سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
بر اساس رنگ
کالا برای:

کفپوش طرح سنگ

10 / 10
از 1 کاربر
مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

کفپوش طرح سنگ از طراحی بسیار لوکس و لاکچری برخوردار است و آن دسته از افرادی که به دنبال کفپوش لوکس و شکیل هستند بسیار مناسب میباشد.

قیمت انواع کفپوش طرح سنگ فرش برای کف و نما

برای اطلاع از قیمت کفپوش پی وی سی و یا مشاوره تخصصی توسط کارشناسان دکوراسیون داخلی فروشگاه رونیا با ما تماس بگیرید.

کفپوش طرح سنگ بهترین و محبوبترین نوع کفپوش آپارتمانی

کفپوش طرح سنگ عایقی بسیار مناسب میباشد. چه در فصل گرما و چه در فصول سرد سال میتواند نقش بسیار مهمی را به عنوان یک عایق عمل کرده و از نفوذ سرما و گرما به داخل جلوگیری کند. علاوه بر این هزینه های ناشی از مصرف گاز و برق به منظور سرمایش و گرمایش را نیز کاهش میدهد. 

کفپوش مدل سنگ را باید نوعی کاهنده صدا نیز برشمرد و همچنین میتواند از شدت صدا تا حد زیادی بکاهد و مانع از انتقال صدا به طبقات زیرین شود. در بسیاری از ساختمان ها و بخصوص آپارتمان ها مهم است که کفپوش علاوه بر زیبایی از انتقال صدا به طبقات پایین نیز جلوگیری کند. کفپوش طرح سنگ دقیقا از مواردی میباشد که برای عایق کردن در برابر صدا بسیار مناسب است.

انواع کفپوش طرح سنگ

کفپوش های طرح سنگ در مدل های مختلفی به تولید می رسند که از پر فروش ترین آن ها می توانیم موارد زیر را نام ببریم.

  • کفپوش طرح سنگ مرمر: کفپوش طرح سنگ مرمر یکی از پر فروش ترین پوشش دهنده های کف است که رنگی سفید و دارای رگه های طوسی دارد و می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشش کف مکان های مختلف باشد؛ اگر می خواهید که منزل یا محل کارتان به بهترین و زیباترین حالت ممکن به چشم آید، بهتر است که برای پوشش کف آن از کفپوش طرح سنگ مرمر استفاده کنید؛ همچنین برای پوشش دیوارهایتان نیز می توانید از کاغذ دیواری طرح سنگ که انواع مختلفی دارد استفاده نمایید.
  • کفپوش طرح سنگ کلکته: کفپوش های طرح سنگ کلکته به دلیل ظاهر زیبایی که دارند هم کاغذ دیواری آن ها موجود است و هم این که کفپوش آن ها در سایز و ابعاد مختلف به تولید می رسد و شما می توانید از این دسته محصولات برای کاربری های مختلفی همچون پوشش بین کابینت، پوشش دیوار، پوشش کف و ... استفاده نمایید و ظاهری مدرن و زیبا را به محل کار یا زندگی خود ببخشید.

قیمت کفپوش طرح سنگ

درباره قیمت کفپوش طرح سنگ باید به شما بگوییم که قیمت این محصولات در برابر سنگ های طبیعی بسیار کمتر می باشد؛ اما ظاهر آن ها هیچ تفاوتی با سنگ طبیعی ندارد و کمتر کسی می تواند آن ها را تشخیص دهد، پس شما می توانید که با صرف کمترین هزینه زیباترین کفپوش های سنگی را برای محل کار یا زندگی خود خریداری کنید.

قیمت کفپوش طرح سنگ به ابعاد و طرح آن نیز بستگی دارد به این صورت که هر چه سایز این پوشش دهنده ها بیشتر باشد و طرح آن ها خاص تر شما باید هزینه های بالاتری را هم برای خریدشان پرداخت نمایید؛ به جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت دقیق کفپوش طرح سنگ با شماره های موجود در همین صفحه تماس حاصل نمایید.

 

نمایش همه
علاقه مندی ها ()