سبد خرید 0

می‌دانید بهترین کاغذ دیواری متعلق به کدام کشور است؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 4 فروردین 1402 در ساعت 14 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کاغذ دیواری کدام کشور بهتر است؟ کاغذ دیواری ها چه تفاوت‌هایی باهم دارند؟ کدام کشورها رتبه اول تولید کاغذدیواری در دنیا را دارند؟ از کاغذدیواری های ایرانی استفاده کنیم یا غیر ایرانی؟ کدام بهتر است؟ ما در این مقاله قصد داریم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم تا شما را در شناخت انواع برندهای کاغذدیواری و انتخاب آن یاری کنیم.

کاغذ دیواری کدام کشور بهتر است؟

 کشورهای زیادی هستند که کاغذدیواری تولید می‌کنند. قبل از همه چیز لازم است که بگوییم در چین باستان اولین کاغذدیواری‌ها تولید شد. اما اکنون علاوه بر چین نیز کشورهایی از جمله ایتالیا، آلمان و انگلیس و فرانسه و حتی کشور خودمان ایران جزو بهترین تولیدکنندگان کاغذ دیواری در دنیا می‌باشند.

کاغذ دیواری را راه طرح دار

کاملا واضح است که همه‌‌ی تولیدکننده‌ها از روش‌های نسبتاً مشابه کاغذدیواری تولید می‌کنند. اما مساله اصلی وجود تغییرات جزئی در تولید هر کدام از کشورها سبب شده تا به مقدار کمی باهم تفاوت داشته باشند. در این خصوص به مواردی از قبیل ویژگی ضدحریق و ضدآب بودن یا نبودن، حامی محیط زیست بودن یا بودن، وجود تنوع در سبک، طرح و رنگ همه و همه گاها پیش آمده که کاغذدیواری‌های هر یک از کشورها متفاوت باشند.

مهم‌ترین نکته برای انتخاب کاغذ دیواری کشور سازنده آن نیست و نکات مهم تری همچون میزان ترافیک محل مورد استفاده، میزان رطوبت و دمای منطقه و سبک طراحی است که پس از مشخص شدن این موارد و گرفتن مشاوره مناسب در این زمینه میتوان به کشور سازنده یا درجه کیفی آن پرداخت. به طور مثال بعضی از انواع کاغذ دیواری اصلا قابلیت استفاده در شمال یا جنوب کشور که رطوبت بالایی دارند را ندارند و خیلی زود مستهلک می‌شوند یا برای استفاده کاغذ در هتل ها یا اماکن پر‌تردد حتما مهم‌ترین نکته مقاومت آن است. همینطور برای فضا های مسکونی. با توجه به تنوع زیاد این محصول در بازار بهتر است قبل از خرید کاغذ دیواری حتما با مشاوران فروشگاه رونیا همفکری نموده تا از نظر فنی و معماری انتخاب مناسب را انجام دهید. مشاوران حتما پس از بررسی شرایط پروژه به شما خواهند گفت که کاغذ دیواری کدام کشور برای شما بهتر و مناسب‌تر است.

در ادامه شما را با ویژگی های کاغذدیواری کشورهای مختلف آشنا می‌کنیم.

کاغذ دیواری چینی یکی از پرفروش‌ترین ها

چین همیشه و هر زمان به عنوان تولیدکننده موفق در بین اکثر کالای مصرفی بوده است. این کشور در زمینه فروش کاغذ دیواری به دلیل قیمت مناسب و تنوع بالا نسبت به سایر کاغذ دیواری‌های خارجی پرفروش است.  شما به راحتی می‌توانید طرح موردعلاقه خود را درهر رنگی که دوست دارید در بین محصولات چینی بیابید. بیشترین تنوع کاغذ دیواری را در بین تولیدات چینی می‌توانید مشاهده کنید.

با آلبوم کاغذدیواری چینی آشنا شویم.

سه آلبوم موجود و پرمخاطب کاغذ دیواری چینی موجود در بازارایران عبارتنداز: آلبوم‌های کاغذ دیواری RATH، MAND66 و 
CAN RAIN رونیا
 هستند.

آشنایی با آلبوم RATH

این آلبوم از جنس پی وی سی است  و شامل طرح های مدرن، راه راه، کلاسیک، بته جقه، داماسک و پتینه می باشد، این آلبوم دارای تنوع بالا در رنگ و طرح است، به گونه‌ای که حتی مشکل پسندان نیز  طرح موردعلاقه خود را در این آلبوم پیدا می‌کنند.

 آشنایی با آلبوم CAN RAIN رونیا

آلبوم کینگ ست از جنس  کاغذ دیواری پی وی سی و دارای طرح های ساده و اکلیکی است. این آلبوم مناسب برای انواع فضاهای مسکونی و حتی تجاری می‌باشد. از ویژگی های  بارز آن، مقاومت بالا در برابر رطوبت است که از این جهت برای استان‌های شمالی کشورمان و جهایی که آب و هوای شرجی دارند انتخاب ایده‌آلی است.

آشنایی با آلبوم کینگ MAND66 

جنس این کاغذها، نانوون است.، نانوون دارای دوام و ظاهری مناسب‌تر از سایر کالاهای موجود در بازار است. این نوع از کاغذدیواری‌ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

کاغذ دیواری چینی

 کاغذ دیواری ایتالیایی یکی از خاص‌ترین‌ها

کاغذ دیواری های ایتالیایی در چندین سبک و کلاس مختلف تولید می‌شوند. این تولیدات هرکدام جزو سبک‌هایی از قبیل مدرن، پست مدرن، مینیمال، کلاسیک و یا اسپرت هستند. از ویژگی های برجسته تولیدات ایتالیایی شامل: کاغذدیواری قابل شستشو آسان، ضد گرد و غبار و ضد پارگی بودن آنهاست.

از دیگر خصوصیت‌های کاغذدیواری ایتالیایی، برجستگی و طرح های سه بعدی آن‌هاست. همچنین سبک نئوپلیس کاغذ دیواری ایتالیایی که در هیچ نوع کاغذ دیواری دیگری نمی توانید آن را ببینید. ویژگی منحصر به فرد این سبک شامل ساده و مینیمال بودن طرح‌ های آن است.

کاغذ دیواری ایتالیایی

همچنین طرح های کاغذ دیواری ایتالیایی بسیار خاص و زیبا هستند و جزو گران‌ترین کاغذدیواری‌ها می‌باشند. برای مثال طرح های فرش نما یکی از جذاب‌ترین طرح‌های خاص ایتالیایی است که به گونه‌ای طراحی شده که ما را گذشته می‌برد. زمینه‌ی قرمز رنگی که دارای طرحی با گل هایی زیباست که همانند یک فرش است.

کاغذ دیواری آلمانی با بالاترین رتبه استاندارد در جهان

آلمان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان کاغذ دیواری در اروپا است.  کاغذدیواری‌های آلمانی از نظر کمی و کیفی بالاترین رتبه در جهان را کسب کرده‌اند. این تولیدات از طرح ها و رنگ های متنوعی برخوردار است.

طرح های زیبا و منحصر به فردی که با تولیدات کشور های دیگر تقاوت دارد و دارنده گواهینامه کیفیت RAL است. گواهینامه ای که تضمین کننده ی کیفیت کاغذ دیواری است .

کاغذ دیواری آلمانی


از ویژگی های برجسته کاغذدیواری های آلمانی از جمله:  مقاوم در برابر رطوبت، دارنده استاندارد حریق، مقاوم در برابر تغییرات دمایی، عدم تغییر رنگ در برابر آفتاب، دارای پوشش ونیل و قابلیت آسان شستشو، دارای ضخامت بالا نسبت به سایر کالاهای مشابه، برجسته  و خاص هستند.

انواع آلبوم کاغذ دیواری آلمانی شامل موارد زیر است:

آلبوم فلاک آلمانی، بوهمیان آلمانی، نیک و زتس و ورساچه است. همچنین آلبوم های اسپریت و راش آلمانی نیزاز کاغذ دیواری های آلمانی هستند. که حدود قیمت آنها تقریبا 3 تا 5 برابر کاغذ دیواری های چینی است.

کاغذ دیواری ایرانی با قیمت و کیفیت مناسب

کاغذدیواری‌ ایرانی نیز امروزه به علت بالا بودن نرخ ارز و عدم توان خرید تولیدات خارجی طرفداران زیادی دارد. از جمله از ویژگی های کاغذدیواری ایرانی در برندهای مختلف سه بُعدی بودن آنهاست. همچنین همانند کاغذدیواری‌های خارجی از قابلیت شست‌وشو، آنتی‌استاتیک بودن و مقاوم در برابر تابش خورشید  و مقاوم در برابر رطوبت نیز هستند. ویژگی آنتی استاتیک بودن آن‌ها سبب شده که ذرات کوچک و آلودگی‌های موجود در هوا را جذب نکنند. البته کماکان تولید کنندگان ایرانی در پی رفع مشکلات تولید در ایران هستند که امیدواریم هر چه سریع تر این اتفاق خوش سر برسد.

کاغذ دیواری ایرانی

 در این بین معمولا از طرح‌های کلاسیک و مدرن برای پذیرایی و اتاق خواب و از طرح های مدرن و اسپرت و کارتنی نیز برای اتاق خواب مناسب با هر سن و سلیقه‌ای انتخاب می‌شود. همچنین نوعی از کاغذ دیواری ایرانی وجود دارد که عایق صداست و برای دیوارهایی که پشت به آسانسور هستند بسیار مناسب است. این کاغذ دیواری‌ها عیب ها و مشکلات ظاهری دیوارها را پوشش می‌دهند.

و یکی دیگر از ویژگی‌های کاغذ دیواری ایرانی این است که وینیل به کار برده در تولید این محصولات بسیار کم است و قدرت رقابت با کاغذ های چینی را تا حدودی از آنها سلب کرده است. البته قیمت آنها نیز مزید بر علت است و به خاطر اختلاف بسیار کم با کاغذ دیواری های خارجی مصرف کننده ترجیه میدهد از آنها کمتر استفاده نماید.

بهترین برندهای خارجی ( به ندرت ) موجود در ایران

  • بی ان (BN)
  •  گراهام بروان (graham brown)
  •  دیور (Dior)
  • دی اند سی (D&C) 
  • ماربرگ (marburg)
  • لوسو (lusso)
  • روبرتو کاوالی (Roberto cavalli)
  • اوپرا (opera)
  • زاوی (zavi)
  • کرون (crown)                                      
  • یورک (YORK)
  • سی بروک (seabrook)
  • کوردون (coordone)
  • بلو (BLUE)
  • ورساچ (Versace)
  • فابریکات (Fabricut)
  • ترند (trend)
  • وکا (voca)
  • وینتیج (vintage)
  • دیزاینر (designer)
  • دکورلاین (decorline)
  • کاسلیو (caselio)

کلام پایانی

در آخر باید اذعان کنیم که با وجود برندهای مختلف و تنوع طرح‌ها، انتخاب و خرید کاغذ دیواری کمی کار سختی است. شما باید از بین  ده ها برند و هزاران طرح و رنگ، کاغذ دیواری موردعلاقه خود را بیابید. آشنایی شما با بهترین برندهای کاغذ دیواری نیز به شما کمک می‌کند تا به راحتی با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان گذاشتیم انتخاب نمایید.

شما باید به جز طرح و رنگ به فکر قیمت‌ کاغذدیواری موردنظرتان باشید که با توجه به قیمت آن بتوانید آن را خریداری کنید. قیمت‌های کاغذ دیواری در بازار باهم فرق دارند و به این دلیل است که جنس و برند آنها متفاوت است. با دیگری مقایسه کرد. برای مثال کاغذ دیواری های خارجی و ضخیم و همچنین کاغذ دیواری هایی که بافته نشده و برخوردار از پوشش وینیل اکرولیک گران تر نسبت به سایر کاغذ دیواری‌ها هستند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()