سبد خرید 0

عرضه انواع کفپوش با کیفیت و قیمت مناسب در بازار کفپوش تهران

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 18 دی 1401 در ساعت 21 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 3 )

بازار کفپوش تهران از تنوع قابل توجهی در ارائه انواع کفپوش برخوردار است. کفپوش هایی که در مرکز فروش کفپوش در تهران عرضه می شوند، از استحکام و زیبایی قابل توجهی برخوردار هستند. کفپوش ها با توجه به مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع هر نوع کفپوشی را نمی توان در هر فضایی به کار برد.

بازار کفپوش کجاست؟

بازار کفپوش تهران انواع کفپوش های زیبا در شکل تایلی و رولی را عرضه می کند. کفپوش های ارائه شده در بازار کفپوش می توانند در نوع پارکت، لمینت، کف کاذب، کفپوش pvc، کفپوش پلاستیکی و ... باشند. بازار کفپوش تهران عرضه کننده کفپوش های با کیفیت در برندهای ایرانی و خارجی می باشد.

این کفپوش ها با رعایت استانداردها عرضه می شوند و قابلیت تطبیق با محیط را دارند. کفپوش ها برای فضاهای مختلف کاربرد دارند. هر کدام از کفپوش ها با توجه به فضای کاربردی خود دارای ویژگی های خاصی می باشند.

برای مشاوره رایگان و طراحی الان با کارشناسان رونیا تماس بگیرید. تلفن همراه:   09121996816  

 

مرکز فروش کفپوش در تهران

کفپوش مسکونی از جمله کفپوش هایی است که به شکل متداول مورد استفاده قرار می گیرد. برای انتخاب کفپوش های مسکونی در بازار کفپوش تهران می توان از کفپوش پارکت لمینت، کفپوش پلاستیکی، کفپوش چوبی، کف کاذب و کفپوش پی وی سی استفاده کرد.

این کفپوش ها برای فضای منزل کارایی قابل توجهی دارند. هر کدام از کفپوش های مسکونی می توانند قابلیت ها و توانایی خاصی را با خود به همراه داشته باشند.

 بخشی از کفپوش های مسکونی به عنوان کفپوش های قابل شست و شو معرفی می شوند. این کفپوش برای فضاسازی سرویس بهداشتی، آشپزخانه، اطراف استخر و ... کارایی بسیار دارند. در واقع از ایده پاکسازی و تمیزکاری کفپوش در محیط منزل بسیار استقبال می شود.

کفپوش ها بعد از گذشت مدتی نیاز به پاکسازی پیدا می کنند. کفپوش پی وی سی در محیط مسکونی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد اما این کفپوش از زیبایی بی نظیری برخوردار می باشد. کفپوش های پی وی سی قابلیت پاکسازی دارند.

برای ست کردن اجزای دکوراسیون می توان از طرح های پی وی سی در بازار کفپوش تهران کمک گرفت. این طرح ها تنوع و کیفیت زیادی دارند. کفپوش های چوبی از ظرافت خوبی برخوردار هستند اما قابلیت تمیزکاری و شست و شو ندارند. کفپوش های چوبی بیشتر برای فضای پذیرایی و راهرو توصیه می شوند.

پارکت چوبی و پارکت لمینت نسبت به چوب ها از مقاومت بیشتری برخوردار هستند و در الگوهای متفاوتی طراحی می شود.

آدرس بازار کفپوش تهران

بازار کفپوش تهران عرضه کننده انواع کفپوش صنعتی می باشد. کفپوش صنعتی با ویژگی  های خاصی معرفی می شود. کفپوش های صنعتی باید در مقابل فشار، ضربه و حرارت مقاومت داشته باشند. کفپوش های صنعتی با حد بالایی از تکنولوژی و استحکام تولید می شوند.

کفپوش پلی اورتان و کفپوش اپوکسی به عنوان کفپوش های صنعتی مورد توجه قرار می گیرند. کفپوش های صنعتی و مسکونی می توانند در نمونه های کفپوش سنگ، کفپوش سه بعدی، کفپوش سرامیک، کاشی، کفپوش آجری، موکت و فرش و ... عرضه شوند.

 در بازار کفپوش تهران امکان خرید و فروش کفپوش به شکل عمده و جزئی انجام می شود. در بازار کفپوش تنوع محصول زیادی وجود دارد. در واقع هر فردی می تواند بر حسب محیط زندگی خود از انواع کفپوش ها بهره مند شود. مرکز فروش کفپوش در تهران از نصابان بسیاری برخوردار است.

این نصابان امکان نصب انواع کفپوش را فراهم می کنند. در مرکز فروش کفپوش در تهران می توان از حضور نصابان حرفه ای بهره مند شد.

کفپوش وینیل یکی از کفپوش های محبوب و پرطرفدار در مرکز فروش کفپوش در تهران است. این کفپوش با قیمت بسیار مناسبی عرضه می گردد و از ظاهر زیبایی برخوردار است. برای محوطه استخرها، آشپزخانه، سالن ورزشی، مراکز درمانی، آرایشگاه ها و بسیاری از مکان های عمومی از کفپوش پی وی سی کمک گرفته می شود.

بازار فروش پارکت

کفپوش پارکت چوبی یا کفپوش هایی که از چوب صد در صد تولید شده اند، با قیمت بیشتری عرضه می شوند. این کفپوش ها بنا به دلایلی همچون بافت نرم و ظاهر زیبا مورد توجه قرار می گیرند. با بافت چوبی می توان حس گرما و صمیمیت را در محیط منزل برقرار ساخت.

کفپوش لمینت نیز نوعی از کفپوش های مطرح در بازار کفپوش تهران است. این کفپوش ها با قیمت کمتری نسبت به کفپوش پارکت چوبی عرضه می شوند و از HDF تولید شده‌اند.

فروشگاه کفپوش پلاستیکی

کفپوش های پلاستیکی را با نام کفپوش لینولئوم می شناسند. این کفپوش ها از درجه انعطاف خوبی برخوردار هستند. برای پارک های بازی، سالن ورزشی، مهد کودک ها، مراکز تفریحی، استخرها، فضای مسابقات و ... از کفپوش های لاستیکی یا پلاستیکی استفاده می شود.

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی بر روی سطوح بتنی به کار می رود. این کفپوش ها با قابلیت چسبندگی زیاد معرفی می شوند. از این رو گزینه خوبی برای به کارگیری در محیط صنعتی هستند. با اپوکسی می توان بافت یکدست در فضاهای مختلف به وجود آورد.

کفپوش های اپوکسی جزء بهترین کفپوش های صنعتی هستند و با قیمت قابل توجهی در بازار کفپوش تهران عرضه می شوند. بافت یکدست و همگون کفپوش اپوکسی به دلیل ظاهر بدون درز آن می باشد.

کفپوش اپوکسی به شکل مایع تولید می شود. به همین خاطر بعد از خشک شدن، اثری از شکاف و درز در میان آن ها وجود ندارد. این کفپوش ها از چسبندگی و مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند و به عنوان کفپوش های بهداشتی معرفی می شوند.

کف کاذب

کف کاذب امکان ایجاد یک کفپوش خاص را فراهم می کند. این کفپوش ها با قطعاتی از جنس سرامیک، آلومینیوم، چوب، سنگ، فولاد و ... به شکل از پیش تهیه شده مورد استفاده قرار می گیرند.

کفپوش سرامیک و کاشی برای محیط هایی همچون سرویس بهداشتی و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. این کفپوش ها در میان سایر کفپوش ها از قدمت بالایی برخوردار هستند.

کفپوش سنگی

کفپوش سنگی از جنس سنگ های مختلف همچون گرانیت، مرمر، لایم استون و ... می باشد. این کفپوش ها برای دیزاین کف مورد استفاده قرار می گیرند و عمر طولانی دارند.

موکت

بسیاری از افراد به کفپوش موکت علاقه مند هستند و بهره مندی از آن را بدون دردسر می دانند. کفپوش موکت به شکل چسبیده بر روی زمین مورد استفاده قرار می گیرد و از کهن ترین روش های پوشش کف در منازل و ... می باشد. با این وجود کفپوش موکت هنوز هم منسوخ نشده و از جایگاه بالایی برخوردار است.

برای پوشش کف ساختمان می توان از انواع کفپوش بهره مند شد. امروزه در بازار کفپوش تهران و سایر مراکز فروش کفپوش می توان تنوع زیادی از انواع کفپوش در مقاومت، طراحی، رنگ و ... متفاوت مشاهده کرد. بنابراین برای هر نوع سلیقه و ذائقه ای امکان پیدا کردن کفپوش مناسب و درخور وجود دارد.

کفپوش مسکونی مرکز فروش کفپوش در تهران

کفپوش های مسکونی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. این کفپوش ها در نوع ظریف و سبک انتخاب می شوند. ظاهر زیبا برای کفپوش های مسکونی اهمیت زیادی دارد. پارکت، کفپوش پلاستیک، سرامیک، پی وی سی و ... به عنوان کفپوش های مسکونی پرطرفدار معرفی می گردند.

زیبایی و استحکام به عنوان دو پارامتر مهم در کفپوش مسکونی مورد توجه قرار می گیرد. کفپوش های مسکونی می توانند با صفات مقاومتی مورد استفاده قرار بگیرند.

 گاهی اوقات برای تولید کفپوش تنها به ویژگی زیبایی و تزیینی آن توجه می شود. در چنین شرایطی کفپوش صرفاً برای پوشش دهی و زیبایی محیط مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد دیگری ندارد.

کفپوش چوبی

کفپوش های چوبی به عنوان یک گزینه برتر در بازار کفپوش تهران معرفی می شوند. این کفپوش ها با قیمت بیشتری عرضه می شوند و از زیبایی خاصی برای چیدمان برخوردار می باشند. چوب ها بخشی از محیط زیست هستند و می توانند دوباره به طبیعت برگردند.

طرفداران محیط زیست و طبیعت از کفپوش های چوبی استقبال می کنند. کفپوش های چوبی برای نواحی خشک و بدون رطوبت بسیار کارایی دارند. این کفپوش ها آلودگی ندارند و در صورت مراقبت، از عمر مفید بسیار خوبی برخوردار می باشند.

فروش پارکت

پارکت را به عنوان نوعی از کفپوش های چوبی می شناسند. این کفپوش ها بر روی موزاییک ها قابلیت نصب دارند. برای مقاومت بیشتر پارکت ها، از پی وی سی یا پولیستر بر روی آن ها استفاده می شود. این مواد مضر بوده و بهتر است از تماس مستقیم پا با آن ها جلوگیری نمایید.

پارکت لمینت با ظاهری چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. پارکت لمینت از مقاومت خوبی در برابر پوسیدگی و سایش برخوردار است.

برای انتخاب بهترین رنگ پارکت برای پذیرایی با ما همراه باشید

پارکت لمینت با نصب راحتی در محیط منزل استفاده می شود. پارکت لمینت بافت مصنوعی دارد و به همین خاطر در مقابل رطوبت مقاومت خوبی نشان می دهد. بازار کفپوش تهران پارکت لمینت را برای نواحی مرطوب پیشنهاد می کند. این کفپوش با HDF ساخته شده و با لایه ملامینه روکش شده است.

تمیزکاری پارکت لمینت از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به شکل مرتب مورد توجه قرار بگیرد. در واقع تجمع آلاینده ها در بافت پارکت لمینت می تواند آسیب جدی به بافت آن را به همراه داشته باشد و از عمر پارکت کم کند. پارکت لمینت با تنوع رنگی عرضه می شود و دارای نصب راحتی می باشد. نگهداری از پارکت لمینت اهمیت زیادی دارد.

برای پارکت لمینت از رنگ های مختلف روشن تا تیره استفاده می شود. در بازار کفپوش تهران تنوع رنگی برای پارکت لمینت وجود دارد. ببرای انتخاب کفپوش پارکت لمینت به عناصر دکوراسیون، رنگ مبلمان، رنگ و نوع دیوارپوش و ... دقت کنید.

شرکت رونیا در زمینه عرضه و فروش کفپوش های مختلف فعالیت می کند. این کفپوش ها از نظر کیفیت و استحکام بسیار درجه یک هستند و با تنوع بسیار عرضه می شوند. 

ارسال نظر

مهنازلطفا :
3 1
لطفا آدرس
لیلا :
0 0
برای آشپز خانه میخوام چون قبلا گرفتم پلاستکی هست قابل شستشو میخواستم ببینم درب منزل ارسال میکنید
مدیریت :
1 0
سلام وقت شما بخیر کفپوش های پی وی سی عمدتا قابل شستشو هستند البته نه با آب زیاد بلکه نهایتا با مقداری کف و طی خیس. بله در منزل ارسال میشود.
حسن.یونس :
0 0
کف پوش اپکسی چسبی بمقداردومتر مربع احتیاج دارم لطفا
مدیریت :
0 0
سلام کفپوش چسبی اپوکسی از محصولات رونیا نمی‌باشد.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز
نمایش همه
علاقه مندی ها ()