سبد خرید 0

عوامل موثر در قیمت پارکت چوبی با نصب

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1400 در ساعت 18 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت پارکت چوبی با نصب برای افرادی که به دنبال بهره مندی از کفپوش های مناسبند، اهمیت دارد. اگر چه بدل های زیادی در طرح، ترکیب و ساختار به جای پارکت چوبی روانه بازار شده است. اما هنوز هم پارکت چوبی بهترین گزینه به عنوان کفپوش برای محیط های مختلف است. پارکت چوبی در شکل طراحی، نوع متریال، رنگ بندی، استقامت و ... بسیار متفاوت تر هستند. بافت های چوبی در دیزاین منزل بسیار کارایی داشته و جذابیت بسیاری ایجاد می کنند.

هر فردی با توجه به سلیقه و نظر شخصی اقدام به انتخاب کفپوش های مختلف می کند. اما در این بین  پارکت چوبی طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی در تلاش برای آگاهی از قیمت پارکت چوبی با نصب آن هستند. بیشتر افراد به دلیل قیمت بالای پارکت چوبی از خرید و بهره مندی از آن صرف نظر می کنند. بالا بودن قیمت پارکت چوبی با نصب آن موجب شده است که از مصالح و متریال جایگزین برای پارکت چوبی استفاده شود. در این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد عوامل موثر در قیمت پارکت چوبی با نصب صحبت کنیم. پس با ما تا آخر این مطلب همراه باشید تا بتوانید در این حیطه آگاهی های لازم را کسب کنید.

نگاهی کلی به عوامل  تاثیرگذار بر قیمت پارکت چوبی با نصب

 در نگاه کلی چوب ها در ساخت و ساز بسیار خوب عمل می کنند. به همین خاطر برخی از افراد علی رغم قیمت قابل توجه پارکت چوبی از آن بهره مند می شوند. پارکت چوبی توانایی بازسازی داشته و به شکل مطلوبی ترمیم می شود. پارکت ها از زیبایی بی نظیری برای فضای منزل برخوردار هستند. پوشش های چوبی، محیط منزل و سایر دکوراسیون ها را شیک، مجلل و باطراوت نشان می دهند. مزایا و ویژگی های خاص پارکت چوبی باعث می شود تا بسیاری از افراد از بالا بودن قیمت پارکت چوبی با نصب چشم پوشی کنند و آن را برای محیط منزل خود انتخاب کنند.

نگاهی کلی به عوامل  تاثیرگذار بر قیمت پارکت چوبی با نصب

در محاسبه قیمت پارکت چوبی با نصب تحت تاثیر عوامل مختلف قرار می گیرد. یکی از نکات مهم در تخمین قیمت، نوع چوب و مقاومت آن می باشد. هزینه نصب از دیگر پارامترهای مهم برای محاسبه قیمت پارکت چوبی با نصب است. نصابان برای نصب پارکت از قرنیز، چسب مخصوص و ... کمک می گیرند. کلیه این تجهیزات می توانند افزایش قیمت پارکت چوبی را به دنبال داشته باشند.

معرفی چند ویژگی تاثیرگذار بر قیمت پارکت چوبی با نصب

  • پارکت های چوبی با مواد طبیعی شکل گرفته اند. وجود آن ها در منزل هیچ خطری برای کودکان، سالمندان و سایر افراد نخواهد داشت. وجود این مواد طبیعی در منزل از بروز حساسیت به کفپوش جلوگیری می کند.
  • پارکت چوبی را به عنوان سالم ترین و استانداردترین کفپوش معرفی می کنند. هیچ نوع ماده صنعتی و شیمیایی در ساختار پارکت چوبی دیده نمی شود.
  • پارکت چوبی با تمام دیزاین های مدرن و سنتی مطابقت دارد. با نگاهی به دکوراسیون کلاسیک یا مینیمال متوجه می شوید که پارکت چوبی در هر دو دکوراسیون مورد استفاده است. بافت های چوبی از خصوصیاتی برخوردار هستند که در هر قالب و شکلی می توانند با سایر اجزای دکوراسیون هماهنگی داشته باشند.  
  • از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارکت ضذآب و ضدخش این است که دارای قابلیت تمیزکاری خوبی می باشد. در صورت لک شدن پارکت می توانید از یک دستمال مرطوب برای تمیزکاری استفاده کنید.
  • قابلیت ترمیم پارکت چوبی باعث شده تا عمر بیشتری نسبت به دیگر کفپوش ها داشته باشد و به نوعی بر قیمت پارکت چوبی با نصب آن تاثیرگذار است.
  • پارکت چوبی به دلیل بافت طبیعی و مستحکم خود می تواند قریب به 50 تا 100 سال عمر داشته باشد.

معرفی چند ویژگی تاثیرگذار بر قیمت پارکت چوبی با نصب

نقش عایق و وزن کمبر قیمت پارکت چوبی با نصب

پارکت چوبی یک عایق فوق العاده می باشد. این عایق از ورود یا خروج سرما، گرما، انرژي و صدا جلوگیری می کند. در نتیجه زمانی که بر روی کفپوش قدم می گذارید، دچار سرما نخواهید شد. واقعیت امر این است که پارکت چوبی با بافت بسیار نرم و مناسبی نسبت به سرامیک یا سنگ عرضه می شود. این در حالی است که کفپوش سنگی و سرامیکی احتمال بروز خطر را برای کودکان، سالمندان و ... افزایش می دهند. قطعاً پارکت های چوبی از وزن کمتری نسبت به کفپوش های سنگی و سرامیکی برخوردار هستند. در نتیجه باعث افزایش وزن سازه نخواهند شد. از این رو به دلیل این ویژگی های مهم مثبتی که دارند سبب شده که در بالا بودن قیمت پارکت چوبی با نصب آن تاثیرگذار  باشند.

 آسان بودن نصب و تاثیر آن بر قیمت پارکت چوبی با نصب

نصب پارکت چوبی به سرعت انجام می شود. این کفپوش با تولید آلودگی کم و بدون دردسر در محیط نصب می شود. همچنین پارکت چوبی در مقابل رطوبت و آب مقاومت ندارد. در صورت خیس شدن باید فوراً خشک شود. امروزه برای نصب پارکت چوبی از پارافین و فوم سایلنت دو میل استفاده می کنند. پارافین بر روی پارکت چوبی به کار می رود و باعث افزایش مقاومت پارکت چوبی در برابر رطوبت می شود. قطعاً اضافه شدن پارافین می تواند بر قیمت پارکت چوبی با نصب آن تاثیر داشته باشد.

مقاومت و تاثیر آن بر قیمت پارکت چوبی با نصب

پارکت چوبی از چوب خالص شکل گرفته و روند تولید طبیعی داشته است. پارکت چوبی در برابر خراش و اجسام نوک تیز مستحکم نیست. اجسام و اشیاء نوک تیز می توانند به راحتی بر روی بافت پارکت چوبی تاثیر بگذارند. البته برخی از چوب ها از درجه مقاومتی بیشتری برخوردار هستند و این موارد نیز تاثیرگذار نیستند. به عنوان مثال دو چوب بلوط و بامبو نسبت به سایر چوب ها بسیار مقاوم تر هستند.به طور کلی کفپوش ضدآب بعد از نصب نیاز به عملیات مقاوم سازی دارد. چوب ها در برابر نوسانات آب و هوایی، رطوبت، آب و بخار مستحکم نیستند.

مقاومت و تاثیر آن بر قیمت پارکت چوبی با نصب

کپک ها می توانند با مرطوب شدن چوب ها فرصت رشد در آن ها را داشته باشند. پارکت های چوبی خیس شده به سرعت دچار باد کردگی و تورم می شوند. به دلیل بالا بودن قیمت پارکت چوبی با نصب آن باعث شده تا افراد در انتخاب پارکت چوبی دقیق عمل کنند. نصابان استفاده از پارکت چوبی را برای هر مکانی توصیه نمی کنند. مکان های مرطوب، شهرهای رطوبتی و شرجی گزینه خوبی برای استفاده از پارکت چوبی نیستند. درنهایت صاحبخانه را دچار ضرر اقتصادی می کنند.

 قیمت پارکت چوبی با نصب از جنس چوب بلوط

کارشناسان برای تولید و خرید پارکت چوبی، درخت بلوط را پیشنهاد می کنند. بلوط با قیمت مناسبی عرضه می شود و از استحکام قابل توجهی برخوردار است. چوب بلوط با نژاد اروپایی دارای کیفیت بالایی بوده و با قیمت مناسبی عرضه می شود. رنگ این پارکت روشن است و به همین خاطر در بسیاری از دیزاین ها مورد توجه قرار می گیرد. همچنین امکان رنگ کردن چوب بلوط به راحتی فراهم می شود. تمامی این موارد سبب بالا بودن قیمت پارکت چوبی با نصب آن شده است که دارای جنسی از چوب بلوط است. اما برای آگاهی از قیمت پارکت چوبی ارزان می توانید کلیک کنید.

نگاهی به انواع مختلف قیمت پارکت چوبی با نصب

پارکت چوبی از چوب درختان تولید می شود و انواع مختلفی از چوب، تعیین کننده میزان مقاومت و همچنین آن خواهد بود. درخت زبان گنجشک، بلوط، کاج، گیلاس، گردو و افرا برای تهیه و تولید پارکت چوبی مورد استفاده قرار می گیرند.

پارکت چوبی می تواند به شکل تک لایه مورد استفاده قرار بگیرد. چنین پارکت هایی از جذابیت بسیار خوبی برخوردار هستند. لایه به کار رفته در این پارکت ها، چوب طبیعی است. پارکت تک لایه بسیار تحت تاثیر نوسانات دمایی قرار می گیرد و منبسط و منقبض می شود. همچنین پارکت چوبی می تواند به شکل چند لایه باشد. در این نوع پارکت ها از چند لایه چوب کمک گرفته می شود. لایه های به کار رفته در پارکت چوبی می تواند حدود 3 تا 12 لایه باشد.

پارکت های چند لایه با ابعاد بزرگ تر به کار گرفته می شوند و نصب راحت و آسانی دارند. پارکت های چند لایه، کمتر می توانند تحت عملیات سایش و لاک زنی قرار بگیرند. در واقع آن ها در فرآیند ساب زنی به شدت آسیب می بینند. حد نهایی ساب و لاک زنی برای پارکت چوبی چند لایه سه بار است. در آخر نیز باید گفت که قیمت پارکت چوبی با نصب برای مدل هایی که چند لایه بوده و از چوب مستحکم تری ساخته شده اند گران تر از تک لایه ها هستند. قبل از خرید سعی کنید که نظر مردم درباره پارکت را بشنوید و بیشتر با انواع آن آشنا شوید.

تخمین قیمت پارکت چوبی با نصب

همانطور که دانستید قیمت پارکت چوبی با نصب نسبت به سایر کفپوش ها بیشتر است. تنها ماده به کار رفته برای کفپوش چوبی، چوب است. عمر بالا و دوام قابل توجه می تواند قیمت پارکت چوبی با نصب را به خوبی توجیه کند. زمانی که پارکت چوبی دچار ماتی شود، می توانید لاک زنی و سایش را برای آن انجام دهید. پارکت چوبی بعد از عمل سایش به قدری تغییر می کند که انگار روز اول است بر روی آن گام بر می دارید.برای تخمین قیمت پارکت چوبی با نصب به عوامل مختلفی همچون مقاومت چوب، جنس چوب، ضخامت، الگو و طرح پارکت توجه می شود.

هر کدام از عناصر می توانند قیمت پارکت چوبی با نصب را دچار تغییر و تحول کنند. برای انتخاب کفپوش همواره کیفیت را مدنظر قرار دهید. این کفپوش ها برای مصرف طولانی خریداری می شوند و از زیبایی بی نظیری برخوردارند. کاج و افرا در گذشته بیشتر برای تولید پارکت چوبی مورد استفاده قرار می گرفتند. در ادامه پارکت هایی با جنس پلاستیکی یا pvc  که کفپوش طرح چوب نام دارند، به بازار عرضه شدند. این پارکت ها روکش چوبی داشتند. در حال حاضر مجدداً شاهد افزایش قیمت پارکت چوبی با نصب هستیم. پارکت های چوبی امروزی از کیفیت و مقاومت بیشتری نسبت به نمونه های قبلی بهره مند می شوند. تولید پارکت چوبی جدید با زبان گنجشک، بامبو، بلوط و ... انجام می شود. در ذیل به قیمت پارکت چوبی با نصب چند مورد اشاره کرده ایم که عبارتنداز:

قیمت پارکت تمام چوب با نصب

پارکت تمام چوب بر حسب نوع درخت از تفاوت قیمتی قابل توجهی برخوردار است. پارکت تمام چوب می تواند با اشکال هفت و هشت، مربع، مستطیل، جناغی، حصیری، مورب و ... عرضه شود. قیمت پارکت تمام چوب در چوب های با کیفیت درخت بامبو و بلوط بیشتر می باشد. به عنوان پارکت چوبی این مدل از قیمت پارکت چوبی با نصب آن بالا می‌باشد و رنگ آن بهترین رنگ پارکت برای پذیرایی است.

قیمت پارکت چوبی آلمانی با نصب

قیمت پارکت چوبی آلمانی با توجه به کیفیت بالا و افزایش نرخ ارز بیشتر از برندهای داخلی می باشد. پارکت چوبی آلمانی با بیشترین و بهترین کیفیت به بازار عرضه می شود. این پارکت ها از طول عمر خوبی برخوردار هستند و می توانند گزینه خوبی برای دیزاین منزل باشند.

قیمت پارکت چوبی با  نصب از برند آرتا

قیمت پارکت چوبی با نصب از برند آرتا به عنوان یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار ایرانی بالاتر از سایر برندها می‌باشد. اگر برای تولید پارکت آرتا از چوب بلوط استفاده شده باشد، پارکت آرتا با قیمت بیشتری عرضه می شود. پارکت های چند لایه نیز در این برند در مقایسه با پارکت تک لایه با قیمت بیشتری عرضه می شوند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()