سبد خرید 0

فروشگاه پارکت غرب تهران(مناسب‌ترین قیمت) | رونیا شاپ

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 13 آذر 1401 در ساعت 13 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروشگاه پارکت غرب تهران و بهترین محل فروش پارکت غرب تهران کجاست؟ برای نصب پارکت غرب تهران به کجا باید مراجعه کرد؟پارکت مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟ از کجا باید پارکت مناسب تهیه کنیم؟ آیا نوع فروشگاه در کیفیت پارکت تأثیری دارد؟ آیا می‌توان پارکت با قیمت ارزان تهیه کرد؟ بهترین نمایندگی فروشگاه پارکت غرب تهران کجاست؟ این سؤالات بخشی از سؤالاتی می‌باشد که در هنگام خرید پارکت به ذهن شما می‌رسد. ما در این مقاله می‌خواهیم همه چیز را درباره نمایندگی پارکت غرب تهران و فروشگاه پارکت غرب تهران را بیان کنیم. اگر می‌خواهید اطلاعات زیادی درباره پارکت به دست بیاورید حتماً این مقاله را مطالعه فرمایید.

فروشگاه پارکت غرب تهران

در حقیقت پارکت کفپوشی برای سطح زمین است که از چوب طبیعی تهیه می‌شود. امروزه به دلیل ساخته شدن پارکت با طرح‌های مختلف این نوع کفپوش طرفدار زیادی پیدا کرده است. از این رو فروشگاه‌های زیادی پارکت‌های متنوع را به فروش می‌رسانند. شما خیلی راحت می‌توانید پارکت مناسب با منزل خود را تهیه کنید. یکی از این فروشگاه‌های معتبر فروشگاه پارکت غرب تهران است که پارکت‌های بسیار باکیفیتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

 خرید پارکت از فروشگاه پارکت غرب تهران

یکی از راه های دسترسی به فروشگاه پارکت غرب تهران بررسی محل های فروش پارکت غرب تهران است. همان‌طور که گفتیم فروشگاه پارکت غرب تهران رونیاشاپ یکی از فروشگاه‌های معتبر است که شما می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین پارکت‌ها را تهیه کنید.

این فروشگاه انواع پارکت‌ها مانند پارکت ضدآب، پارکت لمینت، پارکت یک تکه و پارکت تمام چوب را ارائه می‌کند. هر یک از این پارکت‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که شما می‌توانید طبق سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین برای خرید پارکت از فروشگاه پارکت غرب تهران نیز می‌توانید از رونیاشاپ خریداری کنید. این فروشگاه یکی از فروشگاه هایی است که با بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت بهترین محصولات را به شما عزیزان ارائه می‌کند.

مزیت های خرید پارکت ازفروشگاه پارکت غرب تهران

خرید پارکت از فروشگاه پارکت غرب تهران مزیت های بسیاری دارد. مزیت های پارکت این فروشگاه ازجمله موارد زیر است:

  • پارکت‌ها در مقابل ضربات مختلف بسیار مقاوم هستند.
  • مراحل نصب خیلی راحت و ساده ای دارد.
  • هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند.
  • مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد.
  • تنوع بسیار زیادی دارد و با سلیقه‌های مختلفی سازگاری دارد.
  • مقاومت گرمایشی دارد و  به همین دلیل برای مکان‌هایی که در آب و هوایی سرد قرار دارند، مناسب است.

مزیت های خرید پارکت ازفروشگاه پارکت غرب تهران

در خرید پارکت مناسب باید به چه مواردی توجه کنیم؟

  • پارکت‌ها از الوار چوب‌های مختلف مانند چوب گردو در ابعاد مختلفی ساخته می‌شود. پارکت مهندسی شده و پارکت چوبی دو نوع از پارکت های پرطرفدار است. بهتر است بدانید پارکت چوبی در مقابل رطوبت مقاومت چندانی ندارد. پس اگر می‌خواهید از پارکت برای محیط‌هایی که رطوبت زیادی دارند استفاده کنید، بهتر است پارکت مهندسی شده تهیه کنید.
  • پارکت‌ها در فروشگاه پارکت غرب تهران تنوع بسیار بالایی دارند. در حین خرید پارکت باید رنگ و طرح آن متناسب با دکوراسیون خانه شما باشد تا جلوه ای زیبا برای خانه بخشد. پارکت‌ها در طرح‌های سنتی و مدرن تولید می‌شوند که با سلیقه افراد مختلف سازگاری دارند.
  • چوب پارکت‌ها به روش‌های مختلفی پرداخت می‌شوند که نوع پرداخت در ظاهر آن‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد. رایج‌ترین روش پرداخت چوب استفاده از روغن جلا می‌باشد. این روغن کیفیت بسیار زیادی به چوب می‌بخشد و لازم نیست دوباره پرداخت شود.
  • هزینه پارکت یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در حین انتخاب به آن توجه کنیم. شما باید با توجه به بودجه خود پارکت مورد نیاز را در هنگام خریداری ازفروشگاه پارکت غرب تهران انتخاب کنید. هرچه پارکت گران‌تر باشد کیفیت مطلوبی نیز خواهد داشت. البته همیشه این فرضیه درست از آب در نمی‌آید.
  •  شما برای نصب پارکت خریداری شده از فروشگاه پارکت غرب تهران علاوه بر خرید پارکت هزینه‌های دیگری نیز پرداخت خواهید کرد..

خرید پارکت لمینت از فروشگاه پارکت غرب تهران

پارکت لمینت جز انواع پارکت‌های موجود در فروشگاه پارکت لمینت غرب تهران می‌باشد که از چند لایه مواد ترکیبی فشرده تهیه می‌شود. فقط یک‌لایه‌ پارکت لمینت چوب است ولی طرح لایه سطحی آن طرح چوب می‌باشد. پارکت لمینت با توجه به داشتن ویژگی‌های منحصر به فردی مانند مقاومت بالا، عایق بودن و ... طرفدار زیادی را جذب کرده است.

این نوع پارکت مقاومت بالایی نسبت به سایر پارکت‌ها دارد. به همین دلیل بیشتر در مکان‌هایی که پرتردد هستند استفاده می‌شود. علاوه بر این موارد مدت زمان نصب پارکت لمینت نیز بسیار کوتاه است. شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن پارکت لمینت را نصب کنید.

خرید پارکت لمینت از فروشگاه پارکت غرب تهران

هزینه  و مزیت های خرید پارکت لمینت از فروشگاه پارکت غرب تهران

هزینه پارکت لمینت با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد در فروشگاه پارکت غرب تهران نسبت به سایر پارکت‌ها بالاتر است. برخی از مزیت‌های پارکت لمینت عبارت اند از:

  • مقاومت بسیار بالا در مقابل ضربه
  • تنوع بسیار بالایی در رنگ و طرح دارد.
  • شرایط نگهداری لمینت بسیار راحت‌تر از سایر پارکت‌هاست.
  • لمینت برخلاف دیگر پارکت‌ها در مقابل خط و خش مقاوم است.
  • پارکت لمینت قابل تعویض است.

 از پارکت در چه مکان‌هایی می‌توان استفاده کرد؟

فروشگاه پارکت غرب تهران با تنوع بالایی که دارد برای همه مکان‌ها پارکت‌های مناسبی ارائه می‌دهد. ولی آیا می‌توان برای همه مکان‌ها از پارکت استفاده کرد؟ تا حدودی می‌توان گفت بله و برای مکان‌هایی مانند منازل مسکونی، مکان‌های تجاری و فروشگاه‌ها می‌توان از پارکت استفاده کرد. ولی به دلیل رفت‌وآمد زیاد به ‌مرور زمان لایه بالایی پارکت از بین می‌رود. درنتیجه بهتر است در فروشگاه و مکان‌های شلوغ از این کفپوش استفاده نشود.

نحوه تمیز کردن پارکت های فروشگاه پارکت غرب تهران

با توجه به نوع پارکتی که از فروشگاه پارکت غرب تهران تهیه می‌شود نوع تمیز کردن آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. در حالت کلی در ادامه نحوه تمیز کردن پارکت را بیان می‌کنیم:

  • ابتدا باید با استفاده از جاروبرقی و یا هر وسیله ای که متناسب برای گرد و خاک گیری است، گرد و خاک پارکت‌ها را پاک کنید.
  • هر نوع مایع یا رطوبتی بر روی پارکت باشد را باید کاملاً خشک کنید. زیرا پارکت‌هایی که ضد آب نیستند رطوبت را جذب می‌کنند و باعث آسیب رسیدن به آن می‌شوند.
  • توجه کنید که برای پاک‌سازی لکه‌های موجود در روی پارکت نباید از مواد شوینده بسیار قوی استفاده کنید. این مواد علاوه بر این که خطرناک بوده آسیب جدی نیز به پارکت وارد می کنند.
  •  اگر لکه‌های قوی بر روی پارکت وجود دارد می‌توانید برای از بین بردن آن‌ها از مواد الکلی استفاده کنید. البته این مواد نیز خطرناک است و در حین استفاده از آن‌ها مراقبت‌های لازم را به عمل آورید.
  • در هنگام خرید پارکت لمینت از فروشگاه پارکت غرب تهران اطلاعات لازم در این رابطه به شما داده می‌شود.

نحوه تمیز کردن پارکت های فروشگاه پارکت غرب تهران

نصب پارکت خریداری شده از فروشگاه پارکت غرب تهران

برای نصب پارکت بهتر است به نمایندگی پارکت غرب تهران مراجعه کنید. بعد از این که پارکت مدنظر را از فروشگاه پارکت غرب تهران تهیه کردید باید برای نصب پارکت ، آن را بر عهده یک نصاب زبده و با تجربه قرار دهید. شاید در ظاهر کار نصب پارکت راحت باشد، ولی برای اینکه کار تمیز و باکیفیت در بیاید، باید در نصب آن از روش‌های اصولی استفاده شود. برای نصب پارکت ابتدا باید سطح مورد نظر را بررسی کنید. اگر صاف نباشد آن را ترمیم کنید و همه پستی‌ها و بلندی‌ها را برطرف کنید.

نصب پارکت خریداری شده از فروشگاه پارکت غرب تهران

بعد از ترمیم و زیرسازی سطح، نوبت به قرار دادن فوم‌ها می‌رسد. وجود فوم در زیر پارکت مزیت بسیار زیادی دارد و منجر به عایق حرارت و صدا می‌شود. بعد از این مرحله نصاب برای قرار دادن پارکت‌ها بر روی فوم‌ها از چسب مخصوصی استفاده می‌کند. البته برخی از آن‌ها از روش‌های دیگری برای این کار استفاده می‌کنند. بعد از این که پارکت‌ها چیده شدند از لاک برای درزگیری استفاده می‌شود. برای نصب پارکت شما می‌توانید از متخصصین زبده رونیا شاپ بهره بگیرید.

قیمت پارکت در فروشگاه پارکت غرب تهران

پارکت‌ها در نمایندگی پارکت غرب تهران تنوع بسیار بالایی دارند. پارکت ها طبق تفاوت‌هایی که با یکدیگر دارند قیمت‌های مختلفی دارند. شما می‌توانید براساس بودجه خود پارکت‌هایی با کیفیت و با مناسب‌ترین قیمت را از فروشگاه پارکت غرب تهران تهیه کنید. در حالت کلی می‌توان گفت هرچه کیفیت پارکت بالا باشد به همان اندازه نیز قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. توجه کنید که برند پارکت نیز تأثیر زیادی بر قیمت آن دارد. به طور مثال اگر از یک برند بسیار مشهور پارکت تهیه کنید، قاعدتاً هزینه بسیار بالایی پرداخت خواهید کرد. حتی اگر کیفیت مطلوبی نیز نداشته باشد. پارکت آلتون و پارکت هوگر جزو گران ترین پارکت های فروشگاه رونیا می‌باشد.

علاوه بر هزینه خرید پارکت شما باید هزینه‌های دیگری مانند هزینه نصب و دستمزد پرداخت کنید. از جمله مواردی که باعث می‌شود هزینه نصب پارکت‌ غرب تهران با توجه به انواع آن با یکدیگر متفاوت باشد، روش نصب آن‌ها می‌باشد. به طور مثال پارکت‌های لمینت طوری طراحی شده اند که نیازی به چسب برای نصب ندارند. از این رو هزینه نصب آن‌ها نیز نسبتاً کمتر از پارکت‌هایی خواهد بود که با استفاده از چسب نصب می‌شوند.

آیا همه پارکت‌های موجود در فروشگاه پارکت غرب تهران از چوب تهیه شده اند؟

همان طور که می دانید پارکت‌ها انواع مختلفی دارند. افراد طبق سلیقه خود آن‌ها را انتخاب می‌کنند. از انواع پارکت‌ها می‌توان به پارکت تمام چوب، پارکت لمینت، پارکت سنتی، پارکت مهندسی شده و ... اشاره کرد. بیشتر این موارد از چوب تهیه شده اند، ولی پارکت لمینت دارای چند لایه بوده که فقط یک لایه آن از چوب است. برای ساخت پارکت‌هایی که از چوب ساخته شده، بیشتر از چوب درخت‌های گردو، کاج، افرا، گیلاس و ... استفاده می‌شود. امروزه از چوب بامبو نیز پارکت‌هایی با تنوع بالا تولید می‌کنند. پس برای یافتن مرغوبترین آنها به فروشگاه پارکت غرب تهران مراجعه کنید.

برای مشاوره خرید بهترین رنگ پارکت برای پذیرایی با کارشناسان رونیا تماس بگیرید

آیا همه پارکت‌های موجود در فروشگاه پارکت غرب تهران از چوب تهیه شده اند

 بهترین فروشگاه پارکت غرب تهران

خرید پارکت مناسب و نصب آن اهمیت بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید از نمایندگی پارکت غرب تهران پارکت باکیفیت با مناسب‌ترین قیمت را تهیه کنید. امروزه به دلیل بالا رفتن استفاده از پارکت تعداد فروشنده‌ها نیز افزایش پیدا کرده است. هر یک از این فروشگاه‌ها ویژگی‌هایی دارند. یکی از مزیت‌هایی که فروشگاه پارکت غرب تهران یعنی رونیاشاپ دارد داشتن سابقه بسیار زیاد و محصولات بسیار باکیفیت است. امیدواریم با خواندن این مقاله توانسته باشید بهترین پارکت را از این فروشگاه تهیه کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()