سبد خرید 0

مراکز فروش کفپوش پی وی سی چه خدماتی به مشتریان ارائه می دهند؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 4 بهمن 1400 در ساعت 18 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مراکز فروش کفپوش پی وی سی در سراسر ایران مشغول به فعالیت می باشند. شرکت رونیا در زمینه فروش کفپوش پی وی سی فعالیت می کند. کفپوش پی وی سی یکی از کفپوش های مدرن برای مکان های مختلف است. این کفپوش ها از استحکام قابل توجهی برخوردار هستند و با زیبایی و طراحی متفاوتی تولید می شوند. کفپوش پی وی سی با طراحی خاصی تهیه می شود. این طرح ها می توانند الگوهای جذاب و متنوعی را برای محیط منزل به وجود آورند.

کفپوش پی وی سی را به عنوان طرح های مدرن در دکوراسیون به کار می برند. بهترین مراکز فروش کفپوش پی وی سی از بهترین تولید کننده هایی که از مواد درجه یک برای تولید پی وی سی کمک می گیرند و کیفیت کفپوش های تولیدی را تضمین می کنند، به شما کفپوش پی وی سی باکیفیت را ارائه می‌کنند.

خرید کفپوش از مراکز فروش کفپوش پی وی سی

کفپوش پی وی سی می تواند تداعی کننده سنگ، چوب، شیشه و فلز باشد. این کفپوش ها از وینیل کلرید پلیمر مصنوعی تهیه شده اند. مراکز فروش کفپوش پی وی سی استفاده از کفپوش پی وی سی را برای سایر مکان های تجاری، عمومی و خصوصی پیشنهاد می کنند. این کفپوش ها قابلیت تطبیق با سایر عناصر را دارند. به همین خاطر به عنوان گزینه ای برتر در دیزاین مطرح می شوند. مراکز فروش کفپوش پی وی سی به طور کلی کفپوش های pvc را در 2 گروه تقسیم بندی می کنند. این دو نوع عبارتنداز: پی وی سی همگن و پی وی سی ناهمگن می‌باشد.

خرید کفپوش از مراکز فروش کفپوش پی وی سی

خرید کفپوش رولی همگن از مراکز فروش کفپوش پی وی سی

 کفپوش های pvc همگن با عمر طولانی به بازار عرضه می شوند. در نتیجه در مراکز فروش کفپوش پی وی سی به عنوان یک کفپوش اقتصادی و بهینه معرفی می شود. کفپوش های همگن با توجه به عمر طولانی برای محیط های پرتردد همچون بیمارستان، کتابخانه ها، مدارس، انبارها، محیط های اداری، سوپرمارکت ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. در کفپوش پی وی سی از پوشش پلی اورتان استفاده می شود. این پوشش به شکل سطحی در کفپوش های پی وی سی کاربرد دارد. پوشش سطحی پلی اورتان از چسبیدن آلودگی به کفپوش جلوگیری می نماید و نظافت و تمیزکاری کفپوش های پی وی سی را بهبود می بخشد.

خرید کفپوش رولی همگن از مراکز فروش کفپوش پی وی سی

کفپوش های همگن از نظر زیبایی چندان مورد توجه قرار نمی گیرند. اما با توجه به اقتصادی بودن و عمر مفید در بسیاری از دکوراسیون ها کاربرد دارند. نوعی از pvc های همگن عرضه شده در مراکز فروش کفپوش پی وی سی را با نام رسانای الکتریکی می شناسند. این کفپوش ها برای پراکنده سازی الکتریسیته ساکن اهمیت دارند. الکتریسیته ساکن به وسیله ماشین های اصطکاک، مراکز رایانه ای و ... ایجاد می شوند. کفپوش پی وی سی  دارای رسانای الکتریکی نقش محافظتی برای تجهیزات و وسایل حساس در پزشکی، بیوشیمی، صنایع الکتروشیمی و... دارند. این کفپوش های برای اتاق های مراقبت ویژه و اتاق جراحی بیمارستان بسیار کاربردی هستند.

برای مشاهده جدیدترین کفپوش پی وی سی موجود در رونیا کلیک کنید.

ارائه کفپوش رولی ناهمگن در مراکز فروش کفپوش پی وی سی

 مراکز فروش کفپوش پی وی سی در زمینه فروش کفپوش های پی وی سی ناهمگن نیز فعالیت می کند. این نوع کفپوش ها بر مبنای اصل لایه به لایه تهیه می شوند. لایه زیرین کف از جمله لایه های پی وی سی ناهمگن است که آن را به عنوان لایه گرم می شناسند. در برخی از پی وی سی ها لایه کف وجود ندارد. لایه دیگر از جنس فوم است. لایه فومی در کفپوش پی وی سی ناهمگن به عنوان لایه حرارتی و عایق شناخته می شود. برای طراحی سطح چنین کفپوش هایی از روش تصفیه سطح  یا چاپ استفاده می شود. لایه خارجی در نظر گرفته شده برای کفپوش پی وی سی ناهمگن، از مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش و اصطکاک برخوردار می باشد.

ارائه کفپوش رولی ناهمگن در مراکز فروش کفپوش پی وی سی

ضخامت در نظر گرفته شده برای پوشش سطحی پی وی سی بسته به نوع طرح کفپوش متفاوت خواهد بود. در نهایت پوشش سطحی کفپوش ناهمگن به کمک پلی اورتان تامین می شود. پلی اورتان در رعایت نکات بهداشتی سهم قابل توجهی دارد. کفپوش ناهمگن در مراکز فروش کفپوش پی وی سی به عنوان یک کفپوش زیبا به فروش می رسد. در کفپوش pvc ناهمگن می توان از طرح ها، رنگ ها، الگوها و ... کمک گرفت. در کفپوش های ناهمگن امکان تقلید از عناصری نظیر شیشه، فلز، چوب و ... وجود دارد.  pvc های ناهمگن با اشکال پنل و ابعاد گوناگون تولید می شوند و در نوع براق یا مات آماده می گردند. به همین خاطر از پی وی سی های ناهمگن در مراکز فروش کفپوش پی وی سی بسیار استقبال می شود. پی وی سی های ناهمگن می توانند برای فضاهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. این کفپوش ها برای فضاهای تجاری، مسکونی و صنعتی کاربرد دارند.

استاندارهای کفپوش وینیل موجود در مراکز فروش کفپوش پی وی سی

کفپوش وینیل پی وی سی از کیفیت قابل توجهی برخوردار است. برای تولید کفپوش وینیل از استانداردهای خاصی کمک گرفته می شود. مراکز فروش کفپوش پی وی سی در عرضه کفپوش وینیل پی وی سی بسیار فعال هستند. استاندارد EN 685 از استانداردهای اروپاییان برای استفاده از کفپوش pvc وینیل است. در واقع این تقسیم بندی بر حسب شدت و نوع ترافیک انجام می شود. این تقسیم بندی عبارتنداز:

  • در منازل مسکونی برای محدوده هایی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، از کلاس 21 استفاده می شود. این محدوده ها اشاره به فضاهایی مانند اتاق خواب دارند.
  • مناطقی که از نظر استفاده در حد متوسط قرار دارند، در کلاس 22 قرار می گیرند. اتاق نشیمن از نظر استفاده در حد متوسط قرار دارد.
  • برخی از مناطق در نوع شدید مورد استفاده قرار می گیرند. کلاس 23 پی وی سی برای پوشش نواحی پرتردد همچون راهرو کاربرد دارد.
  • برای کفپوش های مدارس، دفاتر، بیمارستان، فروشگاه ها و ... از کلاس 31، 32، 33 یا 34 استفاده می شود.
  • برای نواحی تولیدی و انبارها نیز از پی وی سی در کلاس های 43، 42 و 41 استفاده خواهد شد. این نوع پی وی سی ها در مراکز فروش کفپوش پی وی سی به عنوان پی وی سی های با کیفیت شناخته می شوند.

استاندارهای کفپوش وینیل موجود در مراکز فروش کفپوش پی وی سی

خرید کفپوش برای اماکن صنعتی از مراکز فروش کفپوش پی وی سی

 اماکن صنعتی با آلودگی زیادی همراه هستند. ضمن اینکه در برابر گرما و حرارت زیادی قرار دارند. از این رو انتخاب کفپوش های صنعتی اهمیت زیادی دارد. برای انتخاب کفپوش محیط های صنعتی بهتر است از مراکز فروش کفپوش پی وی سی کمک بگیرید. کفپوش pvc برای محیط هایی بیش از اندازه مرطوب، چرب، با دمای بیش از اندازه بالا یا پایین و ... مناسب نیست. کفپوش های pvc در مقابل سایش، آتش سوزی، اصطکاک، مواد شیمیایی، لغزش و ... مقاومت بسیار خوبی دارند.

کفپوش های پی وی سی می توانند به عنوان عایق صدا نیز کاربرد داشته باشند. مراکز فروش کفپوش pvc شما را در نحوه انتخاب و استفاده از کفپوش های پی وی سی راهنمایی می کنند. در واقع مراکز فروش کفپوش pvc دارای نصابان حرفه ای برای نصب کفپوش پی وی سی می باشند. شرکت رونیا از جمله مراکز فروش کفپوش پی وی سی با نصابان حرفه ای است.

تسطیح سازی برای پی وی سی

 پی وی سی ها برای کارگذاری نیاز به تسطیح سازی دارند. این موضوع برای انواع کفپوش پی وی سی رعایت می شود. بخشی از زیبایی کفپوش ها به زیرسازی آن ها مربوط می شود. برای نصب کفپوش پی وی سی از چسب های مخصوص نصب پی وی سی استفاده می شود. نوارهای جوش از دیگر ابزارهای مهم برای اتصال میان کفپوش هاست. این نوارها با رنگ مناسب مورد استفاده قرار می گیرند.

مراکز فروش کفپوش پی وی سی کلیه نکات مهم برای استفاده بهتر و مطلوب کفپوش ها را در اختیار شما قرار می دهد. با کفپوش های متنوع می توان فضای دلچسبی را در محیط ایجاد کرد. برخی از افراد تمایل دارند کفپوش طرح چوب را در محیط منزل مورد استفاده قرار دهند. برخی دیگر از افراد، کفپوش های شبیه به فلزات را برای کفپوش انتخاب می کنند.

خدمات نصب مراکز فروش کفپوش پی وی سی

مراکز فروش کفپوش پی وی سی خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می کنند. بخشی از خدمات پس از فروش مربوط به نصب کفپوش است. کفپوش ها باید با رعایت اصول مهم مورد استفاده قرار بگیرند. این اصول برای نصب کفپوش مورد توجه قرار می گیرد. مراکز فروش کفپوش پی وی سی معتبر در قبال فروش کفپوش گارانتی ارائه می کنند. در واقع آن ها از سلامت کالاهای خود اطمینان دارند. به همین خاطر ایده های جذاب و زیبای کفپوش پی وی سی را با گارانتی و ضمانت به مشتریان ارائه می کنند.

خدمات نصب مراکز فروش کفپوش پی وی سی

لیست قیمت کفپوش pvc

کفپوش های پی وی سی جزء بافت های ظریف دسته بندی می شوند. این بافت ها در رنگ های جذاب تولید می شوند و با قیمت های متنوع ارائه می شوند.  این کفپوش ها به دلیل تنوع بالا امکان ست کردن با دیگر عناصر و اجزای دکوراسیون را دارند. برای اطمینان از خرید کفپوش پی وی سی می توانید از مراکز فروش کفپوش pvc با سابقه همچون شرکت رونیا کمک بگیرید. شرکت رونیا از قدمت قابل توجهی در زمینه عرضه انواع کفپوش پی وی سی برخوردار است.

رونیا یکی از مراکز فروش کفپوش پی وی سی

شرکت رونیا به عنوان مراکز فروش کفپوش pvc دارای مشاوران و کارشناسان مجربی است که راهنمایی لازم را برای خرید کفپوش مناسب به شما ارائه می کنند. به کمک این مشاوران می توان کفپوش مناسب و زیبایی برای محیط های مختلف به کار برد. برای استفاده از کفپوش وینیل نیاز به بسترسازی داریم. زیرسازی برای انواع کفپوش های پی وی سی مورد توجه قرار می گیرد. زیرسازی باعث افزایش کیفیت قابل توجه کفپوش ها می شود. این کفپوش ها از زیبایی و جذابیت بی نظیری برخوردارند. پایه در نظر گرفته شده برای پی وی سی ها به شکل عایق بندی شده و صاف است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()