سبد خرید 0

طراحی جذاب در دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 26 بهمن 1402 در ساعت 17 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون همواره از مهمترین قسمت ها در طراحی شکیل سالن‌های نشیمن و پذیرایی به شمار می‌رود. هرگونه تغییر بر روی این دیوار به شدت می‌تواند فضای خانه را تحت تأثیر قرار دهد. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون آشنا کنیم. در نهایت با ارائه ایده‌های کاربردی و جذاب، با متریال و راه حل‌های مقرون به صرفه و مناسب، بهترین‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهیم. درواقع شما می‌توانید متناسب با سلیقه و علایق خود، آن‌ها را در محیط پذیرایی پیاده‌سازی کنید و از آن لذت ببرید.

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

نکاتی برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

- استفاده از کاغذ دیواری آینه‌ای با کفپوش طرح چوب و میز تلویزیون سفید و دکوراسیون سفید و طوسی، هارمونی بی‌نظیری در محیط ایجاد می‌نماید. این ترکیب رنگ و دکوراسیون، برای افرادی که سادگی را پسند می‌کنند، مناسب است.

- تزیین دیوارها با کاغذ دیواری و نصب تلویزیون بر روی دیوار، به همراه قرار دادن یک میز TV ساده، به خوبی می‌تواند سادگی و مدرنیته بودن را در هم بیامیزد. در نهایت اثر بی‌نظیری را دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون شما خلق می‌کند. این ایده برای کسانی که با کمبود جا مواجه هستند، بسیار کاربردی و مناسب است.

نکاتی برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

- استفاده از دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ و ایجاد هارمونی با رنگ طوسی دیوارها، کفپوش‌ها و سقف می‌تواند زیبایی فوق‌العاده‌ای را خلق کند.

- اگر دیوارهای سالن به رنگ تیره است و علاقمند به استفاده از متریال طرح چوبی در دیوار پشت تلویزیون دارید، استفاده از نورپردازی مناسب در دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد و جلوه متفاوتی در محیط ایجاد کند.

- ترکیب کاغذ دیواری به رنگ قهوه‌ای طلایی و سنگ کفپوش طوسی با بکارگیری یک میز تلویزیون ساده، زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد. پس می‌تواند دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون شما را یکتا جلوه دهد.

- طراحی دیوار پشت تلویزیون با استفاده از کناف، ایده خلاقانه‌ای است که می‌توان در کنار آن از اکسسوری‌ها و وسایل مختلف تزیینی نیز بهره گرفت. این نیز یک ایده جذاب برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون شما محسوب می‌شود.

- ترکیب صحیح رنگ‌ها در دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون تأثیر بسزایی در زیبایی سالن پذیرایی دارد. به عنوان مثال ترکیب رنگ قهوه‌ای با استفاده از ورق MDF نمای متفاوتی در محیط ایجاد می‌کند. البته با این شرط که با دکوراسیون کلی سالن نشیمن و تجهیزات موجود در آن هماهنگی داشته باشد. شما می‌توانید با استفاده از چوب MDF و فراهم‌سازی فضای اضافه بر روی دیوار، از وسایل دکوری مختلفی در دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید.

نکاتی برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

ایده المان هایی برای دکوراسیون پشت تلویزیون

- استفاده از پارکت قهوه‌ای رنگ و احاطه دیوار پشت تلویزیون با کناف و استفاده از سنگ آنتیک در داخل محدوده کناف، به همراه استفاده از نورپردازی زیبا و مناسب، از ایده بسیار خوبی است که فضای منزل شما را متفاوت جلوه می‌دهد. این دکور برای افرادی که خانه کوچکی دارند بسیار کاربردی است.

ایده المان هایی برای دکوراسیون پشت تلویزیون

- در دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون، می‌توان از سنگ اسلب یا برش خورده استفاده کرد این طراحی در کنار قرار دادن شومینه و کتابخانه بر روی دیوار و رنگ خاکی اطراف آن، جلوه بی‌همتایی را ترسیم می‌کند.

- اگر نمی‌خواهید فضای کتابخانه با شومینه و میز تلویزیون تلفیق شود، استفاده از یک سنگ تزیینی اسلب در دیوار پشتی تلویزیون به همراه قرار دادن میز تلویزیون در پایین آن، فکر خوبی است تا هم نمای زیبایی خلق شود و هم تلویزیون از کتابخانه و شومینه دور باشد.

- اگر در منزل شما کفپوش‌ها، میز تلویزیون، مبلمان و اکثر وسایل دارای رنگ تیره‌ای هستند، استفاده از یک نورپردازی مناسب در دیوار پشت تلویزیون، تضاد جالبی در محیط ایجاد می‌کند و به زیبایی منزل شما می‌افزاید.

- پوشش کل دیوار پشت تلویزیون با سنگ تزیینی ایده بسیار خوبی است. برای تکمیل دکور خود می‌توانید از کفپوش‌ها و  مبلمان و وسایل هماهنگ با طرح دیوار استفاده کنید.

- برای افرادی که تمایل دارند که دیوار پشت تلویزیون آن‌ها تیره‌ باشد، استفاده از سنگ آنتیک تیره رنگ با نورپردازی که به صورت کادر در دورتادور دیوار قرار گرفته است، ایده جالبی است.

- یکی از بهترین طراحی‌ها در دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون، استفاده از چوب است که می‌توان ان را با فرش، مبلمان و سایر وسایل پذیرایی هماهنگ کرد و یا حتی می‌توان دکوری دیوار را به گونه‌ای طراحی کرد که کتابخانه زیبایی در ان خلق شود. این نوع طراحی حس آرامش را القا می‌کند.

- نصب تلویزیون بر روی دیوار طوسی رنگ و استفاده از مبلمان هماهنگ با این رنگ فکر خوبی است که در عین مدرن بودن، آرامش را نمایش می‌دهد.

- اگر محل نصب تلویزیون شما به پنجره نزدیک است، انتخاب نوع پرده اهمیت پیدا می‌کند. باید به گونه‌ای باشد که پوشش خوبی برای جلوگیری از تابش نور بر صفحه نمایشگر شود.

- تلویزیون به رنگ مشکی، میز تلویزیون و کفپوش طوسی و رنگ آبی برای فرش و نورپردازی، هارمونی جالبی را خلق می‌کند.

- دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون را از چوب انتخاب کنید و آن را با کفپوش طرح چوب کرم رنگ سالن، ست کنید. در کنار آن از شومینه، مصنوعات چوبی و یا کتابخانه استفاده کنید. این طرح نمای بسیار زیبایی در محیط ایجاد می‌نماید.

- کفپوش‌ها، دیوار و سقف سالن نشیمن به رنگ روشن، مبلمان و فرش به رنگ سفید و دیوار پشت تلویزیون از جنس چوب، فضای خانه شما را بسیار دلنشین‌ می‌کند.

 - وجود شومینه و تلویزیون در کنار یکدیگر فضای جالبی در سالن پذیرایی ایجاد می‌کنند. این طرح به خوبی می‌تواند، دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون را با سایر وسایل و لوازم موجود در سالن، هماهنگ کند.

 ایده هایی خلاقانه برای دکوراسیون پشت تلویزیون

- تمام فضای خانه به رنگ قهوه‌ای و میز تلویزیون طرح چوب باشد اما مبلمان به رنگ سفید یا کرم انتخاب شود. این ترکیب رنگ همخوانی خوبی دارد و نمای متفاوتی را خلق می‌نماید.

- ایده جالب دیگر آن است که در دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون و اکسسوری‌های اطراف آن، از چوب بهره گرفته باشید. تناسب آن را با میز و صندلی، پارکت و موکت حفظ نموده و آن را با نورپردازی کامل کنید. قطعاً این طرح می‌تواند زیبایی منزل شما را چندین برابر کند.

- یکی از طرح‌های ساده در طراحی دیوار پشت تلویزیون، بکارگیری یک میز تلویزیون کوچک و فضای دکوری ساده در بالای آن است که علاوه بر جلوه‌بخشی زیبا، هزینه بسیار کمی دارد.

 ایده هایی خلاقانه برای دکوراسیون پشت تلویزیون

- افرادی که به فرش، پرده و مبلمان تیره علاقمند هستند و دوست دارند میز تلویزیون منزل آن‌ها از به رنگ چوب باشد باید بگوییم که سلیقه خوبی دارند که اگر کمی نورپردازی را چاشنی کار خود کنند، منظره بی‌نظیری را در سالن پذیرایی خود خلق خواهند کرد.

- استفاده از طرح‌های هندسی و متفاوت با مصنوعات چوب و یا گچ، ایده جذابی برای طراحی دیوار پشت تلویزیون است.

- کرم و قهوه‌ای ترکیب رنگ زیبایی است. اگر مبلمان و دیوار خانه کرم رنگ است، انتخاب رنگ قهوه‌ای برای پشت تلویزیون گزینه مناسبی است.

- اگر پارکت منزل شما طرح چوب است، انتخاب دکوراسیون چوبی برای دیوار پشت تلویزیون به گونه‌ای باید باشد که با پارکت‌ها هماهنگ باشد.

طراحی دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

- اگر فضای منزل شما تا حدودی کوچک است، می‌توانید دیوار پشت تلویزیون را با  شومینه تلفیق کنید. پس رنگ دکوراسیون را متناسب با رنگ سایر دیوارها و سقف خانه در نظر بگیرید.

- می‌توانید دیوار پشت تلویزیون را همانند یک کمد طراحی کنید. اکسسوری‌ها و وسایل مرتبط با تلویزیون و یا سایر وسایل را در آن قرار دهید. هر زمان که خواستید، با بستن درب کمد وسایل را از جلوی دید پنهان کنید.

- اگر فضای انتخابی شما برای قرار دادن و نصب تلویزیون در بین دو پنجره است، استفاده از پرده هم‌رنگ با رنگ دیوار پشت تلویزیون ایده خوبی برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون است.

طراحی دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

- اگر منزل شما کوچک است، استفاده از کمدهای دکوری در اطراف تلویزیون با ترکیب رنگ قهوه‌ای و کرم در سالن، زیبایی خاصی به منزل شما می‌بخشد.

- استفاده از دکور و میز تلویزیونی از جنس چوب با مدل و شکل جذاب، ایده خوبی است.

-استفاده از دیوارپوش طرح چوب و دکوراسیون چوبی ایده بسیار خوبی برای هرچه زیباتر نشان دادن نمای دیوار پشت تلویزیون است.

- با قرار دادن گلدان و قاب عکس در دیوار پشت تلویزیون، به جذابیت آن افزوده و آن را مدرن‌تر جلوه داده است.

- طراحی و دکوراسیون ساده و سبک و نسبتاً سنتی که در آن میز تلویزیون، خود همانند کمدی جهت قرار دادن وسایل دکوری، عمل می‌کند.

روش هایی برای تزیین دکوراسیون پشت تلویزیون

- اگر خانه شما کوچک است، با خرج کردن کمی سلیقه و هنر، می‌توانید با بکارگیری وسایل تزیینی مدرن یا کلاسیک، دکور فوق‌العاده‌ای در محیط نمایید و دیده‌ها را به سوی دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون خود معطوف کنید.

- اگر خانه بزرگی دارید، با یک فکر خوب و خلاق و چیدمان صحیح وسایل، کاری کنید تا فضای اطراف تلویزیون بزرگ‌تر نشان داده شود.

- اگر علاقمند به استفاده از عکس‌ها و تابلوهای مختلف هستید، می‌توانید آن‌ها را در دیوار پشت تلویزیون خود نصب کنید و از دیدن آ‌ها لذت ببرید.

- اگر میل به ثبت خاطرات خود دارید و علاقمند هستید که مدام آن‌ها را یادآور شوید، می‌توانید با استفاده از قاب عکس‌های خاطره‌انگیز در ابعاد کوچک، افتخارات و تندیس‌ها و یا یادگاری‌های با ارزشی که دریافت کرده‌اید، دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون خود را تزیین کنید. با هربار دیدن به صفحه نمایش آن، خاطرات شما نیز مرور می‌شود و احساس خوبی در شما ایجاد می‌کند.

- اگر تلویزیون شما کوچک است، می‌توانید با استفاده از قاب عکس‌های بزرگ‌، فضا را زیباتر نمایش دهید.

روش هایی برای تزیین دکوراسیون پشت تلویزیون

سخن آخر

همانطور که مشاهده نمودید، انواع دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با استفاده از متریال مختلف انجام می‌شود.درنهایت ایده‌های بی‌شماری را می‌توان در آن اجرایی نمود. بنابراین در صورتی که قصد دارید هر یک از این ایده ‌ها را اجرایی کنید، بهتر است در ابتدا آن را با بودجه خود بسنجید. از مواردی چون: قیمت کاغذ دیواری نانو، قیمت دیوارپوش پی وی سی و یا اینکه خرید اینترنتی دیوارپوش، کاغذ دیواری، پارکت و دیوارکوب به صرفه است یا خیر آگاه شوید. آنگاه است که می ‌توانید با آسودگی خاطر یکی از این محصولات را انتخاب کنید و اثری بی ‌نظیر را در منزل خود خلق کنید.

طراحی جذاب در دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()