سبد خرید 0

دیوارپوش چیست؟ معرفی انواع دیوارپوش‌ها

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 25 شهریور 1400 در ساعت 18 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دیوارپوش جهت تغییر دکوراسیون و یا پوشش دیوارهای رنگ و رو رفته شما کاربرد دارد. به طورکلی دیوارپوش‌ها در دو دسته جهت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان به کار می‌روند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مختلف دیوارپوش‌ دکوراتیو آشنا کنیم و کارایی هر یک را برای شما شرح دهیم. این آشنایی و شناخت برای کسانی که قصد خرید دیوارپوش را دارند لازم است.

 انواع مختلف دیوارپوش ها از جمله: دیوارپوش طرح چوب و ام دی اف، دیوارپوش پی وی سی، دیوارپوش چرمی، دیوارپوش بتن اکسپوز، دیوارپوش طرح آجر، دیوارپوش سه‌بعدی، چوب طبیعی و بین‌کابینتی و طرح سنگ را شامل می‌شود. مطمئن باشید که استفاده از این دیوارپوش‌ها زیبایی را به دکوراسیون داخلی منزل شما هدیه می‌دهد.

 معرفی دیوارپوش‌های مناسب برای منزل

دیوارپوش مناسب برای منزل در قسمت‌های مهم خانه نصب می‌شود. نوع این دیوارپوش‌ها بسته به محیط و سبک منزل می تواند متفاوت باشد.  نصب دیوارپوش در منزل موجب لوکس و مدرن شدن منزل شما می شود. پس با صرف هزینه کم می توانید زیبایی را به منزل خود به هدیه دهید. استفاده از دیوارپوش‌ مناسب می‌تواند آیتمی به منظور نمایش قدرت و هنر دیزاین معماران و طراحان باشد.

معرفی دیوارپوش‌های مناسب برای منزل

این مساله مهم است که شما دیوارپوش را در مکانی که دید خوبی دارد نصب کنید. رنج قیمتی دیوارپوش‌ها متفاوت است  و افراد با بودجه‌های مختلف می‌توانند دیوارپوش موردنظر خود را خریداری و نصب کنند. همچنین این دیوارپوش‌ها می تواند به واسطه زیبایی آرامش را نیز برای افراد خانه فراهم کند.

 

دیوارپوش مناسب برای آشپزخانه متناسب با دکوراسیون داخلی منزل شما و نیز هماهنگ با رنگ کابینت و دیگر وسایل و اجزای آشپزخانه شما باید انتخاب شود. دیوارپوش آشپزخانه اگر در طرح چوب طبیعی باشد می تواند در رنگ چوب روشن و یا تیره باشد که زیبایی ویژه ای را به آشپزخانه شما هدیه می‌دهد. همچنین اگر می خواهید دیوارپوش فومی را انتخاب کنید ترجیحا در اماکن اداری و تجاری بیشتر استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که دیوارپوش فومی نسبت به سایر انواع دیوارپوش‌ها مزایای ویژه ای دارد.

 آشنایی با دیوارپوش چوب طبیعی برای منزل

دیوارپوش چوب طبیعی با انواع مختلف چوب ساخته می‌شود.  دوام و طرح زیبای چوب می تواند زیبایی ویژه ای را به منزل شما دهد. ازجمله مواردی را که باید به هنگام خرید دیوارپوش در نظر بگیریم قابلیت شستشوی آن است. متاسفانه یکی از معایب دیوارپوش چوبی  همین مورد است. پس در زمان خرید دیوارپوش اگر مسئله ی شستشو برایتان مهم است بهتر است که از خرید دیوارپوش چوب طبیعی صرف نظر کنید.

 آشنایی با دیوارپوش چوب طبیعی برای منزل

معرفی دیوارپوش سه بعدی جهت دیزاین منزل

استفاده از دیوارپوش سه بعدی در دیزاین منزل شما موثر است. این دیوارپوش دارای طرح‌های مدرن است که نگاه هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. همچنین استفاده از دیوارپوش سه‌بعدی، زیبایی ویژه ای را به محیط منزل شما به ارمغان می‌آورد. دیوارپوش سه بعدی طرح های ویژه و مدرنی را نسبت به دیگر انواع دیوارپوش فراهم می‌کند. افرادی که به دنبال طرح های خلاقانه و مدرن در دیزاین منزلشان  هستند از دیوارپوش سه بعدی استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از دیوارپوش‌های سه بعدی موجود در رونیا نیز دیدن کنید. مطمئن باشید که دیوارپوش موردنظرتان را نزد ما خواهید یافت.

آشنایی با دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش پی وی سی یکی از پرفروش‌ترین دیوارپوش‌هاست. شما می توانید متناسب با دیزاین منزلتان دیوارپوش پی وی سی موردنظر خود را انتخاب کنید. همچنین جهت زیبایی بیشتر دیوارپوش پی وی سی خود را می توانید با رنگبندی دکوراسیون داخلی خود هماهنگ کنید. دیوارپوش پی وی سی ضد آب است و به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن است.

دیوارپوش ام دی اف چیست و چه کاربردی دارد؟

دیوارپوش ام دی اف  از چوب ام دی اف طراحی و ساخته می‌شود. طرح و کیفیت چوبی که ام دی اف دارد عاملی است که خریداران بسیاری تمایل به خرید دیوارپوش ام دی اف نشان می دهند. دیوارپوش ام دی اف در اماکن اداری، تجاری و مسکونی استفاده می شوند. دیوارپوش MDF وزن بالایی نسبت به مدل های دیگر دارد و مقاوم در برابر نور خورشید و گرما  است. دیوارپوش ام دی اف را می توانید بسته به کیفیت چوب آن انتخاب و خریداری نمایید. نصب دیوارپوش ام دی اف نسبت به دیگر دیوارپوش ها با آسان تر است. در مدت زمان کوتاه دیوارپوش ام دی اف در منزل شما توسط متخصصان رونیا در منزل شما نصب می‌شود.

دیوارپوش مناسب برای سالن پذیرایی

دیوارپوش پذیرایی با حساسیت و اهمیت ویژه ای باید انتخاب شود. زیرا که پذیرایی یکی از مهم ترین بخش های منزل شماست. از این رو در زمان سفارش و خرید دیوارپوش برای پذیرایی باید توجه خاص به آن داشته باشید. باید در نظر داشته باشید که دیوارپوش را متناسب با رنگ مبلمان و یا پرده منزلتان انتخاب کنید.

دیوارپوش مناسب برای سالن پذیرایی

رنگ دیوارپوش پذیرایی شما با سایر وسایل منزل شما باید همخوانی داشته باشد. همچنین باید در خرید دیوارپوش پذیرایی به رنگ و یا حتی طرح دیوارپوش انتخابی خود توجه کنید. در حالت کلی دیوارپوش‌های لوکس، تزئینی، مدرن و دیوارپوش چرمی برای نصب در پذیرایی بیشترین استفاده را دارند.

دیوارپوش سنگی چیست و چه کاربردی دارد؟

دیوارپوش سنگی از لحاظ استحکام و کیفیت نسبت به دیگر انواع و مدل های دیوارپوش برتری دارد. دیوارپوش سنگی در طرح های مختلف سنگ عرضه می‌شود. سنگ ها اغلب با طرح های مورب و یا عمودی متفاوت از هم هستند. از آیتمی که در زمان خرید دیوارپوش سنگی باید توجه کنید رنگ سنگ است که باید روشن و تیره بودنش همانگ با دکوراسیون شما باشد.

 معرفی دیوارپوش‌های مناسب برای منزل

دیوارپوش طرح سنگ قابل نصب بر روي انواع مصالح  است. قبل از نصب باید زير سازي مناسب انجام شود. همچنین دیوارپوش پی وی سی قیمت مناسبی نیز دارد. شما می‌توانید از این دیوارپوش در مکان هاي پر رفت و آمد بدون هیچ آسیبی استفاده کنید. پس به غیر از اماكن مسكوني برای نصب در اماکن تجاري، اداري و سالن هاي اجتماعات نیز مناسب هستند.

دیوارپوش نمای ساختمان

دیوارپوش نمای ساختمان برای کسانی که می خواهند در معماری خارجی خانه و ساختمان خود دیوارپوش را نصب کنند مورد اهمیت است. همچنین دیوارپوش نمای ساختمان می تواند با رنگ سنگ نمای ساختمان شما کنتراس و یا هماهنگی داشته باشد. معماران و نماکاران اغلب به واسط دیوارپوش، زیبایی و جلوه خاص را به ساختمان خواهند داد.

دیوارپوش نمای ساختمان باید دارای ویژگی‌هایی از قبیل: مقاوم در برابر رطوبت، سهولت در شستشو و نیز مقاوم در برابر سرما و گرما باشد. دیوارپوش نمای ساختمان به واسطه نصب شدن در محیط خارجی ساختمان باید متریال خود را متناسب با نوع آب و هوایی تعیین نماید. پس در زمان خرید دیوارپوش برای نمای ساختمان توسط معمار ساختمان باید به آیتم‌هایی که ذکر کردیم توجه شود.

بررسی قیمت دیوارپوش‌ها

قیمت دیوارپوش بسته به متریال آن متفاوت است. مسلما دیوارپوش چوبی، دیوارپوش فومی، دیوارپوش سنگی، دیوارپوش پی وی سی، دیوارپوش ام دی اف، دیوارپوش بتنی، دیوارپوش اکسپوز و غیره از یک متریال ساخته نشده‌اند. پس در نتیجه هرکدام از این‌ها قیمت متفاوتی دارند. قیمت دیوارپوش علاوه بر متریال بسته به درجه کیفیت که از چوب طبیعی با چه درجه کیفیتی تهیه شود متفاوت خواهد بود. پس بنابراین دیوارش خود را بسته به بودجه ای که درنظر دارید، باتوجه به متریال و نیز کیفیت کاری آن انتخاب کنید.

دیوارپوش

سخن آخر

همچنین این دیوارپوش‌های تزیینی در بخش های مختلف خانه نصب می‌شوند. همچنین در ورودی خانه و یا در محیط های اداری نیز می تواند از این دیوارپوش‌ها استفاده کرد. برای دیوارپوش‌های فضای بیرونی نیز از قبیل حیاط بسیار مهم است که مقام در برابر گرما و سرما و کاملا قابل شستشو باشند تا در فصول گرما و سرما دچار مشکل نشوند.

ناگفته نماند که دیوارپوش برای حمام نیز باید ضدآب  و مقاوم در برابر آب و رطوبت باشد. همچنین باید دیوارپوش حمام با رنگ سرامیک و یا کاشی  مطابقت داشته باشد. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم استفاده از  دیوارپوش ضد حریق برای اماکنی که احتمال حریق وجود دارد. همچنین برای اماکنی که حریق صدمات مالی بسیاری ایجاد می‌کند استفاده از دیوارپوش ضدحریق بسیار مهم است.  

در آخر باید بگوییم که پیش از خرید دیوارپوش حتما به نوع جنس و متریالی که دارد توجه کنید و براساس فضای نصبی خود و متناسب با موارد استفاده و رنگ و دیزاینتان خریداری کنید. خریددیوارپوش ارزان برای اکثرافراد مهم است و دوست دارند متناسب با بودجه خود خریداری کنند. مجموعه رونیا انواع متنوع دیوارپوش‌ ارزان با برندهای مختلف عرضه می‌کند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز
نمایش همه
علاقه مندی ها ()