مشاهده همه 3 نتیجه

کفپوش سه بعدی

کفپوش سه بعدی یکی از مهم ترین المان ها در طراحی دکوراسیون داخلی است که این روزها مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرد؛ کفپوش سه بعدی همان طور که از نام آن مشخص است دارای طرح هایی سه بعدی می باشد که بیشتر برای پوشش کف در حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای طرح و رنگ های جذاب و متنوع می باشد.

کفپوش سه بعدی از جمله نوآوری هایی در زمینه کفپوش میباشد که هر روزه در حال گسترش است و از فروش بالایی نیز برخوردار است. کفپوش 3D را میتوان علاوه بر منزل در مکان هایی همچون هتل ها و یا مجموعه های ورزشی نیز استفاده نمود.

ساختار کفپوش سه بعدی چگونه است؟

کفپوش سه بعدی از سه لایه تشکیل می شود که با قرار گرفتن آن ها بر روی یکدیگر می توان نقش و نگارهای زیادی را روی این محصولات پیاده نمود؛ در لایه زیری کفپوش سه بعدی رزین اپوکسی ریخته می شود که بر روی رزین تصویر سه بعدی قرار می گیرد، بعد از انجام این کار یک لایه اپوکسی بر روی تصاویر و عکس ها پخش می شود و به این طریق کفپوش سه بعدی به وجود می آید، پس می توان گفت که لایه اول و لایه زیری این کفپوش ها را رزین اپوکسی تشکیل می دهد و در لایه میانی آن ها تصاویر کفپوش قرار می گیرند.

چگونه از کفپوش سه بعدی مراقبت کنیم؟

با توجه به این که کفپوش های سه بعدی در برابر آب و رطوبت از خود بالاترین مقاومت را نشان می دهند برای آن که بتوانید طول عمر استفاده از آن ها را بالا ببرید بهتر است که از تماس وسایل تیز و برنده با آن ها جدا خودداری نمایید؛ در غیر این صورت کفپوش به مرور آسیب می بیند و تصاویر آن از بین می رود.

اگر آب، مواد غذایی و یا هر چیز دیگری روی این کفپوش ها ریخته شد، سریعا آن را پاک کنید و برای تمیز کردن کفپوش نیز می توانید از یک دستمال آغشته به آب و مواد شوینده ملایم استفاده نمایید.

قیمت و خرید کفپوش سعه بعدی | فروشگاه رونیا

کفپوش سه بعدی همراه لیست قیمت و مشخصات فنی

علت جذابیت کفپوش سه بعدی در بُعد آن میباشد. همانطور که از نامش آن نیز پیداست سه بعد دارد و بسیار طبیعی جلوه میدهد. در صورتیکه برای اولین بار با کفپوش سه بعدی مواجه شوید احساس واقعی بودن محیط به شما دست خواهد داد. از کفپوش سه بعدی مانند انواع معمولی کفپوش میتوان در هر سطحی استفاده نمود. کفپوش 3D را میتوان بر روی سرامیک و یا سطوح بتنی به راحتی استفاده نمود و هیچ مشکلی برای آن بوجود نخواهد آمد.

قیمت کفپوش سه بعدی چقدر است؟

قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم که قیمت کفپوش سه بعدی معمولا گرانتر از محصولات مشابه می باشد؛ اما پرامترهایی وجود دارند که هزینه خرید این کفپوش ها را تحت تاثیر قرار می دهند که یکی از آن ها طرح و رنگ کفپوش است که هر چقدر خاص تر باشد قیمت آن بالاتر خواهد رفت؛ متراژ کف می تواند عامل دیگری برای تعیین قیمت کفپوش سه بعدی باشد؛ در صورتی که متراژ کف زیاد باشد به کفپوش بیشتری نیاز است که این کار در افزایش هزینه خرید کفپوش بی تاثیر نخواهد بود.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق تر درباره قیمت خرید کفپوش سه بعدی با شماره تلفن های مشخص شده در همین صفحه در ارتباط باشید.

بررسی مزایا و معایب کفپوش سه بعدی

کفپوش های سه بعدی که جزو زیباترین کفپوش ها هستند همانند سایر محصولات مشابه خود از مزایا و معایبی برخوردار می باشند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • اصلی ترین مزیتی که می توان برای کفپوش سه بعدی نام برد، ظاهر و جلوه جذاب و چشم گیر آن می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند و در متنوع ترین طرح و رنگ ها قابل تولید می باشد.
  • این دسته از پوشش های کف در برابر هر گونه ضربه و تردد زیاد از خود مقاومت بالایی نشان می دهند و کمتر نیاز به ترمیم دارند.
  • مقاومت در برابر رطوبت از دیگر مزیت های استفاده از کفپوش سه بعدی می باشد؛ به دلیل این که آب به هیچ عنوان قابلیت نفوذ در این پوشش دهنده ها را ندارد شست و شوی آن ها به راحت ترین شکل ممکن می باشد.
  • متریال هایی که در ساخت کفپوش سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرند کاملا سازگار با محیط زیست هستند و سمی نمی باشند.
  • کفپوش های سه بعدی در برابر آتش مقاوم هستند و غیر قابل اشتعال می باشند.
  • از معایبی که کفپوش های سه بعدی دارند می توان به هزینه نصب بالا اشاره داشت.
  • این دسته از پوشش دهنده های کف به دلیل این که سطح سردی دارند قابل استفاده برای پوشش کف تمام مکان ها نمی باشند و در ضمن در صورت خرابی شان، تعمیر آن ها کار زمان بر و پر انرژی می باشد.

کفپوش سه بعدی چه معایبی دارد؟

کفپوش سه بعدی در برابر مزایای زیادی که دارد از معایبی نیز برخوردار می باشد که چند نمونه از نقاط ضعف آن به شرح زیر هستند.

  • هزینه بالا یکی از مهم ترین عیب های این کفپوش ها به شمار می آید که با توجه به ساختار و ظاهر زیبایی که دارند قیمت آن ها بیشتر از سایر محصولات مشابه می باشد.
  • در صورتی که کفپوش سه بعدی نیاز به ترمیم داشته باشد کار ترمیم و تعمیر آن پر هزینه خواهد بود.
  • یکی دیگر از مهم ترین عیب های این دسته از کفپوش ها این است که کف سردی دارند و برای پوشش کف مکان هایی که از سیستم گرمایش کف برخوردار هستند مناسب نخواهند بود.

کاربرد کفپوش های سه بعدی

درباره کاربرد کفپوش های سه بعدی باید به شما بگوییم که از این محصولات می توانید در مکان های مختلفی از جمله رستوران ها، هتل ها، آمفی تئاترها، سینماها، سرویس های بهداشتی، شهربازی ها، آشپزخانه ها و ... برای پوشش کف استفاده نمایید و زیباترین فضاها را برای خود به وجود آورید.

نحوه نصب کفپوش سه بعدی

درباره نحوه نصب کفپوش سه بعدی باید به شما بگوییم که این کار به مهارت، تخصص و تجربه زیادی نیاز دارد و خودتان به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید؛ توجه داشته باشید گازهایی که از رزین های خام که ساختار این کفپوش ها را تشکیل می دهند تصعید می گردد می تواند برای افراد خطر آفرین باشد؛ از این رو کار نصب کفپوش سه بعدی را باید به افراد متخصص واگذار کنید که مراحل آن را برای بالا بردن سطح دانسته هایتان در ادامه در اختیارتان قرار می دهیم. نیاز می باشد که بعد از تهیه این وسایل باید برای نصب کفپوش از مراحل زیر کمک بگیرید.

  • قبل از آن که بخواهید به نصب کفپوش بپردازید باید کار درزگیری و تراز بودن محیط را به بهترین شکل انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید و کف پوش تا به خوبی به سطح کف بنشیند.
  • قبل از نصب کفپوش و قرار دادن آن ها بر روی سطح باید کف محیط را با استفاده از پرایمر پوشش دهید و تا کاملا صاف و یکدست شود.
  • رزین را به سطحی که در نظر دارید بریزید و تصویر مدنظر را روی آن قرار دهید و از اتصال مطلوب آن به بستر رزین اطمینان حاصل نمایید.
  • در ادامه برای ریختن لایه بعدی می بایست که برای شفاف سازی تصاویر از اپوکسی شفاف استفاده کنید تا کفپوش نمای بهتری داشته باشد.
  • برای ریختن لایه های رزین دقت زیادی کنید و این کار را در محیطی انجام دهید که به دور از گرد و خاک و غبار می باشد.

کفپوش سه بعدی | فروشگاه رونیا

همان طور که متوجه شدید، نصب کفپوش سه بعدی دقت بالایی را طلب می کند؛ از این رو بهتر است که خودتان در این کار دخالتی نداشته باشید و کار نصب کفپوش سه بعدی را به افراد متخصص بسپارید تا به نتایج دلخواه برسید.

خرید کفپوش سه بعدی از فروشگاه معتبر

 

با اطلاعاتی که درباره کفپوش های سه بعدی در اختیارتان قرار دادیم اگر قصد دارید که برای پوشش کف منزل یا محل کار خود از این کفپوش ها استفاده کنید، برای خرید آن ها بهتر است که از فروشگاه رونیا اقدام نمایید.

فروشگاه طراحی دکوراسیون داخلی رونیا مرجع فروش و عرضه انواع کفپوش اعم از کفپوش سه بعدی در طرح و رنگ های مختلف است که بهترین ها را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و نیازشان را در این زمینه برطرف می کند؛ شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و خرید کفپوش از این فروشگاه با پل های زیر در ارتباط باشید.

شعبه تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7 ( پارکینگ عمومی دارد )

شعبه کرج: شهرک ویلایی مهندسی زراعی، میدان ورزش 09123667264 ( 10 الی 14 ، 16 الی 21 )

شماره تماس ما:

09121996816  –  021-44288929

2 – 02144288700      6 – 02144288395

سوالات متداول

  • قیمت کفپوش سه بعدی چقدر است؟

قیمت کفپوش سه بعئی معمولا گران می باشد و بازه قیمتی این محصول از متری 450000 تومان شروع می شود.

  • کفپوش سه بعدی از چه موادی به تولید می رسد؟

رزین اپوکسی ماده اصلی ای است که در ساخت این کفپوش ها بیشترین استفاده را دارد.

  • کفپوش سه بعدی را از کجا بخریم؟

فروشگاه طراحی دکوراسیون داخلی رونیا مرجع تخصصی فروش و عرضه انواع کفپوش سه بعدی است که خرید خود را می توانید از آن انجام دهید.