سبد خرید 0

تفاوت های کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک و کلاسیک

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 30 مهر 1400 در ساعت 12 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک با کاغذ دیواری کلاسیک تفاوت‌های بسیاری دارد.  ما در این مقاله سعی داریم که این دو سبک را کاملاً برای شما تشریح کنیم.  بعد از شناخت این دو سبک به راحتی قادر به انتخاب کاغذ دیواری مناسب هر یک از این سبک ها خواهید شد.  پس در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این دو سبک آشنا شوید. هم سبک کلاسیک و هم  نئوکلاسیک بسیار کاربردی هستند. شما باید بعد از شناخت این دو سبک، بتوانید کاغذ دیواری سبک کلاسیک و کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک را از هم تشخیص دهید.

کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک

آشنایی با  سبک کلاسیک و کاغذ دیواری سبک کلاسیک

در معماری به سبک کلاسیک از عناصر برگرفته از معماری دوران کلاسیک رم و یونان استفاده می‌شود. در حالت کلی سبک کلاسیک هرگز دمده نمی‌شود.  این سبک همیشه ظریف و لوکس به نظر می‌آید و فضایی سلطنتی و اشرافی در منزل شما ایجاد می کند. این سبک بر اساس نظم، تقارن و تعادل ایجاد می گردد.  در این سبک از عناصری مانند: شومینه، آینه تزیین شده، سنگ های طبیعی، ستون ها، گلدان و مجسمه های برنزی استفاده می شود.  در این سبک باید مبلمان ظریف و ساده باشند. در این سبک از رنگ های کرم، قهوه ای، شکلاتی، نسکافه ای و طلایی بیشترین استفاده را می کنند.

آشنایی با  سبک کلاسیک و کاغذ دیواری سبک کلاسیک

همچنین در این سبک از پارچه هایی مانند:  کتان، مخمل، پنبه و کرباس بیشترین استفاده را می کنند. استفاده از پارکت به عنوان یک المان مهم در این سبک به کرات دیده می شود. کاغذ دیواری سبک کلاسیک دارای طرح های جذاب و پر زرق و برقی است.ما به شما استفاده از کاغذ دیواری داماسک، کاغذ دیواری لوکس اقتصادی و لاکچری را برای استفاده به عنوان کاغذ دیواری سبک کلاسیک به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

 آشنایی با سبک نئوکلاسیک و کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک

 سبک نئوکلاسیک به نوعی زیر مجموعه ای از سبک کلاسیک است که در آن از المان های مدرن نیز استفاده می‌شود.  سبک نئوکلاسیک نسبت به سبک کلاسیک ساده تر و مدرن تر می باشد.  در سبک نئوکلاسیک نیز از زرق و برق ها و وسایل لوکس و فاخر به کرات استفاده می شود. در واقع سبک نئوکلاسیک در قرن ۱۸ میلادی رونمایی شد. سبک نئوکلاسیک در کشورهای مثل فرانسه، آلمان، انگلیس و روسیه و حتی آمریکا طرفداران بسیاری دارد.  ناگفته نماند که کاخ سفید آمریکا نیز به سبک نئوکلاسیک ساخته شده است. همچنین کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک دارای رنگ های روشن و طرح های محو و پر زرق و برق است.

 آشنایی با سبک نئوکلاسیک و کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک

 ما به شما استفاده از کاغذ دیواری طرح های محو و کاغذ دیواری گلدار را به عنوان کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک پیشنهاد می کنیم.

نگاهی به تفاوت های کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک و کلاسیک

 کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک با کاغذ دیواری سبک کلاسیک دارای تفاوت هایی است.  همانطور که در بالا نیز این سبک را برای شما به صورت مختصر توضیح داده ایم باید کاملاً قدرت تفاوت های این دو مدل از کاغذ دیواری را احساس کنید.  در حالت کلی کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک دارای رنگ های روشن و طرح های محو و ملایمی است.  کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک بسیار به طرحهای مدرن نزدیک است، در حالیکه کاغذ دیواری سبک کلاسیک کاملاً سبک و سیاق  قدیمی خود را حفظ کرده است.  رنگ بندی کاغذ دیواری سبک کلاسیک نیز  تیره تر از کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک می باشد.

نگاهی به تفاوت های کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک و کلاسیک

 استفاده از طرح‌های داماسک با رنگهای شکلاتی، قهوه ای، نسکافه ای و کرم و طلایی بسیار مناسب در کاغذ دیواری سبک کلاسیک می باشد. در حالی که در  کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک از طرح های ساده‌تر و طرح‌های گلدار ملایم رنگ استفاده می شود. حتی کابینت های سبک کلاسیک در آشپزخانه دارای طرح های شلوغ هستند، در حالیکه در سبک نئوکلاسیک اینگونه نیست.  در حالت کلی  این روزها سبک نئوکلاسیک، سبکی جدید تر و پرکاربردتر از سبک کلاسیک می باشد.

موارد استفاده از کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک

 کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک مانند سایر کاغذ دیواری ها می‌تواند در  اماکن متعدد کاربرد داشته باشد. به غیر از منازل می توانید از کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک در  اماکن اداری، تجاری، مزون ها، تالارهای پذیرایی، گالری ها، رستوران‌ها، موزه ها، کافه‌ها، اماکن تشریفاتی و گردشگری استفاده کنید. این کاغذ دیواری ها فضای شما را زیباتر از قبل می کند و روح تازه ای به مکان شما می بخشد. در نتیجه در استفاده از کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک محدودیتی ندارید و کاملاً آزاد هستید.

 موارد استفاده از کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک

مراحل خرید کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک از رونیا

 خرید کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک مانند هر خرید دیگری نیاز به طی یکسری مراحل دارد. در ابتدا شما باید سری به محصولات مختلف سایت ما بزنید. سپس  کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک خود را از بین کاغذ دیواری‌های متعدد سایت ما انتخاب کنید.  کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک از بین کاغذ دیوای پتینه، ابر و باد، طرح های محو و کاغذ دیواری گلدار  و راه راه انتخاب می شود.

مراحل خرید کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک از رونیا

 بعد از اینکه انتخاب خود را انجام دادید به صفحه محصول مورد نظرتان بروید.  در این صفحه لازم است که شما سفارش خود را که به صورت رولی می باشد، انتخاب نمایید.  همچنین اگر نیاز به رزرو نصب کاغذ دیواری داشته باشید، حتماً آن را قید کنید. در آخر مراحل خرید شما به اتمام می‌رسد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالای شما به دستتان خواهد رسید.

معرفی فروشگاه رونیا

 رونیا فروشگاهی بسیار معتبر است  که بیشتر از ۲۰ سال در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت کرده است. شما میتوانید برای خرید کاغذ دیواری نئوکلاسیک یا کاغذ دیواری سبک کلاسیک و حتی سایر سبک ها از محصولات فروشگاه ما  دیدن کنید. همچنین می توانید در کنار استفاده از کاغذ دیواری سبک نئوکلاسیک از سایر المانهای سبک نئوکلاسیک نیز استفاده کنید. همانطور که می دانید استفاده از پارکت در سبک نئوکلاسیک بسیار مهم است. به همین منظور فروشگاه ما انواع پارکت و کفپوش های مختلف را به شما عزیزان ارائه می کند.

همچنین شما می توانید از فروشگاه رونیا انواع پوستر دیواری، کفپوش، دیوارپوش، آسمان مجازی و حتی پرده های فانتزی را تهیه کنید.  همچنین بعد از خرید می‌توانید درخواست کنید که فیلم کالای شما  ارسال گردد. در این صورت است که شما از سلامت کالای خود مطمئن خواهید شد.  همچنین ارسال های ما با توجه به  شهر شما به توسط پیک، باربری و تی‌باکس خدمت شما ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
سایر مقالات
خرید کاغذ دیواری در کرج خرید کاغذ دیواری در کرج راه های تبدیل یک اتاق معمولی به یک اتاق باورنکردنی راه های تبدیل یک اتاق معمولی به یک اتاق باورنکردنی کاغذ دیواری برای خانه سالمندان کاغذ دیواری برای خانه سالمندان خرید کاغذ دیواری در پردیس خرید کاغذ دیواری در پردیس چه کاغذ دیواری خانه را بزرگتر نشان می دهد چه کاغذ دیواری خانه را بزرگتر نشان می دهد خرید پارکت در کرج خرید پارکت در کرج نحوه چسباندن کفپوش روی موزاییک نحوه چسباندن کفپوش روی موزاییک خرید کاغذ دیواری در چیتگر خرید کاغذ دیواری در چیتگر کاغذ دیواری برای آموزشگاه و مدرسه کاغذ دیواری برای آموزشگاه و مدرسه پارکت خوب متری چنده پارکت خوب متری چنده چاپ پوستر دیواری در کرج چاپ پوستر دیواری در کرج قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو سال 1403 قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو سال 1403 خرید پرده در کرج خرید پرده در کرج دکور مغازه با کاغذ دیواری دکور مغازه با کاغذ دیواری کاغذ دیواری مناسب کافه کاغذ دیواری مناسب کافه قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است بازسازی خانه با کمترین هزینه بازسازی خانه با کمترین هزینه آیا پارکت حشره میزند آیا پارکت حشره میزند هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری خرید پوستر دیواری در کرج خرید پوستر دیواری در کرج بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید
نمایش همه
علاقه مندی ها ()