سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

آسمان مجازی طرح مینیاتور

10 / 10
از 1 کاربر
مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

آسمان مجازی طرح مینیاتوری از دسته های آسمان مجازی  های هنری است که طرح های مینیاتوری (نگارگری) که برگرفته از نقاشی اما به سبک خاص بوده است که از زمان  های خیلی دور طرفداران خاص خود را دارد. این سبک خاص می تواند ذهن انسان را هنگام تماشا به دنیایی بی مانند نقل مکان دهد.حس این تصاویر بر روی سقف های کاذب  منازل ما ایرانی ها جز غرور و تحسین هیچ چیز را بر نمی انگیزد.

آسمان مجازی  طرح مینیاتور

کاربرد آسمان مجازی طرح مینیاتور چیست؟ 

درباره کاربرد آسمان مجازی طرح مینیاتور باید به شما بگوییم که از این محصولات می توانید برای پوشش سقف مکان هایی همچون سالن پذیرایی، مکان های فرهنگی، گالری ها، محیط های کاری و ... استفاده نمایید؛ طرح و رنگ این دسته از آسمان های مجازی به گونه ای هستند که می توانند چشم هر بیننده ای را به خود جلب کنند و باعث زیباتر شدن یک محیط و جذابین چند برابر آن گردند.

آسمان مجازی طرح مینیاتور چه مزایایی دارد؟

در معرفی مزایای آسمان مجازی طرح مینیاتور باید بگوییم که این نوع از سقف ها در ظاهر کمی براق هستند و زیبایی زیادی دارند؛ از این رو در هر مکانی که برای پوشش سقف استفاده شوند جذابیت آن را چند برابر می کنند؛ آسمان مجازی طرح مینیاتوری به گونه ای ساخته شده است که آب و رطوبت به هیچ عنوان نمی تواند داخل آن نفوذ داشته باشد و این سقف پوش ها ساختاری کاملا ضد آب دارند.

مقاومت بالا، استقامت در برابر خط و خش و تولید در هر سایزی از دیگر ویژگی های خوب آسمان مجازی طرح مینیاتور است.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()