سبد خرید 0

جدیدترین محصول برای عایق صوتی دیوارهای مشترک

9 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 24 بهمن 1402 در ساعت 15 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 5 )

عایق صوتی دیوار مشترک برای افرادی مناسب است که سر و صدای همسایه کناری اذیتشان می‌کند. همچنین برای افرادی که خانواده پر جمعیتی دارند و سرو صدا به راحتی شنیده می‌شود عایق صوتی دیوار مشترک بسیار کاربرد دارد. در این بین دیوارپوش دکوراتیو  و دیوارپوش چرمی موجود در مجموعه رونیا با طرح‌ها و سبک‌های مختلف و مطابق با هر سلیقه‌ای موجود هستند.

اما این دیوارپوش‌ها فقط برای منازل نیست. همچنین از این دیوارپوش‌ها برای دفاتر و ادارات و مکانهای تجاری نیز استفاده می‌شود. برای پارتیشن بندی فضاهای کوچک استفاده از عایق صوتی دیوار مشترک مهم است. استفاده از این دیوارپوش‌ها منجربه کاهش ورود و خروج صدا از ساختمان و آرامش ساکنین می‌شود. در ادامه قصد داریم شما را با انواع عایق صوتی دیوار مشترک، ویژگی‌ها، نحوه خرید و نصب آن آشنا کنیم.

منظور از عایق صوتی دیوار مشترک چیست؟

برای کاهش صدا و جلوگیری از آلودگی صوتی از محیطی به محیط دیگر، باید از پوششی استفاده کرد که آن پوشش را، عایق صوتی دیوار مشترک می‌نامند. هدف ما در رونیا ارائه‌ی بهترین عایق ‌صوتی دیوار مشترک است که به صورت حرفه‌ای و عالی در کاهش صدا تاثیرگذار است و  همچنین فضای بسیار کمی اشغال می‌کند.

عایق صوتی دیوار مشترک

معرفی دیوارپوش چرمی عایق صوتی دیوار مشترک

 دیوارپوش چرمی نوعی عایق صوتی دیوار مشترک است ولی زیبایی خاصی نیز دارد. دیوارپوش‌های چرمی دارای مدلهای مختلف هستند. در این دیوارپوش‌ها روکش چرم طبیعی و مصنوعی صنعتی با هم ادغام می‌شوند تا به یک دیوار عایق صدا تبدیل شوند. بیشترین کاربرد این دیوارپوش‌های خاص برای دیوار پشت تخت خواب و یا دیوار پشت تلویزیون است.

ایزوله کردن دیوارهای آپارتمان‌ها با استفاده از عایق صدا منجر به ایجاد فضایی آرام در برابر خیابان های شلوغ می‌شود. همچنین برای عایق سروصدای همسایه‌ها نیز استفاده می‌شود. ناگفته نماند که سیستمی حرفه ای تر برای عایق صوتی دیوارمشترک در استودیوها نیز از مهم‌ترین کارها محسوب می شود که باید انجام شود.

دیوارپوش دکوراتیو عایق صوتی دیوار مشترک

مدل های مختلفی از عایق صوتی دیوار مشترک به شکل دکوراتیو تولید شده‌اند. ظاهر این دیوارپوش‌ها بسیار زیبا و شیک است و برای فضاهای زیادی قابل استفاده می‌باشد. این دیوارپوش‌ها عایق صوتی دیوار مشترک نیز هستند.

عایق صوتی دیوار مشترک

 شما انواع مختلف دیوارپوش‌ دکوراتیو را می‌توانید در ابعاد و رنگ بندی مختلف با طرح های متنوع خریداری کنید. این دیوارپوش‌ها علاوه بر اینکه عایق صوتی دیوار مشترک هستند، جزو دیوارپوش‌های تزیینی وزیبا نیز هستند که جلوه ویژه‌ای به منزل شما می‌بخشند.

مشخصات فنی دیوارپوش دکوراتیو:

- عایق صوتی و مناسب برای آکوستیک نمودن تمامی فضاها از قبیل منازل، ادارات و استودیوها

- عایق رطوبت و مناسب نصب در مناطق شرجی کشور، قابلیت شست و شوی آسان.

- عایق حرارت و برودت و 60 درصد کاهش تبادل حرارتی و جلوگیری از هدررفت انرژی.

- میزان تراکم فوم پلیاستایرن انبساطیm³/Kg  30 است.

- ضخامت رویه بتن پلیمری 3 الی 4 میلی متر است.

- عدم ایجاد ترک خوردگی و قابل استفاده در مکانهای منحنی شکل به دلیل الاستیسیته بالی محصول و ترکیبات و ساختار آن.

- وزن فوق‌العاده سبک این محصول، بار مرده ساختمان را کاهش می‌دهد و ضدزلزله است.

- قابلیت رنگپذیری با رنگ پایه آب و آکریلیک می‌باشد. (متناسب با سلیقه طراح و مشتری در محصولات خام رنگ‌ می‌شود).

- در مقابل اشعه UV مقاوم است از جمله: بارانهای اسیدی و یخ زدگی و خوردگی.

- قابلیت نصب سریع و آسان.

- حذف هزینه‌های اضافی از قبیل: رنگکاری، عایقکاری حرارتی و صوتی از مزیت‌های اقتصادی این محصول است.

- جلوگیری از گسترش حریق خودسوز B1  و مانع تولید گازهای سمی می‌شود.

- به علت ضد باکتری بودن برای استفاده در فضاهای بهداشتی مناسب است.

- قابلیت اجرای آسان آن بر تمامی سطوح.

- مقاوم در برابر ضربه به میزان m2/N80 .

- به دلیل داشتن طرح و بافت خاص خود حالت طبیعی دارد

- عدم ایجاد ریخت و پاش و آلودگی حاصل در حین اجرا.

- توانایی چسباندن متریال به سطوح مختلفی از قبیل: گچ، گچ و خاک، mdfخام و سرامیک را داراست.

مهمترین ویژگی‌ عایق صوتی دیوار مشترک

مهم ترین ویژگی‌ عایق صوتی دیوار مشترک همانطورکه از نامش پیداست جلوگیری از آلودگی صوتی است. امروزه خصوصا در ایران با توجه به نازک‌تر شدن دیوارهای بین واحدها  و یا حتی دیوارهای اتاق‌های آپارتمان‌های کوچک، عایق صوتی دیوار مشترک یکی از بهترین راه‌حل ها برای رفع مشکل آلودگی صوتی و شنیده شدن صدا از یک اتاق به اتاق دیگر است.

عایق صوتی دیوار مشترک

 خصوصا برای افرادی که کارشان موسیقی است و یا در منزل بافندگی فرش و کارهای پرسرو صدا انجام می‌دهند بدون نگرانی می‌توانند بدون درز صدا به منزل همسایگان خود  فعالیت‌های خود را انجام دهند. همچنین برای خانواده‌های پرجمعیت  و دارای بچه های کوچکی که بسیار پرسروصدا هستند و برای مهدکودک‌ها و ادارات و هر فضایی که نیاز دارد تا از درز صدا جلوگیری شود استفاده از عایق صوتی دیوار مشترک بسیار ضروری است.

ما در رونیا عایق صوتی دیوار مشترک از جمله دیوارپوش‌های دکوراتیو را به شما ارائه می‌کنیم که علاوه‌بر ویژگی بارز جلوگیری از آلودگی صوتی، دارای ظاهر زیبایی نیز است.

معرفی عایق صوتی دیوار مشترک روکار

عایق‌های صوتی مدرن روکار جزو کاربردی‌ترین محصولات دکوراسیون داخلی منازل و ادارات هستند. ویژگی‌های این عایق های روکار از قبیل: نداشتن کثیف‌کاری در نصب، نداشتن مواد سمی در ساختار خود، ضخامت کم و تراکم بالا می‌باشند.

باید اذعان کنیم که عایق‌های قدیمی مثل پشم سنگ و شیشه که متعلق به 70 سال قبل هستند، معایب زیادی داشته‌اند.این معایب از قبیل مواد سرطان زا در ساختار، کپک زدن پشت کار، بوی بد و زردی دیوار و ضخامت بالا و تراکم پایین جزو معایب عایق‌های صوتی قدیمی هستند. در این بین عایق های صوتی جدید از این معایب مبرا هستند.

پارکت به عنوان نوعی عایق صوتی کفی

 پارکت کف قابلیت نصب بر روی انواع پوشش ها از قبیل سرامیک، موزاییک، سیمان صاف و هر سطح صاف دیگر را دارد. پارکت‌ها گاها به عنوان عایق صوتی کفی عمل می‌کنند. برای مثال اگر شما در طبقه بالای یک ساختمان زندگی می‌کنید که فرزندان پرسروصدایی دارید.

عایق صوتی دیوار مشترک

با دویدن و بازی فرزندان شما همسایه شما شاکی نمی‌شود و دیگر عایق صوتی کفی برای منزل شما خواهد بود که 32-40 دسبیل که معادل 60%-70% باعث کاهش صدا می‌شود. اصولا در مهدکودک‌ها و کانون‌های مخصوص کودکان از پارکت‌های مخصوص عایق صوتی کفی استفاده می‌شود.

بررسی قیمت‌های عایق صوتی دیوار مشترک

لیست قیمت عایق‌های دیوار مشترک از قبیل دیوارپوش‌های چرمی و دکوراتیو می‌باشد. دیوارپوش‌های چرمی و دکوراتیو را می توانید پس از انتخاب نوع و رنگ آن‌ها، لیست قیمتشان را با توجه به اندازه‌ای که مدنظر دارید مشاهده کنید.

عایق صوتی دیوار مشترک

پیشنهاد می‌کنیم که برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت‌ها به قسمت دیوارپوش‌های سایت رونیا سر بزنید و با کارشناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید تا شمارا در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

فراموش نکنید که با توجه به شرایط لوکیشن و نیاز به نوع عایق صدا در هر منزل و مکانی با یکدیگر فرق دارد. علاوه بر این، نوع دیوارها و تعداد دیوارهای مشترک نیز متفاوت است که هر کدام قیمت نهایی جداگانه‌ای دارند. تمامی این موارد بعد از بازدید محل پروژه توسط کارشناس رونیا تخمین زده می‌شود.

سخن آخر

در آخر باید اذعان کنیم که اگر ساکن خانه ای پرسرو صدا هستید که از سروصداهای همسایه و بوق ماشین‌ها و سروصدای بچه‌های داخل کوچه و یا حتی پشت دیوارتان آسانسور است و دیوار اتاق خوابتان با همسایه مشترک هست و به راحتی صدا ردو بدل می‌شود، بهترین انتخاب برای شما دیوار پوش‌های زیبای موجود در رونیا می‌باشد.

شرکت رونیا نماینده فروش و اجرای بهترین دیوارپوش‌ها که عایق صوتی روز دنیا است. جهت مشاوره و خرید همه روزه می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین با حضور در محل و بررسی کامل فضای انتخابی شما اطلاعات کافی را در اختیار کارشناسان ما قرار می‌دهد که منجر می‌شود بهترین طرح‌ها را انتخاب کنید. کیفیت و سرعت بالا از ویژگی‌های رونیا است. در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییرات اساسی را در منزل خود با رونیا تجربه خواهید کرد.

ارسال نظر

رثایی :
0 0
لطفا شماره ای جهت تماس ودریافت اطلاعات تکمیلی اعلام بفرمایید ممنون
مدیریت :
0 0
سلام وقت شما بخیر قسمت تماس با ما را ملاحظه نمایید.
محمد عنابستانی :
0 1
سلام عایق صوتی وحرارتی موردنیازهست هم برای بعدازنازک کاری وهم درحال ساخت
آرمان شهابی :
0 0
سلام ی عایق قوی برای دیوار مشترک میخوام صدای بیس سیستم صوتی اذیت میکنه همسایه رو ممنون
مدیریت :
1 1
سلام وقت بخیر میزان عایق شدن بستگی به میزان تولید صدا داره و تا 90% قابل کنترل است. لطفا در صورت تمایل به شوروم شرکت مراجعه نمایید. و یا با مشاوران شرکت تماس بگیرید.
محدثی :
0 1
دیوار پوش. ضد خش وصدا..پنلی پشت چسب وار
حسین فروتن :
0 0
سلام لطفا در جهت اجرای دیوار پوش عایق صدا و جهت نصب کفپوش ایق صدا با بنده تماس حاصل نمایید
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر لطفا جهت مشاوره با همکاران فروش تماس بگیرید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()