سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
بر اساس رنگ
کالا برای:

کفپوش سه بعدی

10 / 10
از 1 کاربر
مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

کفپوش سه بعدی از جمله نوآوری هایی در زمینه کفپوش میباشد که هر روزه در حال گسترش است و از فروش بالایی نیز برخوردار است. کفپوش 3D را میتوان علاوه بر منزل در مکان هایی همچون هتل ها و یا مجموعه های ورزشی نیز استفاده نمود.

کفپوش سه بعدی همراه لیست قیمت و مشخصات فنی

علت جذابیت کفپوش سه بعدی در بُعد آن میباشد. همانطور که از نامش آن نیز پیداست سه بعد دارد و بسیار طبیعی جلوه میدهد. در صورتیکه برای اولین بار با کفپوش سه بعدی مواجه شوید احساس واقعی بودن محیط به شما دست خواهد داد. از کفپوش سه بعدی مانند انواع معمولی کفپوش میتوان در هر سطحی استفاده نمود. کفپوش 3D را میتوان بر روی سرامیک و یا سطوح بتنی به راحتی استفاده نمود و هیچ مشکلی برای آن بوجود نخواهد آمد.

 

بررسی مزایا و معایب کفپوش سه بعدی

کفپوش های سه بعدی که جزو زیباترین کفپوش ها هستند همانند سایر محصولات مشابه خود از مزایا و معایبی برخوردار می باشند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

 

  • اصلی ترین مزیتی که می توان برای کفپوش سه بعدی نام برد، ظاهر و جلوه جذاب و چشم گیر آن می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند و در متنوع ترین طرح و رنگ ها قابل تولید می باشد.
  • این دسته از پوشش های کف در برابر هر گونه ضربه و تردد زیاد از خود مقاومت بالایی نشان می دهند و کمتر نیاز به ترمیم دارند.
  • مقاومت در برابر رطوبت از دیگر مزیت های استفاده از کفپوش سه بعدی می باشد؛ به دلیل این که آب به هیچ عنوان قابلیت نفوذ در این پوشش دهنده ها را ندارد شست و شوی آن ها به راحت ترین شکل ممکن می باشد.
  • متریال هایی که در ساخت کفپوش سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرند کاملا سازگار با محیط زیست هستند و سمی نمی باشند.
  • کفپوش های سه بعدی در برابر آتش مقاوم هستند و غیر قابل اشتعال می باشند.
  • از معایبی که کفپوش های سه بعدی دارند می توان به هزینه نصب بالا اشاره داشت.
  • این دسته از پوشش دهنده های کف به دلیل این که سطح سردی دارند قابل استفاده برای پوشش کف تمام مکان ها نمی باشند و در ضمن در صورت خرابی شان، تعمیر آن ها کار زمان بر و پر انرژی می باشد.

 

کاربرد کفپوش های سه بعدی

 

درباره کاربرد کفپوش های سه بعدی باید به شما بگوییم که از این محصولات می توانید در مکان های مختلفی از جمله رستوران ها، هتل ها، آمفی تئاترها، سینماها، سرویس های بهداشتی، شهربازی ها، آشپزخانه ها و ... برای پوشش کف استفاده نمایید و زیباترین فضاها را برای خود به وجود آورید.

 

نمایش همه
علاقه مندی ها ()