سبد خرید 0

خرید پوستر دیواری در کرج

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 در ساعت 22 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نحوه خرید پوستر دیواری در کرج موضوعی است که در این محتوا به بررسی آن می پردازیم؛ همان طور که می دانید، تغییر بیشتر فضاها در منزل یا محل کار می تواند تاثیر بسیار خوبی بر روحیه بگذارد؛ یکی از المان هایی که به وسیله آن می تواند فضای جدیدی به دکوراسیون بخشید، پوستر دیواری است.

پوستر دیواری یکی از محبوب ترین دیوارپوش ها می باشد که در مدل ها و سبک های متنوعی تولید می شود و افراد مختلف با سلایق گوناگون می توانند که از این دیوارپوش ها برای پوشش دیوارهای خود استفاده کنند؛ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می خواهید از پوستر دیواری استفاده کنید و از طرفی هم ساکن کرج هستید، به شما توصیه می کنیم که به مطالعه محتوای زیر بپردازید و با پوستر دیواری و نحوه خرید پوستر دیواری در کرج آشنا شوید.

معرفی پوستر دیواری

قبل از آن که بخواهیم به سراغ نحوه خرید پوستر دیواری در کرج برویم بهتر است اول بدانیم که پوستر دیواری چیست و چه کاربردی دارد؟ پوستر دیواری نوعی دیوارپوش است که حداقل یکبار با آن ها روبرو شده اید که از طرح و مدل های مختلف این محصول به جهت پوشش دیوارهای شاخص در یک فضا استفاده می شود؛ این نمونه از دیوارپوش ها در سبک، رنگ و طرح های مختلف وجود دارند که باب تمام سلیقه ها هستند و در صورت استفاده در یک محیط زیبایی آن را چندین برابر می کنند.

چه تفاوتی بین پوستر دیواری و کاغذ دیواری وجود دارد؟

در مقاله نحوه خرید پوستر دیواری در کرج به این سوال پاسخ می دهیم که چه تفاوتی بین کاغذ دیواری و پوستر دیواری وجود دارد؟ یکی از وجه تمایزهایی که میان این دو دیوارپوش وجود دارد، مدل و سبک آن دو می باشد که معمولا کاغذهای دیواری نسبت به پوسترها مدل و طرح های ساده تری دارند؛ دومین تفاوتی که می توان برای این دو نوع محصول برشمرد، نحوه استفاده از آن ها می باشد که کاغذ دیواری برای پوشش تمام دیوارها استفاده می شود؛ اما پوستر دیواری تنها برای پوشش دیوارهای شاخص مورد استفاده قرار می گیرد.

شاید برایتان این سوال پیش آید که پوستر دیواری بهتر است یا کاغذ دیواری؟ برای آن که بتوانید به این سوال پاسخ دهید اول باید هدف خود را از خرید این پوشش دهنده ها مشخص سازید؛ به طور مثال اگر می خواهید که دیوارهای سالن پذیراییتان را پوشش دهید، از کاغذ دیواری استفاده کنید؛ اما اگر متمایل هستید که تنها دیوار پشت تلویزیون یا تخت خود را بپوشانید، استفاده از پوستر دیواری برایتان بهترین گزینه است.

نحوه خرید پوستر دیواری در کرج

درباره نحوه خرید پوستر دیواری در کرج باید به شما بگوییم که فروشگاه های زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که بزرگترین آن ها فروشگاه طراحی دکوراسیون داخلی رونیا می باشد؛ در این مجموعه شما می توانید انواع پوستر دیواری ارزان و لوکس را با متنوع ترین طرح و رنگ ها پیدا کند و برای پوشش دیوارهای منزل یا محل کار خود از آن ها استفاده نمایید.

همچنین اگر قصدخرید انواع کاغذ دیواری لاکچری  و ارزان را نیز داشته باشید، ما می توانیم بهترین نوع این دیوارپوش ها را در سبک و مدل های مختلف با نازل ترین قیمت به طور حضوری یا اینترنتی در اختیارتان قرار دهیم؛ به جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید پوستر دیواری در کرج می توانید که از طریق شماره تلفن  44288929-021  با تیم فروش ما ارتباط برقرار کنید و ضمن دریافت مشاوره رایگان از آن ها محصولی که تمایل به خرید آن را دارید سفارش دهید.

پوستر دیواری در کرج چه مدل هایی دارد؟

برای خرید پوستر دیواری در کرج شاید این سوال برایتان پیش آید که این نوع دیوارپوش چه مدل هایی دارد؟ در پاسخ به این پرسش باید به شما بگوییم که پوستر های دیواری با توجه به سبک در انواع مختلفی همچون پوستر دیواری لاکچری، پوستر دیواری اسپرت، پوستر دیواری ساده، پوستر دیواری سه بعدی، پوستر دیواری ورزشی، پوستر دیواری هنری، پوستر دیواری هندسی و ... طبقه بندی می شوند که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود به انتخاب هر یک از آن ها بپردازید.

همچنین شما می توانید براساس شغل یا حتی فضایی که قصد پوشش دیوارهای آن را دارید از پوستر دیواری مخصوص استفاده کنید؛ مثلا از مدل های مختلف پوستر دیواری اتاق کودک می توانید برای پوشش دیوارهای اتاق دلبندتان استفاده کنید یا این که از مدل های مختلف پوستر دیواری اتاق نوجوان می توانید که برای پوشاندن دیوارهای فرزندانتان استفاده نمایید.

اگر صاحب یک آرایشگاه یا باشگاه بدنسازی می باشید نیز می توانید که از پوستر دیواری ورزشی یا پوستر دیواری آرایشگاه برای پوشاندن دیوارهای باشگاه یا سالن زیبایی تان استفاده نمایید، پس می توان نتیجه گرفت که برای خرید پوستر دیواری در کرج می توانید بر اساس شغل و احتیاجات خود مدل ها و سبک های متنوع این محصولات را استفاده نمایید.

مزایا و معایب پوستر دیواری

در مقاله خرید پوستر دیواری در کرج شاید تمایل داشته باشید بدانید که استفاده از پوستر دیواری چه مزایا و معایبی برایتان به همراه دارد که در ادامه ما تمام این نقاط ضعف و قوت را برایتان شرح می دهیم.

  • یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از پوستر دیواری این است به دلیل این که محصولات نام برده در طرح و رنگ های متنوعی تولید می شوند دستتان در انتخاب باز بوده و می توانید براساس سلیقه خود به انتخاب پوستر دیواری بپردازید.
  • در هر مکانی برای پوشش دیوارها می توانید از پوستر دیواری بدون وجود هیچ محدودیتی استفاده نمایید.
  • پوسترهایی که کیفیت مطلوب و جنس خوبی داشته باشند به راحتی قابل شست و شو هستند و برای یک مدت طولانی می توان از آن ها استفاده کرد.
  • در برابر مزایای گفته شده، پوستر دیواری دارای نقاط ضعفی هم می باشد که بزرگترین نقطه ضعف این محصولات تمیز کردنشان است که کمی دشوار می باشد و احتمال رنگ پریدگی آن ها در زمان نظافت شان وجود دارد.

بهترین جنس های پوستر دیواری

توجه داشته باشید که پوسترهای دیواری در جنس های مختلفی به تولید می رسند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود هستند و از بهترین جنس های مختلف این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد که شما می توانید با توجه به مواردی که برایتان ذکر می کنیم بهترین تجربه از خرید پوستر دیواری در کرج را برای خود به وجود آورید.

  • پوستر دیواری با کاغذ الیاف طبیعی: اگر می خواهید از خرید پوستر دیواری در کرج برای خود تجربه ای مفرح و رضایت بخش به وجود آورید، پیشنهاد ما به شما انتخاب پوسترهایی است که با کاغذهای الیاف طبیعی به تولید می رسند؛ این جنس از پوسترهای دیواری با توجه به ضخامت بالایی که دارند به راحتی قابل شست و شو هستند و در معرفی مشخصات آن ها می توان به بافت ساده و ظاهر کاملا مات شان اشاره داشت.
  • پوستر دیواری با کاغذ سانرایز مات: برای خرید پوستر دیواری در کرج به شما پیشنهاد می کنیم پوسترهایی که با کاغذ دیواری سانرایز مات به تولید می رسند را انتخاب نمایید؛ زیرا کیفیت چاپ آن ها بالا است و به راحت ترین شکل ممکن قابل شست و شو می باشند.
  • پوستر دیواری با کاغذ آنتیک مات: این نوع پوسترهای دیواری با نوع سانرایز مات هیچ تفاوتی ندارند و تنها وجه تمایزشان این است که پوسترهای دیواری با کاغذ آنتیک مات بافتی سوسماری شکل دارند و به راحتی قابل شست و شو می باشند.
  • ·      پوستر دیواری با کاغذ کتان: برای خرید پوستر دیواری در کرج توصیه ما به شما این است که از پوسترهای دیواری با کاغذ کتان استفاده کنید؛ چرا که این جنس از پوسترها با بافت چهارخانه و ریزی که دارند کیفیت چاپ شان بالاتر است و قابل شست و شو می باشند.

 

نحوه تولید و چاپ پوستر دیواری چگونه است؟

در مقاله خرید پوستر دیواری در کرج به این قسمت می رسیم که پوستر دیواری چگونه تولید و به چاپ می رسد؟ برای تولید و چاپ انواع پوستر دیواری در ابتدا طرح و مدل این محصول مشخص می شود و بعد از تعیین مدل و طرح، رنگ ها آماده می شوند و پوستر دیواری با استفاده از سیستم های چاپ ویژه به تولید می رسد.

توجه داشته باشید که برای تولید و چاپ پوستر دیواری ممکن است از طرح هایی استفاده شود که هر قسمت آن ها با یکدیگر تمایز دارند و همین موضوع باعث می شود که نتیجه انتهایی بسیار جذاب و چشمگیر باشد.

نحوه نصب پوستر دیواری چگونه است؟

اگر دیده باشید، پوسترهای دیواری به صورت رول های کوچک به تولید می رسند که نصب بسیار راحتی دارند و نحوه نصبشان اینگونه است که در ابتدا باید دیواری که قصد دارید آن را با پوستر بپوشانید را صاف کنید و تمام برآمدگی یا فرورفتگی آن را از بین ببرید.

بعد از زیرسازی نوبت به چسباندن پوستر می رسد که برای این کار باید از چسب های مخصوص استفاده کنید و از سمت چپ دیوار کار چسباندن را شروع نمایید تا به نتیجه دلخواه برسید؛ توجه داشته باشید که اگر به هر دلیلی خودتان نمی توانید که کار نصب پوستر دیواری را انجام دهید، حتما از نصابان متخصص کمک بگیرید.

آیا می توان کار خرید پوستر دیواری در کرج را با طرح دلخواه انجام داد؟

اگر قصد خرید پوستر دیواری در کرج را دارید، می توانید این محصولات را با هر طرح، رنگ، مدل و سبکی سفارش دهید؛ حتی می توانید بر روی این محصولات لوگو یا برند خود را نیز حک کنید و برای انجام تمام این کارها لازم است آنچه که مدنظر دارید را برای کارشناسان ما در رونیا شاپ ارسال کنید تا بهترین ها را برایتان به تولید برسانیم.

قیمت خرید پوستر دیواری در کرج

درباره قیمت خرید پوستر دیواری در کرج باید به شما بگوییم که کاراکترهای زیادی وجود دارند که قیمت خرید پوستر دیواری در کرج را تحت تاثیر قرار می دهند و یکی از مهم ترین آن ها ابعاد دیوار است که هر چه بزرگتر باشد باید پوستر را با متراژ بالاتر تهیه کنید که به این طریق قیمت بالاتر خواهد رفت.

همچنین طرح و مدل های این محصولات نیز بی تاثیر در قیمت خرید پوستر دیواری در کرج نیستند و هر چه که طرح این دیوارپوش ها شلوغ تر و مدل آن خاص تر باشد هزینه بالایی برای خرید طلبیده می شود؛ به شما پیشنهاد می کنیم که از خرید پوستر دیواری ارزان صرفه نظر کنید و از با کیفیت ترین پوسترهای دیواری استفاده نمایید تا در کوتاه مدت مجبور به تعویض آن ها نباشید؛ در انتها به جهت اطلاع دقیق از قیمت خرید پوستر دیواری در کرج با شماره  44288929-021  تماس حاصل نمایید.

بهترین فروشگاه خرید پوستر دیواری در کرج کجاست؟

فروشگاه طراحیدکوراسیون داخلی رونیا یکی از مطرح ترین و معتبرترین مراکز تولید و فروش انواع پوستر دیواری، کاغذ دیواری، انواع کفپوش، انواع پارکت ارزان و لاکچری و ... در کرج است که با محصولات خوب و با کیفیت خود تا کنون توانسته که رضایت افراد زیادی را به دست آورد؛ اگر قصد خرید پوستر دیواری در کرج را دارید، حتما از این فروشگاه اقدام به خرید نمایید؛ چرا که تنوع محصولات در آن بسیار بالا است و شما با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید که بهترین پوسترهای دیواری را انتخاب نمایید.

به جهت ثبت سفارش خرید خود می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید یا با شماره تلفن های موجود در صفحه تماس بگیرید تا کارشناسان ما بهتر شما را راهنمایی کنند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
سایر مقالات
بازسازی خانه با کمترین هزینه بازسازی خانه با کمترین هزینه آیا پارکت حشره میزند آیا پارکت حشره میزند هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری خرید پوستر دیواری در کرج خرید پوستر دیواری در کرج بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت
نمایش همه
علاقه مندی ها ()