سبد خرید 0

مشکلات استفاده از کاغذ دیواری سفید برای پذیرایی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 5 اسفند 1402 در ساعت 15 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کاغذ دیواری پذیرایی سفید یکی از  محصولاتی است که بسیاری از افراد به دنبال خرید آن هستند. این کاغذ دیواری برای فضاهای کوچک معجزه می‌کند و آنها را بسیار دلربازتر و بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد. برای انتخاب کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری یا ۶۰ متری بهتر است که از کاغذ دیواری پذیرایی سفید و یا ترجیحاً کاغذ دیواری پذیرایی رنگ روشن استفاده کنید. اما به کار بردن کاغذ دیواری پذیرایی سفید نیز ممکن است مشکلاتی را به وجود بیاورد. ما در این مقاله  شما را به طور کامل با این مشکلات و مسائل آشنا خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید تا در خصوص مسائلی که حول و حوش نصب کاغذ دیواری پذیرایی سفید پیش می آید، صحبت کنیم.

کاغذ دیواری پذیرایی سفید
 چرا کاغذ دیواری پذیرایی سفید؟

 شاید از خود بپرسید که چه دلیلی برای خرید کاغذ دیواری پذیرایی سفید وجود دارد؟ باید در جواب این سوال بگوییم که کاغذ دیواری پذیرایی سفید از جمله محصولاتی می باشد که به دلیل رنگ روشنی که دارد با هر نوع دیزاین و وسایلی ست می شود. همچنین استفاده از این کاغذ دیواری سالن پذیرایی شما را دلباز تر و روشن تر نشان خواهد داد. علاوه بر تمامی این ها کاغذ دیواری پذیرایی سفید به صورت متری نیز فروخته می‌شود که بسیار مقرون به صرفه تر از سایر کاغذدیواری ها می باشد. همین دلایل سبب شده کاغذ دیواری پذیرایی سفید جزو سبدخرید بسیاری از مشتریان قرار بگیرد.

  چرا کاغذ دیواری پذیرایی سفید

بهترین نوع کاغذ دیواری پذیرایی سفید

به دلیل مشکلاتی که با انتخاب کاغذ دیواری سفید ممکن است پیش بیاید، در انتخاب این رنگ باید توجه و دقت زیادی داشته باشید. مناسب ترین کاغذ دیواری سفید، آن است که ویژگی های ذیل را دارا باشد:

  • دارا بودن قابلیت شست و شو: می توان گفت که کاغذ دیواری رنگ سفید، مورد علاقه ی اکثر افراد می باشد اما به دلیل اینکه آلودگی را زود به خود جذب می کند، از انتخاب این رنگ خودداری می کنند. باید در نظر داشته باشید که با انتخاب یک کاغذ دیواری با قابلیت شست و شو می توانید به راحتی و با خیال راحت از رنگ سفید و دیگر رنگ های روشن استفاده کنید.
  • از بین بردن بی روحی آن: برای از بین بردن حالت بی روحی کاغذ دیواری سفید رنگ، می توانید از مدل طرح دار آن استفاده کنید؛ این طرح ها به دلیل متفاوت بودن رنگشان با رنگ خالص سفید، جلوه ای زیبا ایجاد می کنند برای مثال وجود رگه های ظریف طلایی روی بدنه سفید باعث می شود که حالت بی روحی کاغذ دیواری از بین برود.

بررسی معایب و مشکلات کاغذ دیواری پذیرایی سفید

 کاغذ دیواری پذیرایی سفید مسلماً برای بسیاری از افراد مشکلاتی را در پی خواهد داشت. این مشکلات از جمله موارد زیر است:

  •  برای منازلی که در مراکز شهر و آلوده ساکن هستند استفاده از کاغذ دیواری پذیرایی سفید منجر به زودتر کثیف شدن این محصول خواهد شد.
  •  خانواده هایی که دارای فرزندان کوچک هستند کاغذ دیواری پذیرایی سفید می‌تواند گزینه خوبی برای خرید نباشد. از این جهت در معرض لکه دار شدن و کثیفی زودهنگام می باشد.
  •  برای دیوارهای نمدار استفاده از کاغذ دیواری پذیرایی سفید گزینه مناسبی نیست و ترجیحاً استفاده از پوشش ضد رطوبت دیوار پیشنهاد می شود. زیرا که این کاغذ دیواری نم و رطوبت را نشان خواهد داد.
  •  کاغذ دیواری پذیرایی سفید برای سالنهای پذیرایی که بیش از اندازه از رنگ های روشن استفاده می کنند ممکن است که سبب بی روح شدن دکوراسیون شود.
  • برای افرادی که به فضاهای شاد و رنگی علاقمند هستند، خرید کاغذ دیواری پذیرایی سفید گزینه مناسبی نخواهد بود.
  •  شستشو و لکه گیری کاغذ دیواری پذیرایی سفید به نسبت سایر رنگ های کاغذ دیواری بسیار دشوارتر است.
  •  احتمال رنگ پریدگی در کاغذ دیواری پذیرایی سفید بیشتر از سایر کاغذ دیواری ها می باشد.
  •  وجه تمایز بین کاغذ دیواری پذیرایی سفید و رنگ آمیزی و گچبری سفید بسیار کم است و قابل تشخیص نیست.

بررسی معایب و مشکلات کاغذ دیواری پذیرایی سفید

 نحوه شست وشوی کاغذ دیواری پذیرایی سفید

 برای رفع مشکل استفاده از کاغذ دیواری پذیرایی سفید قبل از همه چیز بسیار مهم است که با روشهای شستشوی آن آشنایی کافی را داشته باشید. این کاغذ دیواری حساس بوده و باید در شستشوی آن کاملا دقت و صبوری کرد. برای از بین بردن لکه های کاغذ دیواری پذیرایی سفید از محلول لکه بر فقط بر روی آن ناحیه استفاده کنید. به هیچ وجه کاغذدیواری را با اسکاچ و دستمال های زبر نسابید.

 نحوه شست وشوی کاغذ دیواری پذیرایی سفید

زیرا که ممکن است منجر به آسیب به بافت کاغذ دیواری سفید رنگ خود شوید. شما میتوانید هنگام خرید از شهر کاغذ دیواری رونیا در خصوص نکات دقیق شست و شو و مراقبت از محصول خریداری شده خود اطلاعات لازم را کسب کنید. در واقع بدین معنا که به هیچ عنوان بی‌گدار به آب نزنید و بر طبق دستورالعملی که کارشناسان ما به شما ارائه می کنند، این نکات را رعایت فرمایید.

چرا نباید برای دیوارهای نمدار از کاغذ دیواری سفید استفاده کنیم؟

 کاغذ دیواری پذیرایی سفید همانطور که گفتیم برای دیوارهای نمدار شما اصلا مناسب نمی باشد. زیرا که این کاغذ دیواری ها باعث جلب توجه بیشتر این دیوارها می گردد. اگر شما امکان حل این مشکل را به شیوه اساسی ندارید، پیشنهاد می کنیم که حتما به فکر خرید دیوارپوش و پوشش ضد رطوبت مناسبی باشید. زیرا که کاغذ دیواری پذیرایی سفید برای این قسمت از فضای شما اصلا مناسب نخواهد بود.

 چرا نباید برای منازلی که در مراکز شهر هستند از کاغذ دیواری پذیرایی سفید استفاده نکنیم؟

 همانطور که گفتیم منازلی که در مراکز شهر قرار دادند بیشتر در معرض آلودگی نسبت به سایر مناطق هستند. به همین جهت بهتر است که از کاغذ دیواری ساده رنگی و یا کاغذ دیواری های طرح دار رنگی به جای کاغذ دیواری پذیرایی سفید استفاده کنند. زیرا که کاغذ دیواری رنگ تیره لکه و دود را  کمتر از کاغذ دیواری سفید رنگ نشان می دهد. پس از افرادی که فرصت شست‌وشوی مداوم و تمیز کاری به موقع را ندارند، به هیچ وجه از کاغذ دیواری پذیرایی سفید  در مناطق شلوغی که ساکن هستند، استفاده نکنند.

قسمت از فضای شما اصلا مناسب نخواهد بود.  چرا نباید برای منازلی که در مراکز شهر هستند از کاغذ دیواری پذیرایی سفید استفاده نکنیم

 چرا کاغذ دیواری پذیرایی سفید خانه را بی روح میکند؟

 اگر کاغذ دیواری پذیرایی سفید را به تنهایی در دکوراسیون خود به‌کارگیرید، مسلماً فضای شما را بی روح نشان خواهد داد و حس خسته کننده ای را القا خواهد کرد. به همین جهت خرید کاغذ دیواری پذیرایی سفید به تنهایی برای تمامی دیوارهای پذیرایی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود.  برای مثال می توانید برای خارج کردن فضای خود از حالت بی روحی برای سایر دیوارهایتان از پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنید.

 چرا کاغذ دیواری پذیرایی سفید خانه را بی روح میکند؟

ایده استفاده از کاغذ دیواری سفید برای پذیرایی

برای استفاده از رنگ سفید برای کاغذ دیواری می توانید از ایده های زیر بهره بگیرید تا به بهترین نتیجه برسید.

  • استفاده کردن از مبلمان با رنگ های متضاد: از آنجایی که تک رنگ بودن دکوراسیون، باعث خسته شدن ذهن و چشم می شود، توصیه می شود که حتما از یک رنگ متضاد استفاده شود مانند آبی، قرمز و نارنجی برای مبل های تک نفره و کوسن ها. با این کار بی روح بودن کاغذ دیواری سفید هم از بین می رود.
  • دقت کردن در انتخاب رنگ پرده: از آنجایی که پرده کنار کاغذ دیواری قرار می گیرد، رنگ مناسب آن می تواند بی روح بودن کاغذ دیواری سفید را از بین ببرد. بهتر است برای پرده ها از رنگ های شاد استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد.
  • استفاده از تابلوهای رنگی: طبیعتا با استفاده از چند تابلوی رنگی به راحتی می توانید جلوه ی پویایی به پذیرایی با کاغذ دیواری سفید بدهید در نتیجه برای این کار لازم نیست هزینه زیادی پرداخت کنید و در نهایت باید گفت که برای رفع مشکلات کاغذ دیواری سفید تنها کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید تا ظاهری شیک و لوکس داشته باشید.

 قیمت کاغذ دیواری پذیرایی سفید

 قیمت کاغذ دیواری پذیرایی سفید همانند سایر کاغذدیواری ها بسته به ضخامت و برند آن متفاوت است. برای مثال کاغذ دیواری ۲۵۰ میکرونی سفید رنگ با کاغذ دیواری ۱۵۰ میکرونی سفید رنگ قیمت متفاوتی دارد. همچنین قیمت کاغذ دیواری ایرانی سفید با کاغذ دیواری خارجی سفید یکی نیست و هر کدام قیمت منحصر به فرد خود را دارند.

 قیمت کاغذ دیواری پذیرایی سفید

لازم به ذکر است افرادی که به دنبال خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت برای پذیرایی خود هستند، به راحتی می تواند از کاغذ دیواری سفید ساده موجود در فروشگاه ما  که به صورت متری می باشد، خریداری کنند. برای مثال هزینه کاغذ دیواری اتاق ۱۲ متری که دارای رنگ سفید و ضخامت معقول و برند خوبی می‌باشد قیمت مناسب تری خواهد داشت.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز
نمایش همه
علاقه مندی ها ()