سبد خرید 0

معرفی انواع دیوارپوش سه بعدی ارزان

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 23 اسفند 1400 در ساعت 19 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دیوارپوش سه بعدی ارزان در طرح های مختلف توسط فروشگاه های مختلف عرضه می شود. دیوارپوش ها با توجه به متریال، طرح و ابعادشان قیمت گذاری می شوند. دیوارپوش ها می توانند با طرح های زیبا در فضاهای مختلف به کار گرفته شوند. دیوارپوش ها به شکل سنگی، آجری، PVC و ... طراحی می شوند. ما در این مقاله قصد داریم که به شما انواع دیوارپوش سه بعدی ارزان را معرفی کنیم. با ما تا آخر این مطلب همراه باشید تا انواع دیوارپوش های ارزان را بهتر بشناسید. شما می توانید در دکوراسیون خود جهت ایجاد تغییرات از این محصولات ارزان قیمت بهره مند شوید.

معرفی دیوارپوش سه بعدی ارزان 

دیوارپوش سه بعدی ارزان برای زیبایی و طراحی فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. طرح های متنوع در دیوارپوش ها امکان اجازه فضاسازی متفاوت از هم را فراهم می کنند. طرح های سه بعدی به گونه ای طراحی شده اند که برای فضاسازی مختلف کارایی بالایی دارند.
بیشتر خانم های خانه دار از دیوارپوش سه بعدی برای فضاهای منزل استقبال می کنند. دیوارپوش سه بعدی ارزان می تواند برای نواحی مختلف منزل استفاده شود.
متریال به کار رفته در ساختار این دیوارپوش سه بعدی ارزان نیز همانند سایر دیوارپوش ها باکیفیت است. این تنوع باعث شده تا از دیوارپوش ارزان برای فضاسازی محیط های مختلف استفاده شود. همچنین ناگفته نماند که دیوارپوش سه بعدی ضد آب بوده و دارای تنوع بالایی در طرح است.

معرفی دیوارپوش سه بعدی ارزان
دیوارپوش سه بعدی ارزان پی وی سی برای آشپزخانه

دیوارپوش سه بعدی می تواند برای دکوراسیون آشپزخانه گزینه ای ایده آل باشد. آشپزخانه به عنوان قلب آشپزخانه معرفی می شود. برای طراحی قلب آشپزخانه باید از متریال درجه یک کمک بگیرید. دیوارپوش سه بعدی پی وی سی گزینه بهتری برای فضای آشپزخانه است. پی وی سی ها از ساختار پلاستیکی برخوردار هستند. این مدل از دیوارپوش هاقابلیت تمیزکاری و شست و شو دارند و در مقابل شوینده ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. دیوارپوش ارزان آشپزخانه موجود در رونیا از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار است. همانطور که می دانید دیوارهای آشپزخانه به سرعت کثیف می شوند. به همین خاطر انتخاب متریال مناسب برای دیوارپوش سه بعدی آشپزخانه اهمیت زیادی دارد.

دیوارپوش سه بعدی ارزان پی وی سی برای آشپزخانه
مرکز فروش دیوارپوش سه بعدی ارزان

در مرکز فروش دیوارپوش سه بعدی می توانید تنوع انواع دیوارپوش سه بعدی را مشاهده کنید. دیوارپوش های سه بعدی در نوع چرمی، فومی، اپوکسی، PVC، گچی، ام دی اف و ... عرضه می شوند. قیمت در نظر گرفته شده برای دیوارپوش سه بعدی با توجه به متریال آن متفاوت است. دیوارپوش سه بعدی ارزان در نمونه های جذاب و ایده آل مورد استفاده قرار می گیرد. دیوارپوش بتن اکسپوز با طراحی فوق العاده ای به بازار عرضه شده و فروش خوبی دارد. همچنین دیوارپوش چرمی به عنوان عایق صدا کاربرد زیادی دارد.

 مرکز فروش دیوارپوش سه بعدی ارزان

معرفی دیوارپوش سه بعدی ارزان بتنی

دیوارپوش بتن اکسیوز در سال های اخیر وارد دکوراسیون شده است. این دیوارپوش با طرح های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. دیوارپوش سه بعدی بتنی در ابتدا برای دیزاین انبار، فروشگاه ها، مغازه ها، گاراژ و ... استفاده می شود. امروزه برای طراحی منازل و محیط های مختلف از دیوارپوش سه بعدی بتنی استفاده می شود. طرح های سه بعدی بتنی می تواند در ابعاد 50*50، 40*40 و 50*90 آماده شود. این ابعاد برای دکوراسیون محیط منزل کارایی بسیاری دارند. بتن ها از ترکیب سیمان با آب و شن تشکیل شده اند. این ترکیب از مقاومت قابل توجهی برخوردار است.

ساختار دیوارپوش بتن اکسپوز

بتن اکسپوز در ساختار خود با مواد روان کننده ترکیب می شود. این کار برای فرم گیری و قالب زنی بتن در طرح های گوناگون انجام می شود. قطعاً ترکیب شن، آب و سیمان به تنهایی نمی تواند از انعطاف و قابلیت فرم گیری برخوردار باشد. بتن اکسیوز در قالب های مختلف و به  شکل تایل آماده می شود.

ویژگی ها و کاربردهای دیوارپوش سه بعدی ارزان بتنی

دیوارپوش بتنی با قیمت بالایی عرضه می شود. این دیوارپوش از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است.  دیوارپوش سه بعدی بتن می تواند برای فضاسازی نواحی مختلف منزل همچون آشپزخانه، سرویس بهداشتی و .. کارایی داشته باشد. همچنین برای فضاهای تجاری، فروشگاهی، اداری و مسکونی کارایی دارد. بتن ها ضد خش هستند و در برابر فشار و ضربه مقاومت خوبی دارند. در حالت کلی دیوارپوش های سه بعدی بتنی از مقاومت خوبی در برابر آتش و گرما نیز برخوردار هستند.

بتن ها با طول عمر بالا عرضه شده و به راحتی شکسته نمی شوند. تخمین عمر دیوارپوش دکوراتیو بتنی در حدی است که می توان تا آخر عمر از آن بهره مند شد. این موضوع نشان می دهد که دیوارپوش سه بعدی ارزان بتنی انتخابی مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

معرفی دیوارپوش سه بعدی ارزان چرمی

دیوارپوش سه بعدی ارزان چرمی برای ساخت یک عایق حرارتی و صدا مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از درب ها و دیوارها در مکان های مختلف برای جلوگیری از پخش صدا به دیوارپوش چرمی مجهز می شوند.  مواد در نظر گرفته شده برای دیوارپوش چرمی می تواند به شکل طبیعی یا مصنوعی باشد. دیوارپوش های چرمی طبیعی با قیمت بیشتری عرضه می شوند. عمر طبیعی چرم های طبیعی نسبت به چرم های مصنوعی بیشتر است و دوام بسیار خوبی دارند.

دیوارپوش چرمی قابلیت نصب راحت و آسانی دارد. همچنین حمل و نقل دیوارپوش چرمی کار دشواری نیست. از دیوارپوش های چرمی برای دیزاین هایی نظیر سالن کنفرانس، آمفی تئاتر، هتل های درجه یک و ... استفاده می شود. ضخامت در نظر گرفته شده برای دیوارپوش چرمی بین یک تا 4 سانت است. همچنین دیوارپوش سه بعدی ارزان چرمی برای طراحی فضاهای مختلف همچون ساخت دیوار تاکیدی در اتاق پذیرایی، فضای پشت تلویزیون، دیزاین اتاق خواب و ... مورد استفاده قرا می گیرد.

معرفی دیوارپوش سه بعدی ارزان اپوکسی

دیوارپوش سه بعدی ارزان اپوکسی برای مکان های مختلف همچون آزمایشگاه، کشتارگاه، کارخانه، بیمارستان و ... مورد استفاده قرار می گیرد. این دیوارپوش با رزین های سخت شده آماده می شود. در واقع مقاوم سازی در مورد دیوارپوش های سه بعدی اپوکسی اهمیت زیادی دارد. اپوکسی قابلیت تمیزکاری دارد و در برابر مواد شیمیایی از مقاومت خوبی برخوردار است همچنین در برابر مواد شیمیایی، مواد ضدعفونی کننده، شوینده و ... مقاوم است. برای تهیه و ساخت دیوارپوش سه بعدی ارزان اپوکسی از هاردنر و رزین استفاده می شود. این مواد می توانند برای هر سطحی کارایی داشته باشند.


اپوکسی ها از تنوع قابل توجهی برخوردار هستند و با رنگ های متنوع مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ دیوارپوش اپوکسی به روش مقاوم طراحی می شود.
قیمت دیوارپوش سه بعدی ارزان اپوکسی مقرون به صرفه و اقتصادی است. این دیوارپوش ها نسبت به دیوارپوش ام دی اف و چرمی قیمت کمتری دارند. قیمت در نظر گرفته شده برای دیوارپوش اپوکسی با توجه به استحکام آن در برابر مواد قلیایی، بعضی از حلال ها، مواد اسیدی، تغییرات آب و هوایی، مواد صنایع پتروشیمی و ... مقرون به صرفه و اقتصادی است. رنگ های اپوکسی با نمای سه بعدی معرفی می شوند و جنبه تزیینی دارند. رنگ های حفاظتی نقش پوششی داشته و از جذابیت فوق العاده ای برخوردار است. اپوکسی می تواند بر روی سطوح مختلف همچون گچ، سیمان، بتن، ملات سیمان و ... اجرا شود.

معرفی دیوارپوش ارزان سه بعدی گچی

دیوارپوش سه بعدی ارزان می تواند با متریال گچی آماده شود. این دیوارپوش از زیبایی و جذابیت بی نظیری برخوردار است. برای دیوارپوش های گچی از طرح ها و رنگ های متنوعی کمک گرفته می شود. اشکال هندسی طرفداران زیادی در دیوارپوش های گچی دارند. همچنین مصالح گچی از فرم گیری و قابلیت شکل پذیری خوبی برخوردار می باشند. این مصالح می توانند به عنوان پوشش مناسب در اتاق پذیرایی به کار روند.
قیمت دیوارپوش سه بعدی گچی ارزان است. گچ ها از دیوارپوش های چرمی، ام دی اف و بتنی ارزان تر می باشند. دیوارپوش های گچی از مقاومت چندانی برخوردار نیستند و باید به شکل خشک نگهداری شوند. ضربه و فشار می تواند صدمات زیادی به بافت دیوارپوش گچی وارد کند.

معرفی دیوارپوش ارزان سه بعدی گچی

خرید اینترنتی دیوارپوش ارزان سه بعدی

خرید اینترنتی دیوارپوش ارزان سه بعدی می تواند در اشکال و متریال گوناگون انجام شود. در واقع متریال گوناگون امکان بهره مندی از دیوارپوش های مختلف را فراهم می کند. برای استفاده از دیوارپوش سه بعدی ارزان باید متناسب با فضای دکوراسیون پیش بروید. برخی از فضاها نیاز به دیوارپوش های مقاوم و ضد آب دارند. به عنوان مثال دیوارپوش سه بعدی گچی می تواند در اتاق پذیرایی کارایی زیادی داشته باشد. دیوارپوش سه بعدی پی وی سی و بتنی برای فضاسازی آشپزخانه کارایی بیشتری دارند. 

خرید اینترنتی دیوارپوش ارزان سه بعدی
نتیجه گیری

در آخر بهتر است بدانید که نصب دیوارپوش سه بعدی با استفاده از چسب های مخصوص انجام می شود. دیوارپوش ها باید بر روی فضای هموار مورد استفاده قرار بگیرند. دیوارپوش در ابعاد مورد نظر برش داده می شود و برای نواحی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پشت دیوارپوش به چسب آغشته می شود و سپس عمل چسباندن انجام می شود.

معرفی انواع دیوارپوش سه بعدی ارزان
دیوارپوش سه بعدی ارزان برای هموارسازی پنل های دیوار نیاز به درزگیر و پارچه دارد. این مرحله در پایان نصب دیوارپوش انجام می شود. دیوارپوش ها می توانند با متریال گوناگون فضای زیبایی را در محیط منزل ایجاد کنند. از این رو باید مراحل نصب آن ها توسط نصابان حرفه ای انجام شود. شما می توانید با کارشناسان فروش ما جهت خرید انواع دیوارپوش ارزان با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز
نمایش همه
علاقه مندی ها ()