سبد خرید 0

دکوراسیون لاکچری با کاغذ دیواری طلایی و مبلمان استیل

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 21 بهمن 1402 در ساعت 16 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

در این مقاله قصد داریم که شما را با دکوراسیون لاکچری با کاغذ دیواری طلایی و مبلمان استیل بیشتر آشنا کنیم. اگر به دنبال خلق دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی بسیار لاکچری هستید، توصیه می کنیم که حتما تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. ما به شما یک سری از موارد و نکات مهمی را که جهت دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی باید بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم. همانطور که می دانید کاغذ دیواری طلایی به عنوان یکی از پرفروش ترین کاغذ دیواری ها جهت استفاده در سبک های اشرافی و سلطنتی می باشد. از این جهت بسیار مهم است که مورد بررسی‌ ویژه ای قرار گیرد.

دکوراسیون لاکچری با کاغذ دیواری طلایی و مبلمان استیل
 چرا دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی؟

انتخاب کاغذ دیواری طلایی از جهات مختلف در دکوراسیون های اشرافی و پر زرق و برق مورد استقبال قرار گرفته است. به نظر می‌آید که دکوراسیون داخلی تجملاتی همچون سبک‌های نئوکلاسیک و کلاسیک از کاغذ دیواری کرم طلایی ساده و انواع کاغذ دیواری طلایی مات و براق استفاده می کنند. در یک کلام می توان گفت که دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی حال و هوای لوکس و لاکچری به خود می گیرد. وسایل گرانبها همچون پرده‌هایی با پارچه های فاخر و مبلمان استیل و قالی های دستباف در این گونه فضاها با انواع مختلف کاغذ دیواری طلایی دکوراسیونی فوق العاده ایجاد می کنند. می‌توان گفت که دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی رنگی تازه به خود گرفته و شکوه فضا را به نمایش می گذارد.

 چرا دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی
 دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی چه مزیت هایی دارد؟

 مسلماً هر انتخاب و خریدی شامل مزیت‌ها و گاهاً حتی معایبی است. به طور کامل لازم است که قبل از ایجاد دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی از مزیت های آن به طور کامل آگاه شوید. در این خصوص باید بگوییم که کاغذ دیواری طلایی به هیچ عنوان از مد نمی‌افتد و همیشه در بورس است.  جلا و زیبایی این کاغذ دیواری زبانزد بوده و همیشه ارزشمند است. استفاده هوشمندانه در دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی می تواند تاثیر بسیار مثبت و کارسازی در فضای شما ایفا کند.

 دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی چه مزیت هایی دارد

این رنگ بسیار گرمی بوده که اگر به درستی از آن استفاده شود، لاکچری و لوکس نمودن فضای شما خواهد شد. شیک پسندان همواره به دنبال المان های طلایی رنگ همچون کاغذ دیواری طلایی، کاغذ دیواری کرم طلایی ساده، کاغذ دیواری طلایی مات و براق و انواع کاغذ دیواری طلایی طرح دار هستند. زیرا که آنها به مزایای این کاغذ دیواری کاملاً باور دارند و مطمئن هستند.

دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی به سبک کلاسیک یا نئوکلاسیک

 به طور کل در دو سبک کلاسیک و نئوکلاسیک بیشتر از هر سبک دیگری از انواع مختلف کاغذ دیواری طلایی استفاده می شود. در ایجاد دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی در هر دوی این سبک ترجیحاً از مبلمان استیل و سلطنتی و انواع پرده های فاخر با پارچه های مخمل و ابریشمی استفاده می شود. شما می توانید به صورت ترکیبی در کنار ایجاد تغییرات در دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی از رنگ های مکمل آن نیز استفاده کنید. 

برای مثال ترکیب رنگ طلایی و سفید، طلایی و کرم، طلایی و قهوه‌ای هر سه می توانند به عنوان بهترین ترکیب ها برای به کارگیری در دکوراسیون به سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک گزینه های مناسبی باشند. شما می توانید تمامی فضاهای داخلی خود را از سالن پذیرایی گرفته تا اتاق خواب خود با استفاده از کاغذ دیواری طلایی به صورت لاکچری نشان دهید. برای مثال در دکوراسیون اتاق خواب مستر به وفور از کاغذ دیواری طلایی و یا کاغذ دیواری سفید طلایی، مشکی طلایی،  قرمز طلایی و زرشکی طلایی استفاده می شود.

 دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی سفید

 شما می توانید هم در سبک مدرن و هم سبک کلاسیک و نئوکلاسیک از انواع مختلف کاغذ دیواری طلایی سفید استفاده کنید. دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی سفید بر اساس نوع طرح هایی که دارد ممکن است به شکل مدرن و یا کلاسیک و نئوکلاسیک باشد. به هر حال شما می‌توانید با استفاده از کاغذ دیواری طلایی سفید دکوری روشن و دلباز ایجاد کنید. در این خصوص پیشنهاد می‌کنیم که در کنار دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی سفید از مبلمان استیل رنگ روشن ای همچون سفید و  طلایی یا کرم استفاده کنید. در این صورت فضای شما کاملا متعادل و دلنشین به نظر خواهد رسید.

  دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی سفید

دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی مشکی

 کاغذ دیواری طلایی مشکی نیز یکی دیگر از کاغذ دیواری های بسیار پرطرفدار می باشد. شما می توانید برای تغییرات دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی مشکی از مبلمان استیل و یا راحتی با توجه به طرح و الگوی کاغذ دیواری خود استفاده کنید. کاغذ دیواری طلایی مشکی در طرح های مدرن و یا کلاسیک عرضه می شود. در کنار مبلمان استیل از کاغذ دیواری طلایی مشکی با طرح داماسک و یا طرح های گل های کلاسیک به کرات استفاده می شود. شما می توانید سالن پذیرایی و یا حتی اتاق خواب خود را با استفاده از این مدل از کاغذ دیواری زیبا و دلنشین گردانید.

 دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی کرم

 اگر به دنبال خلق فضای با کنتراست کمی هستید که حس گرمی و صمیمیت را القا کند، توصیه می‌کنیم که اقدام به خرید کاغذ دیواری طلایی کرم کنید. با کاغذ دیواری طلایی کرم حال و هوای تازه به خود می‌گیرد و به عنوان یک دکور لاکچری و در عین حال ساده و لطیف شناخته می شود. برای مثال شما می توانید از کاغذ دیواری پتینه کرم در کنار کاغذ دیواری پتینه طلایی استفاده کرده و در عین سادگی طرح دکوراسیونی فوق العاده خلق کنید.

 دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی کرم
 دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی قرمز یا طلایی زرشکی

 یکی دیگر از پالت های پرطرفدار ای که در دکوراسیون با کاغذ دیواری طلایی انتخاب می شود، ترکیب دادن آن با رنگ قرمز و یا زرشکی می باشد. شما می توانید با استفاده از این ترکیب رنگی فضای خود را شدیداً لاکچری جلوه دهید. در واقع با به کار بردن رنگ قرمز و زرشکی نگاه ها خیره به دکوراسیون شما خواهد شد. به نوعی جسارت و قدرت خود را با خرید کاغذ دیواری طلایی قرمز یا طلایی زرشکی به  تصویر خواهید کشید.

راهکارهای ساده برای ست کردن مبلمان با کاغذ دیواری

  • در ابتدا برای ست کردن مبلمان با کاغذ دیواری باید به هماهنگی رنگ آنها توجه داشت و اینکه متناسب با سبک خانه انتخاب شوند.
  • بهتر است رنگ کاغذ دیواری را زیر نور طبیعی انتخاب کنید زیرا نور مصنوعی باعث می شود رنگ آن، متفاوت دیده شود.
  • اگر قرار است برای هر دیوار یک طرح مجزا برای کاغذ دیواری انتخاب کنید، باید بین سبک و طرح و رنگ آنها هماهنگی باشد.
  • برای ست کردن کاغذ دیواری و مبلمان در خانه هایی با سبک مدرن، باید زمینه روشن باشد و برای رنگ و رو بخشیدن به آن باید از بعضا از رنگ های شاد استفاده شود.
  • اگر سبک خانه راحتی باشد، باید نوع کاغذ دیواری مدرن برای خانه انتخاب شود.
  • در خانه های سلطنتی اینگونه باید مبلمان را با کاغذ دیواری ست کرد که رنگ زمینه رنگ های سلطتنتی و تیره استفاده کرد همچون سبز درباری، بنفش و...
  • در خانه های کوچک بهتر است از مبلمان و کاغذ دیواری روشن استفاده شود تا فضا را بزرگتر نشان دهد.
  • اگر مبلمان ساده یا تک رنگ دارید، بهتر است از کاغذ دیواری طرح دار استفاده کنید.
  • اگر ابتدا کاغذ دیواری بخش های مهم مثل پشت تلویزیون را انتخاب کنید، انتخاب سایر آنها راحت تر می شود.
  • برای دیوار پشت تلویزیون باید بهترین طرح کاغذ دیواری را استفاده کنید چون نمای کلی خانه را نمایان می کند.
  • اگر تعدادی از دیوارها کاغذ دیواری طرح شلوغ دارند، بهتر است باقی دیوارها تک رنگ باشند.
  • می توانید برای ست کردن این دو گزینه باهم، از مبلمان ساده و کاغذ دیواری شلوغ استفاده کنید.
  • در خانه هایی با ارتفاع کم بهتر است از کاغذ دیواری با خطوط عمودی استفاده کنید چون باعث بلندتر نشان دادن دیوارها می شود.

 

 کلام آخر

در آخر لازم است بگوییم که جهت خلق دکوراسیون لاکچری با کاغذ دیواری طلایی و مبلمان استیل گزینه های بسیاری پیش روی شما قرار دارد. شما فقط کافیست متناسب با سایر المانهای دکوراسیون خود از پالت رنگی مناسبی استفاده کرده و در نهایت اقدام به خرید کاغذ دیواری طلایی رنگ مناسبی کنید. همچنین می توانید قبل از خرید با کارشناسان ما در واحد فروش مشاوره انتخاب کاغذ دیواری انجام دهید. جهت ارتباط با کارشناسان ما با شماره تماس های ذیل تماس حاصل فرمایید.

 تلفن   »»» تلفن های تماس:   44288929-021      2- 44288700-021        44288395-021

 موبایل   »»» تلفن همراه:   09121996816    نظرات و پیشنهادات:   09123268824

ارسال نظر

لیلا :
0 0
سلام من سبک خونم مدرنه و مبلام طوسی سفیده، چه رنگ و طرح کاغذ دیواری براش مناسبه؟
مدیریت :
0 0
سلام و وقت بخیر بهترین گزینه استفاده از کاغذ دیواری های رنگ روشن و خنثی همراه با یک رنگ مکمل مثل زرد یا فیروزه ای است که در بعضی از قسمت های دکور مثل کوسن ها یا آباژور تکرار شده باشد.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
سایر مقالات
دکور مغازه با کاغذ دیواری دکور مغازه با کاغذ دیواری کاغذ دیواری مناسب کافه کاغذ دیواری مناسب کافه قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است بازسازی خانه با کمترین هزینه بازسازی خانه با کمترین هزینه آیا پارکت حشره میزند آیا پارکت حشره میزند هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری خرید پوستر دیواری در کرج خرید پوستر دیواری در کرج بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟
نمایش همه
علاقه مندی ها ()