سبد خرید 0

خرید اینترنتی جدیدترین کاغذ دیواری های ضدآب

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 30 شهریور 1401 در ساعت 10 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب و قابل شستشو این روزها بسیار مورد استقبال است. در واقع کاغذ دیواری هایی را که می توان با کف و دستمال شستشو کرد را ضد آب می نامند. برای خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب باید توجه کنید که کاغذ دیواری موردنظر شما دارای لایه وینیل باشد که بتواند در برابر آب مقاومت کند.

مساله ای که مهم است، چسب کاغذ دیواری می‌باشد که نمی‌تواند ضد آب باشد. زیرا که اگر چسب کاغذ دیواری ضدآب باشد دیگر قابل جدا شدن از دیوار نمی‌شود. بنابراین از چسب‌های طبیعی برای نصب کاغذ دیواراستفاده می‌شود.
اگر تمایل به خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب و یا خرید اینترنتی کاغذ دیواری نانوون دارید، پس با ما همراه باشید تا شما را با جدیدترین‌کاغذدیواری های ضدآب و نانوون موجود در رونیا آشنا کنیم.

انواع کاغذ دیواری‌ ضد آب را بیشتر بشناسیم.

امروزه کاغذ دیواری‌هایی ساخته شده‌اند که حتی قابل استفاده در حمام و سرویس بهداشتی هستند. در حالت کلی قبل از انجام خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب باید با انواع کاغذ دیواری آشنا باشید که از قبیل موارد زیر است:

انواع کاغذ دیواری‌ ضد آب را بیشتر بشناسیم. کاغذ دیواری ضدآب کاغذ دیواری ضدآب کاغذ دیواری ضدآب
کاغذ دیواری کد 72G03 کاغذ دیواری کد 9951 کاغذ دیواری کد 30RP10 کاغذ دیواری کد 30RP37

 

 

کاغذ دیواری PVC با روکش وینیل:

این کاغذ دیواری از جنس پی وی سی است و بسیار مقاوم در برابر رطوبت است. این کاغذ دیواری ضدآب و قابل شستشو است که دوام 5 تا ۱۰ ساله ای دارد و کاملاً ضد خش است. برای خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب پی وی سی با روکش وینیل به راحتی می‌توانید کلیک کنید.

کاغذ دیواری نانو:

این مدل کاغذ دیواری با به کارگیری تکنولوژی نانو تولید شده است و علاوه بر دوام و ماندگاری بالا و قابلیت شستشو و ضدآب بودن، ضد حساسیت و عایق گرما و صدا، قابلیت عدم پاره‌گی و مقاوم در برابر نور آفتاب و تغییر رنگ و آنتی باکتریال است.

کاغذ دیواری الیاف طبیعی یا نانوون:

کاغذ دیواری نانوون چیست؟ این نوع از کاغذ دیواری بسیار کاربردی و البته کمیاب است زیرا که از الیاف طبیعی ساخته شده است. در ساخت این کاغذ دیواری از چوب درخت فنلاندی و الیاف طبیعی استفاده می‌شود.  این کاغذ دیواری ضدآب بسیار پرطرفدار است و همه ی ویژگی‌های مثبت سایر کاغذ دیواری ها را دارد. این کاغذ دیواری  ها جزو بهترین برندهای کاغذ دیواری اروپایی و کاغذ دیواری آمریکایی می‌باشند.

کاغذ دیواری الیاف طبیعی یا نانوون:

بررسی روش‌های خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب

برای خرید کاغذ دیواری موردنظر خود می توانید به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی اقدام نمایید. هرکدام از این روش‌ها معایب و مزایایی دارد. ولی درحالت کل خرید اینترنتی و تلفنی بیشتر استقبال می‌شود. زیرا که افراد در منزل به راحتی می‌توانند سایت و پیج اینستاگرام فروشگاه های مختلف را بررسی کنند. در خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب به راحتی می‌توانید طرح‌ها و رنگبندی محصولات متنوع هر فروشگاهی را بررسی کرده و با دیگری مقایسه کنید.

خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب سبب می‌شود که فرصت بررسی محصولات جدید فروشگاه های مختلف را داشته باشید. در نهایت قیمت و کیفیت کاغذ دیواری ها را مقایسه  کرده و خرید موفقی انجام خواهید داد. برای افراد پرمشغله استفاده از خرید اینترنتی و تلفنی گزینه ی نجات دهنده ای است.

کاغذ دیواری ضدآب

کاغذ دیواری ضدآب

کاغذ دیواری ضدآب

کاغذ دیواری کد 30RP81 کاغذ دیواری کد 8000243 کاغذ دیواری کد 262

 


خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب از رونیا

در صورت خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب از مرکز فروش کاغذ دیواری رونیا می توانید در قسمت جدیدترین کاغذ دیواری‌های سایت رونیا، طرح های بسیاری را در انواع مختلف مشاهده نمایید. پس از مطالعه ویژگی های کاغذ دیواری انتخاب شده، به صفحه خرید کاغذ دیواری دلخواهتان مراجعه کنید. سپس شروع به تکمیل اطلاعات صفحه خرید کنید و خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب را آسوده خاطر انجام دهید.

کالاهای موجود در سایت ما از نظرکیفیت، قیمت بسیار مناسب و قابل قبول هستند. همچنین جهت انجام خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب نگران نباشید، زیرا که کاغذ دیواری‌های مجموعه ما دارای ضمانت معتبر می‌باشد. شرکت رونیا طی سال های اخیر با ارائه باکیفیت ترین محصولات مربوط به دکوراسیون داخلی، توانسته است شهرت بسیای را نزد کاربران فضای مجازی به دست آورد. 

مزیت‌های خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب

خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب سبب صرفه جویی در زمان می‌شود. این مساله جزو مهم ترین مزایای استفاده از کاغذ دیواری ضد آب می‌باشد. شما می توانید از صدها مدل مختلف و متنوع  از انواع کاغذ دیواری در سایت رونیا دیدن کنید. با مرور سایت و مقایسه قیمت‌ها و  مدل ها به راحتی می توانید کاغذ دیواری موردعلاقه خود را پیدا کنید و اقدام به خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب موردنظرتان  کنید.

مزیت‌های خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب

همچنین کارشناسان فروش و نصابان ما همه روزه آماده ارائه خدمات پشتیبانی از همان ابتدای ثبت سفارش تا نصب شما هستند.  شما می‌توانید عکس فضای نصبی خود را برای ما بفرستید تا شما را در امر خرید راهنمایی کنیم. ما بهترین محصولات را متناسب با سبک و هارمونی ساکن در دکوراسیون داخلی شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید کاغذ دیواری از طریق واتس آپ و تلفنی و اینستاگرامی

شما می توانید به صورت واتس آپی، تلفنی و اینستاگرامی با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید. برای خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب کافیست ابتدا مدل و سبک مورد نظر خود را به ما از طریق راه های ارتباطی بالا درخواست کنید، کارشناسان ما شما را به صورت کامل راهنمایی می‌کنند و لینک محصولات متناسب و هماهنگ با سلیقه شما را در اختیارتان قرار می‌دهند. همکاران ما  در واحد فروش همه روزه پاسخگوی سوالات  شما هستند.

خرید کاغذ دیواری از طریق واتس آپ و تلفنی و اینستاگرامی کاغذ دیواری ضدآب کاغذ دیواری ضدآب کاغذ دیواری ضدآب
کاغذ دیواری کد 506 کاغذ دیواری کد 9231 کاغذ دیواری کد 98302 کاغذ دیواری کد 3060

مزایای خرید اینترنتی کاغذ دیواری نانوون

از اصلی ترین مزایای خرید اینترنتی کاغذ دیواری نانوون ، قابلیت تنفس کاغذ دیواری است. این کاغذ دیواری با گذشت زمان دچار قارچ و کپک و گاز های سمی نمی شود و از پیدایش این موارد جلوگیری می‌شود. کلیه ی کاغذ دیواری های نانوون  قابل شست و شو هستند و بهترین مزیت در خرید اینترنتی کاغذ دیواری نانوون  همین مساله است. از این کاغذ دیواری می‌توانید در آشپزخانه  خود به سادگی استفاده کنید. بدون آنکه نگران خراب شدن آن باشید.

همچنین کاغذ دیواری نانوون دارای نصب آسانی است. حتی نصب آن به قدری ساده است که شما می‌توانید خودتان نیز این کار را کمی با توجه و دقت انجام دهید. این کاغذ دیواری در برابر پارگی مقاوم و دارای دوام بالایی است. در واقع کاغذ دیواری نانوون یک کاغذ دیواری باکیفیت محسوب می‌شود.

مزایای خرید اینترنتی کاغذ دیواری نانوون

شما در تعویض و یا پاک سازی کاغذ دیواری نانوون به هیچ وجه دچار مشکل نمی‌شوید زیرا که به راحتی قابل جدا شدن از دیوار است. همچنین این کاغذ دیواری به محیط زیست آسیب کمتری می‌زند و این از مزیت‌های این کاغذ دیواری برای دوستداران محیط طیست می‌باشد. پس خرید اینترنتی کاغذ دیواری نانوون  را از دست ندهید و در آنجایی که نشستید و این مقاله را می‌خوانید بر روی جدیدترین مدل‌های کاغذ دیواری نانوون  کلیک کنید و انتخاب کنید.


زمان ارسال در خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب

شما بعداز تکمیل مراحل خرید و ثبت سفارش خود از راه های ارتباطی مذکور، محصول خریداری شده خود را در طی یک روز و حتی کمتر در تهران درب منزل خود تحویل خواهید گرفت.  همچنین در خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب از شهرستان، با درنظر گرفتن مسافت، کالای انتخابی شما طی زمان یک الی نهایتاً چهار روزه تحویل شما خواهد شد. همچنین بعد از تحویل کالای شما در صورت درخواست نصب، با شما هماهنگی انجام خواهد شد تا نصابان مجموعه رونیا شما را در این خصوص یاری کنند.

  زمان ارسال در خرید اینترنتی کاغذ دیواری ضد آب

خرید کاغذ دیواری کد2530

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()