سبد خرید 0

شهر کاغذ دیواری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 19 ارديبهشت 1399 در ساعت 6 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

شهر کاغذ دیواری چیست و یا بهتر است بگوییم کجاست؟ برای خرید کاغذ دیواری بهتر است به یک مرکز گسترده با تنوع بسیار زیاد در این زمینه مراجعه کنید. مرکزی که قصد معرفی آن را داریم به علت تنوع بسیار زیاد به شهر کاغذ دیواری معروف شده است.

باید بدانید طراحی و ابداع کاغذ دیواری یکی از مهمترین تحولات صورت گرفته در صنعت دکوراسیون داخلی است. دکوراسیون داخلی دارای ابعاد و ارکان مختلفی می باشد که در کنار یکدیگر قادر به خلق یک طراحی بسیار جذاب در عرصه ساختمان های تجاری و مسکونی هستند با این حال نقش کاغذ دیواری بسیار ویژه و پر اهمیت است چرا که دیوارهای ساختمانی یکی از مهمترین ارکان نمای داخلی هستند که به صورت مستقیم در مقابل دیدگان مخاطب قرار دارند.

دیوارپوش های ساختمانی در انواع طرح، رنگ، جنس، کیفیت و با برندهای متفاوتی ساخته می شوند و شما باید در میان صدها طرح ارائه شده، یک گزینه مناسب را انتخاب کنید. انتخاب دیوارپوش مناسب بسیار حساس و زمانبر است و نباید عجولانه صورت گیرد چرا که دیوارپوش های ساختمانی در زمره کالاهای لوکس قرار دارند و باید با احتیاط بسیار زیادی گزینش شوند. بنابراین خرید از شهر کاغذ دیواری می تواند برترین گزینه ممکن باشد.

شهر کاغذ دیواری

شهر کاغذ دیواری به چه معناست؟

در مبحث پیشین به صورت خلاصه علت نامگذاری موسسه مورد نظر را ذکر کردیم و گفتیم که تنوع بسیار زیاد کاغذ دیواری، مهمترین علت وجه تسمیه این موسسه است. نمی توان با تعدادی برند محدود و قیمت های غیر متعارف به عنوان شهر کاغذ دیواری شناخته شد.

تنوع برند و کشورهای سازنده محصول، طرح و رنگ، جنس، کیفیت و قیمت مهمترین شاخص های ایجاد یک شهر کاغذ دیواری است. فروشگاه های کوچک هرگز چنین تنوعی را در تمامی ابعاد ایجاد نکرده اند. تنوع مورد نظر باید در تمامی زمینه ها صورت گرفته باشد در غیر این صورت نمی توان یک فروشگاه را به عنوان شهری از محصولات مورد نظر قلمداد کرد.

شهر کاغذ دیواری باید به حدی گسترده باشد که شما را از مراجعه به مراکز دیگر بی نیاز سازد. ما نیز قصد معرفی چنین موسسه ای را داریم؛ موسسه ای که تنوع را در تمامی ابعاد خود رعایت کرده باشد و آلبوم های بسیاری را در این زمینه در اختیار کاربران و مراجعه کنندگان قرار دهد. در ادامه این مباحث را به صورت تفصیلی شرح می دهیم. با ما همراه باشید.

تنوع برند و کشورهای سازنده در شهر کاغذ دیواری رونیا

ارائه محصولات متنوعی که منقش به برندهای معروف داخلی و خارجی هستند مهمترین ویژگی مرکز مورد نظر است. این امر تعیین کننده تنوع محصولات از حیث کیفیت و قیمت نیز خواهد بود.

برندهای ایتالیایی و آلمانی برترین برندهای شناخته شده در این عرصه هستند و به عنوان مهمترین محصولات موجود در این موسسه عرضه می شوند. ایتالیا و آلمان به عنوان سردمداران طراحی و تولید کاغذ دیواری در سطح جهان شناخته شده اند و در بسیاری از موارد طراحی محصولات داخلی دیگر کشورها از جمله ایران را نیز انجام می دهند.

ارائه محصولاتی با برندهای ایرانی نیز بسیار حائز اهمیت است. یک مرکز متعهد هرگز از تولیدات داخلی چشم پوشی نکرده و بیشترین میزان حمایت از محصولات داخلی را به عمل خواهد آورد. شهر کاغذ دیواری نیز یک مرکز معتبر است که مبادرت به ارائه صدها محصول داخلی و خارجی نموده و توجه به کیفیت را در راس ارزش های تجاری خود قرار داده است.

تنوع طرح و رنگ محصول در شهر کاغذ دیواری رونیا

در این فروشگاه بسیار گسترده شاهد تنوع طرح بسیار زیادی هستیم. این مرکز می تواند نیاز تمامی افراد با سلایق متفاوت را بر طرف نماید. شما در آلبوم های این فروشگاه طرح های لوکس و اشرافی، اسپرت، مدرن، شلوغ و یا خلوت، طرح های طبیعی و یا فانتزی، ساده و یا سه بعدی، برجسته و یا مسطح را مشاهده می کنید.

طرح دیوارپوش های ساختمانی را از جهات دیگر نیز می توان طبقه بندی نمود؛ به عنوان مثال می توان به طرح های کودکانه، دخترانه، پسرانه، طرح های ورزشی، کاراکترهای سینمایی و یا هنری، ابعاد هندسی، طرح های آبرنگی و ... اشاره کرد. معمولا استفاده از این اصطلاحات در میان دکوراتورها رایج تر است.

از جمله دسته بندی های عامیانه در این عرصه، طرح مناسب اتاق خواب، پذیرایی، نشیمن، آشپزخانه، راهرو، دفتر کار و ... است. شهر کاغذ دیواری طرح های مورد نظر را برای کاربران و مراجعه کنندگان خود دسته بندی نموده و آلبوم هایی مناسب با درخواست شما را در اختیارتان قرار خواهد داد.

تنوع جنس بالا در شهر کاغذ دیواری رونیا

جنس دیوارپوش های ساختمانی یکی از مهمترین مسائل تخصصی در خصوص گزینش و خرید این محصول است. شما به تنهایی قادر به انتخاب طرح و رنگ مناسب خواهید بود اما انتخاب جنس مرغوب با قیمت مناسب یک کار کاملا تخصصی است و پیشنهاد می شود حتما با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید.

جنس کاغذ دیواری ممکن است بسیار ساده باشد؛ به عنوان مثال می توان به کاغذهای ساده اشاره کرد که ابتدایی ترین متریال موجود برای تولید کاغذ دیواری هستند. جنس وینیل که با عنوان پی وی سی نیز شناخته می شود یک دیوارپوش ساده است اما کیفیت بهتری در مقایسه با کاغذ ساده دارد. جنس پارچه، نانوون و الیاف طبیعی نیز در زمره لوکس ترین دیوارپوش های ساختمانی قرار دارند.

شهر کاغذ دیواری تنوع مورد نظر را در عرصه جنس کاغذ دیواری نیز ایجاد نموده و مراجعه کنندگان می توانند یک محصول مناسب را انتخاب نمایند. مهمترین تمایز کاغذ دیواری از حیث جنس را می توان علاوه بر تفاوت قیمت، در دوام، نمای ایجاد شده و قابلیت شستشوی آن ها دانست.

شهر کاغذ دیواری

تنوع کیفیت در شهر کاغذ دیواری رونیا

یک خریدار باید جنس مناسبی را با توجه به مبلغ پرداخت شده دریافت نماید. وی باید مطمئن باشد با پرداخت هزینه بیشتر موفق به خرید یک محصول بهتر و با کیفیت بیشتر می گردد. محصولات لوکس ساختمانی از حیث کیفیت باید دارای استانداردهای لازم باشند. بنابراین زمانی که از کیفیت کمتر یک دیوارپوش سخن می گوییم انتظار داریم تحت شرایط مطلوب حداقل چندین سال زیبایی اولیه خود را حفظ کند.

برای اینکه متوجه شوید محصول مورد نظرتان چند سال دوام خواهد داشت بهتر است به مدت زمان گارانتی آن توسط تولید کننده توجه کنید. این زمان تعیین کننده کیفیت و دوام دیوارپوش با زیبایی و جذابیت اولیه در صورت نگهداری و مراقبت اصولی می باشد. برگه ضمانت نامه یک سند کاملا رسمی و قانونی است و هرگز از امضا و دریافت آن غافل نگردید.

تنوع قیمت بالا در شهر کاغذ دیواری رونیا

زمانی که از تنوع جنس، برند و طرح سخن می گوییم قطعا تنوع قیمت را نیز به صورت مستتر بیان کرده ایم. تنوع قیمت یکی از مهمترین مزایای یک موسسه می باشد که قصد دارد خود را به عنوان شهری از دیوارپوش های ساختمانی معرفی کند. موسسه ای که صرفا برندهای گران قیمت و یا بسیار ارزان را برای قشر خاصی از جامعه عرضه می کند هرگز نمی تواند چنین لقبی را به خود اختصاص دهد.

قیمت کاغذ دیواری باید تناسب معقولی با کیفیت و دوام آن داشته باشد. سعی کنید از خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت و بدون کیفیت خودداری کنید چرا که در مدت زمان کوتاهی جذابیت اولیه را از دست می دهد و دیوار مورد نظر را نیز خدشه دار خواهد کرد. برخی از موسسات با هدف کسب منافع اقتصادی بیشتر حاضر به عرضه دیوارپوش هایی هستند که هیچ کدام از استانداردهای پذیرفته شده در این عرصه را ندارند.

متاسفانه برخی از افراد نا آگاه نیز مبادرت به خرید این محصولات بی ارزش کرده و علاوه بر تخریب بازار رقابتی این عرصه متحمل ضررهای اقتصادی شخصی نیز می گردند. در شهر کاغذ دیواری هرگز چنین اتفاقی روی نخواهد داد.

شهر کاغذ دیواری کجاست؟

پس از مطالعه این مطالب حتما از خود می پرسید که شهر کاغذ دیواری کجاست؟ شهر کاغذ دیواری لقبی است که به شرکت رونیا تعلق گرفته و نمایانگر گستردگی فعالیت آن در زمینه عرضه و فروش کاغذ دیواری است. این شرکت دارای نمایندگی های متعدد در سراسر کشور بوده و شما به شعبات آن در سراسر کشور دسترسی دارید.

شرکت رونیا همه روزه تعداد بسیار زیادی از محصولات لوکس، اسپرت، ساده، تجملی و ... را به سراسر ایران ارسال نموده و عملیات نصب و تعمیرات مربوطه را برای مشتریان خود و توسط برترین متخصصین این عرصه به انجام می رساند.

تمامی نمایندگی های مربوطه زیر نظر دفتر مرکزی فعالیت نموده و ارتباط با شعبات موجود به مثابه ارتباط با دفتر مرکزی خواهد بود و شما را از تمامی مزایای نمایندگی مرکزی بهره مند خواهند ساخت.

شهر کاغذ دیوار

فروش کاغذ دیواری در شهر کاغذ دیواری رونیا

پخش و فروش دیوارپوش های ساختمانی توسط شرکت رونیا صورت گرفته و بسیاری از فروشندگان سطح بازار در ارتباط مستقیم با این شرکت فعالیت می کنند. در واقع شما در نتیجه ارتباط با شرکت رونیا قادر به خرید بهتر، کیفیت بالاتر و قیمت پایین تر خواهید بود.

خرید از شهر کاغذ دیواری در تهران به  معنای ارتباط مستقیم با شرکت بوده و شما را از مزایای بسیاری بهره مند خواهد ساخت. بنابراین پیشنهاد می کنیم در صورت دسترسی به شرکت و فروشگاه مرکزی به صورت حضوری عمل نمایید با این حال مراجعه به وب سایت رونیا نیز همین نتیجه را به دنبال خواهد داشت.

وب سایت رونیا امکان تماس مستقیم با دفتر مرکزی را برای کاربران و خریداران محترم فراهم نموده است. شما می توانید این ارتباط را به ساده ترین شکل ممکن و از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه و دیگر صفحات و بسایت برقرار نموده و مشاوره لازم را در تمامی زمینه های مربوطه دریافت نمایید.

شهر کاغذ دیواری

خرید کاغذ دیواری از شهر کاغذ دیواری رونیا

خرید شما ممکن است به صورت حضوری باشد و یا اینکه از شیوه مدرن و پذیرفته شده کنونی با عنوان خرید آنلاین استفاده کنید. انتخاب با خود شما خواهد بود. خرید آنلاین کاغذ دیواری شما را از شلوغی و ترافیک های سنگین شهری معاف کرده و زمان بسیار زیادی را برای انتخاب کالای مورد نظرتان به شما اعطا خواهد کرد.

همانگونه که در مباحث پیشین بیان نمودیم انتخاب دیوارپوش مناسب یک کار بسیار حساس است و نباید در یک زمان محدود صورت گیرد. شما نیاز دارید با حوصله فراوان انواع طرح ها، جنس و قیمت ها را سبک و سنگین کرده و به یک نتیجه مناسب دست یابید.

خرید اینترنتی کاغذ دیواری به خوبی این شرایط را برای شما فراهم می نماید. شما با کلیک بر روی کلمه کاغذ دیواری به صفحه اصلی این نوع محصول در وب سایت رونیا منتقل شده و با اعمال فیلترهای موجود می توانید محصول مورد نظر و مورد نیاز خود را انتخاب کنید. شهر کاغذ دیواری رونیا محصولات قابل توجهی را برای تمامی سلایق عرضه نموده است.

کلام آخر

فروشگاه رونیا به عنوان شهر کاغذ دیواری تهران آماده است پذیرش سفارشات شما می باشد. شما می توانید جهت کسب بیشتر در خصوص جنس، کیفیت و دوام محصولات با ما تماس گرفته و هر گونه پرسش ایجاد شده در این زمینه را مطرح نمایید.

شرکت ما رضایت شما مشتریان، کاربران و مراجعه کنندگان را در صدر اهداف تجاری خود قرار داده و به اصول اخلاقی دنیای تجارت پایبند می باشد.

محصولات موجود در فروشگاه ما محدود به میزان خاصی نبوده و شرکت ما همواره سعی در افزایش محصولات عرضه شده و پاسخ مناسب به سلایق و نیازهای کاربران دارد. شما با وب سایت رونیا تجربه یک خرید موفق در عرصه اینترنت و فضای مجازی را به دست خواهید آورد.

ارسال نظر

رضائی :
0 0
باعرض سلام و خسته نباشید،ببخشید از بابت خرید کاغذ دیواری بهتون مزاحم شدم.باسپاس از لطف شما
مدیریت :
0 0
سلام وقت شما بخیر خواهش میکنم. همکاران واحد فروش و طراحی با شما تماس میگیرند.
محمد مهدی زاده :
0 0
کاغذ دیواری از آلبوم بیلیب هم دارین میخواستم قیمتشو بدونم
مدیریت :
0 0
سلام وقت شما بخیر لطفا تصویرآلبوم را برای واحد فروش ارسال فرمایید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()