواری ارزان قیمت است. بر روی این متریال هیچ پوشش محافظتی وجود ندارد و طرح آن مستقیم روی کاغذ چاپ می شود، به همین دلیل کیفیت آن در مقایسه با دیگر متریال های موجود در بازار بسیار پایین است. همچنین نداشتن لایه محافظتی باعث شده تا غیر قابل شستشو باشد.

  •  پوشش وینیل

جنس این محصول درست شبیه به کاغذ دیواری از جنس کاغذ است، اما لایه وینیل روی آن برای محافظت از کاغذ در این محصول، استفاده شده است. قیمت آن کمی بیشتر است اما به دلیل قابل شستشو بودن ، کاغذ دیواری ضد آب ارزش خرید را دارد.

  • الیاف بافته نشده

به این نوع از کاغذ دیواری اصطلاحا کاغذ دیواری قابل تنفس می گویند. این متریال سازگار با محیط زیست می باشد، چرا که مربوط به نوعی محصول سلولزی بافته نشده است. البته باید بدانید که غیر قابل شستشو بودن می باشد و به همین دلیل چندان به صرفه نیست.

قیمت کاغذ دیواری برای اتاق 12 متری

 اندازه استاندارد رول کاغذ دیواری

پیش از آن که بتوانید قیمت کاغذ دیواری برای اتاق 12 متری را محاسبه نمایید، ابتدا باید درباره ی اندازه استاندارد و روش محاسبه نصب کاغذ دیواری اطلاعات کافی و لازم را داشته باشید.

کاغذ دیواری ها در 4 اندازه تولید می شوند. برای آن که قیمت کاغذ دیواری سه بعدی برای شما بالا نشود بهتر است قبل از خرید تعداد رول ها را با توجه به متراژ و مقدار پوشش دهی آن در نظر داشته باشید. اندازه استاندارد رول استاندارد عبارتند از:

  • عرض 53 سانتیمتر در طول 10 متر
  • عرض 70 سانتیمتر در طول 10 متر
  • عرض 100 سانتیمتر در طول 10 متر
  • عرض 106 سانتیمتر در طول 15.5 متر

 قیمت هر رول کاغذ دیواری

 

طبیعی است که به دلیل تفاوت در اندازه رول ها مقدار پوشش دهی آن ها هم متفاوت باشد. در اصل برای آن که بدانید شما به چند رول از کاغذ دیواری نیاز دارید، باید مقدار پوشش دهی آن ها را بدانید که به شرح زیر می باشد:

  • عرض 53 سانتیمتر ، پوشش دهی 1.59 متر طول دیوار
  • عرض 70 سانتیمتر ، پوشش دهی 2.10 متر طول دیوار
  • عرض 100 سانتیمتر ، پوشش دهی 3 متر طول دیوار
  • عرض 106 سانتیمتر ، پوشش دهی 5.30 متر طول دیوار

مشاهده محصولات : 

 کاغذ دیواری پذیراییکاغذ دیواری رگه دار مدرن

 

روش محاسبه نصب کاغذ دیواری

برای آن که بدانید جهت قیمت کاغذ دیواری برای اتاق 12 متری چقدر باید هزینه کنید، خوب است از روش محاسبه آن اطلاع داشته باشید. به این صورت دور ریز کاغذ دیواری شما کمتر شده و هزینه نهایی کمترخواهد شد.

در قسمت های قبل اشاره کردیم که کاغذ های دیواری در 4 اندازه تولید می شوند، طبیعی است که به دلیل اندازه متفاوت رول های استاندارد روش محاسبه آن ها هم متفاوت باشد. در ادامه فرمول های محاسباتی هر رول را به شما توضیح خواهیم داد.

 فرمول محاسبه رول کاغذ دیواری

 اندازه استاندارد ارتفاع دیوار 2.40 الی 3 متر می باشد، بنابراین برای به دست آوردن قیمت کاغذ دیواری برای اتاق 12 متری و تعداد رول های مورد نیازتان، ابتدا با متر طول دیوار ها را اندازه بگیرید و در آخر با هم جمع کنید. بر اساس اندازه ی استاندارد رول ها و میزان پوشش دهی آن ها روند محاسبه شما به صورت زیر می باشد:

 

عرض رول (cm) طول رول (m) ارتفاع دیوار (m) پوشش دهی دیوار (m) تعداد رول 
53 10 2.4  الی 3 1.59 1.59 / طول دیوار
70 10 2.4  الی 3 2.10 2.10 / طول دیوار
100 10 2.4  الی 3 3 3 / طول دیوار
106 15.5 2.4  الی 3 5.3 5.3 / طول دیوار

 

 برای دریافت راهنمایی بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید   09121996816 - 02144288929   

برای مشاهده محصولات بیشتر روی عکس کیلیک کنید

کاغذ دیواری روشن پتینهکاغذ دیواری آمریکایی جدید

 

محاسبه تعداد رول مورد نیاز برای اتاق 12 متری

 اگر قیمت کاغذ دیواری برای اتاق 12 متری را بخواهیم محاسبه کنیم ابتدا باید طول تمامی دیوار ها را اندازه بگیریم. فرض کنید اتاق شما به شکل مربع باشد و هر ضلع آن 3 متر باشد، بنابراین جمع طول دیوار ها عدد 12 می شود.

    12 = 3 + 3 + 3 + 3

  حال فرض کنید که بخواهیم از کاغذ دیواری با عرض 53 سانتی متر بخواهیم استفاده کنیم. بنابراین با عدد 12 که مجموع طول دیوار است را تقسیم بر مقدار پوشش دهی کاغذ دیواری با عرض 53 سانتی متر کنیم تا مقدار رول مورد نیاز ما مشخص شود.

 همانطور که در قسمت بالا گفتیم مقدار پوشش دهی کاغذ دیواری با عرض 53 سانتی متر 1.59 است بنابراین عدد به دست آمده از تقسیم طول دیوار ها بر مقدار پوشش دهی 7.54 می باشد.

 7.54 = 1.59 ÷ 12

 عدد 7.54 تعداد رول های مورد نیاز ما می باشد که ما این عدد را به طور تقریبی 8 در نظر می گیریم. یعنی ما برای این اتاق به تعداد 8 عدد رول از کاغذ دیواری نیاز داریم.

بنابراین در صورتی که بخواهیم  یکی از پرفروش ترین کاغذ دیواری ها یعنی کاغذ دیواری کاغذ دیواری لوکس پذیرایی خریداری کنیم باید باتوجه به مبلغ هر رول آن که برابر 1,390,000 ریال میباشد نیاز است مبلغ 11,120,000 ریال هزینه کنیم . 

روش محاسبه نصب کاغذ دیواری

 با باقی مانده کاغذ دیواری چه کنیم؟

 همان طور که گفتیم برای برآورد قیمت کاغذ دیواری برای اتاق 12 متری شما به 9 عدد رول احتیاج دارید، اما حتما می دانید که کل این 9 رول استفاده نخواهد شد، چرا که شما در این اتاق پنجره و درب و حتی کمد هم دارید. بنابراین طبیعی از که مقداری از کاغذ دیواری شما باقی بماند.

 پیشنهاد می کنیم از دور ریختن این باقی مانده ها خودداری کنید و آن ها را در جایی نگه داری نمایید تا در صورت نیاز مجبور به خرید دوباره نباشید.

 گاهی پیش می آید که بخشی از دیوار شما آسیب ببیند، به این صورت شما می توانید از همان باقی مانده ها استفاده نمایید. اما در صورت دور ریختن آن به ناچار باید هزینه ای اضافه پرداخت کنید و یا آن که ممکن است از همان مدل کاغذ دیواری شما دیگر در بازار نباشد.

 دکوراسیون به صرفه و شیک برای اتاق 12 متری

 در اینجا ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم که می توانید با هزینه ای بسیار کمتر از چیزی که فکر می کنید یک دکوراسیون عالی و شیک داشته باشید.

 امروزه با وجود پوستر سه بعدی شما می توانید به جای استفاده از کاغذ دیواری برای تمای دیوار ها، برای یک دیوار از کاغذ دیواری استفاده کنید و دیوار دیگر را با استفاده از این دیوارپوش زیبا و به روز کنید.

به این صورت قیمت کاغذ دیواری برای اتاق 12 متری شما بسیار به صرفه می شود، به علاوه آن که شما از یک دکوراسیون داخلی مدرن و خص بهره مند می شوید.

کاغذ دیواری اتاق خوابکاغذ-دیواری-طرح-برگ-های-کوچککاغذ-دیواری-مدرن-رنگی

مشاهده بیشتر کاغذ دیواری اتاق خواب

 

ارسال نظر

امیر :
16 8
یه عدد خواستین بنویسین، نه مقاله.
مدیریت :
22 4
با سلام. این مقاله برای افزایش اطلاعات کاربران عزیز در مورد محاسبه تعداد رول و قیمت کاغذ دیواری است و قیمت ها با توجه به سلیقه افراد و نوع انتخاب آنها از نظر قیمت متفاوت است. مدت زمان مطالعه این مقاله کمتر از 3 دقیقه وقت شما را خواهد گرفت که حتما در انتخاب و محاسبه هزینه شما تاثیر گذار خواهد بود. با سپاس
مجتبی راحمی :
16 3
ممنون از راهنمایی شما
حقیقی :
14 1
مقاله بسیار عالی و مفیدی بود ممنون از زحمت شما.پایدار بلشید
عربکریم :
5 0
واقعا اگه نصاب کاغذدیواری اینجوری محاسبه کنند که نمی‌کنند بهتره
مدیریت :
3 0
با سلام و وقت بخیر روش محاسبه درست همین روش است و در صورت خرید از فروشگاه رونیا دقیقا با همین روش و تعداد برای شما محاسبه خواهد شد.
تولابی :
5 2
هزینه نصب هر متر چقدره،
مدیریت :
8 2
با سلام هزینه نصب هر رول کاغذ در زیر محصولات درج شده است.
بسورید :
9 5
کاغددیواری اتق ۲۰متری
محسن دمیری :
2 0
سلام هزینه کامل کاغذ دیواری پذیرایی 4×6وهال 4×3 با فرض جنس خوب وضدآب چقدرمیشه؟
مدیریت :
4 2
با سلام و وقت بخیر لطفا برای مشاوره و اطلاع از هزینه کاغذ دیواری منزلتان ابعاد دقیق دیوارها را برای کارشناسان فروشگاه رونیا ارسال بفرمایید تا بهترین راهنمایی و مشاوره را دریافت نمایید. همکاران ما در فروشگاه رونیا از نظر طراحی و انتخاب محصول مناسب با دکوراسیون منزلتان شما را همراهی خواهند کرد.
زمانی :
1 1
سلام ما تقریبا بیست متر طول ودومترهشتادارتفاع پذیرایی چندرول کاغذ نیاز دارد و قیمت آن چقدر است
مدیریت :
0 1
با سلام و وقت بخیر برای این متراژ دیوار 14 رول کاغذ دیواری مورد نیاز است. البته کاغذ دیواری های با عرض 53 سانتیمتر که 95% کاغذ های موجود با این سایز هستند. برای کاغذ دیواری های عریض تر تعداد تغییر خواهد کرد.
مشعلی :
3 1
سلام وقت بخیر. مرسی بابت مقاله خوب، مفید و کاربردی تون..ایا اهواز هم نمایندگی دارید؟
مدیریت :
1 1
سلام وقت شما هم بخیر ممنون از نظر مثبت و پرانرژی شما. از تهران محصول ارسال و نصاب از شهر خودتان جهت نصب مراجعه میکند.
بهرامشاهی :
1 1
ممنون از راهنمایتون توضیحاتتون عالی بود
مهدی :
0 0
سلام مگر نفرمودید هر رول ۲ متر پوشش دهی دارد قاعدتا برای ۱۲ متر باید ۶ رول نیاز باشد
مدیریت :
0 0
با سلام هر رول 3 قواره 53 سانتیمتر بر روی دیوار را پوشش میدهد یا له عبارتی هر رول 159 سانتیمتر از عرض دیوار با ارتفاع استاندارد را پوشش میدهد. در صورت نیاز به مشاوره و اندازه گیری به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
سمیه دهنمکی :
1 0
سلام من یک اتاق ویک پذیرایی با کفش کن رو میخوام کاغذ دیواری کنم آیا کسی هست بیاد روستا وفراموش این کارو انجام بده اقسات هم دارین هزینش چقدر میشه
مدیریت :
3 1
سلام وقتتون بخیر ما در خیلی از شهرها نیروی اجرایی داریم که کار نصب را برای شما انجام میدهند. فعلا امکان خرید اقساطی از سایت وجود ندارد. قیمت های کاغذ دیواری در سایت بروز است.
عباس :
1 0
با سلام پرفروش ترین طرحتون کدومه ؟
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر معمولا برای کاغذ دیواری اتاق خواب از ترکیب کاغذ دیواری های گلدار، مدرن و اشکال هندسی برای دیوار شاخص و کاغذ دیواری ساده برای بقیه دیوارها بیشتر استفاده می شود.
رستا :
0 0
هزینه نصب واسه اتاق 16 متری چقدر میشه؟
لی لی :
0 0
سلام من یه اتاق 18 متری دارم و یه اتاق 12 متری، می خوام کاغذ دیواری های قبلیمو بردارم و عوض کنم هزینه اش رو بهم می گید. ممنون از مقاله خوبتون
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر حدودا تعداد رول برای اتاق خواب 12 متری 7 رول و بذای اتاق 18 متری 10 رول می باشد. لطفا نمونه های موجود در سایت را با قیمت و مشخصات کامل ببینید و انتخاب کنید.
محمدرضا کاظمی :
0 0
برای آتاق 12 متری چندتا رول کاغذ دیواری ساده باید بزاریم و آیا اضافیشو میشه جای دیگه استفاده کنیم
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر حدودا تعداد رول برای اتاق خواب 12 متری 7 رول می باشد. در صورت تمایل می توانید نمونه های موجود در سایت را با قیمت و مشخصات کامل ببینید و انتخاب کنید.
مریم :
0 0
ممنون از مقاله خوبتون
مدیریت :
0 0
ممنون از حضورتان
:
0 0
سلام برای پذیرایی 80مترچند رول کاغذ دیواری لازم است
مدیریت :
0 0
درود بر شما برای پذیرایی 80 متری 20 تا 22 رول کاغذ مورد نیاز است.
:
0 0
خونه ما دراثراتش سوزی دیواراش زرد شده کاغذ دیواری میشه کرد.سقف روهم میشه کاغذ کرد؟؟؟
مدیریت :
0 0
درود بر شما متاسفم برای این حادثه. ابتدا باید پوششی از رنگ روغن روی زردی و سیاهی دیوار اجرا کرد و بعد کاغذ دیواری را نصب کرد.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
سایر مقالات
قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو سال 1403 قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو سال 1403 خرید پرده در کرج خرید پرده در کرج دکور مغازه با کاغذ دیواری دکور مغازه با کاغذ دیواری کاغذ دیواری مناسب کافه کاغذ دیواری مناسب کافه قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است بازسازی خانه با کمترین هزینه بازسازی خانه با کمترین هزینه آیا پارکت حشره میزند آیا پارکت حشره میزند هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری خرید پوستر دیواری در کرج خرید پوستر دیواری در کرج بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟
نمایش همه
علاقه مندی ها ()